Wat een gruwelijke
kut avond/nacht.
Meneer CS3 besloot ermee op te houden. Gewoon zonder reden. Dus ik de-installeren & weer installeren. Maar meneer wou niet meewerken.
Na 3x besloot ik een Image van mijn C schijf terug te zetten. En aangezien ik niet zo vaak een image maak was deze niet recent. Namelijk van 17 September. Ik was er namelijk heilig van overtuigd dat bij de image van 17 September Adobe Creative Suite al geïnstalleerd was.
Dus. Image terug gezet, laptop opnieuw opgestart & tadaa alles zag er uit zoals op 17 September.
School, Site. Kut waar is alles.
Uiteraard ben ik zo slim geweest om alle bestanden voor school en mn website op mijn bureaublad te zetten. [Gewoon omdat ik dat handig vind] & was ik vergeten dat dit bij C hoorde en nu dus weg is!
Snel rende ik naar de slaapkamer van mijn ouders waar ik in paniek vroeg of een image ongedaan kon worden gemaakt. Met een zacht gemompel van 'nee' ben ik weer naar mn kamertje gegaan & heb ik me erbij neergelegd dat dit wéér een hele domme fout is geweest.
Alle bestanden die online stonden heb ik terug kunnen halen. De rest zal ik opnieuw moeten maken

Waar onder mijn gehele flash opdracht wat gewoon een gruwelijk werkje is.
& het lullige is natuurlijk dat Adobe Creative Suite op 17 September nog niet geïnstalleerd was.
Welterusten. P.s. Bespaar me de reacties zoals "Jij bent dom" [Is me al duidelijk

]
&! JA! School bestanden zijn belangrijk want mijn hele school bestaat uit mn laptop.