SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:23 schreef Murloc het volgende:
Ik weet van een aantal 100% zeker dat ze vrouw zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omgebouwde man die nogal is doorgeschoten in de rol van vrouw op fok zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet van een aantal 100% zeker dat ze vrouw zijn
Hey! Die postte ik gister nog! Plaatjessteler!quote:
Ik vorige week al, kutjochquote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey! Die postte ik gister nog! Plaatjessteler!
Pfft. Ik ben veel ouder dan jij! En ik heb 'm gemaakt! Vorig jaar!quote:
Dat lieg je!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pfft. Ik ben veel ouder dan jij! En ik heb 'm gemaakt! Vorig jaar!
Dan kan heul niet!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef JanusAnus het volgende:
Volgens mij stamt dat plaatje uit 1783
Nee, ik spreek enkel de waarheid. Ze noemen me ook wel Honest Jong.quote:
whehehequote:
Oh. Dan zal je wel gelijk hebben, ja, met zo'n bijnaam.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, ik spreek enkel de waarheid. Ze noemen me ook wel Honest Jong.
Ja sorry, verschil moet er wezen man.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Oh. Dan zal je wel gelijk hebben, ja, met zo'n bijnaam.
Ik sla je toch nog wel neer.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja sorry, verschil moet er wezen man.
You're welcome to tryquote:
Jongen, jij kan nog niet slopen op de KLB-SC meet.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
You're welcome to try [ afbeelding ]
Naast Honest Jong noemen ze me ook wel De Slopert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |