BaronPils? Nooit van gehoordquote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Emimich het volgende:
Bazen:
afcajos
Chriz2k
De_Ananas
de_boswachter
Biogarde
BaronPils
Herald
Emimich
RickoKun
Lyzio
Beauregard
Maikuuul
Waarom sta ik er niet in?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Emimich het volgende:
Bazen:
afcajos
Chriz2k
De_Ananas
de_boswachter
Biogarde
BaronPils
Herald
Emimich
RickoKun
Lyzio
Beauregard
Maikuuul
Wiesdaquote:
P0wned!quote:
Nee hoor, je postte in topic 1 al, weinig zeggend weliswaar, maar een post is een post, net als dat een lapo een lapo is.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik lurk sinds topique einz en post sinds topic 2
Hij telt gewoon niet mee.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, je postte in topic 1 al, weinig zeggend weliswaar, maar een post is een post, net als dat een lapo een lapo is.
Plaatjesjosti's SC
Aaah was dat het begin van de sc...quote:Op donderdag 20 november 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, je postte in topic 1 al, weinig zeggend weliswaar, maar een post is een post, net als dat een lapo een lapo is.
Plaatjesjosti's SC
Die laatste.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BUSH COMBOPOST
Bush is tof! Ik heb een kalender van Bush in mijn WCquote:Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BUSH COMBOPOST
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Broekpaling !
EN NATUURLIJK IS DAT KIND VAN MIJ
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bush is tof! Ik heb een kalender van Bush in mijn WC
Nu zit ik zo dat eerste deel eens te bekijken en zie ik toch dingen langskomen waar menig SCer nu voor gebanned isquote:Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aaah was dat het begin van de sc...
Ik lees mij wel in hoorquote:
DIT IS DE KANKER VAN DE SC!! HET BEGIN VAN HET EINDE!!!quote:
quote:'Beoordelen van Humor moet uitgesloten worden.'
Officiële verklaring Bazencommitee na aanleiding van de capitulatie van de SC harde kern.
Answeros meos.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
File of meteen Marokkanen pesten?
ZEGquote:
Even serieus, heb je dat laten testen?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
Broekpaling !
EN NATUURLIJK IS DAT KIND VAN MIJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |