quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
VIESPEUK! Waarom heb jij je computer in de kelder staan dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een plaatje achter een spoiler zettenOMFG............. Wanneer ik pagina open zie ik dat plaatje meteen. Hier zitten ook kinderen
![]()
![]()
Heb jij kinderen danquote:Op donderdag 20 november 2008 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een plaatje achter een spoiler zettenOMFG............. Wanneer ik pagina open zie ik dat plaatje meteen. Hier zitten ook kinderen
![]()
![]()
En nee hij heeft geen TR gepost.
dadelijk krijg de ik de pliesie op me dakquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
O wacht, jij bedoeld met "hier" de SC natuurlijk
Mwa, alleen Emimich.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
O wacht, jij bedoeld met "hier" de SC natuurlijk
Ja, dat ligt dan aan jou, hier werken spoilers gewoon icm plaatjes hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
NO YOU'RE NOT, YOU'RE AN IDIOT [ afbeelding ]
PM PMquote:Op donderdag 20 november 2008 22:07 schreef gers het volgende:
[..]
dadelijk krijg de ik de pliesie op me dak
Hij zal FokSilver gebruiken daar werken die spoilertags niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, dat ligt dan aan jou, hier werken spoilers gewoon icm plaatjes hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:10 schreef Devvie het volgende:
TT fail, ik bedoelde het eind van de dag
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Denk dat eind van het jaar ook al een hele prestatie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
idd, alle goden hier horen immortal te zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom kan de KLB-SC niet vrij blijven van bans
LawLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Inderdaad, gewoon een afgeschermd gedeelte voor 18 jaar en ouder waar alles mag. Een soort keldertje, maar dan leuker, zeg maar.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
We zijn te stoer.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een afgeschermd gedeelte voor 18 jaar en ouder waar alles mag. Een soort keldertje, maar dan leuker, zeg maar.
Nou nou, poepoe.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef Fascination het volgende:
Ik sta onder Bt in de OP!!!!!!
Alleen voor de SC?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een afgeschermd gedeelte voor 18 jaar en ouder waar alles mag. Een soort keldertje, maar dan leuker, zeg maar.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef Fascination het volgende:
JA!quote:
of gaan baggeren in KPDquote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
>18 jaar? Zijn we net als nu ook de helft van de SC kwijt.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, met daarin allemaal SC's voor iedere kaste en 1 SC speciaal voor Emimich.quote:
Volgens mij besef je niet dat je met de leeftijdsgrens van 18 jaar BT uitsluit en zonder haar zou de SC dood wezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
Neuh.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
>18 jaar? Zijn we net als nu ook de helft van de SC kwijt.
Oja? De SC deed het voor haar komst anders ook prima.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volgens mij besef je niet dat je met de leeftijdsgrens van 18 jaar BT uitsluit en zonder haar zou de SC dood wezen.
Kijk eens naar boven. Heeft ze een slipje aan?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef BobbyB het volgende:
Ja, met daarin allemaal SC's voor iedere kaste en 1 SC speciaal voor Emimich.
Nog een paar maandjes wachten.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volgens mij besef je niet dat je met de leeftijdsgrens van 18 jaar BT uitsluit en zonder haar zou de SC dood wezen.
hohohohohohoquote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*cough* Gedrag nerds hier bij vrouwelijke users *cough*quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Maar die is niet om in de baggeren!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben KPD en daar is ook een SC
[EMIMICH MODUS]Ja, maar ik zie wel iets glimmen door haar slipje heen[/EMIMICH MODUS]quote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kijk eens naar boven. Heeft ze een slipje aan?
Tijden veranderen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef BobbyB het volgende:
Oja? De SC deed het voor haar komst anders ook prima.
Gast, jij bent net zo kansloos met die naam.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef Rhythm het volgende:
Waar gaat de kennis van de actualiteit heen met de jeugd van tegenwoordig?
Sofie. zegt:
en vanwaar die boeiende naam?
' Joris. Bangkok Connexxion! As long as I Got Rubber Bands Banks In My Pocket (Sawadee Cup Coming Soon) ( zegt:
je kent hem niet?
Sofie. zegt:
nee
' Joris. Bangkok Connexxion! As long as I Got Rubber Bands Banks In My Pocket (Sawadee Cup Coming Soon) zegt:
dat was de msnnaam van Joran
Sofie. zegt:
joran?
' Joris. Bangkok Connexxion! As long as I Got Rubber Bands Banks In My Pocket (Sawadee Cup Coming Soon) zegt:
van der Sloot..............
Sofie. zegt:
haha o
Ja zo'n grote tot haar knieenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kijk eens naar boven. Heeft ze een slipje aan?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[EMIMICH MODUS]Ja, maar ik zie wel iets glimmen door haar slipje heen[/EMIMICH MODUS]
Weet ik hetquote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
JIj stond toch vrij vroeg, meen ik..?
Niet als je broekpaling heet.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
Tegenwoordig zou men liever in haar slipje zitten dan een lapo of fipo maken..
Nee man, die naam is baasquote:Op donderdag 20 november 2008 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, jij bent net zo kansloos met die naam.
crane topic.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
*cough* Gedrag nerds hier bij vrouwelijke users *cough*
Jij houd dat bijquote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben trouwens als sinds sc #2 actief hier
Ik neem aan dat je die hoer anaal hebt vernederd en daarna uit je boot hebt gegooid?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef Rhythm het volgende:
Waar gaat de kennis van de actualiteit heen met de jeugd van tegenwoordig?
Sofie. zegt:
en vanwaar die boeiende naam?
' Joris. Bangkok Connexxion! As long as I Got Rubber Bands Banks In My Pocket (Sawadee Cup Coming Soon) ( zegt:
je kent hem niet?
Sofie. zegt:
nee
dat was de msnnaam van Joran
Sofie. zegt:
joran?
van der Sloot..............
Sofie. zegt:
haha o
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef Sackboy het volgende:
Thanks Bossie, 30 notes nu, mooi rond getal.
Waarom krijg jij er wel 1 en ik nietquote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef Sackboy het volgende:
Thanks Bossie, 30 notes nu, mooi rond getal.
Uhuquote:
Doe een banaanvraag of een slotjevraag!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom krijg jij er wel 1 en ik niet
Dat had ik gedaan voordat ik haar op msn hadquote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die hoer anaal hebt vernederd en daarna uit je boot hebt gegooid?
Ik vanaf de eerstequote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef Juicyhil het volgende:
Een 3.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
Weet ik hetIk hecht niet zoveel waarde aan die kaste.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef Fascination het volgende:
Ik heb er ook een note bij. Omdat ik met kanker scheldde
? Sadness
.
Geil meng.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef Juicyhil het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Rhythm het volgende:
Bijna een enorm gezichtverlies geleden in de trein door Fok!
Ik neem aan dat jullie deze verplichte kost allemaal zorgvuldig hebben doorgespit?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:21 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Doe een banaanvraag of een slotjevraag!
Omgquote:
Toen het nog een plaatjes SC wasquote:
Niets veranderd sinds de laatste check, nog steeds 40.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Juup© het volgende:
Ik zal ook eens gaan kijken bij de notes.
Oh dan kan je haar nu wel weer uit je lijst gooien... Been there done that principequote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan voordat ik haar op msn had. In die richting at least.
HAHAHA JE ZEI BAN!111quote:Op donderdag 20 november 2008 22:21 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Doe een banaanvraag of een slotjevraag!
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niets veranderd sinds de laatste check, nog steeds 40.
Pepernotes!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Juup© het volgende:
Ik zal ook eens gaan kijken bij de notes.
Ik ook! Ik zit allang niet meer achter BT aan!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
BP heeft tenminste nog hart voor de zaak!
Ik 38, stouterdquote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het was helaasch voor herhaling vatbaarquote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh dan kan je haar nu wel weer uit je lijst gooien... Been there done that principe
quote:
n00bquote:
40?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:26 schreef Silentalarm het volgende:
na dit topic bereik ik jubileum. Draai ik 100 topics mee hier!
Ik heb er nog steeds maar 2. Zelfs mijn relpogingen met remlof mochten niet baten.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:26 schreef Silentalarm het volgende:
na dit topic bereik ik jubileum. Draai ik 100 topics mee hier!
OMGquote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds maar 2. Zelfs mijn relpogingen met remlof mochten niet baten.
Hij heeft ze allemaal verzameld in de dagen dat hij exmod is.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
40?voor een ex-mod?
dan maak ik ook nog een kans
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
Jordy, met zijn hoogst mogelijke abbo, kan er nu lekker gebruik van maken!
quote:
Wat hebben abbo's ermee te maken?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hij heeft ze allemaal verzameld in de dagen dat hij exmod is.
Dat ie die 200 euro heeft betaald, maar toch niks aan dat abbo heeft.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat hebben abbo's ermee te maken?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
Nah, de ironie van het betalen van geld voor wat extra opties op een internetsite, alvorens er door een ban geen gebruik van te kunnen maken!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
Boh, geil meng.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb 10 notes.
Jeej, ik word besjanst. Ik kreeg 5 x'jes van Sofie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Juicyhil het volgende:
Dat ie die 200 euro heeft betaald, maar toch niks aan dat abbo heeft.
Op zich kan ie nog wel gebruik ervan maken, het enigste wat is weggehaald is het posten. De abo`s doen eigenlijk niks met het posten.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, de ironie van het betalen van geld voor wat extra opties op een internetsite, alvorens er door een ban geen gebruik van te kunnen maken!![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trouwens, we hebben nog geen PEPERNOTEN... NEE, HET IS KRUIDNOTEN rel gehad. Voor zover ik weet tenminstequote:
PEPERKRUIDNOTENquote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trouwens, we hebben nog geen PEPERNOTEN... NEE, HET IS KRUIDNOTEN rel gehad. Voor zover ik weet tenminste
Ik word altijd onheus bejegend door broekpaling... vind ze leukquote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb 10 notes.
Jeej, ik word besjanst. Ik kreeg 5 x'jes van Sofie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duurde even voor ik hem door had, maarquote:
Ik ben niet helemaal into de abbo's maar waarom zou je eigenlijk überhaupt op FOK komen buiten het posten?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
Op zich kan ie nog wel gebruik ervan maken, het enigste wat is weggehaald is het posten. De abo`s doen eigenlijk niks met het posten.
BWEHEHEHEHEquote:Op donderdag 20 november 2008 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik word altijd onheus bejegend door broekpaling... vind ze leuk
Dan kan Danny een grotere hummer als Fleischbaum kopen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal into de abbo's maar waarom zou je eigenlijk überhaupt op FOK komen buiten het posten?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad al aardig wat kutjes gepost.
Op notes uit?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
ik heb Grease gekeken hoe gay is dat
FIPO!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Grease is op tv, wat een kenkergoede film
EN JIJ DENKT DAT DIT WEL KAN? IK GA HET EVEN AAN EEN FA VRAGEN!quote:
Oh men dit was de ergste timing ooit nu klinkt mijn comment boven jou nog gayerquote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Grease is op tv, wat een kenkergoede film
Jongs een vuilak!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
i'd hit it![]()
Als broekpaling dat nu was he![]()
Helaas hangt er bij broekpaling een broekpaling tussen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
i'd hit it![]()
Als broekpaling dat nu was he![]()
Oh noes! Een kutje, mag ik niet zien van moeders.quote:
Stoutert.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EN JIJ DENKT DAT DIT WEL KAN? IK GA HET EVEN AAN EEN FA VRAGEN!
Lekker bezig vanavond he, jij. Met je matige garpjes.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie 't.
Doet 'ie 't wel als 'ie niet op de pc ligt?
Alsof je zoveel kut ziet.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh noes! Een kutje, mag ik niet zien van moeders.
As usual.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:39 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Lekker bezig vanavond he, jij. Met je matige garpjes.
JA GODVERDOMME IK VIND HET OOK LELIJKE KOUSEN MAAR DAT IS TOCH NIET METEEN BANWAARDIG?!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EN JIJ DENKT DAT DIT WEL KAN? IK GA HET EVEN AAN EEN FA VRAGEN!
Jij lurkt?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Stop met het groeien van pagina's, ik hou het niet meer bij.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh men dit was de ergste timing ooit nu klinkt mijn comment boven jou nog gayer
Nee..quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie 't.
Doet 'ie 't wel als 'ie niet op de pc ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die abo's redelijk kansloos. JEUJ je kan je post langer editen en je kan meer foto's in je fobo kwijt. Oja, en je kan die banners uitzetten.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal into de abbo's maar waarom zou je eigenlijk überhaupt op FOK komen buiten het posten?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee..
ik zie het al, hij heeft heul geen draadHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
En je UI mag groter.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind die abo's redelijk kansloos. JEUJ je kan je post langer editen en je kan meer foto's in je fobo kwijt. Oja, en je kan die banners uitzetten.
Maar waar iedereen eigenlijk op hoopte, dat FOK! eens wat sneller werd, is nog steeds niet gebeurt.
Biertje?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]EEN SCHREEUW OM AANDACHT VOOR DE KWALITEIT[ afbeelding ]
SHOUTOUT NAAR AFCAJOS, ANANAS, JORDI, PAASKONIJN, GASTURBINE, REETVETER, BEHANGPLAKKER, 4EBE, RHYTHM, GERS!!!!!!!!
WE KOMEN TERUG [ afbeelding ] !
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
SHOUTOUT NAAR AFCAJOS, ANANAS, JORDI, PAASKONIJN, GASTURBINE, REETVETER, BEHANGPLAKKER, 4EBE, RHYTHM, GERS!!!!!!!!
In vergelijking met m`n kloon merk ik er idd weinig van.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind die abo's redelijk kansloos. JEUJ je kan je post langer editen en je kan meer foto's in je fobo kwijt. Oja, en je kan die banners uitzetten.
Maar waar iedereen eigenlijk op hoopte, dat FOK! eens wat sneller werd, is nog steeds niet gebeurt.
Met je rode uitgewoonde sterretjequote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
HET GAAT ME OOK NIET OM DE KOUSEN MAAR OM DAT LELIJKE LAMINAAT!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME IK VIND HET OOK LELIJKE KOUSEN MAAR DAT IS TOCH NIET METEEN BANWAARDIG?!
qua kb`s, niet eens pixels.quote:
Banners kan je ook wegwerken met adblockers.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JEEJ!quote:
Wooptiedooquote:
EARLY KLB-SC NTB!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
Ja, net als je ook je foto's en UI's op photobucket kan mikken. Zoals ik al zei, redelijk nutteloos dat abonnement.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Banners kan je ook wegwerken met adblockers.
Je krijgt dat wel een tag.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, net als je ook je foto's en UI's op photobucket kan mikken. Zoals ik al zei, redelijk nutteloos dat abonnement.
Ik mis mijn naam daar.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
quote:
Mis geloof ik wat hij bedoelde.quote:
Zijn gers, GT, RHYTHM en 4EBE dat ook dan?quote:
volgens mij ging ie werkenquote:
Nee, aanhangsel.quote:
KUT, geen ninja edit.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn gers, GT, RHYTHM en 4EBE dat ook dan?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
KUT, geen ninja edit.
nouja, lees maar wat er nu staat.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Sackboy het volgende:
OUDE GARDE BAZEN REUNITE! KEEPIN' KLB SC ALIVE SINCE #1!
Ja, kreeg laatst nog een PM van hem daarover.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef Cypress_Hill het volgende:
Waar is Lakitu eigenlijk? Is hij echt zolang gebanned?
Reclame, meisjes. 3.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Sackboy het volgende:
Jij hoopt op een ninja edit met deze snelheden? Dat is als hopen dat BT d'r naaktfoto's post.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
KUT, geen ninja edit.
nouja, lees maar wat er nu staat.
Kliekjesvorming! Je ondermijnt het bestaan van de SC.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Sackboy het volgende:
Je bespreekt een PMquote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, kreeg laatst nog een PM van hem daarover.
DOe ik ook nog steeds.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hoopt op een ninja edit met deze snelheden? Dat is als hopen dat BT d'r naaktfoto's post.
BANAANVRAAG!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bespreekt een PM
BEN!11!!1
Nou ja, bij nader inzien is die kans ook wel vele malen groter.quote:
Ahumquote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn nederige excuses
Dag hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ga even COD #2 spelen
tot morgen.
Terwijl er een.... naja laat ook maar.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ga even COD #2 spelen
tot morgen.
NEE.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn gers, GT, RHYTHM en 4EBE dat ook dan?
Dit zijn eigenlijk wel die eckte eckte bazen inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
!!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dit zijn eigenlijk wel die eckte eckte bazen inderdaad.
Het was dan ook een retorische vraag.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dit zijn eigenlijk wel die eckte eckte bazen inderdaad.
Sowieso Onurquote:
Uiteraard vergeet ik deze manager van de straat.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Uiteraard vergeet ik deze manager van de straat.
whehe, sponsebobquote:Op donderdag 20 november 2008 22:58 schreef GasTurbine het volgende:
KWALITEITSINJECTIE
VUUUUURRRRR
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:01 schreef GasTurbine het volgende:
PLAATJESJOSTI'S SC HEROISCHE WEDEROPSTANDING.
[ afbeelding ]
GasTurbinequote:Op donderdag 20 november 2008 22:48 schreef Sackboy het volgende:
Net niet, nog 1 naamquote:Op donderdag 20 november 2008 23:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
GasTurbine
De_Ananas
BobbyB
Sackboy
Paaskonijn
Broekpaling
Gers
dagdag mist inderdaad nog.quote:
Alles op z'n tijd.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Reclame, meisjes. 3.
Aan 't afkicken?
Klinkt als een goede film.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd.
They will return, mark my words.
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Emimich het volgende:
Bazen:
afcajos
Chriz2k
De_Ananas
de_boswachter
Biogarde
BaronPils
Herald
Emimich
RickoKun
Lyzio
Beauregard
Maikuuul
Ik lurk sinds topique einz en post sinds topic 2quote:Op donderdag 20 november 2008 23:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In ieder geval geen Juicyhil aangezien hij amper mee heeft gepost.
BaronPils? Nooit van gehoordquote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Emimich het volgende:
Bazen:
afcajos
Chriz2k
De_Ananas
de_boswachter
Biogarde
BaronPils
Herald
Emimich
RickoKun
Lyzio
Beauregard
Maikuuul
Waarom sta ik er niet in?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Emimich het volgende:
Bazen:
afcajos
Chriz2k
De_Ananas
de_boswachter
Biogarde
BaronPils
Herald
Emimich
RickoKun
Lyzio
Beauregard
Maikuuul
Wiesdaquote:
P0wned!quote:
Nee hoor, je postte in topic 1 al, weinig zeggend weliswaar, maar een post is een post, net als dat een lapo een lapo is.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik lurk sinds topique einz en post sinds topic 2
Hij telt gewoon niet mee.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, je postte in topic 1 al, weinig zeggend weliswaar, maar een post is een post, net als dat een lapo een lapo is.
Plaatjesjosti's SC
Aaah was dat het begin van de sc...quote:Op donderdag 20 november 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, je postte in topic 1 al, weinig zeggend weliswaar, maar een post is een post, net als dat een lapo een lapo is.
Plaatjesjosti's SC
Die laatste.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BUSH COMBOPOST
Bush is tof! Ik heb een kalender van Bush in mijn WCquote:Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BUSH COMBOPOST
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Broekpaling !
EN NATUURLIJK IS DAT KIND VAN MIJ
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bush is tof! Ik heb een kalender van Bush in mijn WC
Nu zit ik zo dat eerste deel eens te bekijken en zie ik toch dingen langskomen waar menig SCer nu voor gebanned isquote:Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aaah was dat het begin van de sc...
Ik lees mij wel in hoorquote:
DIT IS DE KANKER VAN DE SC!! HET BEGIN VAN HET EINDE!!!quote:
quote:'Beoordelen van Humor moet uitgesloten worden.'
Officiële verklaring Bazencommitee na aanleiding van de capitulatie van de SC harde kern.
Answeros meos.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
File of meteen Marokkanen pesten?
ZEGquote:
Even serieus, heb je dat laten testen?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Broekpaling !
EN NATUURLIJK IS DAT KIND VAN MIJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |