ik ook niet ik ga meteen slapen als ik thuis komquote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ben ik weer
ik heb geen zin meer
Ik wil ook slapenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook niet ik ag meteen slapen als ik thuis kom
Oke sorry ik heb spijt.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gozah check de post boven je, stel je niet aan
IK ben semi aan het werk dus geef me de tijd
ik moet straks eerst nog ff langs de mediamarktquote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook niet ik ga meteen slapen als ik thuis kom
Gekke aap houd van een banaan, maar niet van de maanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke sorry ik heb spijt.
Laten we met die andere verder gaan
Eet in de tussentijd nog een lekkere banaan
of stiekem toch maar nietquote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moet straks eerst nog ff langs de mediamarkt
of dat doe ik morgen
Ja gekke aap dat was een afsluiterquote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gekke aap houd van een banaan, maar niet van de maan
Want dan is het zo donker en altijd koud
Wat doe naab 3 zinnen mag niet je doet het fout!
eet nog een lekkere banaanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke sorry ik heb spijt.
Laten we met die andere verder gaan
Eet in de tussentijd nog een lekkere banaan
Ohw gelukkig je bent er tochquote:Op donderdag 20 november 2008 14:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sorry, gila at een babao
Rustig aan ouwe ik ben er nog
ja, maar ik heb sowieso zo'n kabel nodig..dus ik zit nu te twijfelen wanneer ik zou gaanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
of stiekem toch maar nietof wel wie weet ..
waarom moet je naar MM voor zo'n kabel ?
Ik ben een steenbokquote:Op donderdag 20 november 2008 14:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wel en blijf het ook altijd ... kut sterrenbeeld
quote:De Steenbok – vrouw
De Steenbok-vrouw lijkt wat onderkoeld en onbenaderbaar. Ze is omgeven door een aura van geheimen. Het is echter voorzichtigheid die haar zo stil lijken te maken. Ze behoort tot het element Aarde en houdt dus rekening met stabiliteit en houvast. De man van haar dromen moet een zeker inkomen hebben en bovendien betrouwbaar en volhardend zijn. Het beste passen Maagden of Stieren, die ook naar zekerheid streven. Ze letten echter ook op hun zelfstandigheid en dat ze in staat is zich goed te kunnen verzorgen. Steenbok-vrouwen worden vooral aangetrokken door leidinggevende, verantwoordingsbewuste posities met aanzien en roem. Hun uitgesproken doel is niet zelden een eigen zaak of een carrière als politicus. Hun aangeboren vlijt en geduld maken haar ook tot uitstekende ambtenaren of leraressen. Ze zijn ook de ideale moeder, die haar kinderen veel zekerheid en geborgenheid geeft. Ze moeten echter niet te bang zijn, haar kinderen worden anders onzeker en onzelfstandig. Modieus kunnen zich Steenbok-vrouwen goed kleden in donkere, aardgebonden kleuren. Donkerbruin, zwart, grijs en donkergroen staan haar uitgesproken goed. Heel goed staan haar de landhuis stijl, die met kleine elementen een verspeelde nuance creërt. Als geur staan haar bijzonder goed chyper geuren die haar een verfrissing geven.
ik ben een ramquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
aha , anders mag je die van mij lenen kijken of het werkt ?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar ik heb sowieso zo'n kabel nodig..dus ik zit nu te twijfelen wanneer ik zou gaan
gelukkig heb ik een chymer luchtje..quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben een ramRamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben een ramDe Ram-manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mannelijke vertegenwoordigers van dit teken zijn uitermative actief, avontuurlijk en zeker van de overwinning. Ze meten graag hun krachten met anderen, in het beroep, bij de sport en ook vaak bij de keuze van hun partner. Concurrenten worden op hun plaats gezet.
Rammen worden beheersd door Mars, de stormachtige geliefde van Aphrodite. In hen brandt een hartstochtelijk vuur dat steeds opnieuw gevoed moet worden. Ze houden van sex maar ook van het knuffelen erna. Zo stormachtig als een Ram aan het liefdesspel begint, zo zachtjes laat hij het los. Bovendien is sex het lievelingshobby van een Ram-man. Maar ondanks alle andere beweringen kan de Ram-man trouw zijn. Vooropgesteld dat hij de juiste heeft gevonden en vooropgesteld dat hij niet teleurgesteld wordt. Zo wild en hartstochtelijk Rammen ook zijn, in hun hart zijn ze ware romantici. Ze dromen van de romantische liefde wiens hartstocht nooit ophoudt. Dankzij hun bereidschap tot conflicten (geen ruzie wordt uit de weg gegaan) maar ook dankzij hun rijkdom aan idëen zal het haast nooit saai worden en treedt er haast nooit verveling op. Een Ram-man moet echter wel zijn vrijheid behouden, men mag hem niet aan de ketting leggen en zich ook niet aan hem binden.
Wat op liefdesgebied geldt, geldt ook in het beroep. Ook hier zoekt hij naar uitdagingen en heeft hij een zo groot mogelijke vrijheid nodig: u merkt het al, de Ram-man is de geboren baas.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
okay, nice i likequote:Op donderdag 20 november 2008 14:40 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , anders mag je die van mij lenen kijken of het werkt ?
alsof ik mijn bio zit te lezenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
De Ram-man
De mannelijke vertegenwoordigers van dit teken zijn uitermative actief, avontuurlijk en zeker van de overwinning. Ze meten graag hun krachten met anderen, in het beroep, bij de sport en ook vaak bij de keuze van hun partner. Concurrenten worden op hun plaats gezet.
Rammen worden beheersd door Mars, de stormachtige geliefde van Aphrodite. In hen brandt een hartstochtelijk vuur dat steeds opnieuw gevoed moet worden. Ze houden van sex maar ook van het knuffelen erna. Zo stormachtig als een Ram aan het liefdesspel begint, zo zachtjes laat hij het los. Bovendien is sex het lievelingshobby van een Ram-man. Maar ondanks alle andere beweringen kan de Ram-man trouw zijn. Vooropgesteld dat hij de juiste heeft gevonden en vooropgesteld dat hij niet teleurgesteld wordt. Zo wild en hartstochtelijk Rammen ook zijn, in hun hart zijn ze ware romantici. Ze dromen van de romantische liefde wiens hartstocht nooit ophoudt. Dankzij hun bereidschap tot conflicten (geen ruzie wordt uit de weg gegaan) maar ook dankzij hun rijkdom aan idëen zal het haast nooit saai worden en treedt er haast nooit verveling op. Een Ram-man moet echter wel zijn vrijheid behouden, men mag hem niet aan de ketting leggen en zich ook niet aan hem binden.
Wat op liefdesgebied geldt, geldt ook in het beroep. Ook hier zoekt hij naar uitdagingen en heeft hij een zo groot mogelijke vrijheid nodig: u merkt het al, de Ram-man is de geboren baas.
ok, laterquote:
Juistquote:Op donderdag 20 november 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
De Ram-man
*knip knip*
u merkt het al, de Ram-man is de geboren baas.
RAM 4 lifequote:
ook jij later,quote:
sorry , ben de wormen vergetenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ook jij later,
laat me weten als je wat gevangen hebt
Vroegah viste we zonder wormenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry , ben de wormen vergeten
Vroegah viste we met onze bloten handen terwijl we aan vechten waren met beren voor hun vacht!quote:
Vroegah lieten we runx de vissen terwijl we zelf lekker in onze hangmat lagenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vroegah viste we met onze bloten handen terwijl we aan vechten waren met beren voor hun vacht!
www.singlesletjes.nlquote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
waar staan die sterrebeelden ?
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op donderdag 20 november 2008 14:50 schreef Crazy-p het volgende:
woehoooe.. mn Large tarzan bestelling is binnen
Je shift wel?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
DAT MAG MORGEN PAS EN MIJN CAPS BLEEF NIET HANGEN!
Vroegah leefde jij nog nietquote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroegah lieten we runx de vissen terwijl we zelf lekker in onze hangmat lagen
Heb geen shiftquote:Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je shift wel?
Je hoeft niet zo groot te typen ik ben niet sgeel!
www.liner.orgquote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.goastro.nl/sterrenbeelden/quote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |