Of gewoon windows backupquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
En ga je nu WEL backups maken op een USB stick?
Dan maak je een batch file die je in de opstarten groep zet:
@echo off
echo pc hufterproof maken start...
copy "c:\mijn documenten" e:\backup /Y /V
echo pc is nu hufterproof
echo druk op een toets om verder te prutsen
pause > null
exit
Of je gebruikt gewoon ptreplicator van www.karenware.com.
Wil ik ook.. maar sorry vogeltjesdans... als ik dat met TS zou mogen doen, wil ik geen vogeltjesdans erbij tussen de lakensquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
edit: fotoboek checkt / neuken?![]()
Daar zijn automatische backupprogramma's voor. Die popuppen op het moment dat jij je pc aanzet of ze een backup moeten maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:39 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
K maak backups. Alleen moet ik mezelf aanleren om dat vaker te doen dan 1x per 2 maanden
Wie zegt dat jij er dan bij bent?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:12 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Wil ik ook.. maar sorry vogeltjesdans... als ik dat met TS zou mogen doen, wil ik geen vogeltjesdans erbij tussen de lakens
Voor mijn part backup je door drie keer met je blote pik achteruit om je laptop heen te dansen, als je maar backupt.quote:
Geile avatar.quote:
Ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wie zegt dat jij er dan bij bent?
[..]
Dan moet TS dus 100 accounts aanmakenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:24 schreef ErnieCool het volgende:
Je krijgt 2gb gratis storage space.
het is ook niet bedoelt om je hele hd mee te backuppen neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan moet TS dus 100 accounts aanmaken
Dan is de externe HD toch makkelijker, nietwaar?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:29 schreef ErnieCool het volgende:
[..]
het is ook niet bedoelt om je hele hd mee te backuppen nee
Gebruikersquote:
Was het meer van plan om het op mn externe schijven van 500GB & 160GB te doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
edit: fotoboek checkt / neuken?![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:11 schreef nVincible het volgende:
Wacht even, je bent een flashende dame?
Wil je met me daten?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:12 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Wil ik ook.. maar sorry vogeltjesdans... als ik dat met TS zou mogen doen, wil ik geen vogeltjesdans erbij tussen de lakens
Dankje!quote:
Dus je hebt ze WEL?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:53 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Was het meer van plan om het op mn externe schijven van 500GB & 160GB te doen.
[..]
he, maar ik bedoelde het positief hoorquote:
I know :]quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:12 schreef Walter81 het volgende:
[..]
he, maar ik bedoelde het positief hoor
Maar wil best 'sukkel' zeggen als je dat liever hebt![]()
3 van de 8.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:12 schreef B4CO het volgende:
Op bijna al haar foto's staat ze zo dom te doen met die jaren 60 Peace
T was geen moeite.quote:
Denk je zo een date te kunnen versieren met een nerdgirl?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef Walter81 het volgende:
[..]
T was geen moeite.
Maar voor dat, daar deed ik t voor
![]()
Maar heb je nog wat bestanden terug kunnen vinden? USB-stick? Online? enz?
Ach.. als t werkt...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denk je zo een date te kunnen versieren met een nerdgirl?
Veel succes danquote:
Heb alles wat online stond terug kunnen halen. Maar dat zijn vooral PDF bestanden. Dus ben de originele doc documenten kwijt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:09 schreef Walter81 het volgende:
[..]
T was geen moeite.
Maar voor dat, daar deed ik t voor
![]()
Maar heb je nog wat bestanden terug kunnen vinden? USB-stick? Online? enz?
Edit:
En je foto's? Die stonden toch wel gebackupt? Zag dat je echt supermooie foto's maakt.
Hebben je liever een breezerslet op naaldhakjes, met een minirokje en handtasje?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denk je zo een date te kunnen versieren met een nerdgirl?
Chuck Norris!!!! Eindelijk heb ik je gevonden!!! Maatje van me!!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ] INTERNET REGELAARS ACTIEF [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:38 schreef Merkie het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de TT dat dit topic over Feyenoord ging.
1-0quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hebben je liever een breezerslet op naaldhakjes, met een minirokje en handtasje?
Ik mag toch zeker wel complimenteus zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ] INTERNET REGELAARS ACTIEF [ afbeelding ]
jij bent dom.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:15 schreef Lauriette91 het volgende:
& was ik vergeten dat dit bij C hoorde en nu dus weg is!
Dat script zit vol fouten en aannames.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
@echo off
pause > null
exit
bijna 50% dus..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
3 van de 8.
Ja, dat zijn echt bijna al mn foto's.
Ik leer je actionscripten?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:53 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Was het meer van plan om het op mn externe schijven van 500GB & 160GB te doen.
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
[..]
Dankje!
Gewoon je XP cd erin douwen en als hij klaar is met laden op 'R' drukkken (met 3 k's), dan doetiehetwelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gedeeld leed is half leed:
Paar jaar terug wou ik een harde schijf formatteren met windows xp. Dus ik álles wat ik wilde bewaren op D: gezet zodat ik rustig de C: schijf kon formatteren.
Dus ik zoals ik het altijd deed opstarten met floppy om in MSDOS te komen en format c: te doen.
Bleek dus dat XP een of ander NTFS filesystem kent, wat gebruikt werd door C: en D: gewoon FAT32... waardoor dos dus C: niet herkende en D: als C: zag waardoor ik dus álles wat ik wilde bewaren aan het formatteren wasIk snap nog steeds niet echt hoe je nou makkelijk kan formatteren met XP... ik mis Windows 98
Suc6quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Morgen tentamen & het is zooooooooo moeilijk
Of je sleept je files naar je USB stick, NOG makkelijker.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
@echo off
pause > null
exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |