Dat is mooi kut man!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Gódverdomme
Word ik net gebeld dat m'n motor omver is gesodemieterd door de wind. Dat pokkeding is natuurlijk met geen mogelijkheid staand te krijgen met z'n 180kg + 25kg volle tank, maar na 3 pogingen staat ie eindelijk weer.
Scheve uitlaat en gescheurde kap
Ja maar dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Krijg hier bij jou ook een fail
Ik heb gezegd dat ik vandaag geen e-mail wou doen. Ik kan dus lekker de hele dag slacken aangezien 't zo rustig isquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:53 schreef Crazy-p het volgende:
tvp..
moet nu echt eens wat gaan doen hier..
anders komt er niets van.. en dat is zo lullig
lol.. slackerquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik vandaag geen e-mail wou doen. Ik kan dus lekker de hele dag slacken aangezien 't zo rustig is
lolquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
Te grappig dit:
Ik "Ej broer, jij hebt een nieuwe auto... he?"
broer: Ja man! blablala
Ik: "Wist je al dat je me even naar de stad ging brengen?"
broer: uh...
Ik: "Jah, ik moet drank hebben!"
broer: uh... ok!
Zeker door die tering wind hiero?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
Kutzooi..vlucht een half uur vertraging
Goedemiddag vanuit Otopeni Airport
Shhhquote:
Dat kan makkelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
Te grappig dit:
Ik "Ej broer, jij hebt een nieuwe auto... he?"
broer: Ja man! blablala
Ik: "Wist je al dat je me even naar de stad ging brengen?"
broer: uh...
Ik: "Jah, ik moet drank hebben!"
broer: uh... ok!
Ja het schijnt nogal bokkeweer te zijn daar?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zeker door die tering wind hiero?
Where are you going to matequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
Kutzooi..vlucht een half uur vertraging
Goedemiddag vanuit Otopeni Airport
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja het schijnt nogal bokkeweer te zijn daar?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh fijn, sneeuw nu. Wedden dat al die josti's straks ineens niet meer kunnen rijden en dat ik dan gewoon een uur langer onderweg ben?
Bij mij gaat dat zo:quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk
Hey broer kijk eens daar
*slap*
*pakt sleutels*
cya
Dat zou pas handig zijn als ik ook een rijbewijs hadquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk
Hey broer kijk eens daar
*slap*
*pakt sleutels*
cya
Valt me wel op dat iedereen het daar altijd over heeftquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh fijn, sneeuw nu. Wedden dat al die josti's straks ineens niet meer kunnen rijden en dat ik dan gewoon een uur langer onderweg ben?
Same herequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat zo:
*pakt sleutels
*stapt in auto en rijdt weg
Ik ga naar huisquote:
Das minder man!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, hopelijk is het alleen de demper die beschadigd is, die was gelukkig 'maar' 400-500 euro. Het systeem ervoor is 3x zoveel, dus ik hoop dat dat nog mee gaat vallen... Kan er in principe wel mee doorrijden en het valt ook niet echt op.
De kappen wordt even een ander verhaal. Het is dus net een hoekje geweest waardoor de hele aerodynamica wordt verziekt. Hardrijden wordt dus voorlopig even uitkijken... Probleem is dat als je daar een nieuwe kap voor haalt, dat je altijd kleurverschil hebt.
Maarja, ik laat hem lekker staan zo met het zeil eroverheen, we zien het volgend jaar in de lente wel weer. Het is toch kutweer de komende tijd
Ah, dan weet je wat je te doen staatquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zou pas handig zijn als ik ook een rijbewijs had
(erg he, autofreak, en ben de enige in huis zonder rijbewijs)
Ouderwets nederlands weer..quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja het schijnt nogal bokkeweer te zijn daar?
Zus: Mag ik de auto lenenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat zo:
*pakt sleutels
*stapt in auto en rijdt weg
Omdat gewoon kut is die falertsquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Valt me wel op dat iedereen het daar altijd over heeftdus.....
bij die "ik:" had ik meer deze verwacht:quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zus: Mag ik de auto lenen![]()
Ik: Nee
Zus:![]()
ik:
Ach ja, ik zie het volgend jaar wel weer... Kan me er nu wel druk om gaan maken, maar dan verziek ik m'n hele humeur voor het weekend en daar heb ik nou nét geen zin inquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Das minder man!![]()
Het gaat dus waarschijnlijk een duur grapje worden zo te lezen...
Succes man, hoop dat het idd alleen je demper is!
(wel kut van die kap...)
ja nou als het te rustig is vind ik het toch niets aan de telefoon..quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik vandaag geen e-mail wou doen. Ik kan dus lekker de hele dag slacken aangezien 't zo rustig is
Joyriden?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah, dan weet je wat je te doen staat
Massolquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
bij die "ik:" had ik meer deze verwacht:
Maarja, ik ben ff douchen en ff naar de stad.
Spreek jullie vanmiddag vast nog wel ff!
Je begint door te draaien, of sneeuwt het gewoon?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:04 schreef Crazy-p het volgende:
sorry was afgeleid.. zag dingen door mn blikveld heen dwarrelen..
*edit* zie het nog steeds dwarrelen
lol.. ik ben al door gedraaid.. maar het sneeuwt ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je begint door te draaien, of sneeuwt het gewoon?
Hier schijnt dus gewoon keihard de zonquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je begint door te draaien, of sneeuwt het gewoon?
Ook een optiequote:
Hoe schijn je keihard?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hier schijnt dus gewoon keihard de zon
Adoe indo deze..quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ook een optie
hf met drank halen
Ik kan je wel keihard slaan en dat het schijn bleek te zijn maar keihard schijnen is me nog nooit geluktquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Door keihard te schijnen
Dat de aarde er warm van wordt
Afgezien van klanten opfokken en dan zo vriendelijk mogelijk te blijven, niet echt veel...Lunch in 30 minutenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Adoe indo deze..
Wat ben jij aan doen verveel me
Dan faal jequote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kan je wel keihard slaan en dat het schijn bleek te zijn maar keihard schijnen is me nog nooit gelukt
Ik heb heul veel 'schijnwerpers' geprobeerd
Ah lomp is dat..quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Afgezien van klanten opfokken en dan zo vriendelijk mogelijk te blijven, niet echt veel...Lunch in 30 minuten
Kep wel zin om vanavond eens flink te gaan zuipen met wat maten enzo, cocktail avondje of w/e, maar ben bang dat ik dan de enige met cash ben...en daar heb ik dan ff niet zo'n zin in
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah lomp is dat..
Ik heb ook wel zin in drank.. morgen avond party dus moet me vanaaf nog beetje gedragen.
True Ziggy True...quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:30 schreef Crazy-p het volgende:
lunch weer lekker om 2 uur.. daarna nog maar 3 uur te gaan![]()
![]()
Huh watquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:26 schreef Crazy-p het volgende:
Gila en ik ben niet eens een lieve dame..
tss nou ja zeg
Omgquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
OMFGquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
DIE LAATSTEquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je bent wel heel lief hoorquote:
Ej Draakje!quote:
moet eigenlijk nog weer at boodschappen halen maar kan er de puf niet voor vindenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:38 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoooihoe staat het met het koken dan ?
ja ja zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je bent wel heel lief hoor![]()
Ik snapte het alleen niet (Ben een domme aap af en toe)
aha , misschien heb je later op de dag de puf er wel voorquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet eigenlijk nog weer at boodschappen halen maar kan er de puf niet voor vinden
voor de rest is het af
DRAAAAAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!quote:
heeft zn drank gehaald neem ik aan ..quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
DRAAAAAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!![]()
* Droxz.nl is happy
Dude...quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl is geil
Ja, maar zo happy word ik daar nou ook weer niet van hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heeft zn drank gehaald neem ik aan ..
heeft het te maken met een smsje dat ik gister ook al kreeg!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl is happy
Echt wel..ik ga er lekker heen 22 januariquote:
wie weet maar als het dit weer blijft zie ik mezelf niet boodschappen gaan halenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:40 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , misschien heb je later op de dag de puf er wel voor
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heeft het te maken met een smsje dat ik gister ook al kreeg!
I will tryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe nou maar niet zo..ik krijg altijd stiekume kusjes van jou terwijl je onaardig doetquote:
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
lmao.. waarvan wel dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, maar zo happy word ik daar nou ook weer niet van hoorHelp me teach her how to fly......![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt wel..ik ga er lekker heen 22 januari![]()
![]()
Ik heb gisteren van een sigarendoosje een atoombom gemaakt!quote:![]()
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl![]()
verschil moeten zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo..ik krijg altijd stiekume kusjes van jou terwijl je onaardig doet
Maar tegen jou doe ik toch niet onaardig?
Of iig minder dan tegen runx![]()
dan zeg ik toch ook wel hoi he?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
kom wel vaker ff koekeloeren hier
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb gisteren van een sigarendoosje een atoombom gemaakt!![]()
![]()
![]()
zo afentoe wel jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan zeg ik toch ook wel hoi he?![]()
![]()
joh meen je dat nou , das werelds ja! waar treden ze op ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt wel..ik ga er lekker heen 22 januariDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
lol.. McGyver gespeeld dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Help me teach her how to fly......![]()
Die waren gisteren toch bij mij thuis?quote:
Samen met The A-team en McGyver wat zitten oefenen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh meen je dat nou , das werelds ja! waar treden ze op ?
heb je dat niet gehoord dan
dat ze kwamen?
Ik ging kaartjes bestellen voor 21 januari in de HMH maar die was binnen no time uitverkocht en toen ineens zag ik dat ze nog een extra concert gaven op 22 januari in de HMH dus ik kan er gelukkig nog bij zijn
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die waren gisteren toch bij mij thuis?
ben ik weer
pauze houde: droog
Teruglopen: SneeuwYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
oops.. knakte net beide schouders tegelijkertijd.. kan niet goed zijn..
nee sorry, ben geen Fan, alhoewel ik hun muziek wel zwaar relaxed vindt. zowieso hoor ik dingen pas laat, hoorde ik van metallica ook pas een paar dagen van te voren, niet dat dat uitmaakte, tering ticketmasterquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]heb je dat niet gehoord dan
![]()
Ik ging kaartjes bestellen voor 21 januari in de HMH maar die was binnen no time uitverkocht en toen ineens zag ik dat ze nog een extra concert gaven op 22 januari in de HMH dus ik kan er gelukkig nog bij zijn![]()
Ik vond de paperclip wat achterhaaldquote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die waren gisteren toch bij mij thuis?
![]()
WBquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
pauze houde: droog
Teruglopen: Sneeuw
We moeten oppassen als het beetje sneeuwt hier in Nl ligt alles binnen notime plat
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.![]()
Ohw dat is gek want hier staat "Runx houd van Moozzie, Runx heeft 100% respect voor alles wat Moozzie doet en ziet hem als zijn voorbeeld"quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef Runx het volgende:
[..]
nou dan doe je het toch niet
ik haat jou![]()
![]()
iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:53 schreef Runx het volgende:
[..]
WB
We moeten oppassen als het beetje sneeuwt hier in Nl ligt alles binnen notime plat
je weet het
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
het probleem is dat ik dat niet ziequote:Op vrijdag 21 november 2008 12:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dat is gek want hier staat "Runx houd van Moozzie, Runx heeft 100% respect voor alles wat Moozzie doet en ziet hem als zijn voorbeeld"
je mag niet liegenanders stuur ik mijn pa op je af en hij werkt bij B.I.G
get over it.![]()
en nee ik ga niet weer koffie uitdelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:53 schreef Runx het volgende:
[..]
WB
al heb ik toen wel echt zitten lachen![]()
![]()
mogge
jochie is nog steeds ziekkig
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
én toch mis ik die series wel hoor. jammer dat ze dat niet meer uitzenden. vindt de series van tegenwoordig echt geen ruk meer aanquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vond de paperclip wat achterhaaldDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Ik krijg het altijd door van Mojo ofzo. Maar goed na 10 minuten was het al uitverkocht ik kwam er helemaal niet doorheen. Maar goed dat ik dat toen nog niet doorhad anders had ik ook geen kaarten voor donderdag gehad. Ineens zag die datum erbij staan. Maar ben wel blij, want ik ben al 13 jaar ofzo er helemaal weg van maar nog nooit geweestquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee sorry, ben geen Fan, alhoewel ik hun muziek wel zwaar relaxed vindt. zowieso hoor ik dingen pas laat, hoorde ik van metallica ook pas een paar dagen van te voren, niet dat dat uitmaakte, tering ticketmaster![]()
Jij ziet sowieso niksquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef Runx het volgende:
[..]
het probleem is dat ik dat niet zie
je mag niet liegenanders stuur ik mijn pa op je af en hij werkt bij B.I.G
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:mogge
![]()
![]()
ik ging auto's helpen uit de sneeuw te duwenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en nee ik ga niet weer koffie uitdelen
al heb ik toen wel echt zitten lachen
get over it.![]()
Welke sneeuw?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ging auto's helpen uit de sneeuw te duwen![]()
ja das beter dan ja. wel fotos maken hehquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd door van Mojo ofzo. Maar goed na 10 minuten was het al uitverkocht ik kwam er helemaal niet doorheen. Maar goed dat ik dat toen nog niet doorhad anders had ik ook geen kaarten voor donderdag gehad. Ineens zag die datum erbij staan. Maar ben wel blij, want ik ben al 13 jaar ofzo er helemaal weg van maar nog nooit geweest
Wel iets beter?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:mogge
Hooi sensaiquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:mogge
beterschap , je bent toch pimp dus er zullen genoeg chicks zijn die je verzorgen
get over it.![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das beter dan ja. wel fotos maken heh
alleen ik denk niet dat ik mijn spiegelreflex mee naar binnen krijg
neem ik ook maar niet mee denk ik
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ging gele sneeuw proberen op te eten
2 jaar gelden ofzo of was het vorig jaar novemberquote:toen er in een keer veel sneeuw kwam en we sneeuw vrij kregen dat was de eerste keer in 13 jaar dat ik hier woon dat ik sneeuwvrij kreeg
get over it.![]()
Helemaal mee eensch!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én toch mis ik die series wel hoor. jammer dat ze dat niet meer uitzenden. vindt de series van tegenwoordig echt geen ruk meer aan
Toch kijk ik nog regelmatig naar The A-Team!![]()
Airwolf was trouwens ook altijd wel cool!*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
nee idd, zonde vd cameraquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
alleen ik denk niet dat ik mijn spiegelreflex mee naar binnen krijg
neem ik ook maar niet mee denk ik
zowieso mag je eigelijk geen fotos maken, maja dat dateert uit de periode voor de GSM. , beetje mission impossible dus haha
richt een nationale vereeldag/week/maand etc club op>_<Als je niet weet waar je mee bezig bent blijf er dan ook van af>_<
rAy=ouT >_O![]()
Moest gelijk denken aan de Tune:
Indeed maar ik probeer wel wat. Tegenwoordig mag het vaak wel als het maar niet pro camera's enzo zijn zodat je de foto's kunt verkopen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd, zonde vd camerazowieso mag je eigelijk geen fotos maken, maja dat dateert uit de periode voor de GSM. , beetje mission impossible dus haha
dames en heren, hierbij uw aandacht voor het volgende:
IK HEB FUCKING GEEN FUCKING ZIN MEERYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
hahahaha, vandaag wel een goede dag.quote:
Weinig pijn en vrolijk, dan komt er nog wel eens wat leuks uit
Vroegah konden we nog schaatsen op het water tussen de dijkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:59 schreef Runx het volgende:
[..]
2 jaar gelden ofzo of was het vorig jaar novembertoen er in een keer veel sneeuw kwam en we sneeuw vrij kregen dat was de eerste keer in 13 jaar dat ik hier woon dat ik sneeuwvrij kreeg
![]()
![]()
ja idd ik kijk ook nog af en toe. ja ze zouden dat gewoon moeten aanbieden via de upc box, ben je gelijk klaarquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch!
Airwolf was trouwens ook altijd wel cool!
Ik heb nog veel minder zin (punt nl!)quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
IK HEB FUCKING GEEN FUCKING ZIN MEER*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
Me vader heeft de kat moeten laten in slapen
ja ietsjes....quote:Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
ohquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef debbie_19 het volgende:
Me vader heeft de kat moeten laten in slapen![]()
RIPDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
ik keek thomas de stoomlocomotiefquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch!
Airwolf was trouwens ook altijd wel cool!, nee a-teams keek ik ook altijd
idd nu zijn de meeste series wel gaar , maar heroes vind ik dan wel weer tof
get over it.![]()
Ahhhhhquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef debbie_19 het volgende:
Me vader heeft de kat moeten laten in slapen
Als dat het beste voor de kat is dan moet het
En het is beter dan hij het zelf doet dan dat jij het had moeten doen toen hij op vakantie was![]()
echt meen je dat ? zeg wallabial ofzo anders geloof ik je nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroegah konden we nog schaatsen op het water tussen de dijken
get over it.![]()
debs is nog niet langsgeweestquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooi sensaibeterschap , je bent toch pimp dus er zullen genoeg chicks zijn die je verzorgen
alleen SHE en mn vriendin
stay frosty![]()
samequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
IK HEB FUCKING GEEN FUCKING ZIN MEER![]()
![]()
ja alleen dit is een andere katquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ahhhhh
Als dat het beste voor de kat is dan moet het
En het is beter dan hij het zelf doet dan dat jij het had moeten doen toen hij op vakantie was
die kat waarvan wij dachten dat die dood ging die huppelt weer vrolijk rond.
Maar dan nogze was al wel een jaartje of 17 en was gewoon op
maar toch het is wel altijd vervelend
wallabial ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Runx het volgende:
[..]
echt meen je dat ? zeg wallabial ofzo anders geloof ik je niet![]()
dudequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
debs is nog niet langsgeweest
je weetsch ik ben net ziek geweest
Vroegâhquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroegah konden we nog schaatsen op het water tussen de dijken[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen SHE en mn vriendin![]()
ben jij toevallig geen moslim , met je harem ?De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
dat kwam toch door die Grtdojw orgie , ik was ook twee weken gleden ziekquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dudeje weetsch ik ben net ziek geweest
get over it.![]()
ik ga gewoon een nieuw geloof beginnenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
ben jij toevallig geen moslim , met je harem ?
stay frosty![]()
aha wie is SHE ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lekker ?
get over it.![]()
hehe lang niet meer gezien druk gehad ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:07 schreef Maringo het volgende:
Sneeuw? waarzo? Hier schijnt de zon o_O
Hooi
get over it.![]()
we built this city on rock and roll (8) YEAHHAls ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.![]()
17 is een mooie leeftijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja alleen dit is een andere katdie kat waarvan wij dachten dat die dood ging die huppelt weer vrolijk rond.
Maar dan nogze was al wel een jaartje of 17 en was gewoon op
maar toch het is wel altijd vervelend
Doe mij maar zo'n katten leven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dudeje weetsch ik ben net ziek geweest
ik was toch ook bij jou toen jij ziek was
stay frosty![]()
haha, das wel een ideequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga gewoon een nieuw geloof beginnen
alsof ik weet waar je woontquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
Wtfquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:06 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooow dat dat allemaal kon vroegerhax
![]()
![]()
ah nog eentje voor de haremquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alsof ik weet waar je woont
Die buitenlander tegen die "rechts-uitziende" meneerquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
die auto's
te grappig haha, vooral die volvo die tegen die rooie aan draait
![]()
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
SHEquote:Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Gras hoiquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe lang niet meer gezien druk gehad ?
Hooi
Twee buitenlandse zakentripjes gehad, en daar moest wel het een en ander voor gedaan worden ja![]()
![]()
hahahahquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die buitenlander tegen die "rechts-uitziende" meneer![]()
get over it.![]()
ik doe niet mee aan een harem hoor heus nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah nog eentje voor de harem
![]()
![]()
Daarom ben jij dus ziekquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik was toch ook bij jou toen jij ziek was
![]()
![]()
ze is niet eens blond manquote:maar wel een uitzondering waard
en heb je haar nou geneuqt ?
get over it.![]()
Blondquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ze is niet eens blond manmaar wel een uitzondering waard
![]()
![]()
Yo guys,
pick up your phones !*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')![]()
Moet je wel wat terug zeggen hequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Yo guys,
pick up your phones !![]()
![]()
Hooo000oooiiquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Yo guys,
pick up your phones !vanavond ... nerd alert
get over it.![]()
WHAAZAAAAAHH !!!quote:*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
word, have you heard of the word ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:18 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooo000oooiivanavond ... nerd alert
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
Failquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat is het met die plaatjes vandaag,
Ken ik weer niet zien
Don't think, be sure!![]()
Maakt niet uit.. die heeft zin..quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar die heeft zin in andere dingen
What ya doin?quote:
Not much, chillin', killin'*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
No tell me mr Thomasquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
word, have you heard of the word ?
get over it.![]()
Gila Gila Bill yo,
what's up, everbody's favourite Indo
THAT THE BIRD BIRD BIRDquote:
THE BIRD IS THE WORD*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
hihihiihihihihihihi family guy hihihiihihihihihquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
THAT THE BIRD BIRD BIRD
THE BIRD IS THE WORD
get over it.![]()
Mogguh Thomasquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Gila Gila Bill yo,
what's up, everbody's favourite Indo
Goedemiddagquote:
ik hoop niet dat vanavond zo'n kut weer wordtquote:dan is het gaan naar ZIJN verjaardag niet waard
get over it.![]()
Ik heb zo'n geile versterker gezien he
300 euri.
Kan JAWEL..mijn TV (waar geen audio UIT op zit, alleen optical digital OUT) kan daar zelfs op..ik kan er mijn ps3 op aansluiten en 3083907524653 boxen ofzo![]()
wordt weer ff sparen
kut kerst en sinterklaas. wat een kut timing
neuhquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ze is niet eens blond manmaar wel een uitzondering waard
stay frosty![]()
hihi, jawelquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hoop niet dat vanavond zo'n kut weer wordtdan is het gaan naar ZIJN verjaardag niet waard
fak en heb je zoveel moeite gedaan en topic over geopend , en bed gevonden op google ,etcquote:
get over it.![]()
wat jawel dat het kut weer is , of dat het waard is naar zijn verjaardag te gaanquote:
get over it.![]()
ja ik weet het, maar is voor mij wel genoegquote:
hihiquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef Runx het volgende:
[..]
wat jawel dat het kut weer is , of dat het waard is naar zijn verjaardag te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
Lijkt wel een vrouw je geeft hem 2 opties en hij zegt jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef Runx het volgende:
[..]
wat jawel dat het kut weer is , of dat het waard is naar zijn verjaardag te gaan
als je bij zo weinig al gelukkig bent... succes ermee danquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar is voor mij wel genoeg![]()
![]()
doei doeiquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ronja uit laten en duik daarna mn bedje weer in!
tot de volgende keer hier!![]()
![]()
dooeeiquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
tot de volgende keer hier!prettig weekend
![]()
get over it.![]()
Tot volgende keer!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
tot de volgende keer hier!
ja had hem natuurlijk niet gelezen, ik lees vrij weinig topics buiten deze. heb daar geen tijd voorquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hihija man je bent echt te grappig gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.![]()
Doei draakjequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
tot de volgende keer hier!
Die moet ik ook nog aanschaffenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
300 euri.
Kan JAWEL..mijn TV (waar geen audio UIT op zit, alleen optical digital OUT) kan daar zelfs op..ik kan er mijn ps3 op aansluiten en 3083907524653 boxen ofzo![]()
wordt weer ff sparen
kut kerst en sinterklaas. wat een kut timing![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ja man je bent echt te grappig gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan er niet een dikke rode lijn aan het einde van de pagina komen als die vol is, zit al ff te F5en op een volle pagina![]()
![]()
Een versterker van 300 euro...zal wel niet veel soeps zijn danquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
300 euri.
wordt weer ff sparen
kut kerst en sinterklaas. wat een kut timing
Ik had dus 't zelfdequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Maringo het volgende:
Kan er niet een dikke rode lijn aan het einde van de pagina komen als die vol is, zit al ff te F5en op een volle pagina
aaah, dat wordt minder op fok !quote:
ik heb hem al een weekquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Moozzie het volgende:
Komt vandaag niet de nieuwe lara croft uit?
Neej ik moet weg met nog velen andere dus dat is niet zo funny Madquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
aaah, dat wordt minder op fok !
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Maringo het volgende:
Kan er niet een dikke rode lijn aan het einde van de pagina komen als die vol is, zit al ff te F5en op een volle pagina
DID YOU NOTICE THAT THIS PAGE IS FULL??!!!!![]()
volgens mij kon je die al downloaden maar lijkt me geen ruk aanquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Moozzie het volgende:
Komt vandaag niet de nieuwe lara croft uit?
get over it.![]()
geeft niets hoor, dat overkomt ons allemaal. D:quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Maringo het volgende:
Kan er niet een dikke rode lijn aan het einde van de pagina komen als die vol is, zit al ff te F5en op een volle paginaDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Das minderquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik moet weg met nog velen andere dus dat is niet zo funny Madper wanneer moet je weg dan?
ik F5 altijd op een al volle pagina.. fail
nog 28 minuten dan lunch.. en dan nog maar 3 uur werken tot weekend!
jawel, ik kende die gast toevalligquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Een versterker van 300 euro...zal wel niet veel soeps zijn dan
en hij heeft me helemaal uitgelegt enzo*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
Open maar alvast een topic in R&Pquote:
In epileptisch knipperend zwart/witquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
DID YOU NOTICE THAT THIS PAGE IS FULL??!!!!![]()
![]()
ik vindt hem supervet, beetje oldskool zoals tr1quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij kon je die al downloaden maar lijkt me geen ruk aan
Serieus?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej ik moet weg met nog velen andere dus dat is niet zo funny Mad
Dat is balen
Maar volgens mij moeten ze je een nieuwe baan aanbieden of geld meegeven of niet?
Ik weet dat wij nog een administratief medewerkster nodig hebben btw![]()
![]()
ja of KLB? ik haal ze nog wel es door elkaar....quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Open maar alvast een topic in R&P![]()
sorry, weet ik veel. speel teveel spellen op dit moment. lolquote:De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Dude... you are so gayquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij kon je die al downloaden maar lijkt me geen ruk aan![]()
Per 1 januariquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das minderper wanneer moet je weg dan?
ik baal er vreselijk van
Ze kunnen er niks aan doen, ik snap het aan de ene kant wel en er vallen overal ontslagen.
Maar het is zo'n gedoeweer wat anders vinden, weer wennen etc.
Neej want ik heb nog geen vast contract, dus dat hoeft niet. Contract wordt gewoon niet verlengd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Serieus?
Dat is balen
Maar volgens mij moeten ze je een nieuwe baan aanbieden of geld meegeven of niet?
Ik weet dat wij nog een administratief medewerkster nodig hebben btw
SErieus ja daar maak ik geen geintjes over
das echt kut WTF , we gaan wel staken voor jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
get over it.![]()
Same herequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, weet ik veel. speel teveel spellen op dit moment. lol
Ik heb geen tijd om een spel uit te spelen![]()
![]()
Sorry, ik wist niet dat jij weg moestquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
sorry
Shit dat is balen meidquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej want ik heb nog geen vast contract, dus dat hoeft niet. Contract wordt gewoon niet verlengd.
SErieus ja daar maak ik geen geintjes over![]()
![]()
![]()
oh right...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jawel, ik kende die gast toevallig
en hij heeft me helemaal uitgelegt enzo
't is dus niet veel soeps
Zeker zo'n huis-tuis en keuken merk?
't Begint pas leuk te worden bij Denon, Harman Kardon, Marantz enzo
Als er wat te staken valt doe jij wel mee hequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef Runx het volgende:
[..]
das echt kut WTF , we gaan wel staken voor jou![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Per 1 januariik baal er vreselijk van
Ze kunnen er niks aan doen, ik snap het aan de ene kant wel en er vallen overal ontslagen.
Maar het is zo'n gedoeweer wat anders vinden, weer wennen etc.
...
Mooi klote zeg...
Zit je daar lekker op je plek waar je ook nog eens kan GRTDOJW'en, krijg je zoiets
Echt, wat een topdag vandaag, volgens mij gaat werkelijk álles fout bij iedereen
Ben benieuwd hoeveel vertraging Sgele straks heeft door die wind.![]()
Nu moet je het goed maken jonge...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat jij weg moest![]()
sorry
Je nieuwe tv en ps3 aan haar geven is het minste wat je kan doen![]()
![]()
dit is em http://www.trustedreviews(...)-1509-AV-Receiver/p1quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Een versterker van 300 euro...zal wel niet veel soeps zijn dan
ik vond tr nooit zo leukquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt hem supervet, beetje oldskool zoals tr1kameraad van me wel die had alles origineel
get over it.![]()
dat behoorlijk kut debbiequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej want ik heb nog geen vast contract, dus dat hoeft niet. Contract wordt gewoon niet verlengd.
SErieus ja daar maak ik geen geintjes over![]()
hopelijk komt het snel goed voor jeDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
dat is bij elkaar zo'n 1000 euroquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu moet je het goed maken jonge...
Je nieuwe tv en ps3 aan haar geven is het minste wat je kan doen
kijk dat bedoel ik. nee ik vindt dat soort spellen echt geweldig. zelfde als Prince of persia spellen. ook geweldig gewoonquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik vond tr nooit zo leukkameraad van me wel die had alles origineel
ik vind jou stiekem wel grappig maar dat zeg ik nooitquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als er wat te staken valt doe jij wel mee he
omdat ik je haat mongool![]()
get over it.![]()
Inderdaad, shit zeg Debsquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
...
Mooi klote zeg...
Zit je daar lekker op je plek waar je ook nog eens kan GRTDOJW'en, krijg je zoiets
Echt, wat een topdag vandaag, volgens mij gaat werkelijk álles fout bij iedereen
Ben benieuwd hoeveel vertraging Sgele straks heeft door die wind.
!
ja prince of persia vind ik wel leukquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik. nee ik vindt dat soort spellen echt geweldig. zelfde als Prince of persia spellen. ook geweldig gewoon![]()
die nieuwe is heeel anders , maar dat lijkt me wel weer leuk
get over it.![]()
vol
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: