hahaquote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Heathen. het volgende:
Wat mij opvalt, waarom zijn er geen homo's die hier poeslief doen?
ohja iedereen hier is lelijk.
En tegelijk 'berend botje'' neuriën, dat zou ontzettend opwindend zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:30 schreef Herald het volgende:
[..]
haha
so true
je hebt helemaal gelijk
ps ik zou je gaarne eens lekker willen pijpen en je zaad voor het slikken eens leker gorgelen zodat er bellen onstaan
True.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef Fascination het volgende:
True.
Inderdaad, waarom zijn hier geen slijmhomo's?
Ik ben dan wel weer een slijmlesbienne.
Dit bedoel ik nou.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef DemonRage het volgende:
TS met z'n verkapte kijk-ik-verdedig-vrouwen-door-een-fictieve-groep-personen-aan-te-vallen-om-punten-te-scoren topic.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou.Gast, wat zou ik met een chick van Fok
moeten?
Inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
moeten?
takes one to know one!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Tommeke het volgende:
En van die slijmballen eindigen toch altijd in de 'friends-zone'
Neuken?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
moeten?
True.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef Crane het volgende:
Echt van dat ICT-nerd gedrag is dat.Wanneer hier een vrouw hier post gaan alle users opeens overdreven poeslief doen en/of d'r behandelen alsof het extreem bijzonder is dat ze een vrouw is en op dit forum rondhangt en zijn ze er helemaal van ondersteboven dat ze met een vrouw kunnen 'praten'.
![]()
Klacht: gastjes die geen vrouwen gewend zijn en helemaal op hol slaan zodra ze er een 'tegenkomen', notabene op internet.
Equally true.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef DemonRage het volgende:
TS met z'n verkapte kijk-ik-verdedig-vrouwen-door-een-fictieve-groep-personen-aan-te-vallen-om-punten-te-scoren topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |