Ga je weer met je obsessie. Ben je soms verliefd op me ofzo? Je zit in elk topic waar ik post een beetje zielige pogingen te ondernemen om mij te dissenquote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die pics in jouw fobo, zo ontzettend stoer!
Onzin. Hyves, MSN etc. valt toch ook onder internet?quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Biels het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens bij dit topic! Aan de ene kant overheersen de-gevoelens voor de SC, aan de andere kant het idee dat Crane alles wat met internet te maken heeft afschildert als voor nerds
Je begrijpt m'n klacht dan verkeerd. Die gaat niet over mensen die op Fok zitten en zelfs niet over mensen die veel Fokken, maar over de mensen die dit forum te serieus nemen en hun mede-users zelfs als vrienden beschouwen.quote:, alsof hij een beetje bang is om stiekem zelf een nerd te zijn. Maargoed, hij is altijd na 12en online, dus dat zegt ook wel wat, natuurlijk.
Kijk hier hoopte ik al op. Inderdaad het opleidingsniveau is iets totaal anders. Net zoals het iets totaal anders is om mensen in de kroeg te ontmoeten of misschien op een zogenoemde "meet".quote:Op zondag 23 november 2008 23:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is niet mijn definitie van kansloos. Sociale mensen kunnen ook kansloos zijn aan de hand van andere dingen.
[..]
Ah, nu ga je opleidingsniveau erbij halen? Is totaal wat anders.
Dat is dus precies mijn gedachtequote:Op zondag 23 november 2008 23:32 schreef damsco het volgende:
jajong bluft gewoon kankerhard. Wanneer ik iemand hossel heb ik totaal niet de drang om er een topic over te openen, gewoon omdat het me niet boeit wat fok ervan vindt. Hoogstens dat ik het tegen mijn maten zeg als het een supere lekkere chick is, maar zelfs dan niet altijd.
Ik denk dat een fok meet wel redelijk dicht tegen de kant van kansloosheid aanzit, ja.quote:Op zondag 23 november 2008 23:35 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Kijk hier hoopte ik al op. Inderdaad het opleidingsniveau is iets totaal anders. Net zoals het iets totaal anders is om mensen in de kroeg te ontmoeten of misschien op een zogenoemde "meet".
Wat is kansloos jongen, denk eens na?
Zoals ik hierboven al zei: ik heb ook niets tegen gemeenschappen op internet in het algemeen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:33 schreef wijsneus het volgende:
TS begrijpt internet niet. Het vormen van nieuwe gemeenschappen is een van de meest geweldige toepassingen van het internet.
Dat is wel sad ja.quote:Op zondag 23 november 2008 23:34 schreef Crane het volgende:
Je begrijpt m'n klacht dan verkeerd. Die gaat niet over mensen die op Fok zitten en zelfs niet over mensen die veel Fokken, maar over de mensen die dit forum te serieus nemen en hun mede-users zelfs als vrienden beschouwen.
Ik heb zelf 17 jaar gevoetbaldquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Herald het volgende:
[..]
Ach Jajong vindt voetballen vast ook kansloos omdat je met 23 mannen in één veld staat en er geen enkel wijf te bekennen is.
En als de enige reden is om überhaupt op internet te komen om mensen op internet af te zeiken, omdat jij wél zo'n toffe gast bent die helemaal niks online te zoeken heeft, want zijn vrienden houden hem altijd wel bezig dan ben je volgens mij best verkeerd bezig.
Als ik een kans definieer dan zou dat zijn: "De mogelijkheid hebben iets te bereiken wat ik graag wil."quote:Op zondag 23 november 2008 23:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik denk dat een fok meet wel redelijk dicht tegen de kant van kansloosheid aanzit, ja.
Ja man, je hebt me doorquote:Op zondag 23 november 2008 23:32 schreef damsco het volgende:
jajong bluft gewoon kankerhard. Wanneer ik iemand hossel heb ik totaal niet de drang om er een topic over te openen, gewoon omdat het me niet boeit wat fok ervan vindt. Hoogstens dat ik het tegen mijn maten zeg als het een supere lekkere chick is, maar zelfs dan niet altijd.
Dit is dus zo'n perfect voorbeeld van iemand die het verschil tussen de realiteit en internet niet inziet. Als je serieuze discussies wil voeren over het leven, en over normen en waarden ga dan lekker naar een subforum wat daarvoor bedoelt is man.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Als ik een kans definieer dan zou dat zijn: "De mogelijkheid hebben iets te bereiken wat ik graag wil."
Als ik kansloos definieer zou dat zijn: "De mogelijkheid ontlopen mijn kans te grijpen."
Wat nou als mensen op dit forum nou graag bij elkaar willen komen en dat als doel zien?
oeh en hoeveel chicks hadden jullie na afloop onder de douche, vast keiveel eh!quote:Op zondag 23 november 2008 23:37 schreef Jajong het volgende:
Ik heb zelf 17 jaar gevoetbald. En slaat je tweede alinea ook op mij?
Kansloos = geen levenquote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Als ik een kans definieer dan zou dat zijn: "De mogelijkheid hebben iets te bereiken wat ik graag wil."
Als ik kansloos definieer zou dat zijn: "De mogelijkheid ontlopen mijn kans te grijpen."
Wat nou als mensen op dit forum nou graag bij elkaar willen komen en dat als doel zien?
Deze post is vooral gericht op TS en jajana of heette die goser?
Dat is een van de betekenissen van het woord kansloos. Een andere is:quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Als ik een kans definieer dan zou dat zijn: "de mogelijkheid iets te bereiken wat ik graag wil"
Als ik kansloos definieer zou dat zijn: "De mogelijkheid ontlopen mijn kans te grijpen"
In het geval van een FOK! meeting, vind ik dit dusdanig uitzichtloos in de zin van: het ontbreken van sociale skills, en hierbij een outcast van de maatschappij.quote:KANSLOOS
-hopeloos -uitzichtloos
Na afloop, en tijdens natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Herald het volgende:
[..]
oeh en hoeveel chicks hadden jullie na afloop onder de douche, vast keiveel eh!
De tweede alinea slaat ook wel op jou, omdat je in bijna elke post wel wil laten weten dat jij veel toffer bent dan de FOK!nerds. Maar ondertussen wel fijn mee slowchatten en in fotoboekjes posten. Man dat jij je daar als succesvolle hosselaar tot verlaagd zeg. Wij kansloze droeftoeters verdienen jouw superieure aandacht en kostbare tijd toch helemaal niet.
Herald, het is wel echt zondagavond kennelijk hequote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Herald het volgende:
[..]
De tweede alinea slaat ook wel op jou, omdat je in bijna elke post wel wil laten weten dat jij veel toffer bent dan de FOK!nerds. Maar ondertussen wel fijn mee slowchatten en in fotoboekjes posten. Man dat jij je daar als succesvolle hosselaar tot verlaagd zeg. Wij kansloze droeftoeters verdienen jouw superieure aandacht en kostbare tijd toch helemaal niet.
Jij snapt er helemaal niks van Herald, maar dat is ook niet verrassend gezien het feit dat jij moet betalen voor je pussy.quote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Herald het volgende:
[..]
Jij hebt het over internet en realiteit en je wil me graag wegsturen naar een subforum?quote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n perfect voorbeeld van iemand die het verschil tussen de realiteit en internet niet inziet. Als je serieuze discussies wil voeren over het leven, en over normen en waarden ga dan lekker naar een subforum wat daarvoor bedoelt is man.
Herald is king. Jij komt duidelijk niet genoeg op fokquote:Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niks van Herald, maar dat is ook niet verrassend gezien het feit dat jij moet betalen voor je pussy.
Luister kill. No problemquote:Op zondag 23 november 2008 23:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n perfect voorbeeld van iemand die het verschil tussen de realiteit en internet niet inziet. Als je serieuze discussies wil voeren over het leven, en over normen en waarden ga dan lekker naar een subforum wat daarvoor bedoelt is man.
Jij geeft mensen levenslessen op internet voor de lol, ik flame voor de lol. Ik ben echt niet zo'n ontzettende narcist als ik me voor doe. Wat ik bedoel is dat jij moet snappen dat je niet alles serieus moet nemen wat mensen op een forum zeggen, en al helemaal niet in KLB.quote:Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Jij hebt het over internet en realiteit en je wil me graag wegsturen naar een subforum?
Behoorlijk handig jongen! Nee waar ik mee bezig ben is om je totaal, tot aan het bot, in te laten zien hoe zielig je eigenlijk bent doordat je aannames doet die nergens op slaan. Dat je me nu uit dit topic wilt hebben zegt voor mij al genoeg.
En je kunt mij nu kansloos gaan noemen, want daar zie ik je voor aan. Maar het is niet dat ik hier serieus mijn levenswerk van maak. Ook dit is voor mij puur ontspanning en ontlading van mijn hersenspinsels.
Nu jij weer.Wat kan discussiëren ook leuk zijn.
Kijk: wat doe je als je ronduit dom bent én geen argumenten meer hebt?quote:Op zondag 23 november 2008 23:45 schreef Jajong het volgende:
Jij snapt er helemaal niks van Herald, maar dat is ook niet verrassend gezien het feit dat jij moet betalen voor je pussy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |