Juist, bedankt voor het uitleggen. Scheelt mij weer typen. Belachelijk dat het hier over de scheidsrechter gaat, terwijl we het beter over het waardeloze spel van Vertonghen, Enoh, Van der Wiel, Vermaelen, Oleguer, Lindgren en Kennedy kunnen hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Luinge deed het prima. Die kaarten hadden vooral met de omstandigheden te maken. De grens werd door Luinge steeds een stukje lager gelegd omdat de omstandigheden ook steeds slechter werden. Kon Luinge niet veel aan doen, de spelers ook niet. Korthouden is dan de enige juiste optie en dat is precies wat hij deed.
Respect!quote:Familie Wolfs: 'Jullie zijn fantastische mensen!'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 24-11-08 11:50 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 1290 - Aantal reacties: 5
Beste Supporters,
Langs deze weg willen wij iedereen, en met name de F-Side, Vak 410 en de AFCA Supporters Club, bedanken voor de enorme steun. Wat jullie in de laatste week hebben laten zien was onbeschrijfelijk. Vanaf het moment dat het overlijden van Sjaak bekend werd, stond het op alle Ajax-sites, condoleanceregisters, afgelopen zondag in de Arena tegen PSV, afgelopen Donderdag bij de begrafenis........het is om stil van te worden. Er waren meerder sprekers tijdens de begrafenis, maar ik wil er toch één bij naam noemen, Joark. Je heb mooi gesproken, uit het hart, namens alle supporters, indrukwekkend. Erg mooi.
Het is een mooi afscheid geworden, een mooie herinnering, van een mooie kerel.
Om in de woorden van Sjakie te blijven;
'Jullie zijn fantastische mensen!'
Namens de familie,
Peter Wolfs,
quote:Op maandag 24 november 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
Leonardo.
In Sportweek:
,,Het sneeuwde hard en het was ontzettend koud, brrr."
(...)
Je droeg handschoenen en korte mouwen. Aparte combinatie.
Leo: ,,Nee, nee, die handschoenen heb ik snel weggegooid. Ze waren nat."
En die korte mouwen?
Leo: ,,Foutje. Ik dacht dat ik lange mouwen had aangetrokken. Pas op de bank ontdekte ik dat ik korte mouwen aan had. Ik dacht: oh kut."
(...)
,,Kut, dit weer is vreselijk. Ik drink iedere avond warme melk."
quote:Op maandag 24 november 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
Leonardo.
In Sportweek:
,,Het sneeuwde hard en het was ontzettend koud, brrr."
(...)
Je droeg handschoenen en korte mouwen. Aparte combinatie.
Leo: ,,Nee, nee, die handschoenen heb ik snel weggegooid. Ze waren nat."
En die korte mouwen?
Leo: ,,Foutje. Ik dacht dat ik lange mouwen had aangetrokken. Pas op de bank ontdekte ik dat ik korte mouwen aan had. Ik dacht: oh kut."
(...)
,,Kut, dit weer is vreselijk. Ik drink iedere avond warme melk."
Sinds vandaag pas ;') mede door het feit dat ik geen aandacht aan zulke idioten besteed.quote:Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je kent Haagse Sjonnie toch wel?
Den Ouden, douchen met je bloedkop!
2007 belde, ze willen hun youtube-filmpje terug.quote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kijk deze droeftoeter eens:
Verboden voor Ajaxieden ;').
Nu snij je jezelf lelijk in de vingers met die uitspraak.quote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Sinds vandaag pas ;') mede door het feit dat ik geen aandacht aan zulke idioten besteed.
Ja trieste mensen dat soort figurenquote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kijk deze droeftoeter eens:
Verboden voor Ajaxieden ;').
Totaal nietquote:Op maandag 24 november 2008 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nu snij je jezelf lelijk in de vingers met die uitspraak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Siem de Jong inbrengen zou lastig gaan als hij niet in de selectie zit.quote:Op maandag 24 november 2008 21:53 schreef Chadi het volgende:
Ik vind dat van Basten debet is aan de nederlaag. Heb met afschuw gekeken naar de matte vertoning. Lindgren liep erbij alsof die ieder moment moest bevallen. Gabri moet voortaan gewoon in de basis en een beetje mannelijkheid in de duels is niet verkeerd. Je verliest omdat je af wordt getroefd op hardheid en op handelingssnelheid. Van basten had Gabri er eerder in moeten brengen voor Lingren en desnoods ook Siem de jong voor Bakircogulu . Die gast raakte gisteren ouderwets geen ene drol. En hij was niet de enige.
Zooitje aan B-spelers.. so what's next?quote:Op maandag 24 november 2008 22:06 schreef Chadi het volgende:
Dan zorg je ervoor dat ie erbij zit. ik bdoel wat heb je op de bank zitten als hij er niet zit?
quote:Op maandag 24 november 2008 22:03 schreef Noshiba het volgende:
Ben benieuwd wat van basten van plan is tegen hsv
Nu jullie het toch over ado/sjonnie hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die gasten hebben nog best goede humor.
Ik. 250 euro mag je hem hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef ericajax het volgende:
Iemand toevallig nog een kaartje voor HSV-uit over
2005 eerderquote:Op maandag 24 november 2008 20:53 schreef Putdeksels het volgende:
2007 belde, ze willen hun youtube-filmpje terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |