I am very smart and I boks and go to parties and hossel chicks at FOK.quote:Op maandag 24 november 2008 01:52 schreef Jajong het volgende:
Het is of dat, of je bent een van de meeste intens trieste hoopjes mens die er op deze aardbol rondloopt. Whatever, i don't either way.
U bent er één van het kaliber "veel woorden, weinig inhoud". Welke argumenten draagt u nou werkelijk aan in uw posts? Zeer weinig, kan ik u oprecht zeggen.quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Produceer je altijd zoveel inhoudsloze nonsens?
Als er geen mensen als Jajong waren zou jij helemaal niets te zeggen hebben, je moet het hebben van anderen. Smerige zuiger ben je.
Het is zeker een bron van vermaak op een brakke zondag. Ik sliep vandaag tot half 2 en ben tot 5 uur naast een mooie vrouw blijven liggen dus ik kan nog wel even doorquote:Op maandag 24 november 2008 01:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Schijnbaar geniet je van (negatieve) aandacht. No homo?
Verschil moet er zijn, verschil moet er zijn confrère.quote:Op maandag 24 november 2008 01:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik vind het eigenlijk onaxiomatisch dat een entiteit met jouw toiletvoorkeur heterosexueel is. De pièce de résistance van jouw voorkomen is voor mij dan ook de roze blos op jouw ketting, hetgeen ik de rigueur vind bij een homosexuele levensstijl.
Daarom snap ik dus niet dat jij aan de apex van de heteroseksuele samenleving bent en drie chimeids per dag balt, maar dat ben ik hè.
Nu weet ik echt 100% zeker dat jij en Emimich dezelfde persoon zijnquote:Op maandag 24 november 2008 01:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk onaxiomatisch dat een entiteit met jouw toiletvoorkeur heterosexueel is. De pièce de résistance van jouw voorkomen is voor mij dan ook de roze blos op jouw ketting, hetgeen ik de rigueur vind bij een homosexuele levensstijl.
Daarom snap ik dus niet dat jij aan de apex van de heteroseksuele samenleving bent en drie chimeids per dag balt, maar dat ben ik hè.
Komen er ook nog eens argumenten, of wordt er op niveau gepraat?quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Salvad0R het volgende:
Produceer je altijd zoveel inhoudsloze nonsens?
Als er geen mensen als Jajong waren zou jij helemaal niets te zeggen hebben, je moet het hebben van anderen. Smerige zuiger ben je.
Ok.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
Nu weet ik echt 100% zeker dat jij en Emimich dezelfde persoon zijn. Hoe doorzichtig man.
Salvador een zielig hoopje mens noemen, en dan zelf zeggen dat je zeer zeker 'niet' bewust trolt.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Komen er ook nog eens argumenten, of wordt er op niveau gepraat?
Tot nu toe kom je op me over als een moralist zonder kennis van zaken en een zielig hoopje mens. No offense natuurlijk.
En jij bent Chriz2k, want als ik dat vaak genoeg zeg is het zo.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nu weet ik echt 100% zeker dat jij en Emimich dezelfde persoon zijn. Hoe doorzichtig man.
100% is misschien wat overdreven, maar jullie poststijl is zo goed als hetzelfde. En je bent het ook zo mooi eens met elkaar de hele tijd.quote:Op maandag 24 november 2008 01:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok.
Ik kan je voor 100% verzekeren dat dat niet klopt.
Jammer.
Kijk eens aan; de nadruk op de vrouw die naast hem lag, die schijnbaar ook nog 'mooi' was. Vanwaar voel je de noodzaak om de nadruk te leggen op je phallaire kwaliteiten en competenties, met dien verstande dat je niet van de verkeerde kant bent?quote:Op maandag 24 november 2008 01:54 schreef Jajong het volgende:
Het is zeker een bron van vermaak op een brakke zondag. Ik sliep vandaag tot half 2 en ben tot 5 uur naast een mooie vrouw blijven liggen dus ik kan nog wel even door.
Nee mijnheer, dat is niet het geval. Als u even mijn posthistory, fotoboek en dergelijke was ingedoken had u dat zelf kunnen zien.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, over niveau gesproken. Je vindt me zo'n sukkel en zo dom maar je praat me wel gewoon na. Applaus.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Komen er ook nog eens argumenten, of wordt er op niveau gepraat?
Tot nu toe kom je op me over als een moralist zonder kennis van zaken en een zielig hoopje mens. No offense natuurlijk.
hij komt iig over als dat hij geen homo is ..quote:Op maandag 24 november 2008 01:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk eens aan; de nadruk op de vrouw die naast hem lag, die schijnbaar ook nog 'mooi' was. Vanwaar voel je de noodzaak om de nadruk te leggen op je phallaire kwaliteiten en competenties, met dien verstande dat je niet van de verkeerde kant bent?
Waar komt deze onzekerheid en schromelijk gebrek aan zelfvertrouwen vandaan?
Ga je ook naar Dirty Dutch 20 december?quote:Op maandag 24 november 2008 01:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
100% is misschien wat overdreven, maar jullie poststijl is zo goed als hetzelfde. En je bent het ook zo mooi eens met elkaar de hele tijd.
Great minds think alike.quote:Op maandag 24 november 2008 01:57 schreef Jajong het volgende:
100% is misschien wat overdreven, maar jullie poststijl is zo goed als hetzelfde. En je bent het ook zo mooi eens met elkaar de hele tijd.
De arrogantie om maar meteen aan te nemen dat ik je "gewoon na zou praten" naar aanleiding van 1 post is wel typerend voor het gebrek aan inzicht van domme personen in hun eigen domheid.quote:Op maandag 24 november 2008 01:58 schreef Jajong het volgende:
Haha, over niveau gesproken. Je vindt me zo'n sukkel en zo dom maar je praat me wel gewoon na. Applaus.
Jij bent uiteraard de universeel erkende grondlegger van deze uitspraak, mijn excuses.quote:Op maandag 24 november 2008 01:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, over niveau gesproken. Je vindt me zo'n sukkel en zo dom maar je praat me wel gewoon na. Applaus.
Sitting_elfling (de naam alleen al is bedroevend), ik zal jou zelfs tutoyeren. Wat ben jij een zielige verschijning op FOK!. Je posts zijn van lage kwaliteit, je weet geen goede argumenten aan te dragen en o.a. daardoor gaat het discussiëren je slecht af. Ik durf nu 100 euro in te leggen dat ik jou in een discussie compleet gek kan draaien.quote:Op maandag 24 november 2008 01:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hij komt iig over als dat hij geen homo is ..
Nee, nee en nee.quote:Op maandag 24 november 2008 01:59 schreef sitting_elfling het volgende:
overigens zouden eminich, stigma én die maffe klaus nog wel eens klonen van elkander kunnen zijn ..
Hap. Toch fijn dat je precies binnen het verwachtingspatroon reageert. Je bent precies hetzelfde als al die nerdjes in mijn topics die zo avers reageren, alleen ben je intelligenter dan de meesten, dat maakt je nog semi-interessant.quote:Op maandag 24 november 2008 01:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kijk eens aan; de nadruk op de vrouw die naast hem lag, die schijnbaar ook nog 'mooi' was. Vanwaar voel je de noodzaak om de nadruk te leggen op je phallaire kwaliteiten en competenties, met dien verstande dat je niet van de verkeerde kant bent?
Waar komt deze onzekerheid en schromelijk gebrek aan zelfvertrouwen vandaan?
Als het goed is wel jaquote:Op maandag 24 november 2008 01:58 schreef damsco het volgende:
[..]
Ga je ook naar Dirty Dutch 20 december?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |