Sm0kez heeft tietenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:55 schreef crazy987 het volgende:
Sm0kez in de weekenden'
[ afbeelding ]
ltz Sm0keZ!quote:
Oh dacht dat jij om 14:00 vrij wasquote:Op donderdag 20 november 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Eh,als in; Hallo allemaal, leuk dat jullie er zijn in het nieuwe topic
Hoiquote:Op donderdag 20 november 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 20 november 2008 14:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Het gaat niet hard zie ik iedereen aan het werk?!
dag , zus van sm0kezquote:Op donderdag 20 november 2008 14:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Moeder failquote:Op donderdag 20 november 2008 14:17 schreef crazy987 het volgende:
lol
werdt net gebeld door m`n ma: gooi jij wel eens condooms in de wc
ik: euhhh.. neehoezo
ma: de wc zit verstopt
* crazy987 is nog maagd
Omdat je maagd ben betekend nog niet dat je geen condoms usedquote:Op donderdag 20 november 2008 14:17 schreef crazy987 het volgende:
lol
werdt net gebeld door m`n ma: gooi jij wel eens condooms in de wc
ik: euhhh.. neehoezo
ma: de wc zit verstopt
* crazy987 gooit ze altijd netjes in de prullenbak
Nee!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Goed zo
Ik ga weer semi aan et werk
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee!
jij blijft hier en gaat posten!
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Posten
Zo waren we al met zijn tweequote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Moozzie het volgende:
Debbie zit zich te vervelenen
En Moozzie ging een spelletje spelen
Gila deed mee
Neeeej het is fakking saai hierquote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Crazy-p het volgende:
lol.. ik dacht.. die zijn vast al 2 pagina's verder..niet dus.. ik ben er weer
Keep the spirit alive!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neeeej het is fakking saai hier
Gila kan maar beter reageren voordat moozzie hem traptquote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zo waren we al met zijn twee
het duurt even voordat gila het snapt
gila's turn, twee zinnen, je eerste zin moet rijmen op me laatste
Hai :wquote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Crazy-p het volgende:
lol.. ik dacht.. die zijn vast al 2 pagina's verder..niet dus.. ik ben er weer
ik ben geen maagdquote:Op donderdag 20 november 2008 14:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moeder fail
Maakt niet uit hoor
Sorry, gila at een babaoquote:Op donderdag 20 november 2008 14:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gila kan maar beter reageren voordat moozzie hem trapt
En dan heeft gila au
Dus doe maar mee en gou,quote:Op donderdag 20 november 2008 14:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gila kan maar beter reageren voordat moozzie hem trapt
En dan heeft gila au
quote:
ik wel en blijf het ook altijd ... kut sterrenbeeldquote:
Gozah check de post boven je, stel je niet aanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus doe maar mee en gou,
voordat ik je ook nog met een hamer ga slaan
ik ook niet ik ga meteen slapen als ik thuis komquote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ben ik weer
ik heb geen zin meer
Ik wil ook slapenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook niet ik ag meteen slapen als ik thuis kom
Oke sorry ik heb spijt.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gozah check de post boven je, stel je niet aan
IK ben semi aan het werk dus geef me de tijd
ik moet straks eerst nog ff langs de mediamarktquote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook niet ik ga meteen slapen als ik thuis kom
Gekke aap houd van een banaan, maar niet van de maanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke sorry ik heb spijt.
Laten we met die andere verder gaan
Eet in de tussentijd nog een lekkere banaan
of stiekem toch maar nietquote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moet straks eerst nog ff langs de mediamarkt
of dat doe ik morgen
Ja gekke aap dat was een afsluiterquote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gekke aap houd van een banaan, maar niet van de maan
Want dan is het zo donker en altijd koud
Wat doe naab 3 zinnen mag niet je doet het fout!
eet nog een lekkere banaanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke sorry ik heb spijt.
Laten we met die andere verder gaan
Eet in de tussentijd nog een lekkere banaan
Ohw gelukkig je bent er tochquote:Op donderdag 20 november 2008 14:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sorry, gila at een babao
Rustig aan ouwe ik ben er nog
ja, maar ik heb sowieso zo'n kabel nodig..dus ik zit nu te twijfelen wanneer ik zou gaanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
of stiekem toch maar nietof wel wie weet ..
waarom moet je naar MM voor zo'n kabel ?
Ik ben een steenbokquote:Op donderdag 20 november 2008 14:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wel en blijf het ook altijd ... kut sterrenbeeld
quote:De Steenbok – vrouw
De Steenbok-vrouw lijkt wat onderkoeld en onbenaderbaar. Ze is omgeven door een aura van geheimen. Het is echter voorzichtigheid die haar zo stil lijken te maken. Ze behoort tot het element Aarde en houdt dus rekening met stabiliteit en houvast. De man van haar dromen moet een zeker inkomen hebben en bovendien betrouwbaar en volhardend zijn. Het beste passen Maagden of Stieren, die ook naar zekerheid streven. Ze letten echter ook op hun zelfstandigheid en dat ze in staat is zich goed te kunnen verzorgen. Steenbok-vrouwen worden vooral aangetrokken door leidinggevende, verantwoordingsbewuste posities met aanzien en roem. Hun uitgesproken doel is niet zelden een eigen zaak of een carrière als politicus. Hun aangeboren vlijt en geduld maken haar ook tot uitstekende ambtenaren of leraressen. Ze zijn ook de ideale moeder, die haar kinderen veel zekerheid en geborgenheid geeft. Ze moeten echter niet te bang zijn, haar kinderen worden anders onzeker en onzelfstandig. Modieus kunnen zich Steenbok-vrouwen goed kleden in donkere, aardgebonden kleuren. Donkerbruin, zwart, grijs en donkergroen staan haar uitgesproken goed. Heel goed staan haar de landhuis stijl, die met kleine elementen een verspeelde nuance creërt. Als geur staan haar bijzonder goed chyper geuren die haar een verfrissing geven.
ik ben een ramquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
aha , anders mag je die van mij lenen kijken of het werkt ?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar ik heb sowieso zo'n kabel nodig..dus ik zit nu te twijfelen wanneer ik zou gaan
gelukkig heb ik een chymer luchtje..quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben een ramRamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben een ramDe Ram-manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mannelijke vertegenwoordigers van dit teken zijn uitermative actief, avontuurlijk en zeker van de overwinning. Ze meten graag hun krachten met anderen, in het beroep, bij de sport en ook vaak bij de keuze van hun partner. Concurrenten worden op hun plaats gezet.
Rammen worden beheersd door Mars, de stormachtige geliefde van Aphrodite. In hen brandt een hartstochtelijk vuur dat steeds opnieuw gevoed moet worden. Ze houden van sex maar ook van het knuffelen erna. Zo stormachtig als een Ram aan het liefdesspel begint, zo zachtjes laat hij het los. Bovendien is sex het lievelingshobby van een Ram-man. Maar ondanks alle andere beweringen kan de Ram-man trouw zijn. Vooropgesteld dat hij de juiste heeft gevonden en vooropgesteld dat hij niet teleurgesteld wordt. Zo wild en hartstochtelijk Rammen ook zijn, in hun hart zijn ze ware romantici. Ze dromen van de romantische liefde wiens hartstocht nooit ophoudt. Dankzij hun bereidschap tot conflicten (geen ruzie wordt uit de weg gegaan) maar ook dankzij hun rijkdom aan idëen zal het haast nooit saai worden en treedt er haast nooit verveling op. Een Ram-man moet echter wel zijn vrijheid behouden, men mag hem niet aan de ketting leggen en zich ook niet aan hem binden.
Wat op liefdesgebied geldt, geldt ook in het beroep. Ook hier zoekt hij naar uitdagingen en heeft hij een zo groot mogelijke vrijheid nodig: u merkt het al, de Ram-man is de geboren baas.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
okay, nice i likequote:Op donderdag 20 november 2008 14:40 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , anders mag je die van mij lenen kijken of het werkt ?
alsof ik mijn bio zit te lezenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
De Ram-man
De mannelijke vertegenwoordigers van dit teken zijn uitermative actief, avontuurlijk en zeker van de overwinning. Ze meten graag hun krachten met anderen, in het beroep, bij de sport en ook vaak bij de keuze van hun partner. Concurrenten worden op hun plaats gezet.
Rammen worden beheersd door Mars, de stormachtige geliefde van Aphrodite. In hen brandt een hartstochtelijk vuur dat steeds opnieuw gevoed moet worden. Ze houden van sex maar ook van het knuffelen erna. Zo stormachtig als een Ram aan het liefdesspel begint, zo zachtjes laat hij het los. Bovendien is sex het lievelingshobby van een Ram-man. Maar ondanks alle andere beweringen kan de Ram-man trouw zijn. Vooropgesteld dat hij de juiste heeft gevonden en vooropgesteld dat hij niet teleurgesteld wordt. Zo wild en hartstochtelijk Rammen ook zijn, in hun hart zijn ze ware romantici. Ze dromen van de romantische liefde wiens hartstocht nooit ophoudt. Dankzij hun bereidschap tot conflicten (geen ruzie wordt uit de weg gegaan) maar ook dankzij hun rijkdom aan idëen zal het haast nooit saai worden en treedt er haast nooit verveling op. Een Ram-man moet echter wel zijn vrijheid behouden, men mag hem niet aan de ketting leggen en zich ook niet aan hem binden.
Wat op liefdesgebied geldt, geldt ook in het beroep. Ook hier zoekt hij naar uitdagingen en heeft hij een zo groot mogelijke vrijheid nodig: u merkt het al, de Ram-man is de geboren baas.
ok, laterquote:
Juistquote:Op donderdag 20 november 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
De Ram-man
*knip knip*
u merkt het al, de Ram-man is de geboren baas.
RAM 4 lifequote:
ook jij later,quote:
sorry , ben de wormen vergetenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ook jij later,
laat me weten als je wat gevangen hebt
Vroegah viste we zonder wormenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry , ben de wormen vergeten
Vroegah viste we met onze bloten handen terwijl we aan vechten waren met beren voor hun vacht!quote:
Vroegah lieten we runx de vissen terwijl we zelf lekker in onze hangmat lagenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vroegah viste we met onze bloten handen terwijl we aan vechten waren met beren voor hun vacht!
www.singlesletjes.nlquote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
waar staan die sterrebeelden ?
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op donderdag 20 november 2008 14:50 schreef Crazy-p het volgende:
woehoooe.. mn Large tarzan bestelling is binnen
Je shift wel?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
DAT MAG MORGEN PAS EN MIJN CAPS BLEEF NIET HANGEN!
Vroegah leefde jij nog nietquote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroegah lieten we runx de vissen terwijl we zelf lekker in onze hangmat lagen
Heb geen shiftquote:Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je shift wel?
Je hoeft niet zo groot te typen ik ben niet sgeel!
www.liner.orgquote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.goastro.nl/sterrenbeelden/quote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is nog een grappig liedje overquote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
Nietquote:Op donderdag 20 november 2008 14:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar is nog een grappig liedje over
Geen ps3 op je werk?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga maar weer plaatjes zoeken..verveel me echt..de *&^%%$
nee hoor van hier : Ik ben getrouwdquote:
Behoorlijk jaquote:
Nog 3 uurquote:
geilquote:Op donderdag 20 november 2008 15:03 schreef Moozzie het volgende:
We kunnen ook het alfabet opnoemen
Ik begin
[ afbeelding ]
A
Hoax!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
De Vissen – algemeen
De Vissen zijn het laatste teken in de dierenriem. Daarom hebben ze veel eigenschappen, die ook andere sterrenbeelden hebben. Zo hebben ze de impulsiviteit van de Ram, het uithoudingsvermogen van de Stier, het pietluttig gedoe van de Maagd en het geldingsbehoefte van de Leeuw. Haar oneigenlijkste eigenschap is echter het dromen en het fantaseren. Neptunus, de god van het water, verzorgt hen met een behoorlijk portie instinct en intuïtie, die zich in de vorm van dromen of dagdromen tonen. De Vis weet over zijn gave en neemt zijn spiritualiteit graag aan. Samen met zijn hulpvaardigheid maakt dat van hem een troostend mens die meevoelt, die nauwelijks vijanden heeft maar daarom deste meer vrienden.Meestal is de vis zo geil als boter.
Vissen zijn zachte, tere wezens met een zinnelijke uitstraling, die het andere geslacht al gauw in de ban slaat. De diepte van hun gevoelens en hun inlevingsvermogen maken vooral op sterkere tekens veel indruk, omdat die aanvoelen dat ze tot zulke diepgaande gevoelens niet in staat zijn. Hun geluksremmers zijn hun chaotische, ongestructureerde manier van leven en werken en hun gebrek aan realiteitszin. Vissen hebben vaak geniale en wijze idëeen, die ze in het beroep naar boven kunnen brengen, ze hebben echter een tweede persoon nodig die hun geniale idëeen sorteert en controleert of ze uit te voeren zijn.
het klopt als een bus
http://www.notdoppler.com/theimpossiblequiz.phpquote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga maar weer plaatjes zoeken..verveel me echt..de *&^%%$
Nee.. is ook gelurked van hierquote:Op donderdag 20 november 2008 15:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nee hoor van hier : Ik ben getrouwd
http://www.sherdog.net/fo(...)weekend-pics-877461/quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef debbie_19 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ikpunt_van_spot.html
Spits
Die naam ook van d'r: Candyquote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. is ook gelurked van hier
quote:
Klopt welquote:Op donderdag 20 november 2008 15:05 schreef Crazy-p het volgende:
Kreeft - algemeen..
De Kreeft heeft een zacht, gevoelig wezen dat soms erg somber is en dan weer juichend zijn gezin en zijn vrienden aan de gang houdt.
Kloptquote:Deze stemmingswisselingen zijn te wijten aan de maan, die hun teken beheerst. La Luna, een vrouwelijke planeet, geeft de Kreeft de passende vrouwelijke deugden mee. Ze zorgen aandoenlijk voor hun gezin en verzorgen vriendschappen met veel aandacht. Een Kreeft zal zijn geliefden het allerbeste te eten geven en een gemoedelijk thuis scheppen. De Kreeft hecht grote waarde aan een mooi thuis en een gezellig familieleven. Hij wil zich geborgen en beschermd voelen. Zijn wens naar vertrouwen en geborgenheid richt zich ook op het gebied van het beroep. Ook hier houdt hij van een familiaire atmosfeer. Als hij zich eenmal goed voelt, verandert hij niet zo snel meer van baan. Het kan financieel nog zo aantrekkelijk zijn, hij hecht meer waarde aan het gevoel van geborgenheid en vertrouwen.
Klopt ook wel half jahquote:De overgave en tederheid, die hij voor zijn medemensen overheeft, verlangt hij ook van anderen. En daar ligt precies de reden waarom Kreeften altijd weer teleurgesteld worden. Andere vinden de familiaire wensen van de Kreeft klam. De Kreeft verlangt teveel met zijn behoefte aan nabijheid en overgave. Heeft u een Kreeft pijn gedaan kan hij in een diepe depressie raken. Zijn overgevoelige ziel begraaft alles in zichzelf en vergeet niets. Geen ander teken van de dierenriem kan zo haatdragend zijn als de Kreeft.
Ik moest er ook om lachenquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
http://www.notdoppler.com/theimpossiblequiz.php
Probeer die maar eens. Het laden duurt wel vrij lang, maar tis wel verslavend
Godsamme als je met zo'n kop geboren wordt en er mee over straat durft te lopen dan vraag je er ook om hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 15:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]whahaha
Maar aan de ene kant..ook als dit een fucking roll ofzo. We veroordelen wel iemand op het uiterlijkdas wel sneu
Maar ik kan er ook niks aan doen
Lol wtf die PM ik net ook naar debbiequote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebben we samen zitten lachen!
Huiselijk? NO WAYquote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Crazy-p het volgende:
kreeft - man....
De Kreeft-man verrast met veel, eigenlijk vrouwelijke, karaktereigenschappen. Hij is fijngevoelig, sensibel en huiselijk.
True, dat klopt wel weerquote:Hij verzorgt zijn gezin vol overgave en geeft zijn geliefden een mooi huis. Helaas toont hij niet altijd zijn sensibele kant en zo kan het vrouwelijk geslacht slechts gissen naar zijn voordelen. Hij zou zeker meer vrouwelijke fans hebben als hij zijn vrouwelijke kant zou kunnen tonen. Wie echter verliefd wordt op een Kreeft-man kan rekenen op een trouwe, liefdevolle beschermer.
Merk ik hier op het werk ookquote:De wens om te beschermen en te verzorgen maakt de Kreeft tot een fantastische kinderarts of sociaal werker. Maar ook als zakenman kan hij zeer succesvol zijn omdat hij als eerste de wensen van de klanten waarneemt.
Klopt ook wel, soms nogal onzekerquote:Soms heeft de Kreeft-man een gebrek aan zogenaamde mannelijke eigenschappen zoals uithoudingsvermogen en zelfstandigheid. Hij moet eigenlijk ook werken aan zijn zekere optreden want vaak maakt hij een schuchtere indruk en lijkt in zichzelf gekeerd.
Gee ndag zodner feesjes toch ?quote:Qua beroep en familie past de Kreeft het best bij een Stier, een Maagd of bij Vissen, tekens dus die huiselijkheid vóór feestjes hebben staan.
kloonquote:Op donderdag 20 november 2008 15:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol wtf die PM ik net ook naar debbie![]()
![]()
![]()
![]()
Weer zelfde gedachten haha
jah, bij mij heb ik ook hier en daar wat strepen :p maar sommige delen kloppen welquote:Op donderdag 20 november 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
nou volgens mij klopt die kreeft voor geen meter..
Ja maar het is toch te erg.. as je er zo uit zietquote:Op donderdag 20 november 2008 15:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]whahaha
Maar aan de ene kant..ook als dit een fucking roll ofzo. We veroordelen wel iemand op het uiterlijkdas wel sneu
Maar ik kan er ook niks aan doen
Sla ze.. of wachtquote:Op donderdag 20 november 2008 15:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik wil slapen, en wat doen de mensen hier in huis:
1) Stoftuigen
2) Tering hard met de deuren gooien
3) Klote muziek draaien
FUCKOFFFFFF!
Daarom vind ik horoscopen dus ook zo'n bullshit. Een hoop gelul, waarvan er altijd wel iets op iemand van toepassing isquote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, bij mij heb ik ook hier en daar wat strepen :p maar sommige delen kloppen wel
inderdationquote:Op donderdag 20 november 2008 15:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Daarom vind ik horoscopen dus ook zo'n bullshit. Een hoop gelul, waarvan er altijd wel iets op iemand van toepassing is
Met wie woon je samen dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik wil slapen, en wat doen de mensen hier in huis:
1) Stoftuigen
2) Tering hard met de deuren gooien
3) Klote muziek draaien
FUCKOFFFFFF!
Kut ik dacht maar 4quote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef debbie_19 het volgende:whaha ik ben blond
MooZ stuur niet zoveel pmmetjes in 1x OMG dude 5 ofzo
Zo te horen:quote:
MacGyverquote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te horen:
1) The A-Team
2) Macgyver
3) Amsterdam Admirals die aan het trainen zijn op onze deuren.
HAHAHAHAquote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te horen:
1) The A-Team
2) Macgyver
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te horen:
1) The A-Team
2) Macgyver
met macguyver lijkt me best coolquote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te horen:
1) The A-Team
2) Macgyver
Weten we meteen waar je woontquote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te horen:
1) The A-Team
2) Macgyver
Ik vergeet de jostieband nog trouwens....quote:
Weet je hoe moeilijkquote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Crazy-p het volgende:
p00p.. beoordeel jij eens ff of die horoscoop voor mij kloptlol
Ik had ook meer van d'r verwachtquote:Op donderdag 20 november 2008 15:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze een hoog IQ had
Hij maakt een lethal weapon van kauwgom, elastiekjes en een penquote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hijs lomp..
Hij kan van stof en lucht een atoombom maken
dus klopt niet ?quote:
Ik heb me ook gek gelachen om die reacties daarquote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar het is toch te erg.. as je er zo uit ziet
Er is ook 1 post ik heb me daarom dood gelachen..
Was iets van.. Ja mijn huisgenoten zijn atheisten en daar moest ik altijd naar luisten. Dat god niet bestond en alles. Ik vond maar bullshit. Maar dit is echt bewijs dat god niet bestaat
Ik kwam niet meer bij
Geef mij die pen alleen maar hoor, kan je best gevaarlijke dingen mee doenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hij maakt een lethal weapon van kauwgom, elastiekjes en een pen
Hebben we ons even flink in der vergistquote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik had ook meer van d'r verwacht
Niet helemaal nee.quote:
Ik wil niet weten wat jij allemaal met een pen uitspookt Sgelequote:Op donderdag 20 november 2008 15:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geef mij die pen alleen maar hoor, kan je best gevaarlijke dingen mee doen
I know kung fuquote:Op donderdag 20 november 2008 15:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij allemaal met een pen uitspookt Sgele
Ben je al bij lvl 2?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
Laat p00p en Moozzie ff sterven AUBhet gaat hartstikke goed
Inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2008 15:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij allemaal met een pen uitspookt Sgele
Misschien is deze quiz wat meer voor jouquote:Op donderdag 20 november 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
Laat p00p en Moozzie ff sterven AUBhet gaat hartstikke goed
Succes!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien is deze quiz wat meer voor jou
1) How long did the Hundred Years War last?
50
2) Which country makes Panama hats?
New York
3) From which animal do we get cat gut?
Dog
4) In which month do Russians celebrate the October Revolution?
November
5) What is a camel's hair brush made of?
Dromadaris
6) The Canary Islands in the Pacific are named after what animal?
Kakatoe
7) What was King George VI's first name?
King
8) What color is a purple finch?
Green
9) Where are Chinese gooseberries from?
Japan
10) What is the color of the black box in a commercial airplane?
White
Post je antwoorden maar dan valideer ik het.
Als je 50% of meer goed hebt zal ik een week lang aardig tegen je zijn
welke vraag?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
Alleen die vraag weet ik niet dus moet ik steeds overnieuw beginnenmaar die antwoorden weet ik uit me hoofd nu
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
welke vraag?
Btw doe me andere quiz eens
Waarom nietquote:Op donderdag 20 november 2008 15:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nee daar ga ik me tijd niet aan verspillen
Zijn lompe antwoordenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:34 schreef debbie_19 het volgende:
Alleen die vraag weet ik niet dus moet ik steeds overnieuw beginnenmaar die antwoorden weet ik uit me hoofd nu
Quiz 1quote:Op donderdag 20 november 2008 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
welke andere quiz ?
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[..]
ok ik ga quiz 2 doenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Pff weet je 15 niet? die is juist vet makkelijk
Even kijken
1) 2 minutenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
LOlquote:Op donderdag 20 november 2008 15:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
1) 2 minuten
2) Duitsland (stelletje kuilengravers...)
3) Olifant
4) 1983
5) Je moeders kamalen tenen?
6) Goudvis
7) "what"
8) Metalic bruin
9) België
10) Kinky roze
Zo dan....
ik dacht dat jij geen red bull meer dronk ?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:50 schreef Crazy-p het volgende:
als jullie met die quizen bezig gaan.. ga ik nog ff hard werken..![]()
loop een beetje achter hier..
*giet nog wat redbull achter over*
Cheatsquote:Op donderdag 20 november 2008 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
1) How long did the Hundred Years War last? 116 Jaar
2) Which country makes Panama hats? Ecuador
3) From which animal do we get cat gut? Schapen en paarden
4) In which month do Russians celebrate the October Revolution? November
5) What is a camel's hair brush made of? Eekhoorn
6) The Canary Islands in the Pacific are named after what animal? Honden
7) What was King George VI's first name? Albert
8) What color is a purple finch? raspberry
9) Where are Chinese gooseberries from? Chang Kiang Valley in China
10) What is the color of the black box in a commercial airplane? Oranje
Ik stel mijn moeder wel voor een dag beschikbaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg wie zn moeder kunnen we winnen met de quiz ?
* Crazy-M geeft Crazy-P wat water. En nu doorwerkenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:50 schreef Crazy-p het volgende:
als jullie met die quizen bezig gaan.. ga ik nog ff hard werken..![]()
loop een beetje achter hier..
*giet nog wat redbull achter over*
nee, eerlijk uit het blote hoofdquote:Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Cheats
Alleen nummer 9 moet New Zealand zijn
Maar jij hebt vast gecheat
sssst.. ja neej.. nu is het Bullit..quote:Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij geen red bull meer dronk ?
Lukt hetquote:Op donderdag 20 november 2008 15:47 schreef debbie_19 het volgende:
Ik dacht er veul te moeilijk over..okeej next
Serieusquote:Op donderdag 20 november 2008 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, eerlijk uit het blote hoofd
Ah, ik ben precies op tijd terug zie ikquote:Op donderdag 20 november 2008 15:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik stel mijn moeder wel voor een dag beschikbaar.
Dat zij mijn moeder gisteren ookquote:Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Crazy-p het volgende:
ok ik kom echt niet aan werken toe..![]()
![]()
ik heb serieus vakantie nodig :S
je zal haar niet meer terug herkennen hoor, dat je het maar alvast weetquote:Op donderdag 20 november 2008 15:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik stel mijn moeder wel voor een dag beschikbaar.
1. Niksquote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef Droxz.nl het volgende:
Ok, dan maar wat makkelijke vragen:
Wat doen weekdieren in het weekend?
Houden ze in een theefabriek koffiepauze?
Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?
Mogen vegetariërs vlinders in hun buik hebben?
Waarom geeft een antwoordapparaat nooit antwoord als ik iets vraag?
Waarom neemt er altijd iemand op als je een verkeerd telefoonnummer gedraaid hebt?
Maakt niet uit, Smokez knapt haar wel weer opquote:Op donderdag 20 november 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zal haar niet meer terug herkennen hoor, dat je het maar alvast weet![]()
![]()
Ik lijm haar wel weer in elkaar hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 16:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Smokez knapt haar wel weer op
Sjit man, ik probeer wakker te worden...quote:
hij is ook viezzzzzzzzzzzzzzzzzzz patrick!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Damn, ik heb echt ongelofelijk veel gedaan op mijn werk vandaag!
Ik voel me vies...
Je bent veranderd..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me vies...
Moet je maar ander werk zoeken dan bukake koningquote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me vies...
Noh.. je bent viesss rossdale!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me vies...
Neeee dat zegt ie nietquote:Op donderdag 20 november 2008 16:07 schreef Droxz.nl het volgende:
De pedobear bestaat echt:
[ afbeelding ]
WHAT DE FUCK!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:07 schreef Droxz.nl het volgende:
De pedobear bestaat echt:
[ afbeelding ]
Ga je mond spoelen met zeep, en snel een beetjequote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt toch geen snoepjes van smokez aangenomen?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
of ik begin te hulicuneren of dit topic ben ik een kwartier kwijt geweest
Ja, zo reageerde ik ook op die foto!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen nadat je me peep, en snel een beetje
Nee even serieus..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, zo reageerde ik ook op die foto!
Volgens mij kennen zij die pedobeer niet ofzo, anders zou ik het ook niet wetenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee even serieus..
Waarom laat die lerares dat doen WTF
Als ik die foto die zei heeft gemaakt op Inet had gezien had ik me dood gelachen..
maar dit gaat echt te fur
Een dag niet gekomen is een dag niet ge...quote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Crazy-p het volgende:
zeg het is nog geen vrijdag hoor.. anders kom ik morgen gewoon de hele dag niet..![]()
(as if)
Ja of het heeft daar gewoon een andere betekenis ofzoquote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volgens mij kennen zij die pedobeer niet ofzo, anders zou ik het ook niet weten![]()
Ja maar dan alsnog...quote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volgens mij kennen zij die pedobeer niet ofzo, anders zou ik het ook niet weten![]()
Wat gaat het deze keer worden?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Zojuist heb ik besloten...
Dat ik ff lekker een uurtje ga swaffelen!
Misschien zeggen ze elkaar wel zo gedag... ik weet het nietquote:Op donderdag 20 november 2008 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja of het heeft daar gewoon een andere betekenis ofzo
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze elkaar wel zo gedag... ik weet het niet
Geen idee, het zou zo uit de bijlmer kunnen komenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja je weet de rare gewoontjes van de oosterse cultuur niet
Edit: WAAR the fuck is dat eigenlijk?
Only in americaquote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja je weet de rare gewoontjes van de oosterse cultuur niet
Edit: WAAR the fuck is dat eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geen idee, het zou zo uit de bijlmer kunnen komen
Oh God! is there no end to this horror ?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Zojuist heb ik besloten...
Dat ik ff lekker een uurtje ga swaffelen!
Ben het met je eensch hoor, dit is gewoon de frappant voor woorden.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar dan alsnog...
Als je niet zit dat dat jongetje hem soort van pijpt (of daar moet et op lijken)
Dan ben je of tering blind.. of gewoon een mongool
Die edit had ik ook gemaaktquote:Op donderdag 20 november 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Oh God! is there no end to this horror ?
haha gvd, ik hou het niet meer bij. mensen lopen af en toe naar binnen hierquote:
Nee precies..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben het met je eensch hoor, dit is gewoon de frappant voor woorden.
Alleen al hoe dat kind staat... dat pleur je toch niet op I'net....
Hooi, tot morgenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
LIeve mensen ik ga naar huisfijne avond
prettige vluchtquote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
hey de pedobear roeleert hé!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee precies..
Maar ook op een basischool pedobear promoten..
Eigenlijk zou die vrouw gewoon ontslagen mmoeten worden..
Bedoel normaal ben ik niet zon huilie..
maarja pedo's zijn gewoon fail straks denken die kids dat normaal is om te doen bij volwasse mensne..
Dan hebben pedos vrij spel(soort van
)
Ik heb nog veel minder zin (punt nlllllll)!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha gvd, ik hou het niet meer bij. mensen lopen af en toe naar binnen hier
ik heb geen zin meer!!
Bedankt voor je inzet!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
Pedobear pics enzo wel ja..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey de pedobear roeleert hé!
yupquote:Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb nog veel minder zin (punt nlllllll)!
Die mensen moeten gewoon opzouten, het is bijna edit-vrijdag ja!
Zou ook graag willen, maar ik ga vanavond naar A'dam.. kan het niet maken om dan LAM te zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup
ik heb zelfs een tray halve liters achter me staan op dit moment..
hmm...... tempting ... tempting
das logisch. maar ieder nadeel heeft zn voordeel. die plaatjes dus hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 16:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pedobear pics enzo wel ja..
Maar echte pedo's niet
mja ik kan ook niet teveel doen hoor, zit hier morgen alleen , dus tja, wel koppie erbij houden hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 16:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zou ook graag willen, maar ik ga vanavond naar A'dam.. kan het niet maken om dan LAM te zijn
Morgen is mijn laatste dag van thuis zitten, dus misschien vanavond wat biertjes drinken als ik thuis ben.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik kan ook niet teveel doen hoor, zit hier morgen alleen , dus tja, wel koppie erbij houden haha
oftewel het bier is lauw
ja is beter man, je zal het thuiszitten wel zat zijn ondertussenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Morgen is mijn laatste dag van thuis zitten, dus misschien vanavond wat biertjes drinken als ik thuis ben.
Jep, internetten is leuk voor een paar dagen. Daarna niet meer hahahahquote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is beter man, je zal het thuiszitten wel zat zijn ondertussen
Inderdaad!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, internetten is leuk voor een paar dagen. Daarna niet meer hahahah
We zien het allemaal wel!
ja , maandag weer fokken jijquote:Op donderdag 20 november 2008 16:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Inderdaad!
Genoeg gegamed jij.. maandag weer aan de slag!
ja preceis, kan je ieder geval je N00b collega weer koffie laten halenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, internetten is leuk voor een paar dagen. Daarna niet meer hahahah
We zien het allemaal wel!
neem lekker paar dagen vrij danquote:Op donderdag 20 november 2008 16:36 schreef Crazy-p het volgende:
ik wou dat ik een tijdje thuis kon zitten.. bij komen enzo!
pfft.. ik ben echt beetje op zeg maar
wedden dat hij na 1 uur al weer ruzie heeft?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja preceis, kan je ieder geval je N00b collega weer koffie laten halen
.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Inderdaad!
Genoeg gegamed jij.. maandag weer aan de slag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |