hahaquote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Heathen. het volgende:
Wat mij opvalt, waarom zijn er geen homo's die hier poeslief doen?
ohja iedereen hier is lelijk.
En tegelijk 'berend botje'' neuriėn, dat zou ontzettend opwindend zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:30 schreef Herald het volgende:
[..]
haha
so true
je hebt helemaal gelijk
ps ik zou je gaarne eens lekker willen pijpen en je zaad voor het slikken eens leker gorgelen zodat er bellen onstaan
True.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef Fascination het volgende:
True.
Inderdaad, waarom zijn hier geen slijmhomo's?
Ik ben dan wel weer een slijmlesbienne.
Dit bedoel ik nou.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef DemonRage het volgende:
TS met z'n verkapte kijk-ik-verdedig-vrouwen-door-een-fictieve-groep-personen-aan-te-vallen-om-punten-te-scoren topic.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou.Gast, wat zou ik met een chick van Fok
moeten?
Inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
moeten?
takes one to know one!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Tommeke het volgende:
En van die slijmballen eindigen toch altijd in de 'friends-zone'
Neuken?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
moeten?
True.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef Crane het volgende:
Echt van dat ICT-nerd gedrag is dat.Wanneer hier een vrouw hier post gaan alle users opeens overdreven poeslief doen en/of d'r behandelen alsof het extreem bijzonder is dat ze een vrouw is en op dit forum rondhangt en zijn ze er helemaal van ondersteboven dat ze met een vrouw kunnen 'praten'.
![]()
Klacht: gastjes die geen vrouwen gewend zijn en helemaal op hol slaan zodra ze er een 'tegenkomen', notabene op internet.
Equally true.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef DemonRage het volgende:
TS met z'n verkapte kijk-ik-verdedig-vrouwen-door-een-fictieve-groep-personen-aan-te-vallen-om-punten-te-scoren topic.
Wat zij zegt dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh? Maar je bent echt een toffe meid hoor!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Al doet echt niet iedereen aardig tegen mij hoor. En terecht trouwens.
Je zou het eens moeten proberenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:53 schreef mirved het volgende:
Inderdaad. Gaan flirten met wijven op een internetforumHet zal vast gebeuren dat mensen afspreken via FOK maar het komt zo kansloos over.
Deze is dus gehosseld door iemand van Fok, ik gok op afcajos.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen!
Probeerde jij me niet in een ver verleden eens te hosselen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Deze is dus gehosseld door iemand van Fok, ik gok op afcajos.
Je hebt het mis. Geloof me.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Deze is dus gehosseld door iemand van Fok, ik gok op afcajos.
Fobo geklikt.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Al doet echt niet iedereen aardig tegen mij hoor. En terecht trouwens.
ik weet dat je droog staat, maar de dames hebben het al druk genoeg met de ict-nerds!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Alle negatieve reacties tegen TS komen van ICT-nerds. Dus dames, ze filteren zichzelf er vast maar uit voor jullie
Wtf is een OT? NEPNERD.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:29 schreef SiestaGuru het volgende:
Terechte klacht!
Nerd hier, en ik voel vaak een onweerstaanbare drang om precies te doen wat in de OT staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |