quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
VIESPEUK! Waarom heb jij je computer in de kelder staan dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een plaatje achter een spoiler zettenOMFG............. Wanneer ik pagina open zie ik dat plaatje meteen. Hier zitten ook kinderen
![]()
![]()
Heb jij kinderen danquote:Op donderdag 20 november 2008 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een plaatje achter een spoiler zettenOMFG............. Wanneer ik pagina open zie ik dat plaatje meteen. Hier zitten ook kinderen
![]()
![]()
En nee hij heeft geen TR gepost.
dadelijk krijg de ik de pliesie op me dakquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
O wacht, jij bedoeld met "hier" de SC natuurlijk
Mwa, alleen Emimich.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
O wacht, jij bedoeld met "hier" de SC natuurlijk
Ja, dat ligt dan aan jou, hier werken spoilers gewoon icm plaatjes hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
NO YOU'RE NOT, YOU'RE AN IDIOT [ afbeelding ]
PM PMquote:Op donderdag 20 november 2008 22:07 schreef gers het volgende:
[..]
dadelijk krijg de ik de pliesie op me dak
Hij zal FokSilver gebruiken daar werken die spoilertags niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, dat ligt dan aan jou, hier werken spoilers gewoon icm plaatjes hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:10 schreef Devvie het volgende:
TT fail, ik bedoelde het eind van de dag
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Denk dat eind van het jaar ook al een hele prestatie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
idd, alle goden hier horen immortal te zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom kan de KLB-SC niet vrij blijven van bans
LawLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Inderdaad, gewoon een afgeschermd gedeelte voor 18 jaar en ouder waar alles mag. Een soort keldertje, maar dan leuker, zeg maar.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
We zijn te stoer.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een afgeschermd gedeelte voor 18 jaar en ouder waar alles mag. Een soort keldertje, maar dan leuker, zeg maar.
Nou nou, poepoe.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef Fascination het volgende:
Ik sta onder Bt in de OP!!!!!!
Alleen voor de SC?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een afgeschermd gedeelte voor 18 jaar en ouder waar alles mag. Een soort keldertje, maar dan leuker, zeg maar.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef Fascination het volgende:
JA!quote:
of gaan baggeren in KPDquote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
>18 jaar? Zijn we net als nu ook de helft van de SC kwijt.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, met daarin allemaal SC's voor iedere kaste en 1 SC speciaal voor Emimich.quote:
Volgens mij besef je niet dat je met de leeftijdsgrens van 18 jaar BT uitsluit en zonder haar zou de SC dood wezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
Neuh.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
>18 jaar? Zijn we net als nu ook de helft van de SC kwijt.
Oja? De SC deed het voor haar komst anders ook prima.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volgens mij besef je niet dat je met de leeftijdsgrens van 18 jaar BT uitsluit en zonder haar zou de SC dood wezen.
Kijk eens naar boven. Heeft ze een slipje aan?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef BobbyB het volgende:
Ja, met daarin allemaal SC's voor iedere kaste en 1 SC speciaal voor Emimich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |