DEB!!!! waar denk je wel neit aan !quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:53 schreef debbie_19 het volgende:huur mij dan een x in
Ik ga ervoor naar school..goeie oefening voor mij met van die bewegelijke dingen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DEB!!!! waar denk je wel neit aan !
quote:"Michael Jackson bekeerd tot moslim"
Michael Jackson is moslim geworden en heeft zijn naam veranderd in Mikaeel, althans als we de Britse krant The Sun mogen geloven. De excentrieke superster zou zich bekeerd hebben tijdens een plechtige ceremonie in het huis van één van zijn vrienden in Los Angeles. De plechtigheid vond plaats, enkele dagen voor Wacko Jacko zich moet verantwoorden voor de Britse rechtbank waar een Arabische sjeik hem heeft aangeklaagd wegens contractbreuk.
"Betere mensen geworden"
Jackson besloot zich te bekeren tot de Islam toen hij voor de opnames van zijn nieuwe album bij een vriend in Los Angeles verbleef, meldt een anonieme bron. Hij voelde zich niet helemaal goed in zijn vel. Producer Phillip Bubal en de Canadese songwriter David Wharnsby - allebei bekeerd tot de Islam - zagen dat het niet al te goed met hem ging en vertelden hem over hun geloof en hoe zij na hun bekering betere mensen waren geworden. Jackson begon al snel iets te zien in het idee.
Nieuwe naam
"Er werd een Imam bijgehaald uit de dichtstbijzijnde moskee", aldus de bron. "Die heeft Michael bekeerd. Eerst werd als nieuwe naam Mustafa - de gekozene - voorgesteld, maar dat zag Michael niet zitten. Het werd uiteindelijk Mikaeel, één van de engelen van Allah." De Britse zanger Yousef Islam - voor zijn bekering beter bekend als Cat Stevens - was op de plechtigheid aanwezig om Jacko te steunen.
Rechtszaak
Maandag moet Michael Jackson verschijnen voor de rechtbank in Londen waar de zoon van de koning van Bahrein. Sjeik Abdullah bin Hamad Al Khalifa een aanklacht heeft ingediend wegens contractbreuk. Jackson maakte in 2006 bekend dat hij een nieuw album zou uitbrengen bij het platenlabel van de sjeik. Die plaat zou nooit het licht hebben gezien. Aanvankelijk was Jackson 'te ziek' om naar Londen af te reizen, maar uiteindelijk komt hij toch getuigen. Misschien heeft zijn nieuwe geloof hem ook nieuwe kracht gegeven... (tdb)
Goedemorgen schatquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
jah joh.. F5 op de verkeerde pagina..begint al goed!
Jackson doet ook een whateverquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ook goed
Doe eens lief anders ga ik je whatever plaatje spammen
Ik zie het alleen maar als goed excuus om tegen de moslims te zijnquote:
Ik ben alleen maar benieuwd wat de Taliban ervan vindtquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zie het alleen maar als goed excuus om tegen de moslims te zijn
quote:
hier is de zon aanwezig *jaloers*quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal!!
gvd wat een teringweer buiten zeg![]()
Die bekeren zich tot Christenenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar benieuwd wat de Taliban ervan vindt
Shockin'quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
Slagroom = geil
Alleen die kerel niet
Zoon Brandsteder likt tepels af
hoezo ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal!!
gvd wat een teringwijf buiten zeg![]()
Nou hier was het vanmorgen heel slecht, maar nu blauwe luchtquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:03 schreef Aho het volgende:
[..]
hier is de zon aanwezig *jaloers*..okee niet echt..maar tis droog
dat meen je niet ? ik zie dat hier stormkracht 10 aan de gang isquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:03 schreef Aho het volgende:
[..]
hier is de zon aanwezig *jaloers*..okee niet echt..maar tis droog
Neuh, maar gaat over de slagroomquote:
Mooi fucking hagel hiero enzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat meen je niet ? ik zie dat hier stormkracht 10 aan de gang is
quote:Hugh Jackman meest sexy man
Ook dit jaar was het weer zover. Het Amerikaanse tijdschrift People stelde een lijst samen met de meest sexy mannen. Dit jaar ging Hugh Jackman er met de titel 'meest sexy man van 2008' vandoor. Hij volgt daarmee collega acteur Matt Damon op, die vorig jaar won.
Hugh ken je waarschijnlijk het beste als Wolverine uit de X-men films of van de films 'Kate & Leopold' en 'Van Helsing'. Op dit moment is de acteur samen met Nicole Kidman op het witte doek te zien in de nieuwe film 'Australia'.
De 40-jarige acteur wist James Bond-acteur Daniel Craig te verslaan. Daniel eindigde op de tweede plek.
Volgens het tijdschrift is Hugh de ideale man omdat hij betrouwbaar is, kan zingen, een mooi lichaam en geweldige biceps heeft.
Daar worden Logi en Sophie dus helemaal opgewonden vanquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
Wat vinden de ladies? Terecht of niet terecht?
[..]
Ik vind em ook niet zo slecht hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Daar worden Logi en Sophie dus helemaal opgewonden van
Hijs wel een toffe acteurquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
Wat vinden de ladies? Terecht of niet terecht?
[..]
Als ik hem zie, zie ik eigenlijk altijd z'n wolverine kapselquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind em ook niet zo slecht hoor
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als ik hem zie, zie ik eigenlijk altijd z'n wolverine kapsel
Haha idd ik zie em dan als een pissed of Wolverine iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als ik hem zie, zie ik eigenlijk altijd z'n wolverine kapsel
Dudequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hijs wel een lekkere acteur![]()
En hijs echt super lekker (Ja ben homo)
Moggûh Martinquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
alles goed met iedereen ?
iedereen een beetje zin in het weeeeeeeeeekend![]()
Na die paar liter water tot nu toe vandaag kan ik je ook wel helpen hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha idd ik wil graag worden ondergepist door Wolverine idd!
quote:
Hoi martinquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Na die paar liter water tot nu toe vandaag kan ik je ook wel helpen hoor
Ja thanks..quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Na die paar liter water tot nu toe vandaag kan ik je ook wel helpen hoor
Smérigquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
iedereen een beetje zin in één van m'n Thaise massages met happy ending?![]()
![]()
heeft wel goede rollen idd..triouwens je kan een man wel knap vinden zonder homo te zijn(nu komen alle reactiesquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hijs wel een toffe acteur![]()
En hijs niet lelijk ofzo (Nee ben geen homo)
Hoi Martinquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
Das echt bullquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:11 schreef Aho het volgende:
[..]
heeft wel goede rollen idd..triouwens je kan een man wel knap vinden zonder homo te zijn(nu komen alle reacties)
vrouwen kunnen ook andere vrouwen knap vinden..ok nie echt meestal is het "miauww"
quote:
Mensen die kunnen zeggen dat iemand van hun eigen geslacht goed/knap eruit zien.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das echt bullik zeg het gewoon als ik een vrouw mooi vind
![]()
Voordeel van een vriendin die (een beetje) bi is. Samen andere vrouwen beoordelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:11 schreef Aho het volgende:
[..]
vrouwen kunnen ook andere vrouwen knap vinden..ok nie echt meestal is het "miauww"
neuh mijn voorkeur gaat uit naar schapen en niet apenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef Crazy-p het volgende:
echt waar.. blij dat ik het eindelijk anaal heb gedaan vandaag
kunnen mensen me niet vaker uitnodigen voor seksparty
echt ranzig gewoon!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met een paar liter zaad vandaag kan ik je ook wel helpen hoor
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh mijn voorkeur gaat uit naar schapen en niet apen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
GASTquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt geil, spuit mij gewoon!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
Prachtige vrouw!!!
GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't think, be sure!
Da's nou het verschil tussen man en vrouw.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das echt bullik zeg het gewoon als ik een vrouw mooi vind
![]()
Edit: maar je hebt wel gelijk
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
Prachtige vrouw!!!
moet ikm hier om lachen of huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niet weet waar je mee bezig bent blijf er dan ook van af>_<
rAy=ouT >_O
For all I care, ga je lopen fappen op dat plaatjequote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
nodig mij de volgende keer ook uit![]()
![]()
Dat lijkt me een heel vervelende situatiequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik heb hier een harde snikkel met creamcheese in m'n Hagelnieuwe Jeans zitten. Kost me best wel moeite om het te weerstaan...maar mn supervisor zit zo'n 2 meter rechts van me en die kan zich nooit beheersen als ik hier mezelf ga zitten betasten.
blegh...Must.....re...sist....
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dan ga ik ook maar een mooi plaatje posten
[ afbeelding ]
je kunt het!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik heb hier een bagel met creamcheese van Bagel & Beans voor me liggen. Kost me best wel moeite om het te weerstaan...maar mn supervisor zit zo'n 2 meter rechts van me en die vindt 't meestal niet zo tof als ik aan m'n bureau ga zitten eten
blegh...Must.....re...sist....
Goed gedaan Runxquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
ik hou van schapen
dus ga het nou niet meer vragen
ik vind schapen neuken fijn
daarom zul je mij ook regelmatig tegen komen in de wei
wat vind jij van al die schapen neukerij ?
als je geil zegt word ik blij
dan kunnen we samen naar de wei
en dan zijn we samen met de schapen erg blij
wat vind jij van mijn rijm
hij is kort maar wel fijn
*applaus*** dank u dank u
Nou zegquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dan ga ik ook maar een mooi platje posten
Ja maar ik zag je foto en je bent een heule leuke jongenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel vervelende situatie
Nee die zag je helemaal niet, de viewcount op m'n hyves is de afgelopen 15min niet gestegen, en in m'n fobo staan geen foto's meerquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar ik zag je foto en je bent een heule leuke jongen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee die zag je helemaal niet, de viewcount op m'n hyves is de afgelopen 15min niet gestegen, en in m'n fobo staan geen foto's meer
Is dat een ja of een nee?quote:
Schapen neuken is niet waar ik aan doequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
ik hou van schapen
dus ga het nou niet meer vragen
ik vind schapen neuken fijn
daarom zul je mij ook regelmatig tegen komen in de wei
wat vind jij van al die schapen neukerij ?
als je geil zegt word ik blij
dan kunnen we samen naar de wei
en dan zijn we samen met de schapen erg blij
wat vind jij van mijn rijm
hij is kort maar wel fijn
*applaus*** dank u dank u
hey dat lijkt net je moeder, zelfde tentakelsquote:
lol, je hoeft niet eens te editenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar ik zag je foto en je bent een heule leuke jongen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Natuurlijk, je weet zelf ook wel dat het me echt niet uitmaakt wíe het vraagt![]()
on-ge-kendquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee die zag je helemaal niet, het testerone niveau als ik je hyves site bekijk is de afgelopen 15min niet gestegen, en in m'n fobo staan geen foto's van je meer
dude jij bent een aapquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Schapen neuken is niet waar ik aan doe
Neuh, hou niet zo van dieren dus doe het ook niet met een koe!
Geef mij maar een mooi meisje met wat hout voor de deur
Maakt niet uit hoe ze heet.. zelfs al heet ze fleur
Ik ben meer van de vrouwelijke schoonheid
Dus doe mij maar een meisje in plaats van een geit
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee p00p er wordt niet met Debbie geneukt! Ik wil namelijk graag nachten lang hete SEX met je.![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Schapen neuken is waar ik aan doe
Ik hou veel van dieren dus doe het ook met een koe!
Of een mooi meisje met veel gras "on the pitch"
Maakt ook niet uit hoe dominant ze is..ik hou wel van een bitch
Ik ben meer van de onderdanigheid
Overal, ongeacht welke plek en welke tijd
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
M'n-kring-spier-is-ver-nag-geld-en-m'n-moe-der-rookt-Kent
Vrijdagochtend creativiteitquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mannen die denken een te grote penis te hebben die niet in mijn aarsje past
Denk dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wedden dat Mooz dit topic sluit
wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |