wie weet maar als het dit weer blijft zie ik mezelf niet boodschappen gaan halenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:40 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , misschien heb je later op de dag de puf er wel voor
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heeft het te maken met een smsje dat ik gister ook al kreeg!
I will tryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe nou maar niet zo..ik krijg altijd stiekume kusjes van jou terwijl je onaardig doetquote:
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
lmao.. waarvan wel dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, maar zo happy word ik daar nou ook weer niet van hoorHelp me teach her how to fly......![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt wel..ik ga er lekker heen 22 januari![]()
![]()
Ik heb gisteren van een sigarendoosje een atoombom gemaakt!quote:![]()
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl![]()
verschil moeten zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo..ik krijg altijd stiekume kusjes van jou terwijl je onaardig doet
Maar tegen jou doe ik toch niet onaardig?
Of iig minder dan tegen runx![]()
dan zeg ik toch ook wel hoi he?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
kom wel vaker ff koekeloeren hier
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb gisteren van een sigarendoosje een atoombom gemaakt!![]()
![]()
![]()
zo afentoe wel jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan zeg ik toch ook wel hoi he?![]()
![]()
joh meen je dat nou , das werelds ja! waar treden ze op ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt wel..ik ga er lekker heen 22 januariDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
lol.. McGyver gespeeld dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Help me teach her how to fly......![]()
Die waren gisteren toch bij mij thuis?quote:
Samen met The A-team en McGyver wat zitten oefenen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh meen je dat nou , das werelds ja! waar treden ze op ?
heb je dat niet gehoord dan
dat ze kwamen?
Ik ging kaartjes bestellen voor 21 januari in de HMH maar die was binnen no time uitverkocht en toen ineens zag ik dat ze nog een extra concert gaven op 22 januari in de HMH dus ik kan er gelukkig nog bij zijn
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die waren gisteren toch bij mij thuis?
ben ik weer
pauze houde: droog
Teruglopen: SneeuwYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
oops.. knakte net beide schouders tegelijkertijd.. kan niet goed zijn..
nee sorry, ben geen Fan, alhoewel ik hun muziek wel zwaar relaxed vindt. zowieso hoor ik dingen pas laat, hoorde ik van metallica ook pas een paar dagen van te voren, niet dat dat uitmaakte, tering ticketmasterquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]heb je dat niet gehoord dan
![]()
Ik ging kaartjes bestellen voor 21 januari in de HMH maar die was binnen no time uitverkocht en toen ineens zag ik dat ze nog een extra concert gaven op 22 januari in de HMH dus ik kan er gelukkig nog bij zijn![]()
Ik vond de paperclip wat achterhaaldquote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die waren gisteren toch bij mij thuis?
![]()
WBquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
pauze houde: droog
Teruglopen: Sneeuw
We moeten oppassen als het beetje sneeuwt hier in Nl ligt alles binnen notime plat
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.![]()
Ohw dat is gek want hier staat "Runx houd van Moozzie, Runx heeft 100% respect voor alles wat Moozzie doet en ziet hem als zijn voorbeeld"quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef Runx het volgende:
[..]
nou dan doe je het toch niet
ik haat jou![]()
![]()
iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:53 schreef Runx het volgende:
[..]
WB
We moeten oppassen als het beetje sneeuwt hier in Nl ligt alles binnen notime plat
je weet het
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
het probleem is dat ik dat niet ziequote:Op vrijdag 21 november 2008 12:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dat is gek want hier staat "Runx houd van Moozzie, Runx heeft 100% respect voor alles wat Moozzie doet en ziet hem als zijn voorbeeld"
je mag niet liegenanders stuur ik mijn pa op je af en hij werkt bij B.I.G
get over it.![]()
en nee ik ga niet weer koffie uitdelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:53 schreef Runx het volgende:
[..]
WB
al heb ik toen wel echt zitten lachen![]()
![]()
mogge
jochie is nog steeds ziekkig
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
én toch mis ik die series wel hoor. jammer dat ze dat niet meer uitzenden. vindt de series van tegenwoordig echt geen ruk meer aanquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vond de paperclip wat achterhaaldDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Ik krijg het altijd door van Mojo ofzo. Maar goed na 10 minuten was het al uitverkocht ik kwam er helemaal niet doorheen. Maar goed dat ik dat toen nog niet doorhad anders had ik ook geen kaarten voor donderdag gehad. Ineens zag die datum erbij staan. Maar ben wel blij, want ik ben al 13 jaar ofzo er helemaal weg van maar nog nooit geweestquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee sorry, ben geen Fan, alhoewel ik hun muziek wel zwaar relaxed vindt. zowieso hoor ik dingen pas laat, hoorde ik van metallica ook pas een paar dagen van te voren, niet dat dat uitmaakte, tering ticketmaster![]()
Jij ziet sowieso niksquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef Runx het volgende:
[..]
het probleem is dat ik dat niet zie
je mag niet liegenanders stuur ik mijn pa op je af en hij werkt bij B.I.G
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:mogge
![]()
![]()
ik ging auto's helpen uit de sneeuw te duwenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en nee ik ga niet weer koffie uitdelen
al heb ik toen wel echt zitten lachen
get over it.![]()
Welke sneeuw?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ging auto's helpen uit de sneeuw te duwen![]()
ja das beter dan ja. wel fotos maken hehquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd door van Mojo ofzo. Maar goed na 10 minuten was het al uitverkocht ik kwam er helemaal niet doorheen. Maar goed dat ik dat toen nog niet doorhad anders had ik ook geen kaarten voor donderdag gehad. Ineens zag die datum erbij staan. Maar ben wel blij, want ik ben al 13 jaar ofzo er helemaal weg van maar nog nooit geweest
Wel iets beter?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:mogge
Hooi sensaiquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:mogge
beterschap , je bent toch pimp dus er zullen genoeg chicks zijn die je verzorgen
get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: