quote:
Mensen die kunnen zeggen dat iemand van hun eigen geslacht goed/knap eruit zien.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das echt bullik zeg het gewoon als ik een vrouw mooi vind
![]()
Voordeel van een vriendin die (een beetje) bi is. Samen andere vrouwen beoordelenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:11 schreef Aho het volgende:
[..]
vrouwen kunnen ook andere vrouwen knap vinden..ok nie echt meestal is het "miauww"
neuh mijn voorkeur gaat uit naar schapen en niet apenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef Crazy-p het volgende:
echt waar.. blij dat ik het eindelijk anaal heb gedaan vandaag
kunnen mensen me niet vaker uitnodigen voor seksparty
echt ranzig gewoon!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met een paar liter zaad vandaag kan ik je ook wel helpen hoor
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh mijn voorkeur gaat uit naar schapen en niet apen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
GASTquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt geil, spuit mij gewoon!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
Prachtige vrouw!!!
GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't think, be sure!
Da's nou het verschil tussen man en vrouw.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das echt bullik zeg het gewoon als ik een vrouw mooi vind
![]()
Edit: maar je hebt wel gelijk
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
Prachtige vrouw!!!
moet ikm hier om lachen of huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je niet weet waar je mee bezig bent blijf er dan ook van af>_<
rAy=ouT >_O
For all I care, ga je lopen fappen op dat plaatjequote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
nodig mij de volgende keer ook uit![]()
![]()
Dat lijkt me een heel vervelende situatiequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik heb hier een harde snikkel met creamcheese in m'n Hagelnieuwe Jeans zitten. Kost me best wel moeite om het te weerstaan...maar mn supervisor zit zo'n 2 meter rechts van me en die kan zich nooit beheersen als ik hier mezelf ga zitten betasten.
blegh...Must.....re...sist....
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dan ga ik ook maar een mooi plaatje posten
[ afbeelding ]
je kunt het!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik heb hier een bagel met creamcheese van Bagel & Beans voor me liggen. Kost me best wel moeite om het te weerstaan...maar mn supervisor zit zo'n 2 meter rechts van me en die vindt 't meestal niet zo tof als ik aan m'n bureau ga zitten eten
blegh...Must.....re...sist....
Goed gedaan Runxquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
ik hou van schapen
dus ga het nou niet meer vragen
ik vind schapen neuken fijn
daarom zul je mij ook regelmatig tegen komen in de wei
wat vind jij van al die schapen neukerij ?
als je geil zegt word ik blij
dan kunnen we samen naar de wei
en dan zijn we samen met de schapen erg blij
wat vind jij van mijn rijm
hij is kort maar wel fijn
*applaus*** dank u dank u
Nou zegquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:17 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dan ga ik ook maar een mooi platje posten
Ja maar ik zag je foto en je bent een heule leuke jongenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel vervelende situatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |