quote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
ik heb Grease gekeken hoe gay is dat
FIPO!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Grease is op tv, wat een kenkergoede film
EN JIJ DENKT DAT DIT WEL KAN? IK GA HET EVEN AAN EEN FA VRAGEN!quote:
Oh men dit was de ergste timing ooit nu klinkt mijn comment boven jou nog gayerquote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Grease is op tv, wat een kenkergoede film
Jongs een vuilak!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
i'd hit it![]()
Als broekpaling dat nu was he![]()
Helaas hangt er bij broekpaling een broekpaling tussen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
i'd hit it![]()
Als broekpaling dat nu was he![]()
Oh noes! Een kutje, mag ik niet zien van moeders.quote:
Stoutert.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EN JIJ DENKT DAT DIT WEL KAN? IK GA HET EVEN AAN EEN FA VRAGEN!
Lekker bezig vanavond he, jij. Met je matige garpjes.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie 't.
Doet 'ie 't wel als 'ie niet op de pc ligt?
Alsof je zoveel kut ziet.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh noes! Een kutje, mag ik niet zien van moeders.
As usual.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:39 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Lekker bezig vanavond he, jij. Met je matige garpjes.
JA GODVERDOMME IK VIND HET OOK LELIJKE KOUSEN MAAR DAT IS TOCH NIET METEEN BANWAARDIG?!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EN JIJ DENKT DAT DIT WEL KAN? IK GA HET EVEN AAN EEN FA VRAGEN!
Jij lurkt?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Stop met het groeien van pagina's, ik hou het niet meer bij.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh men dit was de ergste timing ooit nu klinkt mijn comment boven jou nog gayer
Nee..quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie 't.
Doet 'ie 't wel als 'ie niet op de pc ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die abo's redelijk kansloos. JEUJ je kan je post langer editen en je kan meer foto's in je fobo kwijt. Oja, en je kan die banners uitzetten.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal into de abbo's maar waarom zou je eigenlijk überhaupt op FOK komen buiten het posten?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee..
ik zie het al, hij heeft heul geen draadHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
En je UI mag groter.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind die abo's redelijk kansloos. JEUJ je kan je post langer editen en je kan meer foto's in je fobo kwijt. Oja, en je kan die banners uitzetten.
Maar waar iedereen eigenlijk op hoopte, dat FOK! eens wat sneller werd, is nog steeds niet gebeurt.
Biertje?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]EEN SCHREEUW OM AANDACHT VOOR DE KWALITEIT[ afbeelding ]
SHOUTOUT NAAR AFCAJOS, ANANAS, JORDI, PAASKONIJN, GASTURBINE, REETVETER, BEHANGPLAKKER, 4EBE, RHYTHM, GERS!!!!!!!!
WE KOMEN TERUG [ afbeelding ] !
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
SHOUTOUT NAAR AFCAJOS, ANANAS, JORDI, PAASKONIJN, GASTURBINE, REETVETER, BEHANGPLAKKER, 4EBE, RHYTHM, GERS!!!!!!!!
In vergelijking met m`n kloon merk ik er idd weinig van.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind die abo's redelijk kansloos. JEUJ je kan je post langer editen en je kan meer foto's in je fobo kwijt. Oja, en je kan die banners uitzetten.
Maar waar iedereen eigenlijk op hoopte, dat FOK! eens wat sneller werd, is nog steeds niet gebeurt.
Met je rode uitgewoonde sterretjequote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
HET GAAT ME OOK NIET OM DE KOUSEN MAAR OM DAT LELIJKE LAMINAAT!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME IK VIND HET OOK LELIJKE KOUSEN MAAR DAT IS TOCH NIET METEEN BANWAARDIG?!
qua kb`s, niet eens pixels.quote:
Banners kan je ook wegwerken met adblockers.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JEEJ!quote:
Wooptiedooquote:
EARLY KLB-SC NTB!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
Ja, net als je ook je foto's en UI's op photobucket kan mikken. Zoals ik al zei, redelijk nutteloos dat abonnement.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Banners kan je ook wegwerken met adblockers.
Je krijgt dat wel een tag.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, net als je ook je foto's en UI's op photobucket kan mikken. Zoals ik al zei, redelijk nutteloos dat abonnement.
Ik mis mijn naam daar.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef BigKahuna het volgende:
quote:
Mis geloof ik wat hij bedoelde.quote:
Zijn gers, GT, RHYTHM en 4EBE dat ook dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |