je zal haar niet meer terug herkennen hoor, dat je het maar alvast weetquote:Op donderdag 20 november 2008 15:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik stel mijn moeder wel voor een dag beschikbaar.
1. Niksquote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef Droxz.nl het volgende:
Ok, dan maar wat makkelijke vragen:
Wat doen weekdieren in het weekend?
Houden ze in een theefabriek koffiepauze?
Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?
Mogen vegetariėrs vlinders in hun buik hebben?
Waarom geeft een antwoordapparaat nooit antwoord als ik iets vraag?
Waarom neemt er altijd iemand op als je een verkeerd telefoonnummer gedraaid hebt?
Maakt niet uit, Smokez knapt haar wel weer opquote:Op donderdag 20 november 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zal haar niet meer terug herkennen hoor, dat je het maar alvast weet![]()
![]()
Ik lijm haar wel weer in elkaar hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 16:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Smokez knapt haar wel weer op
Sjit man, ik probeer wakker te worden...quote:
hij is ook viezzzzzzzzzzzzzzzzzzz patrick!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Damn, ik heb echt ongelofelijk veel gedaan op mijn werk vandaag!
Ik voel me vies...
Je bent veranderd..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me vies...
Moet je maar ander werk zoeken dan bukake koningquote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me vies...
Noh.. je bent viesss rossdale!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik voel me vies...
Neeee dat zegt ie nietquote:Op donderdag 20 november 2008 16:07 schreef Droxz.nl het volgende:
De pedobear bestaat echt:
[ afbeelding ]
WHAT DE FUCK!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:07 schreef Droxz.nl het volgende:
De pedobear bestaat echt:
[ afbeelding ]
Ga je mond spoelen met zeep, en snel een beetjequote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt toch geen snoepjes van smokez aangenomen?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
of ik begin te hulicuneren of dit topic ben ik een kwartier kwijt geweest
Ja, zo reageerde ik ook op die foto!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen nadat je me peep, en snel een beetje
Nee even serieus..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, zo reageerde ik ook op die foto!
Volgens mij kennen zij die pedobeer niet ofzo, anders zou ik het ook niet wetenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee even serieus..
Waarom laat die lerares dat doen WTF
Als ik die foto die zei heeft gemaakt op Inet had gezien had ik me dood gelachen..
maar dit gaat echt te fur
Een dag niet gekomen is een dag niet ge...quote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Crazy-p het volgende:
zeg het is nog geen vrijdag hoor.. anders kom ik morgen gewoon de hele dag niet..![]()
(as if)
Ja of het heeft daar gewoon een andere betekenis ofzoquote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volgens mij kennen zij die pedobeer niet ofzo, anders zou ik het ook niet weten![]()
Ja maar dan alsnog...quote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volgens mij kennen zij die pedobeer niet ofzo, anders zou ik het ook niet weten![]()
Wat gaat het deze keer worden?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Zojuist heb ik besloten...
Dat ik ff lekker een uurtje ga swaffelen!
Misschien zeggen ze elkaar wel zo gedag... ik weet het nietquote:Op donderdag 20 november 2008 16:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja of het heeft daar gewoon een andere betekenis ofzo
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze elkaar wel zo gedag... ik weet het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |