Ik begin je meer en meer te mogen!quote:Op maandag 24 november 2008 00:18 schreef Ripley het volgende:
Ah, de easy way out nu je gewezen bent op een discrepantie in je manier van posten. Verrassend
Komt allemaal omdat Servus weg. is.quote:Op maandag 24 november 2008 00:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mwoah, er wordt weinig goed gebasht én er is geen goede discussie. Ik zou het een 4,5 geven.
Je verwijt Crane indirect van vooroordelen, maar gaat vervolgens in je derde zin zelf de fout in. Jammerquote:Op maandag 24 november 2008 00:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Crane in tha house !
Idioot.
Besef je dan niet dat het best wel gezellig kan zijn BUITEN ?
Zonder je pc en dergelijke ?
Mensen in de SC ouwehoeren dagelijks tegen elkaar.
Week in week uit.
Als er dan een meet uitkomt, waar het gezellig is en dergelijke wat is daar dan in godensnaam mis mee ?
Je gaat er heen omdat je de mensen interessant vind.
Als het niets blijkt te zijn dan ga je toch weer naar huis of sluit je geen vriendschap of iets dergelijke![]()
Maarja,
We weten allemaal dat jij onder vriendschap verstaat een avondje met je linkerhand en daarna vreemd gaan met de rechter.
Jaaaaquote:Op maandag 24 november 2008 00:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Crane in tha house !
Idioot.
Besef je dan niet dat het best wel gezellig kan zijn BUITEN ?
Zonder je pc en dergelijke ?
Mensen in de SC ouwehoeren dagelijks tegen elkaar.
Week in week uit.
Als er dan een meet uitkomt, waar het gezellig is en dergelijke wat is daar dan in godensnaam mis mee ?
Je gaat er heen omdat je de mensen interessant vind.
Als het niets blijkt te zijn dan ga je toch weer naar huis of sluit je geen vriendschap of iets dergelijke![]()
Maarja,
We weten allemaal dat jij onder vriendschap verstaat een avondje met je linkerhand en daarna vreemd gaan met de rechter.
Met je bord voor je kop.quote:Op maandag 24 november 2008 00:23 schreef Crane het volgende:
[..]
JaaaaDaar hebben we er eentje!
Een autist die de klacht maar om gaat draaien en denkt grappig te zijn door de TS te beschuldigen van hetgene waar ie vaak over klaagt/zeikt.
Ik verwijt Crane dat hij een achterlijke debiel is met een diepgewortelde haat tegen alles wat niet " normaal " is.quote:Op maandag 24 november 2008 00:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Je verwijt Crane indirect van vooroordelen, maar gaat vervolgens in je derde zin zelf de fout in. Jammer
Sorry hier moet ik enorm om lachen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn verlies?. Hoe bevalt die PDD-NOS vriend?
Autist ?quote:Op maandag 24 november 2008 00:23 schreef Crane het volgende:
[..]
JaaaaDaar hebben we er eentje!
Een autist die de klacht maar om gaat draaien en denkt grappig te zijn door de TS te beschuldigen van hetgene waar ie vaak over klaagt/zeikt.
Ik ben erquote:Op maandag 24 november 2008 00:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, komt meer omdat vrijwel alle kwaliteitsusers geband c.q. afwezig zijn.
Fijn dat je een profielschets van iemand kan maken aan de hand van een forumpost. Nice job, dr phillquote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef dikkemongul het volgende:
Crane het spijt me maar er moet ooit een conclusie getrokken worden uit dit topic:
Je bent gefaald als mens of je bent bezig jezelf te ontdekken.
Je profiel heb ik niet bekeken om dat het me geen zak kan schelen, maar je bent of puber of er psychisch niet heel erg lekker aan toe.
Fijn dat jij wederom niet op dingen ingaat.quote:Op maandag 24 november 2008 00:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Fijn dat je een profielschets van iemand kan maken aan de hand van een forumpost. Nice job, dr phill
quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef dikkemongul het volgende:
Crane het spijt me maar er moet ooit een conclusie getrokken worden uit dit topic:
Je profiel heb ik niet bekeken om dat het me geen zak kan schelen, maar je bent of puber of er psychisch niet heel erg lekker aan toe.
Je bent in mijn ogen een enorm sneu figuur. Ik ga inderdaad ook niet vaak in op je posts. Dit tot groot ongenoegen van jou, want je hebt je al vaker hierover lopen opwinden. Ik haal met gemak elk argument van jou onderuit, en mijn vorige post (hoge uitzondering!) toonde dit aan. Je bent een hypocriet.quote:Op maandag 24 november 2008 00:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Fijn dat jij wederom niet op dingen ingaat.
En waarschijnlijk zo weer eens weg gaat hier.![]()
Jij bent al net zo erg als Crane zelf.
Ik heb dan ook nooit beweerd dat ik niet hypocriet ben.quote:Op maandag 24 november 2008 00:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen een enorm sneu figuur. Ik ga inderdaad ook niet vaak in op je posts. Dit tot groot ongenoegen van jou, want je hebt je al vaker hierover lopen opwinden. Ik haal met gemak elk argument van jou onderuit, en mijn vorige post (hoge uitzondering!) toonde dit aan. Je bent een hypocriet.
Hahaha, wat voor een brevet van onvermogen kan een persoon afleveren zeg!quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef dikkemongul het volgende:
Wat?quote:Op maandag 24 november 2008 00:40 schreef dikkemongul het volgende:
*Post staat in een bestandje, we gaan nog even door.*
Laat hem lekker lullen joh. Waarschijnlijk is ie nog maagd.quote:Op maandag 24 november 2008 00:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen een enorm sneu figuur. Ik ga inderdaad ook niet vaak in op je posts. Dit tot groot ongenoegen van jou, want je hebt je al vaker hierover lopen opwinden. Ik haal met gemak elk argument van jou onderuit, en mijn vorige post (hoge uitzondering!) toonde dit aan. Je bent een hypocriet.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Laat hem lekker lullen joh. Waarschijnlijk is ie nog maagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |