quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das beter dan ja. wel fotos maken heh
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ging gele sneeuw proberen op te eten
2 jaar gelden ofzo of was het vorig jaar novemberquote:
Helemaal mee eensch!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én toch mis ik die series wel hoor. jammer dat ze dat niet meer uitzenden. vindt de series van tegenwoordig echt geen ruk meer aan
nee idd, zonde vd cameraquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
alleen ik denk niet dat ik mijn spiegelreflex mee naar binnen krijg
neem ik ook maar niet mee denk ik
Indeed maar ik probeer wel wat. Tegenwoordig mag het vaak wel als het maar niet pro camera's enzo zijn zodat je de foto's kunt verkopen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee idd, zonde vd camerazowieso mag je eigelijk geen fotos maken, maja dat dateert uit de periode voor de GSM. , beetje mission impossible dus haha
hahahaha, vandaag wel een goede dag.quote:
Vroegah konden we nog schaatsen op het water tussen de dijkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:59 schreef Runx het volgende:
[..]
2 jaar gelden ofzo of was het vorig jaar novembertoen er in een keer veel sneeuw kwam en we sneeuw vrij kregen dat was de eerste keer in 13 jaar dat ik hier woon dat ik sneeuwvrij kreeg
ja idd ik kijk ook nog af en toe. ja ze zouden dat gewoon moeten aanbieden via de upc box, ben je gelijk klaarquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch!
Toch kijk ik nog regelmatig naar The A-Team!![]()
Airwolf was trouwens ook altijd wel cool!
Ik heb nog veel minder zin (punt nl!)quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
dames en heren, hierbij uw aandacht voor het volgende:
IK HEB FUCKING GEEN FUCKING ZIN MEER
ja ietsjes....quote:
ohquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef debbie_19 het volgende:
Me vader heeft de kat moeten laten in slapen
ik keek thomas de stoomlocomotiefquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch!
Toch kijk ik nog regelmatig naar The A-Team!![]()
Airwolf was trouwens ook altijd wel cool!
Ahhhhhquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef debbie_19 het volgende:
Me vader heeft de kat moeten laten in slapen
echt meen je dat ? zeg wallabial ofzo anders geloof ik je nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroegah konden we nog schaatsen op het water tussen de dijken
debs is nog niet langsgeweestquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooi sensaibeterschap , je bent toch pimp dus er zullen genoeg chicks zijn die je verzorgen
samequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
dames en heren, hierbij uw aandacht voor het volgende:
IK HEB FUCKING GEEN FUCKING ZIN MEER
ja alleen dit is een andere katquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ahhhhh
Als dat het beste voor de kat is dan moet het
En het is beter dan hij het zelf doet dan dat jij het had moeten doen toen hij op vakantie was
wallabial ofzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:03 schreef Runx het volgende:
[..]
echt meen je dat ? zeg wallabial ofzo anders geloof ik je niet
dudequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
debs is nog niet langsgeweest
alleen SHE en mn vriendin
Vroegâhquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroegah konden we nog schaatsen op het water tussen de dijken
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kwam toch door die Grtdojw orgie , ik was ook twee weken gleden ziekquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dudeje weetsch ik ben net ziek geweest
ik ga gewoon een nieuw geloof beginnenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
ben jij toevallig geen moslim , met je harem ?
aha wie is SHE ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe lang niet meer gezien druk gehad ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:07 schreef Maringo het volgende:
Sneeuw? waarzo? Hier schijnt de zon o_O
17 is een mooie leeftijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja alleen dit is een andere katdie kat waarvan wij dachten dat die dood ging die huppelt weer vrolijk rond.
Maar dan nogze was al wel een jaartje of 17 en was gewoon op
maar toch het is wel altijd vervelend
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dudeje weetsch ik ben net ziek geweest
haha, das wel een ideequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga gewoon een nieuw geloof beginnen
alsof ik weet waar je woontquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Wtfquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:06 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooow dat dat allemaal kon vroegerhax
ah nog eentje voor de haremquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alsof ik weet waar je woont
Die buitenlander tegen die "rechts-uitziende" meneerquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
die auto's
te grappig haha, vooral die volvo die tegen die rooie aan draait
![]()
SHEquote:
Gras hoiquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe lang niet meer gezien druk gehad ?
Hooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |