Dat is mooi kut man!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Gódverdomme
Word ik net gebeld dat m'n motor omver is gesodemieterd door de wind. Dat pokkeding is natuurlijk met geen mogelijkheid staand te krijgen met z'n 180kg + 25kg volle tank, maar na 3 pogingen staat ie eindelijk weer.
Scheve uitlaat en gescheurde kap
Ja maar dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Krijg hier bij jou ook een fail
Ik heb gezegd dat ik vandaag geen e-mail wou doen. Ik kan dus lekker de hele dag slacken aangezien 't zo rustig isquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:53 schreef Crazy-p het volgende:
tvp..
moet nu echt eens wat gaan doen hier..
anders komt er niets van.. en dat is zo lullig
lol.. slackerquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik vandaag geen e-mail wou doen. Ik kan dus lekker de hele dag slacken aangezien 't zo rustig is
lolquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
Te grappig dit:
Ik "Ej broer, jij hebt een nieuwe auto... he?"
broer: Ja man! blablala
Ik: "Wist je al dat je me even naar de stad ging brengen?"
broer: uh...
Ik: "Jah, ik moet drank hebben!"
broer: uh... ok!
Zeker door die tering wind hiero?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
Kutzooi..vlucht een half uur vertraging
Goedemiddag vanuit Otopeni Airport
Shhhquote:
Dat kan makkelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
Te grappig dit:
Ik "Ej broer, jij hebt een nieuwe auto... he?"
broer: Ja man! blablala
Ik: "Wist je al dat je me even naar de stad ging brengen?"
broer: uh...
Ik: "Jah, ik moet drank hebben!"
broer: uh... ok!
Ja het schijnt nogal bokkeweer te zijn daar?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zeker door die tering wind hiero?
Where are you going to matequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
Kutzooi..vlucht een half uur vertraging
Goedemiddag vanuit Otopeni Airport
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja het schijnt nogal bokkeweer te zijn daar?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh fijn, sneeuw nu. Wedden dat al die josti's straks ineens niet meer kunnen rijden en dat ik dan gewoon een uur langer onderweg ben?
Bij mij gaat dat zo:quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk
Hey broer kijk eens daar
*slap*
*pakt sleutels*
cya
Dat zou pas handig zijn als ik ook een rijbewijs hadquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk
Hey broer kijk eens daar
*slap*
*pakt sleutels*
cya
Valt me wel op dat iedereen het daar altijd over heeftquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh fijn, sneeuw nu. Wedden dat al die josti's straks ineens niet meer kunnen rijden en dat ik dan gewoon een uur langer onderweg ben?
Same herequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat zo:
*pakt sleutels
*stapt in auto en rijdt weg
Ik ga naar huisquote:
Das minder man!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, hopelijk is het alleen de demper die beschadigd is, die was gelukkig 'maar' 400-500 euro. Het systeem ervoor is 3x zoveel, dus ik hoop dat dat nog mee gaat vallen... Kan er in principe wel mee doorrijden en het valt ook niet echt op.
De kappen wordt even een ander verhaal. Het is dus net een hoekje geweest waardoor de hele aerodynamica wordt verziekt. Hardrijden wordt dus voorlopig even uitkijken... Probleem is dat als je daar een nieuwe kap voor haalt, dat je altijd kleurverschil hebt.
Maarja, ik laat hem lekker staan zo met het zeil eroverheen, we zien het volgend jaar in de lente wel weer. Het is toch kutweer de komende tijd
Ah, dan weet je wat je te doen staatquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zou pas handig zijn als ik ook een rijbewijs had
(erg he, autofreak, en ben de enige in huis zonder rijbewijs)
Ouderwets nederlands weer..quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja het schijnt nogal bokkeweer te zijn daar?
Zus: Mag ik de auto lenenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat zo:
*pakt sleutels
*stapt in auto en rijdt weg
Omdat gewoon kut is die falertsquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Valt me wel op dat iedereen het daar altijd over heeftdus.....
bij die "ik:" had ik meer deze verwacht:quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zus: Mag ik de auto lenen![]()
Ik: Nee
Zus:![]()
ik:
Ach ja, ik zie het volgend jaar wel weer... Kan me er nu wel druk om gaan maken, maar dan verziek ik m'n hele humeur voor het weekend en daar heb ik nou nét geen zin inquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Das minder man!![]()
Het gaat dus waarschijnlijk een duur grapje worden zo te lezen...
Succes man, hoop dat het idd alleen je demper is!
(wel kut van die kap...)
ja nou als het te rustig is vind ik het toch niets aan de telefoon..quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik vandaag geen e-mail wou doen. Ik kan dus lekker de hele dag slacken aangezien 't zo rustig is
Joyriden?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ah, dan weet je wat je te doen staat
Massolquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
bij die "ik:" had ik meer deze verwacht:
Maarja, ik ben ff douchen en ff naar de stad.
Spreek jullie vanmiddag vast nog wel ff!
Je begint door te draaien, of sneeuwt het gewoon?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:04 schreef Crazy-p het volgende:
sorry was afgeleid.. zag dingen door mn blikveld heen dwarrelen..
*edit* zie het nog steeds dwarrelen
lol.. ik ben al door gedraaid.. maar het sneeuwt ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je begint door te draaien, of sneeuwt het gewoon?
Hier schijnt dus gewoon keihard de zonquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je begint door te draaien, of sneeuwt het gewoon?
Ook een optiequote:
Hoe schijn je keihard?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hier schijnt dus gewoon keihard de zon
Adoe indo deze..quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ook een optie
hf met drank halen
Ik kan je wel keihard slaan en dat het schijn bleek te zijn maar keihard schijnen is me nog nooit geluktquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Door keihard te schijnen
Dat de aarde er warm van wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |