als dat eens kon.. heb net een dag vrij gehad.. maar ja.. meer zit er voorlopig niet in..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neem lekker paar dagen vrij dan
Ola! staat je ijskast nog vol ?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef Sgele het volgende:
hij's fijn
ik ga meteen me bedje in duikenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zo ook kas, geen ruk meer te doen. kan ik me beter laveloos gaan zuipen thuis haha
Ben je ook ziek ?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ben je ook ziek ?
zeg iedereen ziek, heb ik een grtdopjw gangbang gemist ofzo ?
ach das nog niks..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:48 schreef Runx het volgende:
[..]
nee gisteren om 2.30 na bed geweest en sochtens om 6.30 eruit
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ola! staat je ijskast nog vol ?
Pfft, flink gebangedquote:Op donderdag 20 november 2008 16:48 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
, vorige week was de gangbang ik was ziek, debbie is zwanger, etc![]()
haha ja das behoorlijk kut dan ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:48 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
, vorige week was de gangbang ik was ziek debbie , etc![]()
ja maar jij ben ook een bikkel , ik heb me slaap nodig anders kan ik niet functionerenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach das nog niks....
lig er regelmatig.. lees iedere dag.. na 4 uur in.. en ga er om 7 uur weer uit..
en eerder naar bed gaan, misschien dat dat helpt aan je concentratie ?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach das nog niks....
lig er regelmatig.. lees iedere dag.. na 4 uur in.. en ga er om 7 uur weer uit..
laterzquote:Op donderdag 20 november 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja das behoorlijk kut dan ja.
mensen tot later ik ga afsluiten
Tot morgenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja das behoorlijk kut dan ja.
mensen tot later ik ga afsluiten
neej dat maakt het alleen maar erger.. lol..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en eerder naar bed gaan, misschien dat dat helpt aan je concentratie ?
Slaap lekker Runxquote:Op donderdag 20 november 2008 16:54 schreef Runx het volgende:
mensen en schapen en apen en andere dier soorten, ik ga van jullie afscheid nemen
mijn werkdag zit er weer op .
tot morgen iedereen![]()
mensen die nog moeten werken werkze
take care ,see u , love u alllllll grtdojw for life nigguh's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezelf lekker laten uitwon... wacht evenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej dat maakt het alleen maar erger.. lol..
serieus.. ik moet eigenlijk nog minder slaap hebben!
Ik zit hier nog een uurquote:
quote:
Neequote:
Doe Logi de groetenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:06 schreef Crazy-p het volgende:
ik moet nog 25 minuten werkendan naar Logi
![]()
Hoop dat ze zich weer wat beter voelt
ik ook niet..quote:
Ik hoef morgen gelukkig niet te werken want ik vlieg terug naar NLquote:Op donderdag 20 november 2008 17:17 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ook niet..
maar nog 13 minuten te gaan
en het is gewoon bijna weekend.. nog 8 uur.. en 13 minuten te gaan..
quote:
maar dan heb je wel weekend!quote:Op donderdag 20 november 2008 17:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik hoef morgen gelukkig niet te werken want ik vlieg terug naar NL
Alleen ben ik pas om een uur of 9 thuis morgen avond
4 dagen langquote:
Herkenbaar hoor enne daarom werk ik liever nuquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:02 schreef Crazy-p het volgende:
ach.. ik ben regelmatig op tot dat tijdstip.. en dat terwijl ik er toch echt iedere dag om 7 uur uit moet..
je ben er weer vroeg bijquote:Op vrijdag 21 november 2008 06:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Vrolijke edit-friday toegewenst
Yep... meneer Philips Wake-up Light begon om 5 uur alweer vervelend te doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 06:54 schreef Aho het volgende:
[..]
je ben er weer vroeg bijbonjour SmokeZ
ik heb geen levenquote:Op vrijdag 21 november 2008 06:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep... meneer Philips Wake-up Light begon om 5 uur alweer vervelend te doen
Naja, dan maar opstaan, ik moet toch om 6 uur op m'n werk zijn
Wat doe jij zo vroeg al dan?
Ah, je moet dus ook werkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 06:57 schreef Aho het volgende:
[..]
ik heb geen leven..neh moe zo met de trein mee..nou ja zo
..woon een kwartier fietsen van het station af..Koffie?
Buenos dias sgelequote:Op vrijdag 21 november 2008 06:58 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Alles ingepakt, nu ff wachten tot ze de sleutel van het appartement op komen halen![]()
Godverdomme Sgele, begint die smerige praat van je nú al?quote:Op vrijdag 21 november 2008 06:58 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Alles ondergespoten, nu ff stoma's leegdrinken tot ze de tankwagen van het riolering komen brengen![]()
Buna Dimineata Aho (jij had het over vreemde talen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:00 schreef Aho het volgende:
[..]
Buenos dias sgele..is in een ik groet fokkers in een vreemde taal bui..oke dat niet
Ik zag dat jij hier al zat en wist meteen dat je ging editenquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godverdomme Sgele, begint die smerige praat van je nú al?
Oja, mogguh
Cuidado puto, te pego duro idiota!quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Buna Dimineata Aho (jij had het over vreemde talen?)
![]()
[..]
Mogguh kerelquote:Ik zag dat jij hier al zat en wist meteen dat je ging editen![]()
Mogguh Smokez![]()
Ik zal het je niet kwalijk nemen hoor, dan vier je toch gewoon twee keer per week edit-friday?quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:06 schreef Sgele het volgende:
Mja ik moet zeggen sinds ik hier zit ik een beetje de dagen van de week aan het vergeten ben, zo dacht ik dus dat het gisteren vrijdag was![]()
Maar goed, het IS tenslotte vrijdag ja
quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zal het je niet kwalijk nemen hoor, dan vier je toch gewoon twee keer per week anaalverneder-friday?
Jamaar ik ben helemaal niet scheel!quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:07 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen SGELE SMOKEZ !!!!
Dat wat SmokeZ zegtquote:
ja maar nu heb ik jullie tegelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jamaar ik ben helemaal niet scheel!
En Sgele rookt niet, voor het geval je het om wil gaan draaien
Oja, mogguh
Ëchte bazen der luiheid zetten geen spatie tussen lui en heid!quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar nu heb ik jullie tegelijk
Toppunt van lui heid
kolere jij bent te scherp zo vroeg in de morgen Smokezquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ëchte bazen der luiheid zetten geen spatie tussen lui en heid!
Taalpuristen trouwens ook niet
ja maar dat is weer om 2 woorden te creeeren om wel fout bezig te zijn maar niet lui over te komenquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ëchte bazen der luiheid zetten geen spatie tussen lui en heid!
Taalpuristen trouwens ook niet
Amai, gaat weer lekkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
kolere jij bent te geil zo vroeg in de morgen Smokez
Heb ook al 19 dagen geen groente meer gerookt, mocht ook wel eens tijd wordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
kolere jij bent te scherp zo vroeg in de morgen Smokez
Hoe hou je het vol jongenquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb ook al 19 dagen geen negerlullen meer gezogen, mocht ook wel eens tijd worden
Dus sgele: Ook jij stoppen !!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb ook al 19 dagen geen negers meer gepijpt, mocht ook wel eens tijd worden
Brabo's weer op 1 lijnquote:
Ik was eerder!! ZOMGROFLOLLER!!!!!!!11111!!!!!!!EINZ!!111!!!ONE!quote:
quote:
Bedankt voor de infoquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben trots op jullie hoor, er zijn er maar weinig in staat de talenten van de ware edit-meester over te nemen! Misschien komen jullie ooit nog eens in m'n testament terecht
Nee dank je.quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Ben trots op jullie hoor, er zijn er maar weinig in staat de talenten van de ware edit-meester over te nemen! Misschien komen jullie ooit nog eens in m'n sm-kamer terecht
quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb ik nou nog zaad in m'n ogen dat ik de edit niet zie, of... ?
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, m'n buren zijn blij met me! Door de harde wind begon mijn penis rond een uurtje of 5 te groeien... En laat ik duidelijk zijn; die is extreem hard
Nou.. ik ben benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, m'n buren zijn blij met me! Door de harde wind begon het alarm van m'n pedokelder rond een uurtje of 5 te loeien... En laat ik duidelijk zijn; die is extreem hard
Nou.. ik ben benieuwd![]()
Je penis zijn hard?quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die zijn ook vrij hard ja
Balls of steel, jeweetsch
Jij begint over kloten?quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je penis zijn hard?
Wie is de taalpurist nou?
Eerhm...nu moet je echt even het zaad uit je ogen gaan spoelen Smokezquote:
quote:
Rij je voorzichtig?quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
Dames en heren,
Ik ga werken.
Tot later
Tot straks kerelquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
Dames en heren,
Ik ga me ff mentaal voorbereiden voor de spiegel om naar mijn werk te gaan.
Tot later
quote:
En ik zit hier met m'n touchpad te klooien ook nog, ik ben normaal veul snellerquote:
Teringquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
En ik zit hier met m'n gootsteenontstopper te klooien om die 142 zwangerschapstesten uit m'n darmen te halen, ik ben bats normaal met Beller
ohjee...
Ik vraag me werkelijk af hoelang het duurt voordat niemand meer iets durft te zeggen op vrijdagquote:
Ik zit er net aan de denken jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af hoelang het duurt voordat niemand meer iets durft te zeggen op vrijdag
Land om 5 uur in A'dam, maar eerst nog even langs het werk om afscheid te nemen van de mensen hier en die taxirit in de spits hier is niet grappigquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoelaat ben je weer terug? Dat kleine stukkie zal toch niet zo lang duren?
Ah, dan zit ik allang aan de bar met een biertje in m'n handquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Land om 5 uur in A'dam, maar eerst nog even langs het werk om afscheid te nemen van de mensen hier en die taxirit in de spits hier is niet grappig
Komt goed!quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, dan zit ik allang aan de bar met een biertje in m'n hand
Goed weekend alvast, zie je maandag wel weer verschijnen
Dracuquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
goede reis terug sgele
Debbiequote:
smokezquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dracu![]()
[..]
Debbie![]()
( en speciaal voor jou nog een
)
Sm0keZquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dracu![]()
[..]
Debbie![]()
( en speciaal voor jou nog een
)
Ja ik ken hetquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
net wakker dus nog lekker duf in de kop
Jawel hij kan het bestquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
is ie niet gewend alleen te zijn?
Ja en het is ook niet slecht als ze af en toe een paar uurtjes alleen zitten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
ah oke, voor een paar uurtjes vind ik het oke, maar niet veel langer hoor dan zit ik ook niet prettig of vragen we indien nodig of de buurvrouw haar mee uit kan nemen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:05 schreef Aho het volgende:
tis maar een urrrrr geleden maar volop spam=P oke dat niet ,meer nuttevolle onzin=)
wordt dat tegenwoordig kletsen genoemd..oke je hebt gelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wij kletsen
er is toch nog niemand
14:30 weekendquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sm0keZ![]()
hoe laat zijn we vandaag vrij???
Ja wij zijn vrouwen..wij kunnen over alles kletsen en al helemaal over onze doggies JE WEETSCHHHHquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:09 schreef Aho het volgende:
[..]
wordt dat tegenwoordig kletsen genoemd..oke je hebt gelijk
Meneer nog welquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel hij kan het besthij heeft er volgens mij weinig problemen mee. Heb weleens stiekum door de ramen staan gluren nadat ik weg was geweest. Dan ligt meneer altijd lang uit op de bank te pitten
Het is me eigen gevoel
Echt hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja wij zijn vrouwen..wij willen met alles ketsen en al helemaal zoals doggies JE WEETSCHHHH
Goodmorning btw
hihi stomme honden eigenlijk hequote:Op vrijdag 21 november 2008 08:03 schreef debbie_19 het volgende:
Mijn hond komt nooit kijken als ik naar beneden komis hij veel te verwaand voor.
Als de hond van me ouders bij ons logeert (die komt wel altijd kijken) dan komt ie wel
Ja stom zijn ze wel af en toequote:Op vrijdag 21 november 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi stomme honden eigenlijk he
maar wel zo lief
ben meer een kat persoon..quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja wij zijn vrouwen..wij kunnen over alles kletsen en al helemaal over onze doggies JE WEETSCHHHH
Goodmorning btw
Dudequote:
behalve als ze weglooptquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja stom zijn ze wel af en toemaar dat nemen we voor lief toch?
Ja dat is niet handig inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
behalve als ze weglooptdan is ze gewoon stom
gister tot 2 x toe vanuit de hondenuitlaatplaats naar huis los naast me geblevenquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat is niet handig inderdaad
Tuulk leert ze het welquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gister tot 2 x toe vanuit de hondenuitlaatplaats naar huis los naast me gebleven
en niet weggelopen!
ooit leert ze het wel
da's waarquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tuulk leert ze het welalleen de ene hond is wat enthousiaster dan de ander
Dracu heeft een naakt-hond-uitlaat-fetisjquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar
ik ga me maar eens uitkleden en haar uitlaten het klinkt nu droog buiten
Ja was slecht vanmorgen man. Zelfs dat kleine stukje in Apeldoornquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar
ik ga me maar eens aankleden en haar uitlaten het klinkt nu droog buiten
Lastig he, die odols af en toequote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
En zie je heel voorzichtig kopje onder de dekens uitkomen
drom zeg ik toch ook dat ik me eeeerst ga aankleden en nee die had je niet weggestreeptquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dracu heeft een naakt-hond-uitlaat-fetisj
In de zomer vind ik al vreemd genoeg, maar nu is het ook nog eens koud buiten
quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
hond vandaag ook weer. zit op voeteinde van het bed, ik op het hoofdeinde.
wat doet hij om bij mij te komen ....
onder de dekens door.
En zie je heel voorzichtig kopje onder de dekens uitkomen
hehequote:Op vrijdag 21 november 2008 08:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dracu heeft een naakt-hond-uitlaat-fetisj
In de zomer vind ik al vreemd genoeg, maar nu is het ook nog eens koud buiten
zie foboquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ze zijn zo lief
![]()
Wat heb jij eigenlijk voor hond Crazy?
echt gave kop zoquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
Mijn allerliefste doggy![]()
[ afbeelding ]
Mooi beest zegquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
tis ook een mooie hond debbiequote:Op vrijdag 21 november 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vraag je niet aa nee nvrouwquote:
beetje laat en sorry..dacht dat je het in algemeen zeiquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudeer kan geen goedemorgen vanaf???
![]()
Weet waar je aan begintquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:44 schreef GilaMonyet het volgende:
Goedemorgen iedereen
Enne Debs Huskys zijn echt nice!
Als ik later een hond neem wordt et een husky
probleem met onze hond is dat hij niet stil zit voor de camquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
Nog eentje om het af te leren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vind het wel jammer dat zijn poten hier niet helemaal op staan. Mijn fout uiteraard
Zozo, in de auto dus ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Normaal staat hier het verkeer dus muurvastNu niet... alsnog m'n meisje maar even gepaald terwijl we onderweg waren naar het vliegveld
![]()
![]()
Draakje![]()
Debs!![]()
Africhten dat beest zeg ik!quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
probleem met onze hond is dat hij me begint te likken voor de cam
gaat hij zitten, ziet hij iets van eencam ofzo springt hij op me af, om me vreselijk te nemen
Mogguh Sgelequote:Op vrijdag 21 november 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
Normaal staat hier het verkeer dus muurvastNu niet... alsnog m'n laptop maar even aan een internetverbinding gehangen hier
![]()
![]()
Draakje![]()
Debs!![]()
Nee ben op het werk hier om afscheid te nemen van de collega'squote:
Spike is heel arrogantquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
probleem met onze hond is dat hij niet stil zit voor de cam
gaat hij zitten, ziet hij iets van ee ncam ofzo springt hij er al naar toe
Ikke niet, mag jij doenquote:
Leuke avond gehad zo te zienquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
Klaargekomenen weer is lekker geneukt heerlijk
Nu vind je het nog leuk, maar je komt een keer zo'n man met een hamer tegen hequote:Op vrijdag 21 november 2008 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
Klaarwakkeren weer is niet geslapen heerlijk
Haha ik dacht er aan, jij maakt 'mquote:
hij springt niet naar mij, maar echt naar de cameraquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Spike is heel arrogantmaar het is ook vaak hoe je met het beest omgaat.
Als springt naar jou toe omdat je z'n baas bentals een ander het doet en jij blijft beetje bij
het beest in de buurt dan wordt het waarschijnljik al minder
Als mijn hond een camera ziet, draait ze zich gewoon omquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij springt niet naar mij, maar echt naar de camera
om zn snuit in de lens te duwen
niet weer als vanmorgen, 2 brabo's met 1 gedachtequote:
Dus zo richt jij je hond afquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als mijn hond een camera ziet, neemt ze erotische houdingen aan![]()
Die wordt een echte pornostar
oh.. die ben ik in die euh 20 jaar dat het zo gaat nog niet tegen gekomenquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu vind je het nog leuk, maar je komt een keer zo'n man met een hamer tegen he
Geen reetquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:55 schreef GilaMonyet het volgende:
omg.. het is vrijdag en ik zie het!
Jullie hebben niks te doen!
DEB!!!! waar denk je wel neit aan !quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:53 schreef debbie_19 het volgende:huur mij dan een x in
Ik ga ervoor naar school..goeie oefening voor mij met van die bewegelijke dingen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DEB!!!! waar denk je wel neit aan !
quote:"Michael Jackson bekeerd tot moslim"
Michael Jackson is moslim geworden en heeft zijn naam veranderd in Mikaeel, althans als we de Britse krant The Sun mogen geloven. De excentrieke superster zou zich bekeerd hebben tijdens een plechtige ceremonie in het huis van één van zijn vrienden in Los Angeles. De plechtigheid vond plaats, enkele dagen voor Wacko Jacko zich moet verantwoorden voor de Britse rechtbank waar een Arabische sjeik hem heeft aangeklaagd wegens contractbreuk.
"Betere mensen geworden"
Jackson besloot zich te bekeren tot de Islam toen hij voor de opnames van zijn nieuwe album bij een vriend in Los Angeles verbleef, meldt een anonieme bron. Hij voelde zich niet helemaal goed in zijn vel. Producer Phillip Bubal en de Canadese songwriter David Wharnsby - allebei bekeerd tot de Islam - zagen dat het niet al te goed met hem ging en vertelden hem over hun geloof en hoe zij na hun bekering betere mensen waren geworden. Jackson begon al snel iets te zien in het idee.
Nieuwe naam
"Er werd een Imam bijgehaald uit de dichtstbijzijnde moskee", aldus de bron. "Die heeft Michael bekeerd. Eerst werd als nieuwe naam Mustafa - de gekozene - voorgesteld, maar dat zag Michael niet zitten. Het werd uiteindelijk Mikaeel, één van de engelen van Allah." De Britse zanger Yousef Islam - voor zijn bekering beter bekend als Cat Stevens - was op de plechtigheid aanwezig om Jacko te steunen.
Rechtszaak
Maandag moet Michael Jackson verschijnen voor de rechtbank in Londen waar de zoon van de koning van Bahrein. Sjeik Abdullah bin Hamad Al Khalifa een aanklacht heeft ingediend wegens contractbreuk. Jackson maakte in 2006 bekend dat hij een nieuw album zou uitbrengen bij het platenlabel van de sjeik. Die plaat zou nooit het licht hebben gezien. Aanvankelijk was Jackson 'te ziek' om naar Londen af te reizen, maar uiteindelijk komt hij toch getuigen. Misschien heeft zijn nieuwe geloof hem ook nieuwe kracht gegeven... (tdb)
Goedemorgen schatquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
jah joh.. F5 op de verkeerde pagina..begint al goed!
Jackson doet ook een whateverquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ook goed
Doe eens lief anders ga ik je whatever plaatje spammen
Ik zie het alleen maar als goed excuus om tegen de moslims te zijnquote:
Ik ben alleen maar benieuwd wat de Taliban ervan vindtquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zie het alleen maar als goed excuus om tegen de moslims te zijn
quote:
hier is de zon aanwezig *jaloers*quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal!!
gvd wat een teringweer buiten zeg![]()
Die bekeren zich tot Christenenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar benieuwd wat de Taliban ervan vindt
Shockin'quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
Slagroom = geil
Alleen die kerel niet
Zoon Brandsteder likt tepels af
hoezo ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal!!
gvd wat een teringwijf buiten zeg![]()
Nou hier was het vanmorgen heel slecht, maar nu blauwe luchtquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:03 schreef Aho het volgende:
[..]
hier is de zon aanwezig *jaloers*..okee niet echt..maar tis droog
dat meen je niet ? ik zie dat hier stormkracht 10 aan de gang isquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:03 schreef Aho het volgende:
[..]
hier is de zon aanwezig *jaloers*..okee niet echt..maar tis droog
Neuh, maar gaat over de slagroomquote:
Mooi fucking hagel hiero enzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat meen je niet ? ik zie dat hier stormkracht 10 aan de gang is
quote:Hugh Jackman meest sexy man
Ook dit jaar was het weer zover. Het Amerikaanse tijdschrift People stelde een lijst samen met de meest sexy mannen. Dit jaar ging Hugh Jackman er met de titel 'meest sexy man van 2008' vandoor. Hij volgt daarmee collega acteur Matt Damon op, die vorig jaar won.
Hugh ken je waarschijnlijk het beste als Wolverine uit de X-men films of van de films 'Kate & Leopold' en 'Van Helsing'. Op dit moment is de acteur samen met Nicole Kidman op het witte doek te zien in de nieuwe film 'Australia'.
De 40-jarige acteur wist James Bond-acteur Daniel Craig te verslaan. Daniel eindigde op de tweede plek.
Volgens het tijdschrift is Hugh de ideale man omdat hij betrouwbaar is, kan zingen, een mooi lichaam en geweldige biceps heeft.
Daar worden Logi en Sophie dus helemaal opgewonden vanquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
Wat vinden de ladies? Terecht of niet terecht?
[..]
Ik vind em ook niet zo slecht hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Daar worden Logi en Sophie dus helemaal opgewonden van
Hijs wel een toffe acteurquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
Wat vinden de ladies? Terecht of niet terecht?
[..]
Als ik hem zie, zie ik eigenlijk altijd z'n wolverine kapselquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind em ook niet zo slecht hoor
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als ik hem zie, zie ik eigenlijk altijd z'n wolverine kapsel
Haha idd ik zie em dan als een pissed of Wolverine iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als ik hem zie, zie ik eigenlijk altijd z'n wolverine kapsel
Dudequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hijs wel een lekkere acteur![]()
En hijs echt super lekker (Ja ben homo)
Moggûh Martinquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
alles goed met iedereen ?
iedereen een beetje zin in het weeeeeeeeeekend![]()
Na die paar liter water tot nu toe vandaag kan ik je ook wel helpen hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha idd ik wil graag worden ondergepist door Wolverine idd!
quote:
Hoi martinquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Na die paar liter water tot nu toe vandaag kan ik je ook wel helpen hoor
Ja thanks..quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Na die paar liter water tot nu toe vandaag kan ik je ook wel helpen hoor
Smérigquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
iedereen een beetje zin in één van m'n Thaise massages met happy ending?![]()
![]()
heeft wel goede rollen idd..triouwens je kan een man wel knap vinden zonder homo te zijn(nu komen alle reactiesquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hijs wel een toffe acteur![]()
En hijs niet lelijk ofzo (Nee ben geen homo)
Hoi Martinquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
Das echt bullquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:11 schreef Aho het volgende:
[..]
heeft wel goede rollen idd..triouwens je kan een man wel knap vinden zonder homo te zijn(nu komen alle reacties)
vrouwen kunnen ook andere vrouwen knap vinden..ok nie echt meestal is het "miauww"
quote:
Mensen die kunnen zeggen dat iemand van hun eigen geslacht goed/knap eruit zien.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das echt bullik zeg het gewoon als ik een vrouw mooi vind
![]()
Voordeel van een vriendin die (een beetje) bi is. Samen andere vrouwen beoordelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:11 schreef Aho het volgende:
[..]
vrouwen kunnen ook andere vrouwen knap vinden..ok nie echt meestal is het "miauww"
neuh mijn voorkeur gaat uit naar schapen en niet apenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef Crazy-p het volgende:
echt waar.. blij dat ik het eindelijk anaal heb gedaan vandaag
kunnen mensen me niet vaker uitnodigen voor seksparty
echt ranzig gewoon!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met een paar liter zaad vandaag kan ik je ook wel helpen hoor
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh mijn voorkeur gaat uit naar schapen en niet apen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
GASTquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt geil, spuit mij gewoon!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
Prachtige vrouw!!!
GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't think, be sure!
Da's nou het verschil tussen man en vrouw.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das echt bullik zeg het gewoon als ik een vrouw mooi vind
![]()
Edit: maar je hebt wel gelijk
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
Prachtige vrouw!!!
moet ikm hier om lachen of huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niet weet waar je mee bezig bent blijf er dan ook van af>_<
rAy=ouT >_O
For all I care, ga je lopen fappen op dat plaatjequote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
nodig mij de volgende keer ook uit![]()
![]()
Dat lijkt me een heel vervelende situatiequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik heb hier een harde snikkel met creamcheese in m'n Hagelnieuwe Jeans zitten. Kost me best wel moeite om het te weerstaan...maar mn supervisor zit zo'n 2 meter rechts van me en die kan zich nooit beheersen als ik hier mezelf ga zitten betasten.
blegh...Must.....re...sist....
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dan ga ik ook maar een mooi plaatje posten
[ afbeelding ]
je kunt het!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik heb hier een bagel met creamcheese van Bagel & Beans voor me liggen. Kost me best wel moeite om het te weerstaan...maar mn supervisor zit zo'n 2 meter rechts van me en die vindt 't meestal niet zo tof als ik aan m'n bureau ga zitten eten
blegh...Must.....re...sist....
Goed gedaan Runxquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
ik hou van schapen
dus ga het nou niet meer vragen
ik vind schapen neuken fijn
daarom zul je mij ook regelmatig tegen komen in de wei
wat vind jij van al die schapen neukerij ?
als je geil zegt word ik blij
dan kunnen we samen naar de wei
en dan zijn we samen met de schapen erg blij
wat vind jij van mijn rijm
hij is kort maar wel fijn
*applaus*** dank u dank u
Nou zegquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dan ga ik ook maar een mooi platje posten
Ja maar ik zag je foto en je bent een heule leuke jongenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel vervelende situatie
Nee die zag je helemaal niet, de viewcount op m'n hyves is de afgelopen 15min niet gestegen, en in m'n fobo staan geen foto's meerquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar ik zag je foto en je bent een heule leuke jongen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee die zag je helemaal niet, de viewcount op m'n hyves is de afgelopen 15min niet gestegen, en in m'n fobo staan geen foto's meer
Is dat een ja of een nee?quote:
Schapen neuken is niet waar ik aan doequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
ik hou van schapen
dus ga het nou niet meer vragen
ik vind schapen neuken fijn
daarom zul je mij ook regelmatig tegen komen in de wei
wat vind jij van al die schapen neukerij ?
als je geil zegt word ik blij
dan kunnen we samen naar de wei
en dan zijn we samen met de schapen erg blij
wat vind jij van mijn rijm
hij is kort maar wel fijn
*applaus*** dank u dank u
hey dat lijkt net je moeder, zelfde tentakelsquote:
lol, je hoeft niet eens te editenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar ik zag je foto en je bent een heule leuke jongen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Natuurlijk, je weet zelf ook wel dat het me echt niet uitmaakt wíe het vraagt![]()
on-ge-kendquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee die zag je helemaal niet, het testerone niveau als ik je hyves site bekijk is de afgelopen 15min niet gestegen, en in m'n fobo staan geen foto's van je meer
dude jij bent een aapquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Schapen neuken is niet waar ik aan doe
Neuh, hou niet zo van dieren dus doe het ook niet met een koe!
Geef mij maar een mooi meisje met wat hout voor de deur
Maakt niet uit hoe ze heet.. zelfs al heet ze fleur
Ik ben meer van de vrouwelijke schoonheid
Dus doe mij maar een meisje in plaats van een geit
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee p00p er wordt niet met Debbie geneukt! Ik wil namelijk graag nachten lang hete SEX met je.![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Schapen neuken is waar ik aan doe
Ik hou veel van dieren dus doe het ook met een koe!
Of een mooi meisje met veel gras "on the pitch"
Maakt ook niet uit hoe dominant ze is..ik hou wel van een bitch
Ik ben meer van de onderdanigheid
Overal, ongeacht welke plek en welke tijd
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
M'n-kring-spier-is-ver-nag-geld-en-m'n-moe-der-rookt-Kent
Vrijdagochtend creativiteitquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mannen die denken een te grote penis te hebben die niet in mijn aarsje past
Denk dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wedden dat Mooz dit topic sluit
wtfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |