abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63472086
Ik vind het wel een slimme zet om van AZ te verliezen. Laat de Alkmaarders maar lekker winterkampioen worden en de aandacht op hen richten. Je leest vandaag al die verhalen al in de krant - dat ze op weg zijn naar de titel en zo. Terwijl ze een paar weken geleden nog redelijk dramatisch speelden tegen Vitesse. Het gaat er om wie er in mei bovenaan staat.

Hopelijk jullie niet, dat zeg ik er eerlijk bij. Maar ik zou hier niet zou rouwig om zijn. Volgens mij is dit Ajax niet geschikt om dominant te zijn en kan het een enorme druk niet aan. Dus kan je beter nog iets meer in de luwte spelen nu en zorgen dat je in het voorjaar wel van AZ wint en dan doorstoomt.
  maandag 24 november 2008 @ 10:40:08 #202
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_63472099
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:25 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

zo'n speler als Berg (of Suarez, Sulejmani) halen is bij voorbaat niet verkeerd. alleen bij Ajax was het voorheen altijd van: nu hebben we die speler en komt het allemaal goed! ooo kijk die namen in de voorhoede.. dat wordt smullen!
andere linies worden verwaarloosd. wanneer worden er spelers van dat kaliber gehaald voor het middenveld en de verdediging? Bruno Silva en Lindgren leuk en aardig, maar de spelers die echt het verschil maken?
Anderzijds is de buitenlandse concurrentie nu natuurlijk groter dan ooit. Als een speler al enigszins verschil kan maken dan is ie al gespot door een Engelse, Spaanse of Italiaanse club.
pi_63472178
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:39 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel een slimme zet om van AZ te verliezen. Laat de Alkmaarders maar lekker winterkampioen worden en de aandacht op hen richten. Je leest vandaag al die verhalen al in de krant - dat ze op weg zijn naar de titel en zo. Terwijl ze een paar weken geleden nog redelijk dramatisch speelden tegen Vitesse. Het gaat er om wie er in mei bovenaan staat.

Hopelijk jullie niet, dat zeg ik er eerlijk bij. Maar ik zou hier niet zou rouwig om zijn. Volgens mij is dit Ajax niet geschikt om dominant te zijn en kan het een enorme druk niet aan. Dus kan je beter nog iets meer in de luwte spelen nu en zorgen dat je in het voorjaar wel van AZ wint en dan doorstoomt.
Wat een lieve post.

Ben het ook wel met je eens, nu hoeven we nog niet bovenaan te staan, maar denk ook niet dat we dat aan het eind van de rit staan. Niet als het zo doorgaat, die wisselvalligheid.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 24 november 2008 @ 10:44:49 #204
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63472236
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:25 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

zo'n speler als Berg (of Suarez, Sulejmani) halen is bij voorbaat niet verkeerd. alleen bij Ajax was het voorheen altijd van: nu hebben we die speler en komt het allemaal goed! ooo kijk die namen in de voorhoede.. dat wordt smullen!
andere linies worden verwaarloosd. wanneer worden er spelers van dat kaliber gehaald voor het middenveld en de verdediging? Bruno Silva en Lindgren leuk en aardig, maar de spelers die echt het verschil maken?
Berg nu halen is bij wel bij voorbaat verkeerd. Cvitanich is in de zomer gehaald. Dus óf die aankoop was verkeerd, óf Berg is weer zo'n "hij is goed, dus moeten we hem maar kopen, ondanks dat we geen idee hebben wat we er mee aanmoeten"-aankoop.
pi_63472253
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Suijk het volgende:

[..]

Wat een lieve post.
Ik val ook best mee maar het was meer relativerend bedoeld. Het is zo ontzettend veel jantje lacht en jantje huilt bij alle ploegen. Na de westrijd tegen Ajax schoten bij ons superlatieven te kort en nu zijn we ineens het lachertje van de eredivisie. Beide is nogal onzinnig, lijkt me.
quote:
Ben het ook wel met je eens, nu hoeven we nog niet bovenaan te staan, maar denk ook niet dat we dat aan het eind van de rit staan. Niet als het zo doorgaat, die wisselvalligheid.
Uiteindelijk zal er toch een ploeg kampioen moeten worden en dat zal een wisselvallige ploeg zijn want dat zijn alle ploegen. NAC is eigenlijk nog het meest stabiel maar gaan die dat volhouden? Wat dat betreft kan je nu nog niks aansluiten, zelfs niet dat Feyenoord kampioen wordt en dat bedoel ik nog schertsend ook
  maandag 24 november 2008 @ 11:20:37 #206
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63473155
quote:
Sulejmani: "Samenwerking met Suarez wordt steeds beter"

Miralem Sulejmani stond dit seizoen voor de tweede keer van dit seizoen in de basisopstelling en voor de tweede keer verloor hij. Ondanks dat Ajax niet won van AZ, was de Serviër tevreden over de samenwerking met zijn maatje Luis Suarez.

"Onze samenwerking was goed, al heb ik zelf nog wat meer wedstrijden nodig om helemaal in vorm te komen. Luis en ik voelen elkaar goed aan. Suarez kan de beste speler van de wereld worden. Met hem is het prettig samenwerken", vertelde de jonge spits op het digitale huis van de Amsterdammers.

De grillige spits had ook nog wel wat te melden over de wedstrijd. "Het was vandaag een moeilijke wedstrijd. Vooral de omstandigheden maakten het vandaag allesbehalve makkelijk. We kregen weinig kansen, maar dat was wel een van dé momenten. Jammer dat het op zo'n belangrijk moment net niet lukt. Wanneer ik besefte dat een goed resultaat er eigenlijk niet meer inzat? Eigenlijk direct na de tweede treffer."
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63473326
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:39 schreef SCH het volgende:
Terwijl ze een paar weken geleden nog redelijk dramatisch speelden tegen Vitesse.
Viel reuze mee hoor, als die wedstrijd gewoon 2-4 is ofzo heet Vitesse niks te zeggen.
pi_63473407
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Viel reuze mee hoor, als die wedstrijd gewoon 2-4 is ofzo heet Vitesse niks te zeggen.
4-2 ook niet.
pi_63474099
sno is wel zwaar bruikbaar in de spits, wat een uitkomst
  maandag 24 november 2008 @ 12:12:03 #210
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63474432
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:58 schreef ASroma het volgende:
sno is wel zwaar bruikbaar als pinchhitter, wat een uitkomst
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_63474562
Snow is gemaakt voor dat soort omstandigheden.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63475493
Niks aan de hand Az speelde nu beter dan ons maar vorige wedstrijd hadden ze eigenlijk ook maar net gelijk gespeeld en was het spel ook niet geweldig. En dat was nog wel bij Vitesse.
pi_63475830
Ik verbaas me echt over de schijnbare onaantastbaarheid van Lindgren en zijn aanvoerderschap. Ik vind hem al heel het seizoen tegenvallen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 24 november 2008 @ 13:12:08 #214
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63475938
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:07 schreef koningdavid het volgende:
Ik verbaas me echt over de schijnbare onaantastbaarheid van Lindgren en zijn aanvoerderschap. Ik vind hem al heel het seizoen tegenvallen.
Hmm. Niet helemaal eens. Ik denk dat er wel iemand op het middenveld moet lopen die de bal vast kan houden en de beslissende pass kan geven. Gabri en Enoh zijn toch meer stofzuigers en om er daar nu twee van op het middenveld te zetten gaat me te ver. Ik denk ook dat het aan de rest van het elftal ligt, of nog sterker: aan het ontbreken van Huntelaar. Hij lijdt inderdaad veel knullig balverlies, maar om nu te zeggen dat er voorin zoveel mogelijkheden zijn om wat creatiefs op te zetten... Lindgren heeft vorig seizoen mijns inziens bewezen dat hij prima één van de verdedigende middenvelders kan zijn. Dat is hij echt niet zomaar verleerd....
pi_63476824
quote:
Op maandag 24 november 2008 02:34 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Ik mis de wisselende weersomstandigheden nu ik in de zaal speel, het had allemaal z'n charmes.. voetballen terwijl de mussen van het dak vielen, als het zo hard regende dat de vissen langs zwommen. En als het vroor leek het alsof je op beton speelde.

En altijd korte mouwen, op z'n Heitinga Namen ze alleen shirts met lange mouwen mee dan stroopte ik ze op.
Nah.. 8 jaar op veld gevoetbald en toen direct de overstap gemaakt naar de zaal en dat beviel me toch wel heel goed, grootste pluspunt is natuurlijk dat het nu veel meer op techniek aan komt. (en wedstrijden worden bijna nooit meer afgelast) Maar toch he, 9 uur 's morgens (de e'tjes voetballen inderdaad zo vroeg ) rond het vriespunt een wedstrijd voetballen.. Dat waren nog is tijden
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_63476954
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef GieJay het volgende:

[..]

Nah.. 8 jaar op veld gevoetbald en toen direct de overstap gemaakt naar de zaal en dat beviel me toch wel heel goed, grootste pluspunt is natuurlijk dat het nu veel meer op techniek aan komt. (en wedstrijden worden bijna nooit meer afgelast) Maar toch he, 9 uur 's morgens (de e'tjes voetballen inderdaad zo vroeg ) rond het vriespunt een wedstrijd voetballen.. Dat waren nog is tijden
Dat was bikkelen in je korte broekje, korte shirt.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 24 november 2008 @ 13:50:04 #217
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_63477000
Na gisteren zijn er voor mij toch wel 3 dingen duidelijk geworden...

1) - Enoh is er nog lang niet
2) - Gabri moet gewoon in de basis staan
2) - Kennedy wil ik echt NOOOOOOOOOIT meer in een Ajaxshirt zien...wat een dweil is dat.....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_63477057
Hoolie, nog sinterklaasjes achterna gezeten dit jaar?
pi_63477081
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:07 schreef koningdavid het volgende:
Klopt inderdaad, die jongen heeft totaal geen toevoeging, veel te statisch en totaal misbaar!
Yo!Soppa?
  maandag 24 november 2008 @ 13:57:00 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63477214
Ach ja, Enoh, ik riep nog dat die eerst maar eens langer dan 3 potjes redelijk moet voetballen, maar dat was gelul, want je "kon de klasse er meteen vanaf zien" oid

Hij speelde niet waardeloos maar zo geweldig was het allemaal niet, en die penalty was niet slim, te makkelijk gegeven, maar dat zou je moeten weten als speler.

Maar toch zou ik hem wel laten staan nu, Lindgren heeft weer eens met zijn kop in de VI gestaan, vond dat ie elke week moest spelen en vervolgens heb je er geen fuck meer aan. Komt vast wel weer een keer goed met hem, maar voor nu moet ie eigenlijk even terug op aarde gezet worden. Hij is onaantastbaar en dat zie je in zijn spel, alles gaat te makkelijk, te gemakzuchtig. Laat hem maar een op de bank beginnen binnenkort...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 24 november 2008 @ 15:18:12 #221
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63479219
quote:
Huntelaar zet nieuwe stap in herstel

Amsterdam, 24 nov 2008
Luttele dagen na zijn terugkeer op het trainingsveld, had Klaas Jan Huntelaar maandag eindelijk weer contact met de bal. ,,Het gaat de goede kant op’’, stelde een letterlijk en figuurlijk goedgemutste Huntelaar na de ochtendsessie.

Twee dagen voor het uitduel tegen AZ was de rentree van Huntelaar op het trainingsveld groot nieuws voor alle Ajax-volgers. Vrijdag beperkten de ‘veldwerkzaamheden’ van de Ajacied zich nog tot loopoefeningen.

De spits, die twee weken terug in de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam zijn enkelband afscheurde, lijkt sneller te herstellen dan verwacht. Deze maandag was daar alweer het eerste balcontact. ,,Ik kan nog niet alles, maar het gaat langzaam aan wel steeds iets beter’’, temperde Huntelaar al te groot optimisme over het snelle herstel van zijn linkerenkel. ,,Het is na deze training weer de vraag hoe de enkel hierop reageert. Hij is natuurlijk nog niet helemaal top.’’

Fysiotherapeut Frank van Deursen begeleidde de topschutter tijdens zijn revalidatietraining op het oefenveld. De fysio stelde de speler fysiek en conditioneel aardig en langdurig op de proef. Gewapend met een stopwatch en hartslagmeter hield Huntelaar ook zelf zijn vorderingen in de gaten. ,,Ik richt me niet op een bepaalde wedstrijd of op een bepaalde datum waarop ik weer wedstrijdfit wil zijn’’, vertelde Huntelaar aan de rand van het trainingsveld. ,,De enkelband is wel afgescheurd geweest. Zoiets kost gewoon tijd om goed te herstellen. Natuurlijk keer ik het liefst zo snel mogelijk terug. Maar dat alles goed geneest, is het belangrijkste. Ik richt me voorlopig puur op een goed en zo optimaal mogelijk herstel.’’

Na ruim drie kwartier hardlopen, dribbelen en de spieren rekken en strekken onder winterse omstandigheden, was het eerste balcontact daar. De eerste adidasballen werden nog wat voorzichtig beroerd. Al snel werden krachtiger schoten gelost. Soms richting de Ajax-fysio, maar uiteindelijk toch losjes en vrijuit naar het doel. Een enkele bal verdween over het doel, sommige inzetten belandden keurig in de kruising. ,,De enkel is nu ingetapet. Dus het voelt iets zwaarder en daardoor minder vrij aan. Schieten is daarom nog iets lastiger.’’

Huntelaar werd kort gezelschap gehouden door zijn fitte selectiegenoten. Bijna alle Ajacieden die zondag in actie kwamen in Alkmaar werkten een korte uitlooptraining af. De doelmannen Dennis Gentenaar en Kenneth Vermeer waren, net als Huntelaar, langer aan het werk te zien. Keeperstrainer Carlo l’Ami stelde de doelmannen in uiteenlopende oefenvormen flink op de proef. Na ruim anderhalf uur trainen hielden ook de keepers en hun trainer het voor gezien.
Mooi.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63479310
Huntelaar zet nieuwe stap in herstel

Minder dan twee weken na zijn uitvallen maakte Klaas-Jan Huntelaar vrijdag alweer zijn opwachting op het trainingsveld van Ajax, maandag had de aanvaller eindelijk weer contact met de bal. "Het gaat de goede kant op", bevestigt Huntelaar op de clubsite, waarmee de beperkte oefeningen inmiddels tot de verleden tijd behoren.

"Ik kan nog niet alles, maar het gaat langzaam aan wel steeds iets beter’’, temperde Huntelaar al te groot optimisme over het snelle herstel van zijn linkerenkel. "Het is na deze training weer de vraag hoe de enkel hierop reageert. Hij is natuurlijk nog niet helemaal top." Huntelaar raakte eerder deze maand geblesseerd in het duel met Sparta. Nader onderzoek wees uit dat de voorste enkelband volledig was afgescheurd.

"Ik richt me niet op een bepaalde wedstrijd of op een bepaalde datum waarop ik weer wedstrijdfit wil zijn", benadrukt Huntelaar. "De enkelband is wel afgescheurd geweest. Zoiets kost gewoon tijd om goed te herstellen. Natuurlijk keer ik het liefst zo snel mogelijk terug. Maar dat alles goed geneest, is het belangrijkste. Ik richt me voorlopig puur op een goed en zo optimaal mogelijk herstel."

"Met Klaas-Jan gaat het boven verwachting goed", vertelde trainer Marco van Basten afgelopen vrijdag al tijdens een persconferentie. "Of dat komt doordat hij een gezond lichaam heeft of doordat hij heel snel herstelt, zou je de dokter moeten vragen, die heeft er voor gestudeerd. Maar gezien deze ontwikkeling zal zijn herstel veel sneller gaan dan de zes tot acht weken die er voor staan", aldus de oefenmeester.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=69260
pi_63479314
Als hij na deze training geen terugslag krijgt, zou het dus wel eens snel weer in orde kunnen zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 24 november 2008 @ 15:23:12 #224
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63479369
quote:
Vermeer: "Onnodige overtredingen van Enoh moeten eruit"

Zondagmiddag verloor Ajax van met 2-0 van AZ uit Alkmaar. In het DSB Stadion zorgde Demy de Zeeuw met een penalty voor de 1-0, die penalty werd veroorzaakt door Maarten Martens die bij een onnodige overtreding van Eyong Enoh ging liggen. Kenneth Vermeer vertelt in De Telegraaf het een en ander over de jonge middenvelder.

"De eerste helft speelden we goed, kon het alle kanten op, maar kwamen we onnodig op achterstand. Bij Eyong moeten bepaalde 'momenten' uit zijn spel. In het strafschopgebied moet je niet zo'n overtreding maken. De omstandigheden waren daarna in ons nadeel."

"Natuurlijk hadden de AZ-spelers ook last van de sneeuw en storm, maar wij hadden de wind tegen en moesten het spel maken. Zeker na de 2-0 konden zij lekker achterover leunen. En wij waren niet meer in staat om kansen te creëren", aldus de sterk keepende Vermeer.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63479390
Aisatti en Dario trainen toch al mee, kunnen we dan deze week van hun genieten? Misschien inval beurt voor zondag? En wat zijn de verwachtingen voor donderdag?
pi_63479660
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:23 schreef versteegrob het volgende:
Aisatti en Dario trainen toch al mee, kunnen we dan deze week van hun genieten? Misschien inval beurt voor zondag? En wat zijn de verwachtingen voor donderdag?
Cvitanich en Aissati moeten eerst nog ritme opdoen in Jong Ajax en optrainen, dus dat duurt nog wel ff.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 24 november 2008 @ 15:43:39 #227
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_63479986
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoolie, nog sinterklaasjes achterna gezeten dit jaar?

LOL....Nee...die wil ik ook NOOOOOOOOOIT meer zien....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  maandag 24 november 2008 @ 15:44:24 #228
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_63480015
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, Enoh, ik riep nog dat die eerst maar eens langer dan 3 potjes redelijk moet voetballen, maar dat was gelul, want je "kon de klasse er meteen vanaf zien" oid

Hij speelde niet waardeloos maar zo geweldig was het allemaal niet, en die penalty was niet slim, te makkelijk gegeven, maar dat zou je moeten weten als speler.
Je bent wel lekker aan het " ik zei het toch'en" hoor. Ik vind Enoh nog steeds een heerlijke speler om naar te kijken. Ook tegenAZ lekkerfel en goed aan het vegen op het middenveld. Ja, er zitten nog wat jeugdige domheden in, maar daar kijk ik 10 keer liever naar dan iemand die zonder enige durf constant tikkies naar achteren geeft.

Als Luinge fluit zoals het spelletje bedoeld is, als een mannensport, wordt voor 3 van de 4 "overtredingen" van Enoh niet gefloten.

Oftewel, lekker makkelijk om nu te zeggen dat je gelijk had over Enoh
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 24 november 2008 @ 15:51:50 #229
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63480242
Ik vraag me toch af waar Vertonghen blijft volhouden dat Ajax het beste team van Nederland heeft.
De aanval is (mits allemaal fit) geweldig maar de verdediging en vooral het middenveld vind ik toch te matig.
Hoeveel creatieve middenvelders heeft Ajax eigenlijk naast Aisatti?
The Most Incredible, Baby
pi_63480251
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:57 schreef HeatWave het volgende:

laat hem maar eens 3 potjes waardeloos spelen
of is hij na 1 slechte wedstrijd (samen met vele medespelers) ineens kut?
pi_63480313
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:51 schreef RedGuy het volgende:
0, De Jong is ook niet echt creatief
pi_63480391
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:51 schreef RedGuy het volgende:
Ik vraag me toch af waar Vertonghen blijft volhouden dat Ajax het beste team van Nederland heeft.
De aanval is (mits allemaal fit) geweldig maar de verdediging en vooral het middenveld vind ik toch te matig.
De Jong in vorm is gewoon een goede creative middenvelder alleen heeft hij momenteel een vorm dipje
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 24 november 2008 @ 15:58:34 #233
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63480463
Wat natuurlijk helemaal niet erg is op die leeftijd.

Ajax is gewoon jarenlang verwend met Sneijder als aanvallende middenvelder, alles wat daarna kwam is gewoon minder.
Zijn gemis merk je nog steeds elke wedstrijd.
The Most Incredible, Baby
pi_63480501
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mooi.
Goed nieuws.

Urby-Huntelaar-Suarez en dan Miralem op 10. Lekker hoor!
  maandag 24 november 2008 @ 16:14:31 #235
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63480949
quote:
Italiaan fluit duel tussen HSV en Ajax
Paolo Tagliavento is aangesteld als scheidsrechter bij de UEFA Cup-ontmoeting tussen Hamburger SV en Ajax. De Italiaan floot nog niet eerder een wedstrijd van de Amsterdamse club.

Massimilano Grilli en Michele Giordano zijn donderdag de assistenen. Paolo Silvio Mazzoleni is aangesteld als de vierde official.
Twee seizoenen geleden floot er voor het laatst een Italiaan een wedstrijd van Ajax. Toen leidde Paolo Bertini het UEFA Cup-duel met Espanyol.
quote:
Emanuelson: "Het is nog lang niet gespeeld"
In de topper van vorige week tegen PSV speelde Urby Emanuelson geweldig. Met Ajax rolde hij de regerend landskampioen op. Van die zege was tegen AZ echter niets meer te merken. Kansloos verloor Ajax, en dat is zuur volgens de linkspoot.

Aan het begin van de twaalfde competitieronde stond Ajax aan kop van de ranglijst. Door de nederlaag tegen AZ zakte de Amsterdammers terug naar plaats drie, terwijl de club volgens Emanuelson juist ruimer op kop had moeten staan. "We hadden hier een goede slag kunnen slaan. Maar het zat er helaas niet in. Het is natuurlijk nog lang niet gespeeld, maar achteraf kunnen dit wel eens hele dure punten zijn die we hier hebben verloren."

Tot aan de 1-0 vond Emanuelson dat het duel gelijk opging. Na rust was het door het slechte weer helemaal gedaan met het verzet van de recordkampioen van Nederland. "We kwamen ongelukkig op achterstand door een strafschop. Tot die tijd was het duel in evenwicht. Na rust kregen we met wind en sneeuw tegen geen kansen meer", aldus Emanuelson tegenover het gratis dagblad Spits.
#FreeHat
  maandag 24 november 2008 @ 16:33:52 #236
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63481522
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:44 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Je bent wel lekker aan het " ik zei het toch'en" hoor. Ik vind Enoh nog steeds een heerlijke speler om naar te kijken. Ook tegenAZ lekkerfel en goed aan het vegen op het middenveld. Ja, er zitten nog wat jeugdige domheden in, maar daar kijk ik 10 keer liever naar dan iemand die zonder enige durf constant tikkies naar achteren geeft.

Als Luinge fluit zoals het spelletje bedoeld is, als een mannensport, wordt voor 3 van de 4 "overtredingen" van Enoh niet gefloten.

Luinge leek het wel op Enoh gemunt te hebben. Die jongen speelt fel, maar zeker niet gemeen. Hij liet vergelijkbare of zwaardere 'overtredingen' van AZ-spelers wél gewoon doorgaan.
  maandag 24 november 2008 @ 16:38:40 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63481661
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:44 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het ook weer niet hoor . Maar er werd eerst gedaan alsof hij zovele malen beter zou zijn dan Gabri, dat ziet een blinde etc etc .

Luinge was eigenlijk wel weer fout aan het fluiten hoor. Hij ging pas in de laatste 15 min met kaarten strooien..
Get woke, go broke!
pi_63481807
Nog een mailtje gestuurd naar Supp. Zaken of ze die brief van HSV ff op de mail konden zetten zodat ik de info kon lezen. Thumbs up voor SZ! Ze meldden er ook nog bij dat ik een kaart had, ook al vroeg ik daar niet om.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63481846
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog een mailtje gestuurd naar Supp. Zaken of ze die brief van HSV ff op de mail konden zetten zodat ik de info kon lezen. Thumbs up voor SZ! Ze meldden er ook nog bij dat ik een kaart had, ook al vroeg ik daar niet om.
Leuke brief?
pi_63481932
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Leuke brief?
Er mag gerookt worden in het stadion. Hosanna! Voor de rest echt:
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63481980
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Er mag gerookt worden in het stadion. Hosanna! Voor de rest echt:
Sinds wanneer rook jij?
pi_63482218
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:49 schreef Jasza het volgende:

[..]

Sinds wanneer rook jij?
Sinds niet.
pi_63482445
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:33 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Luinge leek het wel op Enoh gemunt te hebben. Die jongen speelt fel, maar zeker niet gemeen. Hij liet vergelijkbare of zwaardere 'overtredingen' van AZ-spelers wél gewoon doorgaan.
Luinge floot prima.
Verder goed nieuws van Huntelaar
  maandag 24 november 2008 @ 17:09:17 #244
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63482568
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Luinge floot prima.
Verder goed nieuws van Huntelaar
Nou ja echt goed was het niet, maar vergeleken met wat we gewend zijn was het prima ja. Hij maakte in ieder geval geen kritieke fouten die de wedstrijd beslisten ofzo.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63482662
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Luinge floot prima.
Inderdaad. We hebben ook verdiend verloren, dus we moeten niet gaan janken. Slikken en weer op naar de volgende wedstrijd. Dit was wel zo'n beetje de meest lastige uitwedstrijd, dus hebben dat ook weer gehad.
pi_63483188
Hij had wat meer kaarten uit mogen delen, maar dat is dan ook het enige wat er op aan te merken viel.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 24 november 2008 @ 18:49:11 #247
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63485127
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:09 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Nou ja echt goed was het niet, maar vergeleken met wat we gewend zijn was het prima ja. Hij maakte in ieder geval geen kritieke fouten die de wedstrijd beslisten ofzo.
Dat niet nee, maar ik vond dat 'ie Enoh onevenredig hard aanpakte.
  maandag 24 november 2008 @ 18:56:43 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63485336
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:32 schreef _Mike_ het volgende:
Hij had wat meer kaarten uit mogen delen, maar dat is dan ook het enige wat er op aan te merken viel.
Ik vond dat ie te lang wachtte met kaartenm nu kon het aantal overtredingen oplopen, en op het laatst was alles bijna meteen geel. Doe het in het begin en je ken het met 2 kaarten af de hele pot.
Get woke, go broke!
  maandag 24 november 2008 @ 19:05:03 #249
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63485606
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vond dat ie te lang wachtte met kaartenm nu kon het aantal overtredingen oplopen, en op het laatst was alles bijna meteen geel. Doe het in het begin en je ken het met 2 kaarten af de hele pot.
Met zulke weersomstandigheden hoor je er als scheidsrechter ook veel korter op te zitten.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63485661
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Luinge deed het prima. Die kaarten hadden vooral met de omstandigheden te maken. De grens werd door Luinge steeds een stukje lager gelegd omdat de omstandigheden ook steeds slechter werden. Kon Luinge niet veel aan doen, de spelers ook niet. Korthouden is dan de enige juiste optie en dat is precies wat hij deed.
pi_63485673
Leonardo.

In Sportweek:

,,Het sneeuwde hard en het was ontzettend koud, brrr."
(...)
Je droeg handschoenen en korte mouwen. Aparte combinatie.
Leo: ,,Nee, nee, die handschoenen heb ik snel weggegooid. Ze waren nat."
En die korte mouwen?
Leo: ,,Foutje. Ik dacht dat ik lange mouwen had aangetrokken. Pas op de bank ontdekte ik dat ik korte mouwen aan had. Ik dacht: oh kut."
(...)
,,Kut, dit weer is vreselijk. Ik drink iedere avond warme melk."
  maandag 24 november 2008 @ 19:11:56 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63485798
Haha, wat een sufferd.
pi_63486076
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Luinge deed het prima. Die kaarten hadden vooral met de omstandigheden te maken. De grens werd door Luinge steeds een stukje lager gelegd omdat de omstandigheden ook steeds slechter werden. Kon Luinge niet veel aan doen, de spelers ook niet. Korthouden is dan de enige juiste optie en dat is precies wat hij deed.
Juist, bedankt voor het uitleggen. Scheelt mij weer typen. Belachelijk dat het hier over de scheidsrechter gaat, terwijl we het beter over het waardeloze spel van Vertonghen, Enoh, Van der Wiel, Vermaelen, Oleguer, Lindgren en Kennedy kunnen hebben.
pi_63486126
quote:
Familie Wolfs: 'Jullie zijn fantastische mensen!'

--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 24-11-08 11:50 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 1290 - Aantal reacties: 5

Beste Supporters,

Langs deze weg willen wij iedereen, en met name de F-Side, Vak 410 en de AFCA Supporters Club, bedanken voor de enorme steun. Wat jullie in de laatste week hebben laten zien was onbeschrijfelijk. Vanaf het moment dat het overlijden van Sjaak bekend werd, stond het op alle Ajax-sites, condoleanceregisters, afgelopen zondag in de Arena tegen PSV, afgelopen Donderdag bij de begrafenis........het is om stil van te worden. Er waren meerder sprekers tijdens de begrafenis, maar ik wil er toch één bij naam noemen, Joark. Je heb mooi gesproken, uit het hart, namens alle supporters, indrukwekkend. Erg mooi.

Het is een mooi afscheid geworden, een mooie herinnering, van een mooie kerel.

Om in de woorden van Sjakie te blijven;
'Jullie zijn fantastische mensen!'

Namens de familie,
Peter Wolfs,
Respect!
pi_63486143
quote:
Leonardo.

In Sportweek:

(...)
En die korte mouwen?
Leo: ,,Foutje. Ik dacht dat ik lange mouwen had aangetrokken. Pas op de bank ontdekte ik dat ik korte mouwen aan had. Ik dacht: oh kut."
(...)
pi_63488268
quote:
Leonardo.

In Sportweek:

(...)
En die korte mouwen?
(...)
  maandag 24 november 2008 @ 20:36:51 #257
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63488453
Kijk deze droeftoeter eens:

Verboden voor Ajaxieden ;').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 24 november 2008 @ 20:40:26 #258
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63488559
-edit-.
pi_63488787
Je kent Haagse Sjonnie toch wel?
Den Ouden, douchen met je bloedkop!
  maandag 24 november 2008 @ 20:51:25 #260
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63488915
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je kent Haagse Sjonnie toch wel?
Den Ouden, douchen met je bloedkop!
Sinds vandaag pas ;') mede door het feit dat ik geen aandacht aan zulke idioten besteed.
  maandag 24 november 2008 @ 20:53:05 #261
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63488988
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:

2007 belde, ze willen hun youtube-filmpje terug.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63489063
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Respect!
Zeer netjes dat ze reageren. Respect!
pi_63489218
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Sinds vandaag pas ;') mede door het feit dat ik geen aandacht aan zulke idioten besteed.
Nu snij je jezelf lelijk in de vingers met die uitspraak.
  maandag 24 november 2008 @ 21:02:21 #264
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63489323
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:

Ja trieste mensen dat soort figuren
Wel raar dat je 'm niet eerder bent tegengekomen dat filmpje
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  maandag 24 november 2008 @ 21:06:22 #265
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63489444
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Nu snij je jezelf lelijk in de vingers met die uitspraak.
Totaal niet kwam het toevallig tegen .
  maandag 24 november 2008 @ 21:53:03 #266
51286 w00h00
Digital man!
pi_63490911
Zijn de mooie woorden van Uri, Joark en David voor Sjakie nog ergens op het internet te vinden?
pi_63490915
Ik vind dat van Basten debet is aan de nederlaag. Heb met afschuw gekeken naar de matte vertoning. Lindgren liep erbij alsof die ieder moment moest bevallen. Gabri moet voortaan gewoon in de basis en een beetje mannelijkheid in de duels is niet verkeerd. Je verliest omdat je af wordt getroefd op hardheid en op handelingssnelheid. Van basten had Gabri er eerder in moeten brengen voor Lingren en desnoods ook Siem de jong voor Bakircogulu . Die gast raakte gisteren ouderwets geen ene drol. En hij was niet de enige.
pi_63491309
Ben benieuwd wat van basten van plan is tegen hsv

Nu jullie het toch over ado/sjonnie hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63491361
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:53 schreef Chadi het volgende:
Ik vind dat van Basten debet is aan de nederlaag. Heb met afschuw gekeken naar de matte vertoning. Lindgren liep erbij alsof die ieder moment moest bevallen. Gabri moet voortaan gewoon in de basis en een beetje mannelijkheid in de duels is niet verkeerd. Je verliest omdat je af wordt getroefd op hardheid en op handelingssnelheid. Van basten had Gabri er eerder in moeten brengen voor Lingren en desnoods ook Siem de jong voor Bakircogulu . Die gast raakte gisteren ouderwets geen ene drol. En hij was niet de enige.
Siem de Jong inbrengen zou lastig gaan als hij niet in de selectie zit.
pi_63491417
Dan zorg je ervoor dat ie erbij zit. ik bdoel wat heb je op de bank zitten als hij er niet zit?
pi_63491536
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:06 schreef Chadi het volgende:
Dan zorg je ervoor dat ie erbij zit. ik bdoel wat heb je op de bank zitten als hij er niet zit?
Zooitje aan B-spelers.. so what's next?
pi_63491753
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:03 schreef Noshiba het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die gasten hebben nog best goede humor.
  maandag 24 november 2008 @ 22:18:38 #273
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_63491784
Iemand toevallig nog een kaartje voor HSV-uit over
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_63491851
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef ericajax het volgende:
Iemand toevallig nog een kaartje voor HSV-uit over
Ik. 250 euro mag je hem hebben.
pi_63491895
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:53 schreef Putdeksels het volgende:
2007 belde, ze willen hun youtube-filmpje terug.
2005 eerder
  maandag 24 november 2008 @ 22:23:37 #276
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63491958
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:03 schreef Noshiba het volgende:

SPOILER
Deze is zeker van dezelfde maker

Die gast had vast geen voldoende voor Engels
Jawel, je keek.
pi_63491999
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:23 schreef jna het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die zal Hofpleinfontein wel gemaakt hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door HeinekenAFCA op 24-11-2008 22:42:20 ]
pi_63492141
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die zal Hofpleinfontijn wel gemaakt hebben.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 24 november 2008 @ 22:35:25 #279
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63492398
quote:

[..]

pi_63492420
Raken we niet een beetje offtopic met al die Haagse Sjonnies en Rotterdamse spellingkampers?
pi_63492558
quote:

[..]

Fontijn
  maandag 24 november 2008 @ 22:41:02 #282
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63492562
quote:

[..]

Hahaha, schitterend dit.

Alsof ze ook zeggen 'Hou nou gvd eens een keer op met dat 'galory' play, we worden zo moe van die hakjes van De Cler en die pirouettes van Lucius! Strijd willen we zien!'
pi_63492606
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Raken we niet een beetje offtopic met al die Haagse Sjonnies en Rotterdamse spellingkampers?
quote:
Hedwiges Maduro heeft het niet meer naar zijn zin in de sinaasappelstad Valencia. De middenvelder komt nauwelijks nog voor in de plannen van coach Unai Emery. Maduro die halverwege vorig seizoen werd gehaald door Ronald Koeman, kan niet rekenen op een basisplaats bij Los Ché.

Maduro hoopt dat hij dit jaar nog speelminuten krijgt bij de huidige nummer vier van de Primera Division. 'Tegen Sevilla mocht ik de laatste tien minuten meedoen en dat waren mijn eerste speelminuten in de competitie. Ik heb mijn best gedaan al kan ik in tien minuten niet laten zien waartoe ik in staat ben', aldus de middenvelder in de Spaanse sportkrant AS.

Maduro weet ook dat hij niet de minste spelers voor zich heeft op de middenveldpositie. 'Dat klopt inderdaad. David Albelda en Carlos Marchena spelen ook centraal op het middenveld en krijgen op dit moment meer vertrouwen van de coach. Ik zal rustig afwachten tot de kerst en wil dan mijn conclusie trekken. Ik concentreer mij volledig op Valencia nu maar als ik niet vaker aan voetballen toe kom dan ga ik verder kijken', aldus het jeugdexponent van Ajax.
Is vast spuit 14 ofzo
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63492643
Ik wist gewoon dat dit met Maduro zou gaan gebeuren
pi_63492644
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:40 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Fontijn
Haal dat altijd door elkaar
  maandag 24 november 2008 @ 22:44:52 #286
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_63492685
Die Maduro had gewoon nog even moeten rijpen bij Ajax. Had z'n handelingssnelheid wat kunnen opvijzelen, maar goed...Ach, hij komt er wel.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_63492714
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Haal dat altijd door elkaar
Whehe, ik ging er vanuit dat je het met opzet zo gespeld had
pi_63492976
Wie heeft de zin in donderdag? Heb er echt geen vertrouwen in na AZ
  maandag 24 november 2008 @ 22:55:49 #289
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63493047
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:53 schreef versteegrob het volgende:
Wie heeft de zin in donderdag?

En niet zo'n beetje ook.

Hopen op een puntje, maar het verbaast me niks als dat niet lukt.

En in de categorie oud-spelers:
quote:
Boukhari op zoek naar club

Nourdin Boukhari is teruggekeerd naar Nederland. Zijn zaakwaarnemer Sören Lerby heeft met het bestuur van de Saudische club Al-Ittihad overeenstemming bereikt over de ontbinding van het contract van de 28-jarige oud-Spartaan.

Boukhari kan transfervrij op zoek naar een nieuwe club in binnen- of buitenland.
Die is ook lekker afgezakt
pi_63493048
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:53 schreef versteegrob het volgende:
Wie heeft de zin in donderdag? Heb er echt geen vertrouwen in na AZ
AZ is gewoon in vorm en het weer was bagger. Donderdag droog in Hamburg en een hele andere wedstrijd.
pi_63493083
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:55 schreef Riro het volgende:

[..]

En niet zo'n beetje ook.

Hopen op een puntje, maar het verbaast me niks als dat niet lukt.

En in de categorie oud-spelers:
[..]

En dan te bedenken dat hij bij kon tekenen bij ons.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63493316
quote:

[..]

Die zal Hofpleinfontein wel gemaakt hebben.
.
pi_63493503
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:55 schreef Riro het volgende:

[..]
De ideale man voor Feyenoord.
pi_63493633
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:23 schreef jna het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

maandag 24 november 2008 @ 23:50:21 #295
32422 engessa
Who's dirty?
pi_63494553
Iemand een tip voor een site ofzo waar je Ajax merchandise kunt verkopen of inzicht kunt krjigen in de waarde van de dingen die ik heb?

Voetbal interesseert me al een paar jaar niet meer maar heb nog wel 2 Ajax shirts (en ook nog 2 puzzels, een boek en een cdrom) die weg mogen.
pi_63494699
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:50 schreef engessa het volgende:
Iemand een tip voor een site ofzo waar je Ajax merchandise kunt verkopen of inzicht kunt krjigen in de waarde van de dingen die ik heb?

Voetbal interesseert me al een paar jaar niet meer maar heb nog wel 2 Ajax shirts (en ook nog 2 puzzels, een boek en een cdrom) die weg mogen.
Dan ben je in het goeie topic En verder, Marktplaats ofzo?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_63494935
Kan die wedstrijd niet in het stadion van St. Pauli gespeeld worden? Zit je ten minste wat dichter bij de Reeperbahn. Aardig endje weg van het centrum nog dat stadion van HSV.
pi_63495059
Zometeen Ajax - Liverpool uit '66 op Ned 1..
pi_63495234
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:11 schreef Radegast het volgende:
Zometeen Ajax - Liverpool uit '66 op Ned 1..
Gaaf

En meneer Louis van Ajax is mijn cub niet meer Gaal komt als "Ajaxsupporter" in de show
pi_63495361
quote:

[..]

Als je me belachelijk wil maken doe het dan goed
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')