Afgezien van klanten opfokken en dan zo vriendelijk mogelijk te blijven, niet echt veel...Lunch in 30 minutenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Adoe indo deze..
Wat ben jij aan doen verveel me
Dan faal jequote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kan je wel keihard slaan en dat het schijn bleek te zijn maar keihard schijnen is me nog nooit gelukt
Ik heb heul veel 'schijnwerpers' geprobeerd
Ah lomp is dat..quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Afgezien van klanten opfokken en dan zo vriendelijk mogelijk te blijven, niet echt veel...Lunch in 30 minuten
Kep wel zin om vanavond eens flink te gaan zuipen met wat maten enzo, cocktail avondje of w/e, maar ben bang dat ik dan de enige met cash ben...en daar heb ik dan ff niet zo'n zin in
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ah lomp is dat..
Ik heb ook wel zin in drank.. morgen avond party dus moet me vanaaf nog beetje gedragen.
True Ziggy True...quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:30 schreef Crazy-p het volgende:
lunch weer lekker om 2 uur.. daarna nog maar 3 uur te gaan![]()
![]()
Huh watquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:26 schreef Crazy-p het volgende:
Gila en ik ben niet eens een lieve dame..
tss nou ja zeg
Omgquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
OMFGquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
DIE LAATSTEquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Je bent wel heel lief hoorquote:
Ej Draakje!quote:
moet eigenlijk nog weer at boodschappen halen maar kan er de puf niet voor vindenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:38 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoooihoe staat het met het koken dan ?
ja ja zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je bent wel heel lief hoor![]()
Ik snapte het alleen niet (Ben een domme aap af en toe)
aha , misschien heb je later op de dag de puf er wel voorquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet eigenlijk nog weer at boodschappen halen maar kan er de puf niet voor vinden
voor de rest is het af
DRAAAAAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!quote:
heeft zn drank gehaald neem ik aan ..quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
DRAAAAAAAAAAAAAKJUH!!!!!!!!![]()
* Droxz.nl is happy
Dude...quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl is geil
Ja, maar zo happy word ik daar nou ook weer niet van hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heeft zn drank gehaald neem ik aan ..
heeft het te maken met een smsje dat ik gister ook al kreeg!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl is happy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |