Herkenbaar hoor enne daarom werk ik liever nuquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:02 schreef Crazy-p het volgende:
ach.. ik ben regelmatig op tot dat tijdstip.. en dat terwijl ik er toch echt iedere dag om 7 uur uit moet..
je ben er weer vroeg bijquote:Op vrijdag 21 november 2008 06:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Vrolijke edit-friday toegewenst
Yep... meneer Philips Wake-up Light begon om 5 uur alweer vervelend te doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 06:54 schreef Aho het volgende:
[..]
je ben er weer vroeg bijbonjour SmokeZ
ik heb geen levenquote:Op vrijdag 21 november 2008 06:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep... meneer Philips Wake-up Light begon om 5 uur alweer vervelend te doen
Naja, dan maar opstaan, ik moet toch om 6 uur op m'n werk zijn
Wat doe jij zo vroeg al dan?
Ah, je moet dus ook werkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 06:57 schreef Aho het volgende:
[..]
ik heb geen leven..neh moe zo met de trein mee..nou ja zo
..woon een kwartier fietsen van het station af..Koffie?
Buenos dias sgelequote:Op vrijdag 21 november 2008 06:58 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Alles ingepakt, nu ff wachten tot ze de sleutel van het appartement op komen halen![]()
Godverdomme Sgele, begint die smerige praat van je nú al?quote:Op vrijdag 21 november 2008 06:58 schreef Sgele het volgende:
Goeiesmorgens allemaal
Alles ondergespoten, nu ff stoma's leegdrinken tot ze de tankwagen van het riolering komen brengen![]()
Buna Dimineata Aho (jij had het over vreemde talen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:00 schreef Aho het volgende:
[..]
Buenos dias sgele..is in een ik groet fokkers in een vreemde taal bui..oke dat niet
Ik zag dat jij hier al zat en wist meteen dat je ging editenquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godverdomme Sgele, begint die smerige praat van je nú al?
Oja, mogguh
Cuidado puto, te pego duro idiota!quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Buna Dimineata Aho (jij had het over vreemde talen?)
![]()
[..]
Mogguh kerelquote:Ik zag dat jij hier al zat en wist meteen dat je ging editen![]()
Mogguh Smokez![]()
Ik zal het je niet kwalijk nemen hoor, dan vier je toch gewoon twee keer per week edit-friday?quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:06 schreef Sgele het volgende:
Mja ik moet zeggen sinds ik hier zit ik een beetje de dagen van de week aan het vergeten ben, zo dacht ik dus dat het gisteren vrijdag was![]()
Maar goed, het IS tenslotte vrijdag ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |