Geen idee, het zou zo uit de bijlmer kunnen komenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja je weet de rare gewoontjes van de oosterse cultuur niet
Edit: WAAR the fuck is dat eigenlijk?
Only in americaquote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja je weet de rare gewoontjes van de oosterse cultuur niet
Edit: WAAR the fuck is dat eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geen idee, het zou zo uit de bijlmer kunnen komen
Oh God! is there no end to this horror ?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Zojuist heb ik besloten...
Dat ik ff lekker een uurtje ga swaffelen!
Ben het met je eensch hoor, dit is gewoon de frappant voor woorden.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar dan alsnog...
Als je niet zit dat dat jongetje hem soort van pijpt (of daar moet et op lijken)
Dan ben je of tering blind.. of gewoon een mongool
Die edit had ik ook gemaaktquote:Op donderdag 20 november 2008 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Oh God! is there no end to this horror ?
haha gvd, ik hou het niet meer bij. mensen lopen af en toe naar binnen hierquote:
Nee precies..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben het met je eensch hoor, dit is gewoon de frappant voor woorden.
Alleen al hoe dat kind staat... dat pleur je toch niet op I'net....
Hooi, tot morgenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
LIeve mensen ik ga naar huisfijne avond
prettige vluchtquote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
hey de pedobear roeleert hé!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee precies..
Maar ook op een basischool pedobear promoten..
Eigenlijk zou die vrouw gewoon ontslagen mmoeten worden..
Bedoel normaal ben ik niet zon huilie..
maarja pedo's zijn gewoon fail straks denken die kids dat normaal is om te doen bij volwasse mensne..
Dan hebben pedos vrij spel(soort van
)
Ik heb nog veel minder zin (punt nlllllll)!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha gvd, ik hou het niet meer bij. mensen lopen af en toe naar binnen hier
ik heb geen zin meer!!
Bedankt voor je inzet!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
Pedobear pics enzo wel ja..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey de pedobear roeleert hé!
yupquote:Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb nog veel minder zin (punt nlllllll)!
Die mensen moeten gewoon opzouten, het is bijna edit-vrijdag ja!
Zou ook graag willen, maar ik ga vanavond naar A'dam.. kan het niet maken om dan LAM te zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup
ik heb zelfs een tray halve liters achter me staan op dit moment..
hmm...... tempting ... tempting
das logisch. maar ieder nadeel heeft zn voordeel. die plaatjes dus hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 16:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pedobear pics enzo wel ja..
Maar echte pedo's niet
mja ik kan ook niet teveel doen hoor, zit hier morgen alleen , dus tja, wel koppie erbij houden hahaquote:Op donderdag 20 november 2008 16:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zou ook graag willen, maar ik ga vanavond naar A'dam.. kan het niet maken om dan LAM te zijn
Morgen is mijn laatste dag van thuis zitten, dus misschien vanavond wat biertjes drinken als ik thuis ben.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik kan ook niet teveel doen hoor, zit hier morgen alleen , dus tja, wel koppie erbij houden haha
oftewel het bier is lauw
ja is beter man, je zal het thuiszitten wel zat zijn ondertussenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Morgen is mijn laatste dag van thuis zitten, dus misschien vanavond wat biertjes drinken als ik thuis ben.
Jep, internetten is leuk voor een paar dagen. Daarna niet meer hahahahquote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is beter man, je zal het thuiszitten wel zat zijn ondertussen
Inderdaad!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, internetten is leuk voor een paar dagen. Daarna niet meer hahahah
We zien het allemaal wel!
ja , maandag weer fokken jijquote:Op donderdag 20 november 2008 16:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Inderdaad!
Genoeg gegamed jij.. maandag weer aan de slag!
ja preceis, kan je ieder geval je N00b collega weer koffie laten halenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, internetten is leuk voor een paar dagen. Daarna niet meer hahahah
We zien het allemaal wel!
neem lekker paar dagen vrij danquote:Op donderdag 20 november 2008 16:36 schreef Crazy-p het volgende:
ik wou dat ik een tijdje thuis kon zitten.. bij komen enzo!
pfft.. ik ben echt beetje op zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |