Dracuquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
goede reis terug sgele
Debbiequote:
smokezquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dracu![]()
[..]
Debbie![]()
( en speciaal voor jou nog een
)
Sm0keZquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dracu![]()
[..]
Debbie![]()
( en speciaal voor jou nog een
)
Ja ik ken hetquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
net wakker dus nog lekker duf in de kop
Jawel hij kan het bestquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
is ie niet gewend alleen te zijn?
Ja en het is ook niet slecht als ze af en toe een paar uurtjes alleen zitten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
ah oke, voor een paar uurtjes vind ik het oke, maar niet veel langer hoor dan zit ik ook niet prettig of vragen we indien nodig of de buurvrouw haar mee uit kan nemen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:05 schreef Aho het volgende:
tis maar een urrrrr geleden maar volop spam=P oke dat niet ,meer nuttevolle onzin=)
wordt dat tegenwoordig kletsen genoemd..oke je hebt gelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wij kletsen
er is toch nog niemand
14:30 weekendquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sm0keZ![]()
hoe laat zijn we vandaag vrij???
Ja wij zijn vrouwen..wij kunnen over alles kletsen en al helemaal over onze doggies JE WEETSCHHHHquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:09 schreef Aho het volgende:
[..]
wordt dat tegenwoordig kletsen genoemd..oke je hebt gelijk
Meneer nog welquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel hij kan het besthij heeft er volgens mij weinig problemen mee. Heb weleens stiekum door de ramen staan gluren nadat ik weg was geweest. Dan ligt meneer altijd lang uit op de bank te pitten
Het is me eigen gevoel
Echt hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja wij zijn vrouwen..wij willen met alles ketsen en al helemaal zoals doggies JE WEETSCHHHH
Goodmorning btw
hihi stomme honden eigenlijk hequote:Op vrijdag 21 november 2008 08:03 schreef debbie_19 het volgende:
Mijn hond komt nooit kijken als ik naar beneden komis hij veel te verwaand voor.
Als de hond van me ouders bij ons logeert (die komt wel altijd kijken) dan komt ie wel
Ja stom zijn ze wel af en toequote:Op vrijdag 21 november 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi stomme honden eigenlijk he
maar wel zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |