Godsamme als je met zo'n kop geboren wordt en er mee over straat durft te lopen dan vraag je er ook om hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 15:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]whahaha
Maar aan de ene kant..ook als dit een fucking roll ofzo. We veroordelen wel iemand op het uiterlijkdas wel sneu
Maar ik kan er ook niks aan doen
Lol wtf die PM ik net ook naar debbiequote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
http://www.notdoppler.com/theimpossiblequiz.php
Probeer die maar eens. Het laden duurt wel vrij lang, maar tis wel verslavend
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebben we samen zitten lachen!
Huiselijk? NO WAYquote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Crazy-p het volgende:
kreeft - man....
De Kreeft-man verrast met veel, eigenlijk vrouwelijke, karaktereigenschappen. Hij is fijngevoelig, sensibel en huiselijk.
True, dat klopt wel weerquote:Hij verzorgt zijn gezin vol overgave en geeft zijn geliefden een mooi huis. Helaas toont hij niet altijd zijn sensibele kant en zo kan het vrouwelijk geslacht slechts gissen naar zijn voordelen. Hij zou zeker meer vrouwelijke fans hebben als hij zijn vrouwelijke kant zou kunnen tonen. Wie echter verliefd wordt op een Kreeft-man kan rekenen op een trouwe, liefdevolle beschermer.
Merk ik hier op het werk ookquote:De wens om te beschermen en te verzorgen maakt de Kreeft tot een fantastische kinderarts of sociaal werker. Maar ook als zakenman kan hij zeer succesvol zijn omdat hij als eerste de wensen van de klanten waarneemt.
Klopt ook wel, soms nogal onzekerquote:Soms heeft de Kreeft-man een gebrek aan zogenaamde mannelijke eigenschappen zoals uithoudingsvermogen en zelfstandigheid. Hij moet eigenlijk ook werken aan zijn zekere optreden want vaak maakt hij een schuchtere indruk en lijkt in zichzelf gekeerd.
Gee ndag zodner feesjes toch ?quote:Qua beroep en familie past de Kreeft het best bij een Stier, een Maagd of bij Vissen, tekens dus die huiselijkheid vóór feestjes hebben staan.
kloonquote:Op donderdag 20 november 2008 15:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol wtf die PM ik net ook naar debbie![]()
![]()
![]()
![]()
Weer zelfde gedachten haha
jah, bij mij heb ik ook hier en daar wat strepen :p maar sommige delen kloppen welquote:Op donderdag 20 november 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
nou volgens mij klopt die kreeft voor geen meter..
Ja maar het is toch te erg.. as je er zo uit zietquote:Op donderdag 20 november 2008 15:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]whahaha
Maar aan de ene kant..ook als dit een fucking roll ofzo. We veroordelen wel iemand op het uiterlijkdas wel sneu
Maar ik kan er ook niks aan doen
Sla ze.. of wachtquote:Op donderdag 20 november 2008 15:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik wil slapen, en wat doen de mensen hier in huis:
1) Stoftuigen
2) Tering hard met de deuren gooien
3) Klote muziek draaien
FUCKOFFFFFF!
Daarom vind ik horoscopen dus ook zo'n bullshit. Een hoop gelul, waarvan er altijd wel iets op iemand van toepassing isquote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, bij mij heb ik ook hier en daar wat strepen :p maar sommige delen kloppen wel
inderdationquote:Op donderdag 20 november 2008 15:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Daarom vind ik horoscopen dus ook zo'n bullshit. Een hoop gelul, waarvan er altijd wel iets op iemand van toepassing is
Met wie woon je samen dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik wil slapen, en wat doen de mensen hier in huis:
1) Stoftuigen
2) Tering hard met de deuren gooien
3) Klote muziek draaien
FUCKOFFFFFF!
Kut ik dacht maar 4quote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef debbie_19 het volgende:whaha ik ben blond
MooZ stuur niet zoveel pmmetjes in 1x OMG dude 5 ofzo
Zo te horen:quote:
MacGyverquote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te horen:
1) The A-Team
2) Macgyver
3) Amsterdam Admirals die aan het trainen zijn op onze deuren.
HAHAHAHAquote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te horen:
1) The A-Team
2) Macgyver
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te horen:
1) The A-Team
2) Macgyver
met macguyver lijkt me best coolquote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te horen:
1) The A-Team
2) Macgyver
Weten we meteen waar je woontquote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te horen:
1) The A-Team
2) Macgyver
Ik vergeet de jostieband nog trouwens....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |