quote:Op maandag 24 november 2008 22:03 schreef Noshiba het volgende:
Ben benieuwd wat van basten van plan is tegen hsv
Nu jullie het toch over ado/sjonnie hebbenDeze is zeker van dezelfde makerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die gast had vast geen voldoende voor Engels
Jawel, je keek.
Die zal Hofpleinfontein wel gemaakt hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
Deze is zeker van dezelfde maker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2008 22:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die zal Hofpleinfontijn wel gemaakt hebben.
[..]
Fontijnquote:Op maandag 24 november 2008 22:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 november 2008 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Raken we niet een beetje offtopic met al die Haagse Sjonnies en Rotterdamse spellingkampers?
Is vast spuit 14 ofzoquote:Hedwiges Maduro heeft het niet meer naar zijn zin in de sinaasappelstad Valencia. De middenvelder komt nauwelijks nog voor in de plannen van coach Unai Emery. Maduro die halverwege vorig seizoen werd gehaald door Ronald Koeman, kan niet rekenen op een basisplaats bij Los Ché.
Maduro hoopt dat hij dit jaar nog speelminuten krijgt bij de huidige nummer vier van de Primera Division. 'Tegen Sevilla mocht ik de laatste tien minuten meedoen en dat waren mijn eerste speelminuten in de competitie. Ik heb mijn best gedaan al kan ik in tien minuten niet laten zien waartoe ik in staat ben', aldus de middenvelder in de Spaanse sportkrant AS.
Maduro weet ook dat hij niet de minste spelers voor zich heeft op de middenveldpositie. 'Dat klopt inderdaad. David Albelda en Carlos Marchena spelen ook centraal op het middenveld en krijgen op dit moment meer vertrouwen van de coach. Ik zal rustig afwachten tot de kerst en wil dan mijn conclusie trekken. Ik concentreer mij volledig op Valencia nu maar als ik niet vaker aan voetballen toe kom dan ga ik verder kijken', aldus het jeugdexponent van Ajax.
Whehe, ik ging er vanuit dat je het met opzet zo gespeld hadquote:
quote:
Die is ook lekker afgezaktquote:Boukhari op zoek naar club
Nourdin Boukhari is teruggekeerd naar Nederland. Zijn zaakwaarnemer Sören Lerby heeft met het bestuur van de Saudische club Al-Ittihad overeenstemming bereikt over de ontbinding van het contract van de 28-jarige oud-Spartaan.
Boukhari kan transfervrij op zoek naar een nieuwe club in binnen- of buitenland.
quote:Op maandag 24 november 2008 22:53 schreef versteegrob het volgende:
Wie heeft de zin in donderdag? Heb er echt geen vertrouwen in na AZ
En dan te bedenken dat hij bij kon tekenen bij ons.quote:Op maandag 24 november 2008 22:55 schreef Riro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En niet zo'n beetje ook.
Hopen op een puntje, maar het verbaast me niks als dat niet lukt.
En in de categorie oud-spelers:
[..]
Die is ook lekker afgezakt
[..]
Die zal Hofpleinfontein wel gemaakt hebben.
quote:Op maandag 24 november 2008 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
Deze is zeker van dezelfde maker![]()
[ afbeelding ]
Dan ben je in het goeie topicquote:Op maandag 24 november 2008 23:50 schreef engessa het volgende:
Iemand een tip voor een site ofzo waar je Ajax merchandise kunt verkopen of inzicht kunt krjigen in de waarde van de dingen die ik heb?
Voetbal interesseert me al een paar jaar niet meer maar heb nog wel 2 Ajax shirts (en ook nog 2 puzzels, een boek en een cdrom) die weg mogen.
Gaafquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:11 schreef Radegast het volgende:
Zometeen Ajax - Liverpool uit '66 op Ned 1..
Als je me belachelijk wil maken doe het dan goedquote:Op maandag 24 november 2008 22:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |