Gelukkig heeft Crane dat stokje overgenomenquote:Op maandag 24 november 2008 00:20 schreef Heathen. het volgende:
Ik ben er blij mee. Altijd dezelfde saaie topics.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:22 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ik houd van Servus_Universitas. Wat een geweldige gast.
Ik MSN nu met hem.Hij is zo leuk.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Crane dat stokje overgenomen
Was jij maar een kwaliteitsuser zoals Servus.quote:Op maandag 24 november 2008 00:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat ie opgerot is
Jij bent servusquote:Op maandag 24 november 2008 00:22 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Hallo Servusquote:Op maandag 24 november 2008 00:22 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ik voel een vreemde combinatie van vermaak en intens medelijden.quote:Op maandag 24 november 2008 00:22 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Dat dacht jijquote:Op maandag 24 november 2008 00:24 schreef Crane het volgende:
[..]Ik deed dat al vóórdat ie weg was ja.
Ik heb net een beetje binnensmonds gekotst.quote:Op maandag 24 november 2008 00:22 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ga samenwonen of zo.quote:Op maandag 24 november 2008 00:28 schreef servus_universitas het volgende:
Hallo Crane, wat fijn dat jij een naamtopic voor mij opent. En dan is het natuurlijk vooral fijn om nu te weten dat jij mij al die tijd erg hebt gewaardeerd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |