hahaquote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Heathen. het volgende:
Wat mij opvalt, waarom zijn er geen homo's die hier poeslief doen?
ohja iedereen hier is lelijk.
En tegelijk 'berend botje'' neuriėn, dat zou ontzettend opwindend zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:30 schreef Herald het volgende:
[..]
haha
so true
je hebt helemaal gelijk
ps ik zou je gaarne eens lekker willen pijpen en je zaad voor het slikken eens leker gorgelen zodat er bellen onstaan
True.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef Fascination het volgende:
True.
Inderdaad, waarom zijn hier geen slijmhomo's?
Ik ben dan wel weer een slijmlesbienne.
Dit bedoel ik nou.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef DemonRage het volgende:
TS met z'n verkapte kijk-ik-verdedig-vrouwen-door-een-fictieve-groep-personen-aan-te-vallen-om-punten-te-scoren topic.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou.Gast, wat zou ik met een chick van Fok
moeten?
Inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
moeten?
takes one to know one!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Tommeke het volgende:
En van die slijmballen eindigen toch altijd in de 'friends-zone'
Neuken?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Crane het volgende:
[..]
moeten?
True.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef Crane het volgende:
Echt van dat ICT-nerd gedrag is dat.Wanneer hier een vrouw hier post gaan alle users opeens overdreven poeslief doen en/of d'r behandelen alsof het extreem bijzonder is dat ze een vrouw is en op dit forum rondhangt en zijn ze er helemaal van ondersteboven dat ze met een vrouw kunnen 'praten'.
![]()
Klacht: gastjes die geen vrouwen gewend zijn en helemaal op hol slaan zodra ze er een 'tegenkomen', notabene op internet.
Equally true.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef DemonRage het volgende:
TS met z'n verkapte kijk-ik-verdedig-vrouwen-door-een-fictieve-groep-personen-aan-te-vallen-om-punten-te-scoren topic.
Wat zij zegt dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh? Maar je bent echt een toffe meid hoor!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Al doet echt niet iedereen aardig tegen mij hoor. En terecht trouwens.
Je zou het eens moeten proberenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:53 schreef mirved het volgende:
Inderdaad. Gaan flirten met wijven op een internetforumHet zal vast gebeuren dat mensen afspreken via FOK maar het komt zo kansloos over.
Deze is dus gehosseld door iemand van Fok, ik gok op afcajos.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen!
Probeerde jij me niet in een ver verleden eens te hosselen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Deze is dus gehosseld door iemand van Fok, ik gok op afcajos.
Je hebt het mis. Geloof me.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:13 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Deze is dus gehosseld door iemand van Fok, ik gok op afcajos.
Fobo geklikt.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Al doet echt niet iedereen aardig tegen mij hoor. En terecht trouwens.
ik weet dat je droog staat, maar de dames hebben het al druk genoeg met de ict-nerds!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Alle negatieve reacties tegen TS komen van ICT-nerds. Dus dames, ze filteren zichzelf er vast maar uit voor jullie
Wtf is een OT? NEPNERD.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:29 schreef SiestaGuru het volgende:
Terechte klacht!
Nerd hier, en ik voel vaak een onweerstaanbare drang om precies te doen wat in de OT staat
Bij mij is er geen proberen. Ik hossel of hossel niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeerde jij me niet in een ver verleden eens te hosselen?
Fixed it for ya.quote:
M.a.w. Yet another frustie who just cannot get any himselfquote:Op woensdag 19 november 2008 21:15 schreef XDo het volgende:
allemaal kloons van Crane hierboven??
Kansloos Crane, al je topics hebben hetzelfde onderwerp!
Eigenlijk is dit een best goede ontwikkeling, dat verklootte quotes gewijzigd worden door een mod. Hulde hiervoor Adelante.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:17 schreef Jajong het volgende:
Fixed it for ya.
Ik ben eenzaam, mag ik dan ook een keer mijn plezier hebben?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef Crane het volgende:
Echt van dat ICT-nerd gedrag is dat.Wanneer hier een vrouw hier post gaan alle users opeens overdreven poeslief doen en/of d'r behandelen alsof het extreem bijzonder is dat ze een vrouw is en op dit forum rondhangt en zijn ze er helemaal van ondersteboven dat ze met een vrouw kunnen 'praten'.
![]()
Klacht: gastjes die geen vrouwen gewend zijn en helemaal op hol slaan zodra ze er een 'tegenkomen', notabene op internet.
Wie zegt jou dat hier geen homo,s zitten?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Heathen. het volgende:
Wat mij opvalt, waarom zijn er geen homo's die hier poeslief doen?
ohja iedereen hier is lelijk.
Dat zegt natuurlijk ook veel over die ''meisjes''.quote:Op donderdag 20 november 2008 07:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ja indeed. Die gasten die opeens zo ontzettend lief en slijmerig gaan doen. Goddamn!
Maar weetje, kijk eens naar de reacties van die meisjes. Het werkt wel!
Neem nog eens een bakje koffie. Want je leest iets wat ik totaal niet schrijf.quote:Op donderdag 20 november 2008 06:47 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Wie zegt jou dat hier geen homo,s zitten?
Voor ,t zelfde geld zit er 1 bij het kijken naar jou fobo met z,n tampeloeres te spelen en heeft ie vieze gedachtes.
Dus ga je maar slijmen bij elk beetje vrouw?quote:Op donderdag 20 november 2008 02:55 schreef Sjibble het volgende:
Als ik uitga of op de werkvloer sta vind ik het niet zo bijzonder.
Maar in de ICT, dan mis je echt wat!En kan je het echt niet helpen soms omdat je de hele dag geen vrouw gezien hebt
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:11 schreef Crane het volgende:
![]()
Verschrikkelijk inderdaadquote:
quote:Zij:
"Ik moet dit įfmaken maar niemand hélpt me..![]()
"
Nerdje: Rent er op af en doet haar werk..
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:56 schreef DSS24 het volgende:
Er zijn hier helemaal geen vrouwen.
Het zijn allemaal mannen die geilen op aandacht en FoBo kliks.
FOK! is een mannenwereld met nepvrouwen en klonen.
Inderdaad, aanpakken die hap!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef cerror het volgende:
UCHBREATHTAKINGUCHE
Stelletje pubers.
Doe er wat aan zou ik zeggen!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef cerror het volgende:
UCHBREATHTAKINGUCHE
Stelletje pubers.
3 meiden op een ander forum en 1 via FOK! het kan best. En het is nog leuk ook.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:53 schreef mirved het volgende:
Inderdaad. Gaan flirten met wijven op een internetforumHet zal vast gebeuren dat mensen afspreken via FOK maar het komt zo kansloos over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:23 schreef Murloc het volgende:
Ik weet van een aantal 100% zeker dat ze vrouw zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omgebouwde man die nogal is doorgeschoten in de rol van vrouw op fok zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet van een aantal 100% zeker dat ze vrouw zijn
Hey! Die postte ik gister nog! Plaatjessteler!quote:
Ik vorige week al, kutjochquote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey! Die postte ik gister nog! Plaatjessteler!
Pfft. Ik ben veel ouder dan jij! En ik heb 'm gemaakt! Vorig jaar!quote:
Dat lieg je!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pfft. Ik ben veel ouder dan jij! En ik heb 'm gemaakt! Vorig jaar!
Dan kan heul niet!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef JanusAnus het volgende:
Volgens mij stamt dat plaatje uit 1783
Nee, ik spreek enkel de waarheid. Ze noemen me ook wel Honest Jong.quote:
whehehequote:
Oh. Dan zal je wel gelijk hebben, ja, met zo'n bijnaam.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, ik spreek enkel de waarheid. Ze noemen me ook wel Honest Jong.
Ja sorry, verschil moet er wezen man.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh. Dan zal je wel gelijk hebben, ja, met zo'n bijnaam.
Ik sla je toch nog wel neer.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja sorry, verschil moet er wezen man.
You're welcome to tryquote:
Jongen, jij kan nog niet slopen op de KLB-SC meet.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
You're welcome to try [ afbeelding ]
Naast Honest Jong noemen ze me ook wel De Slopert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |