Dat meen ik serieus trouwens, alleen daarom al thumbs downquote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gadverdamme, je gaat je lul toch niet in een gat hangen waar je broer zijn zaad al in geloosd heeft!
ach die chick heeft het mooi geregeld...quote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gadverdamme, je gaat je lul toch niet in een gat hangen waar je broer zijn zaad al in geloosd heeft!
En wat moet je de familie zeggen dan.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik kan mij nog wel voorstellen dat je er gevoelens voor krijgt (alhoewel, niet voor de vriendin van mijn broer). Maar als die gevoelens van beide kanten zijn, laat haar dan eerst der relatie met je broer uitzoeken. Als dat voorbij is, kan je eventueel wat met elkaar beginnen. Alhoewel het dan natuurlijk nog steeds wel raar is, en naar voor je broer. Maar als je echt verliefd bent, en het geen bevlieging is, moet je daarvoor gaan vind ik.
quote:wat volgt is een hevige vrij partij. Na een paar uur liggen we stil in bed.
Ach kerel ga fietsen. Dit doe je gewoon niet, het is je fucking eigen broer. Zo'n meisje is vervangbaar, en zeker als ze zelf ook niet kan bedenken dat dit gewoon erg laag is, ook haar moraal is dus gewoon enorm verrot, het lijkt me dan ook een zeer onaangenaam persoon.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik kan mij nog wel voorstellen dat je er gevoelens voor krijgt (alhoewel, niet voor de vriendin van mijn broer). Maar als die gevoelens van beide kanten zijn, laat haar dan eerst der relatie met je broer uitzoeken. Als dat voorbij is, kan je eventueel wat met elkaar beginnen. Alhoewel het dan natuurlijk nog steeds wel raar is, en naar voor je broer. Maar als je echt verliefd bent, en het geen bevlieging is, moet je daarvoor gaan vind ik.
Wat is daar mis mee?quote:
Dat dusquote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, en ja, het is nog steeds een klote streek, maar ik kan mij voorstellen dat je gevoelens boven het kutte aan de situatie gaat.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
En wat moet je de familie zeggen dan.
Op de verjaardag van oma: "Ja ze hoort nu bij mij hoor."
Gast wtf.
Maar dit dus zeker nietquote:Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef Tja..1986 het volgende:
In liefde en oorlog is (bijna) alles geoorlooft
Ja, ik vind dit persoonlijk ook te ver gaan. Maar als ze eerst der relatie had afgerond, zou ik het niet uitsluiten. Als je zoiets wel uitsluit, ben je in mijn ogen nog nooit echt verliefd geweest. Als je echt verliefd bent, is niets anders meer belangrijk, en dan zou ik, als ik in zo'n situatie zat, nog wel kunnen zeggen, niet zolang je nog een relatie met hem hebt, maar haar helemaal afschrijven zou ik niet kunnen. Is misschien zwak, maar dan ben ik dat maar.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar dit dus zeker niet!
Dit is gewoon ronduit ziek!
Dat dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een klootzak ben je TS. Je bloedeigen familie verloochenen. Vertel het hem in ieder geval, beter nog, spreek dat meisje nooit meer.
Wat is hier nou heldhaftig aan? Dit is bekrompen en sneu.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind je een fucking held! Maargoed, of je vertelt het je broer en je faced the consequences, of je kapt er mee. Zijn niet zoveel opties geloof ik.
Run and hide.....run and hide.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:53 schreef Eric1000 het volgende:
Kan er mij iemand advies geven met wat ik moet doen?
Joh! Dat maakt de zaak helemaal andersquote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef Eric1000 het volgende:
Ik kom goed overeen met mijn broer. Ben gewoon verliefd op haar en zij op mij. Je moet weten dat mijn broer haar meermaals bedrogen heeft. Ik weet daarvan, zij van enkelen. Bedankt voor de reacties, al is er niet veel constructief uit gekomen.
Niet veels constructiefs? Gast wat de fuck denk je dan? Je bent gewoon een eikel. Enige constructieve waar hierover te zeggen is, is dat je het aan je broer moet vertellen, die chick vergeten, en maar hopen dat je broer je ooit kan vergeven.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef Eric1000 het volgende:
Ik kom goed overeen met mijn broer. Ben gewoon verliefd op haar en zij op mij. Je moet weten dat mijn broer haar meermaals bedrogen heeft. Ik weet daarvan, zij van enkelen. Bedankt voor de reacties, al is er niet veel constructief uit gekomen.
Dat zijn jouw zaken toch niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef Eric1000 het volgende:
Dit dus, verder moet ik er niet aan denken mijn broertje zoiets te flikken. Zoiets doe je niet bij familie of goede vrienden. EGOISTquote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ben verliefd op dat mens en denk er constant aan! Kan niet zomaar, ja bedankt en daag zeggen. Er is heuse liefde tussen ons en dat kun je niet zomaar verbreken. Het is niet enkel de seks, dat is bijkomstig, dat is wat jullie missen. We zijn al 3 maand verliefd op elkaar, en het verborgen voor elkaar tot 1 maand geleden.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet veels constructiefs? Gast wat de fuck denk je dan? Je bent gewoon een eikel. Enige constructieve waar hierover te zeggen is, is dat je het aan je broer moet vertellen, die chick vergeten, en maar hopen dat je broer je ooit kan vergeven.
Heb je er weleens over nagedacht dat ze dit doet om je broer terug te pakken? Ze heeft het zo te lezen al aan twee vriendinnen verteld. Dat KAN NIET goed gaan. Sletten lullen veel.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:48 schreef Eric1000 het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op dat mens en denk er constant aan! Kan niet zomaar, ja bedankt en daag zeggen. Er is heuse liefde tussen ons en dat kun je niet zomaar verbreken. Het is niet enkel de seks, dat is bijkomstig, dat is wat jullie missen. We zijn al 3 maand verliefd op elkaar, en het verborgen voor elkaar tot 1 maand geleden.
Je gaat je broers vriendin toch niet neukenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:48 schreef Eric1000 het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op dat mens en denk er constant aan! Kan niet zomaar, ja bedankt en daag zeggen. Er is heuse liefde tussen ons en dat kun je niet zomaar verbreken. Het is niet enkel de seks, dat is bijkomstig, dat is wat jullie missen. We zijn al 3 maand verliefd op elkaar, en het verborgen voor elkaar tot 1 maand geleden.
Lieverd, ik durf te wedden dat iedereen uit dit topic weet hoe het is om verliefd te zijn!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:48 schreef Eric1000 het volgende:
[..]
Ja, voor alles, nog voor ik verliefd op haar ben geworden heb ik dat in rekening gehouden. Feit doordat ze niks wil zeggen tegen men broer en het nooit wil zeggen ook en niet wil dat ik het ooit zou zeggen, denk ik, betekent dat ze het niet uit wraak doet. Ze haat het dat ik zijn broer ben.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Heb je er weleens over nagedacht dat ze dit doet om je broer terug te pakken? Ze heeft het zo te lezen al aan twee vriendinnen verteld. Dat KAN NIET goed gaan. Sletten lullen veel.
Ah oké, nee dan is het duidelijk, gewoon je broer dumpen dan. In een kanaal ofzo.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:56 schreef Eric1000 het volgende:
Ja, voor alles, nog voor ik verliefd op haar ben geworden heb ik dat in rekening gehouden. Feit doordat ze niks wil zeggen tegen men broer en het nooit wil zeggen ook en niet wil dat ik het ooit zou zeggen, denk ik, betekent dat ze het niet uit wraak doet. Ze haat het dat ik zijn broer ben.
Ach flikker toch op man. Kun je zelf niks regelen ofzoquote:Op woensdag 19 november 2008 23:56 schreef Eric1000 het volgende:
[..]
Ja, voor alles, nog voor ik verliefd op haar ben geworden heb ik dat in rekening gehouden. Feit doordat ze niks wil zeggen tegen men broer en het nooit wil zeggen ook en niet wil dat ik het ooit zou zeggen, denk ik, betekent dat ze het niet uit wraak doet. Ze haat het dat ik zijn broer ben.
Ja dat besef ik. Maar het is allemaal zo moeilijk. Dat meisje en ik komen echt super goed overeen, heb al paar relaties gehad en heb me nog nooit zo aangetrokken gevoeld tot iemand, het klikt gewoon ontzettend goed. En afscheid kan ik nog niet nemen van haar. Liefde doet domme dingen besef ik. Ik weet dat voor sommigen die hier posten dit allemaal ontzettend margi klinkt en dat begrijp ik, het is echter iets totaal onvoorzien en iets wat al in de hoogste kringen gebeurd is.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:13 schreef Ripley het volgende:
TS, je broer of zus is voor altijd je bloed. Meisjes komen en gaan. KIes aub voor diegene die belangrijker is: je broer.
je idealiseert haar denk ik. Ze bedriegt je broer en houdt jou aan het lijntje. Is dat echt iemand waar je mee wil klikken?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:19 schreef Eric1000 het volgende:
[..]
Ja dat besef ik. Maar het is allemaal zo moeilijk. Dat meisje en ik komen echt super goed overeen, heb al paar relaties gehad en heb me nog nooit zo aangetrokken gevoeld tot iemand, het klikt gewoon ontzettend goed. En afscheid kan ik nog niet nemen van haar. Liefde doet domme dingen besef ik. Ik weet dat voor sommigen die hier posten dit allemaal ontzettend margi klinkt en dat begrijp ik, het is echter iets totaal onvoorzien en iets wat al in de hoogste kringen gebeurd is.
Ik zit eraan te denken hard te zijn, de relatie met dat meisje op pauze te zetten tot men broer er helemaal over is en zij over hem en daarna de relatie terug proberen op te pikken mits zijn toestemming. En verder niks over het verleden te vertellen.
Dat dus..quote:Op donderdag 20 november 2008 00:19 schreef Eric1000 het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken hard te zijn, de relatie met dat meisje op pauze te zetten tot men broer er helemaal over is en zij over hem en daarna de relatie terug proberen op te pikken mits zijn toestemming. En verder niks over het verleden te vertellen.
Wil ik wel met mijn broer klikken? Ik kom goed overeen met men broer maar hij liegt en bedriegt tegen alles dat leeft.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
je idealiseert haar denk ik. Ze bedriegt je broer en houdt jouw aan het lijntje. Is dat echt iemand waar je mee wil klikken?
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus trouwens, alleen daarom al thumbs down.
Verder kan je je broer dat toch niet maken! Wat een ongelofelijke steek in de rug geef je hem zeg!
Verschrikkelijk. Als mijn zusje dat zou doen zou ze echt een hele tijd uit mijn buurt mogen blijven.
Zoiets doe je gewoon NIET. Ook al kwam het ook van haar kant af. Het is vies, het is laag, het is gewoon onmenselijk!
En zij dus ook kennelijk. Klinkt alsof het niet zo gek is dat ze met hem klikt danquote:Op donderdag 20 november 2008 00:24 schreef Eric1000 het volgende:
[..]
Wil ik wel met mijn broer klikken? Ik kom goed overeen met men broer maar hij liegt en bedriegt tegen alles dat leeft.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:25 schreef Knip het volgende:
Ik denk dat je het het beste zo snel mogelijk aan je broer moet vertellen. Gewoon dat je sex met haar hebt gehad en hoe het precies gegaan is. Je broer zal woedend op je worden en hij zal heel erg gekwetst zijn, maar dat is beter dan dat hij er op een andere manier achter komt. Hoe het met de verliefdheid zal gaan zal de tijd leren, maar ik denk dat jullie niet zo vrij op de bank zullen zitten met je gekrenkte broer in de huiskamer. Verliefdheid gaat uiteindelijk weer over, maar familiebanden blijven de rest van je leven bestaan. Ik voorzie dat de dame in kwestie wel van het tapijt zal verdwijnen. Misschien als je broer en jij ooit een gezin zullen hebben dat jullie er dan om kunnen lachen als jullie samen een biertje gaan drinken. Misschien ook niet, maar alles is beter dan dat hij er op een andere manier achter komt dan dat hij het direct van jou hoort.
Sterkte!
Ja heb ik al aan zitten denken en ga dat ook doen. Bedankt voor bevestiging. Ga liever niets aan broer vertellen voorlopig, mss later als hij wat uit zijn puberale fase is.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:26 schreef Grimm het volgende:
Ik zou het 2 maandjes stop zetten en even niet zoveel contact zoeken..Dan is de storm wel wat gaan liggen en dan kun je er nog n's goed over nadenken.
Een expert..?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:32 schreef Radegast het volgende:
Komt vanzelf allemaal goed, dat was bij Ridge, Brooke en Thorne ook zo...
Yuk, ik vind het bijna incestueus. Ik zou nooit met 2 broers willen zoenen, laat staan meer dan dat.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:52 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Wat is dat nou toch met die broers....ga je met de een wil de ander je ook (neuken).![]()
Niet dat ik dat zover had laten komen hoor....
Maarjah...ergens vind ik het ook wel iets geils hebben.
Nee, dat dus niet, maar dat begrijp je ook wel. Je broer zal al genoeg gekwetst zijn, daar hoef je niet nog een schepje bovenop te doen. Ook niet haar de schuld er van geven. Je bent er zelf verantwoordelijk hoe je met je testosteronproductie omgaat.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
'toen ging zij op haar knieën zitten, met haar bil omhoog, toen duwde ik mijn pik zo bij haar naar binnen, echt supergeil was dat'
quote:
Mijn gedachten exactquote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
BE-GRIJ-PEND LEZENquote:Op donderdag 20 november 2008 00:24 schreef Eric1000 het volgende:
[..]
Wil ik wel met mijn broer klikken? Ik kom goed overeen met men broer maar hij liegt en bedriegt tegen alles dat leeft.
Alleen als TS zwanger wordt.quote:Op donderdag 20 november 2008 04:55 schreef PDOA het volgende:
Stel dat je broer eerst haar vol heeft geblaft, en dat jij daarna in zijn papje zit te roeren... Dat is toch een soort van incest he?
Je had het gewoon aan je broer moeten vertellen. Had ie d'r vast wel aan je uitgeleend hoor. Inderdaad erg egoistisch.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Heb je er weleens over nagedacht dat ze dit doet om je broer terug te pakken? Ze heeft het zo te lezen al aan twee vriendinnen verteld. Dat KAN NIET goed gaan. Sletten lullen veel.
Waarom moet familie automatisch iets belangrijks zijn? Het is fucking bloedsverwantschap, en voor sommigen stopt het daar. Keep an open mind, fagballs.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:12 schreef Apekoek het volgende:
Wat een hufter ben jij zeg, Je gaat voor een vervangbare kut hoer toch niet je bloed eigen familie op het spel zetten?
Onzin, dus. Waarom vertalen mensen in hemelsnaam altijd hun eigen jeugdervaringen naar anderen alsof het de fucking norm is? Alsof het ziek is als je afwijkt, als je je hele familie eigenlijk niet mag? Al die wijdverspreide misverstandenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:12 schreef Zwartbaard het volgende:
Laat je niet uit het veld slaan OP.
Ook al zit de wereld nog zo vol scum en lijkt het alsof je niemand kan vertrouwen, je kan in ieder geval altijd op je broer of zus bouwen want geen band is sterker.
Klopt, er zijn ook mensen die minder goed opgevoed zijn of minder geluk hadden met hun familie. Dat maakt daar echter nog niet de standaard van, deze soort mens wijkt af omdat ze maar weinig voor komt. Dat maakt afwijken niet ziek, maar wel niet-representabel.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:12 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Onzin, dus. Waarom vertalen mensen in hemelsnaam altijd hun eigen jeugdervaringen naar anderen alsof het de fucking norm is? Alsof het ziek is als je afwijkt, als je je hele familie eigenlijk niet mag? Al die wijdverspreide misverstanden
Ja inderdaad, dat lijkt me ook de beste oplossing. Het zal wel bloed zweet en tranen kosten om dit te bewerkstelligen. Ik ben er namelijk al paar maand verliefd op en dit in beide richtingen. Ergens voel ik ook de behoefte om alles op te biechten aan men broer. Dit is gewoon een gigantische kutzooi. Ik ben er zelf verantwoordelijk voor dat besef ik. Bedankt in elk geval voor de vele reacties, denk dat ik zowat alle mogelijkheden heb gelezen die ook ik in gedachten heb, nu nog de beste keuze maken.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:53 schreef As_33 het volgende:
Je hebt het niet al te best aangepakt hèDat je verliefd wordt, oke, kan gebeuren, maar om daar al iets mee te doen zolang ze nog bij je broer is
Toen mijn vriend jaren en jaren geleden verliefd werd op de vriendin van zijn broer en zij op hem, is hij eerst met zijn broer gaan praten en heeft toen 'toestemming' gekregen, dát is de manier om zoiets aan te pakken.
Ik zou even een flinke afstand nemen, een paar maanden lang waarin zij de boel eerst netjes gaat afronden met je broer.
Dus is overgeneralisatie gerechtvaardigd? Daarbij is het niet zo dat het weinig voorkomt, kijk naar hoeveel gezinnen er stuk lopen, hoeveel kinderen er weglopen. En dan nog is er de grootste groep van mensen die hun gezin wel tolereren, en vice versa, maar die onvoorwaardelijke liefde is bullshit.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:22 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Klopt, er zijn ook mensen die minder goed opgevoed zijn of minder geluk hadden met hun familie. Dat maakt daar echter nog niet de standaard van, deze soort mens wijkt af omdat ze maar weinig voor komt. Dat maakt afwijken niet ziek, maar wel niet-representabel.
Kan ik hier uit concluderen dat het bij jou niet als een zonnetje gaat in de familie? Bij mij ook niet altijd hoor, maar ik houd wel van mijn familie.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dus is overgeneralisatie gerechtvaardigd? Daarbij is het niet zo dat het weinig voorkomt, kijk naar hoeveel gezinnen er stuk lopen, hoeveel kinderen er weglopen. En dan nog is er de grootste groep van mensen die hun gezin wel tolereren, en vice versa, maar die onvoorwaardelijke liefde is bullshit.
Nee, alles gaat prima, haha. Ik heb het goed, maar ik ken veel mensen bij wie dat niet zo is. En ik heb een hekel aan mensen die alles vanuit zo'n nauw perspectief zien. Alles heeft meerdere kanten, niks is zeker, dus als je wilt oordelen, overweeg alles dan ook goed.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kan ik hier uit concluderen dat het bij jou niet als een zonnetje gaat in de familie? Bij mij ook niet altijd hoor, maar ik houd wel van mijn familie.
En jij bedriegt niemand he? En zij dus ook niet he?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef Eric1000 het volgende:
Nee, overgeneralisatie is niet gerechtvaardigd maar daar is ook geen sprake van.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:20 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Dus is overgeneralisatie gerechtvaardigd? Daarbij is het niet zo dat het weinig voorkomt, kijk naar hoeveel gezinnen er stuk lopen, hoeveel kinderen er weglopen. En dan nog is er de grootste groep van mensen die hun gezin wel tolereren, en vice versa, maar die onvoorwaardelijke liefde is bullshit.
Whehehequote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Godshand het volgende:
Goed trio met je broer en haar houden, en dan die slet naakt de straat op dumpen...
Inderdaad, dat wijf spoort zelf ook niet, die gaat er straks inderdaad vandoor met je pa of een neef.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
En jij bedriegt niemand he? En zij dus ook niet he?
Je weet in ieder geval dat je met een onbetrouwbaar wijf zit.
Succes met je relatie.
Kap het af. Zorg ervoor dat zij het uitmaakt met je broer en laat het voor wat het is... Zou het niet vertellen of je moet echt zeker weten dat hij je vergeeft.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef Eric1000 het volgende:
Ok, kappen met haar, gaat pijn doen maar zit er ook aan te denken.
Enerzijds wil ik het opbiechten aan men broer en denk, ben bijna zeker, dat hij het mij gaat vergeven aangezien hij er enkele reserve vriendinnen heeft en niet echt van haar houd.
Echt kut, zit zo in de knoop
Amen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:10 schreef Panthera1984 het volgende:
Toch vind ik dat je zelf-verantwoordelijkheid had moeten nemen en haar een halt had moeten toezeggen op het moment dat ze je voor het eerst wilde zoenen.
Mijn broer is al jaren vertrokken vanwege zijn opleiding, maar zoiets wat TS heeft gedaan zou ik nooit en ten nimmer bij mijn broer flikken. Kom op zeg, lekkere familie is dat. Zoiets doe je gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:34 schreef Netstorm het volgende:
TS is een klootzak.. beetje je broer een flinke trap nageven. Oh trouwens.. ze is met je vreemdgegaan en als je denkt dat dat niet voor herhaling vatbaar is dan heb je een enorme blok voor je kop.
Eenschquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:51 schreef eR1k_ het volgende:
Als je jezelf respecteert dan zet je dat meisje aan de kant en vertel je je broer wat je gedaan hebt. Ik krijg de indruk dat je jezelf probeert te overtuigen van het feit dat ze verliefd op je is. Als ze echt verliefd op je zou zijn dan had ze terplekke je broer voor jouw gedumpt. Jij komt op de 2e plaats voor haar. De reden dat je echt niet zonder haar kan is dat je te weinig vrouwen in je leven hebt die sex met je willen hebben.
Topic #2: Seks met broertje van mijn vriendquote:Een 2 jaar geleden had ik een relatie met een meisje, men broer kreeg een vriendin een 3 tal maand later.
Ik kon goed opschieten met die vriendin. Toen de relatie met mijn vriendin uitraakte ging het tevens heel slecht met de relatie van mijn broer en zijn vriendin. Dit was al een 7 maand bezig, een aan uit relatie. Die vriendin en ik spraken soms met elkaar af, om eens filmpje te zien, eens in de stad gaan wandelen en wat praten. We schoten goed op met elkaar, zij praatte soms over mijn broer en welk problemen ze hadden tesamen. Ik was een luisterend oor, zonder enige bijbedoelingen.
Maar na een tijdje begon ik er gevoelens voor te krijgen en besloot om verder geen contact meer te leggen. Zij bleef echter afspreken, en daar ik mij bleef voorliegen dat ik geen gevoelens had voor haar en dat er toch nooit iets zou gebeuren ben daar steeds op ingegaan. Echter een maand geleden zaten we terug een filmpje te kijken. Het ging toen heel slecht met hun relatie, en het leek eerder dat ze "verslaafd" waren aan elkaar. Ze konden elkaar niet loslaten. Op een gegeven moment ontstaat er een kussengevecht. We belanden na een kwartier hijgend naast elkaar op de zetel. Onze gezichten naar elkaar. We lachen eens, ze zegt dat dit nog fout gaat aflopen, ik bevestig dat en zet me wat rechter. Ze duwt me echter terug een kussen in het gezicht. Op een bepaald moment gaan we tegelijk naar elkaar en kussen elkaar, wat volgt is een hevige vrij partij. Na een paar uur liggen we stil in bed. Zegt ze dat ze verliefd is op mij, al een paar maand. Ik vertel haar van mijn gevoelens.
We spreken elkaar nadien nog paar keer af met elkaar en hebben nog 1 keer seks. Nu kan ze mijn broer nog steeds niet loslaten, we dromen er beiden van meer bij elkaar te zijn en elkaar in het openbaar te kunnen kussen. Zij kan hem echter nog niet loslaten en mijn broer laat haar niet gaan ook. Enkel zij, 2 vriendinnen van haar en ikzelf hebben weet van onze gevoelens voor elkaar. Ik wil dat ze mijn broer loslaat en mijn broer haar met rust laat. Ik ben niet bang voor zijn reactie want ben behoorlijk verliefd op haar waardoor ik bang ben verblind te zijn.
Kan er mij iemand advies geven met wat ik moet doen? Of beter, heeft iemand dit al meegemaakt? En wat heb jij dan gedaan?
Bedankt alvast voor iedere input.
quote:Sinds bijna 2 jaar heb ik een relatie met mijn vriend, maar dat gaat niet echt goed. Na een dik half jaar was het een knipperlicht relatie (waarom doet er nu niet toe). in. Ik kan dus goed opschieten met zijn broertje en we spraken gewoon af en toe gezellig met elkaar af. Gingen af en toe filmpje zien, een beetje rondhangen en jointjes roken in de stad, wat praten. Soms praatte ik met hem over zijn broer en de problemen die we hadden tesamen. Hij luisterde veel en prikte door mijn pms-aanvallen heen.
Nu, al die tijd was er niet veel aan de hand. Echter een maand geleden zaten we terug een filmpje te kijken. Het ging toen heel slecht met mijn relatie, en het leek eerder alsof we "verslaafd" zijn aan elkaar. We konden elkaar niet loslaten. Op een gegeven moment ontstaat er een kussengevecht. We belanden na een kwartier hijgend naast elkaar op de zetel. Onze gezichten naar elkaar. We lachen eens, ik zeg dat dit nog fout gaat aflopen, hij bevestig dat maar hij duwt me echter terug een kussen in het gezicht. Op een bepaald moment gaan we tegelijk naar elkaar en kussen elkaar, wat volgt is een hevige vrij partij. Na een paar uur liggen we stil in bed. Zegt hij dat hij verliefd is op mij, al een paar maand.
We spreken elkaar nadien nog paar keer af met elkaar en hebben nog 1 keer seks. Nu kan ik mijn vriend nog steeds niet loslaten, maar zijn broertje droomt er van meer bij elkaar te zijn en elkaar in het openbaar te kunnen kussen. Ik wil gewoon de dramakoningin uit kunnen hangen met zijn broer. Enkel ik, 2 vriendinnen van mij en hij hebben weet van zijn gevoelens voor mij. Hij wil dat ik mijn vriend loslaat en dat hij mij met rust laat. Hij zegt niet bang zijn voor zijn reactie want hij denkt gewoon niet na.
Kan er mij iemand advies geven met wat ik moet doen? Of beter, heeft iemand dit al meegemaakt? En wat heb jij dan gedaan?
.....wat probeer je nou uberhaupt te zeggen, anders dan de TS wijs te maken dat iemand een parodie-topic (ook wel 'lemming' genoemd) heeft gemaakt op dit topic?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, nog 1 keer dan:
Topic # 1: Seks met vriendin van broer
[..]
Topic #2: Seks met broertje van mijn vriend
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:33 schreef Xeanor het volgende:
[..]
.....wat probeer je nou uberhaupt te zeggen, anders dan de TS wijs te maken dat iemand een parodie-topic (ook wel 'lemming' genoemd) heeft gemaakt op dit topic?
Of geloof je nou serieus dat dat 2e topic echt is?![]()
Wat bedoel je dan met je post? Hoezo die regels in bold zetten?quote:
Hey, newsflash : voor iedereen die het zelf meemaakt is de situatie anders. Dat noemen we een stelletje tortelduifjes, verblind door de val des liefdes.quote:Op dinsdag 25 november 2008 04:29 schreef Eric1000 het volgende:
Even update.
Heb haar 2 dagen geleden duidelijk voor de keuze gesteld, hij of mij. Heb er tevens bij vermeld dat we geen toekomst hebben momenteel als we zo door doen. Heb er wel bij gezegd dat wat nu niet kan mss later wel kan. Uiteraard dan geheel volgens de regels. Ga men broer niet inlichten over wat er gebeurt is en dit is iets wat zij ook niet gaat doen.
Heb er tevens over gepraat met enkele andere mensen en zij vonden deze keuze ook de beste in een situatie waar er geen goede keuzes bestaan.
Ik heb bepaalde reacties gelezen van mensen die mij persoonlijk achten te kennen, hierop antwoord ik, je kent me niet dus zwijg liever ipv achterhaalde opmerkingen te geven. Heb al een paar relaties achter de rug (relaties langer dan een paar weken ). In deze situatie zijn we gewoon naar elkaar toegegroeid, verliefd geworden op elkaar en spijtig dat het mijn broer was die ze bedroog. Bedrog gebeurt dagelijks trouwens. Deze situatie echter niet. Gelukkig maar ook. Nu even op de tanden bijten, gevoelens verwerken en genieten van het vrijgezellen leven
Groet
Het gaat er niet om dat zij hem bedroog, maar dat jij dat deed.quote:Op dinsdag 25 november 2008 04:29 schreef Eric1000 het volgende:
Even update.
Heb haar 2 dagen geleden duidelijk voor de keuze gesteld, hij of mij. Heb er tevens bij vermeld dat we geen toekomst hebben momenteel als we zo door doen. Heb er wel bij gezegd dat wat nu niet kan mss later wel kan. Uiteraard dan geheel volgens de regels. Ga men broer niet inlichten over wat er gebeurt is en dit is iets wat zij ook niet gaat doen.
Heb er tevens over gepraat met enkele andere mensen en zij vonden deze keuze ook de beste in een situatie waar er geen goede keuzes bestaan.
Ik heb bepaalde reacties gelezen van mensen die mij persoonlijk achten te kennen, hierop antwoord ik, je kent me niet dus zwijg liever ipv achterhaalde opmerkingen te geven. Heb al een paar relaties achter de rug (relaties langer dan een paar weken ). In deze situatie zijn we gewoon naar elkaar toegegroeid, verliefd geworden op elkaar en spijtig dat het mijn broer was die ze bedroog. Bedrog gebeurt dagelijks trouwens. Deze situatie echter niet. Gelukkig maar ook. Nu even op de tanden bijten, gevoelens verwerken en genieten van het vrijgezellen leven
Groet
De vrouw van mijn beste vriend vraagt wel eens of ik wil nuecken, maar het voelt elke keer alsof ik m'n eigen familie anaal verneder, dus ik doe het maar niet meer...quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:33 schreef HeLLuM het volgende:
Het is een ongeschreven regel dat je de vriendin, of ex-vriendin, van je vrienden niet volhangt.
Hoeveel mensen heb je het verteld? De kans dat je broer er via via achter komt wordt wel heel groot zoquote:Op dinsdag 25 november 2008 04:29 schreef Eric1000 het volgende:
Sorry, niet fake. En dat andere topic is fake. Echter niet door mij gestart.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:33 schreef Chickiewickie het volgende:
kansloos en hartstikke fake, als jullie idd dat ene topic ff bekijken die iemand hier ergens boven aangeeft. tijd voor een slotje?
He droplul, tis je broeders man!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:49 schreef Eric1000 het volgende:
[..]
Sorry, niet fake. En dat andere topic is fake. Echter niet door mij gestart.
Ik hoop dat, mocht hij ooit de 'ware' in zijn ogen tegenkomen.. dat z'n broer dan ook zijn vrouw neukt. Kan hij eens voelen hoe dat is.quote:
zoiets wssquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef De-Boswachter het volgende:
Heb je misschien een foto van haar? Of een linkje?
Dan kunnen we even kijken voor wie je deze enorme berg ellende over je heen laat komen.....
Echt mên, het is je broer man!!
Sommigen snappen dit niet hoor. Persoonlijk ken ik ook een dergelijke relatie. Het is nu gewoon kut voorlopig. En ben 25 zij 20. Die foto hierboven is grappig, maar tis beslist een knap meisje. En met spijt zeg ik nu al dat ik geen foto ga posten aangezien ik anon wens te blijven.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:03 schreef tutjehola het volgende:
NIet zo somber zeg, vriendin van mij had iets met de vriend van haar zus, zus vond het niet zo heel erg, was stoplicht relatie en die twee paste niet bij elkaar. Vriendin en man leven al lang en gelukkig, zus zit er niet mee. Het KAN dus goed gaan.
Weet je broer het nu al? Ga nou ens met em praten man!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:41 schreef Eric1000 het volgende:
[..]
Sommigen snappen dit niet hoor. Persoonlijk ken ik ook een dergelijke relatie. Het is nu gewoon kut voorlopig. En ben 25 zij 20. Die foto hierboven is grappig, maar tis beslist een knap meisje. En met spijt zeg ik nu al dat ik geen foto ga posten aangezien ik anon wens te blijven.
Haar vandaag terug gezien, ze leeft in een hel bij men broer maar kan er geen afstand van nemen. Heb haar aangeraden even alles te laten rusten om het allemaal op een rijtje te zetten.
Daarom kan ie ook beter niks tegen zijn broer zeggen Gewoon stiekem rotzooien ts Als je maar lol hebt En je broer wel recht in de ogen blijven kijkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:33 schreef Shayndel het volgende:
Dom actie, want straks ben je je broer kwijt. Misschien dat dat meisje jouw een tijdje al dumpt en dan heb je je broer verloren. Eigen familie gaat voor het meisje en je duik al zowiezo niet in bed met de relatie van een bloedverwant.
Maar je hebt er wel over nagedacht dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:58 schreef bikkeltje2 het volgende:
Ik kan mijn broer missen als kiespijn, maar om daarvoor nu met die vrouw van hem naar bed te gaan ... gadver! Ik wordt wel zo missleijk van dat idee. Zal bij mij sowieso niet lukken dus! Ze is nog erger dan die broer van mij!
Dit hoor ik mensen wel vaker zeggen. Alsof je al je verliefd bent gewoon maar allerhande mensen moet gaan kwetsenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef Sattyagraha het volgende:
Onthoudt dit: All is fair in love and war.
Het is ook geen vrijkaartje om te gaan lopen kwetsen. 0_oquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit hoor ik mensen wel vaker zeggen. Alsof je al je verliefd bent gewoon maar allerhande mensen moet gaan kwetsen
Ben het zeer oneens met die stelling. Het is echt zo'n doodoener die mensen maar roepen om zichzelf te sussen
En toch klopt die stelling!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:33 schreef Ripley het volgende:
Ben het zeer oneens met die stelling. Het is echt zo'n doodoener die mensen maar roepen om zichzelf te sussen
Hij gebruikt 'terug' ipv 'weer', hè?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:21 schreef JAM het volgende:
ts Is een Belg. Ja of nee?
Dit dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:08 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Waarom moet familie automatisch iets belangrijks zijn? Het is fucking bloedsverwantschap, en voor sommigen stopt het daar. Keep an open mind, fagballs.
OT: Kutsituatie, enige wat je kan doen is de consequenties ondergaan. Succes.
Dat dus. Je bloedeigen broer verloochenen voor zo´n slet.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef mafkees01 het volgende:
Ik heb een hele goede relatie met mijn broers. En die zijn er voor het leven. Meisjes niet. Daar kun je later nooit meer op terugvallen als het stuk loopt. Zonde...![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Godshand het volgende:
Goed trio met je broer en haar houden, en dan die slet naakt de straat op dumpen...
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:53 schreef Eric1000 het volgende:
Een 2 jaar geleden had ik een relatie met een meisje, men broer kreeg een vriendin een 3 tal maand later.
Ik kon goed opschieten met die vriendin. Toen de relatie met mijn vriendin uitraakte ging het tevens heel slecht met de relatie van mijn broer en zijn vriendin. Dit was al een 7 maand bezig, een aan uit relatie. Die vriendin en ik spraken soms met elkaar af, om eens filmpje te zien, eens in de stad gaan wandelen en wat praten. We schoten goed op met elkaar, zij praatte soms over mijn broer en welk problemen ze hadden tesamen. Ik was een luisterend oor, zonder enige bijbedoelingen.
Maar na een tijdje begon ik er gevoelens voor te krijgen en besloot om verder geen contact meer te leggen. Zij bleef echter afspreken, en daar ik mij bleef voorliegen dat ik geen gevoelens had voor haar en dat er toch nooit iets zou gebeuren ben daar steeds op ingegaan. Echter een maand geleden zaten we terug een filmpje te kijken. Het ging toen heel slecht met hun relatie, en het leek eerder dat ze "verslaafd" waren aan elkaar. Ze konden elkaar niet loslaten. Op een gegeven moment ontstaat er een kussengevecht. We belanden na een kwartier hijgend naast elkaar op de zetel. Onze gezichten naar elkaar. We lachen eens, ze zegt dat dit nog fout gaat aflopen, ik bevestig dat en zet me wat rechter. Ze duwt me echter terug een kussen in het gezicht. Op een bepaald moment gaan we tegelijk naar elkaar en kussen elkaar, wat volgt is een hevige vrij partij. Na een paar uur liggen we stil in bed. Zegt ze dat ze verliefd is op mij, al een paar maand. Ik vertel haar van mijn gevoelens.
We spreken elkaar nadien nog paar keer af met elkaar en hebben nog 1 keer seks. Nu kan ze mijn broer nog steeds niet loslaten, we dromen er beiden van meer bij elkaar te zijn en elkaar in het openbaar te kunnen kussen. Zij kan hem echter nog niet loslaten en mijn broer laat haar niet gaan ook. Enkel zij, 2 vriendinnen van haar en ikzelf hebben weet van onze gevoelens voor elkaar. Ik wil dat ze mijn broer loslaat en mijn broer haar met rust laat. Ik ben niet bang voor zijn reactie want ben behoorlijk verliefd op haar waardoor ik bang ben verblind te zijn.
wat hij zegt. Je broer zou het niet chill vinden dat jij zijn batsslet batst.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Godshand het volgende:
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef Eric1000 het volgende:
... het opbiechten aan men broer ...
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 18 december 2008 00:02 schreef Scarlet... het volgende:
Weet je wat jij moet doen. VOOR JEZELF KIEZEN.
En nee dan bedoel ik niet voor haar of voor je broer.
Ga toch niet lggen roeren in die rotzooi. Zij gaat niet weg bij hem, jij wil bij haar. Als je je nu losmaakt, heb je jezelf een hoop leed bespaard, echt waar.
Je kunt beter sterk zijn. Je weet gewoon dat dit geen ware liefde is. Niks als ellende.
Je kunt zowiezo beter niet verliefd worden op iemand die niet net uit een relatie stapt.
Zeg nee tegen haar, ga je eigen ding doen en kijk het af. Je zult zien, zij blijft bij hem, jij wordt gebruikt. Of niet meer als je daar voor kiest.
En uhm, ja ik weet het, liefde maakt blind. Ik snap dat je dat allemaal niet kunt zien. Daarom kun je maar beter een stapje terug doen en het van een afstand bekijken.
Los deze puzzel eerst maar eens op.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:53 schreef Eric1000 het volgende:
Ik ben niet bang voor zijn reactie want ben behoorlijk verliefd op haar waardoor ik bang ben verblind te zijn.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:31 schreef Xeanor het volgende:
Eric is inmiddels, met z'n ballen in z'n keel, verdwenen onder een laag vers beton.
Dacht ze over je broer ook..quote:Op woensdag 19 november 2008 23:48 schreef Eric1000 het volgende:
[..]
En een fijne kerst.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:43 schreef alors het volgende:
Ahahah sowieso, even buiten beschouwing laten dat het de vriendin van je broer is.
Waarom denk je in vredesnaam dat ze jou wel trouw zal zijn?![]()
Ze played jullie, krijgen jullie straks ruzie en dan peert zij em. Nog veel gezelligheid gewenst de komende jaren tijdens familiebijeenkomsten
Hulde!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus trouwens, alleen daarom al thumbs down.
Verder kan je je broer dat toch niet maken! Wat een ongelofelijke steek in de rug geef je hem zeg!
Verschrikkelijk. Als mijn zusje dat zou doen zou ze echt een hele tijd uit mijn buurt mogen blijven.
Zoiets doe je gewoon NIET. Ook al kwam het ook van haar kant af. Het is vies, het is laag, het is gewoon onmenselijk!
CAPS LOCK RULED JEWEETSquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:22 schreef verloreninduisternis het volgende:
EEN GOED BAND MET JE BROER IS STERKER DAN ELK HUWELIJK
AL ZIE JE ELKAAR JAREN NIET JE BLIJFT NOG STEEDS ELKAARS BESTE MATEN!
Je steelt mijn vraag.quote:
Ergens in een kelder in een vriezer van de broer van TS.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zou om de natuurlijke gebroederlijke relatie nieuw leven in te blazen haar met z'n 2'en pakken en als echte broers vechten om wie in welk gaatje mag.
Opgelost.
Dat vermoed ik ook.quote:Op zondag 28 december 2008 16:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ergens in een kelder in een vriezer van de broer van TS..
quote:Enkel zij, 2 vriendinnen van haar en ikzelf hebben weet van onze gevoelens voor elkaar.
Wat weet jij daar nou van? Je hebt niet eens een lul.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jij trekt op je broer? Woon je in Volendam ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik kan een beetje meespreken
onlangs ontmoete ik een ex van mijn broer, ze is even oud als ik, mn broer paar jaar ouder
nou, ik ontmoete ze dus in een dancing, kende ze van zien, en kwam ze lekker flirten bij ik
toen zijn we aan de praat geraakt, ze vond me super blablabla
flirten blablabla, ik ging er neit op in, omdat ik het niet vertrouwde
en ze zei ook wel eens dat ik enorm op mn broer trok, dus na dat was de kous af
hoewel
ik was super verliefd op haar geworden, had het zeer moeilijk, maar kheb het gelaten voor wat het is
Zij had het er duidelijk minder moeilijk mee, had ik gewild had ik der zeker in bed gekregen xD
Ik dacht al inderdaad, hebben we hier Jack Tuyp?quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij trekt op je broer? Woon je in Volendam ofzo?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij trekt op je broer? Woon je in Volendam ofzo?
Hoe weet jij nou weer dat ik geen lul heb?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef thabit het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Je hebt niet eens een lul.
(Ik weet er overigens ook niks van hoor, ik heb namelijk niet eens een broer.)
Ik denk dat ze er wel eens eentje gezien heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef thabit het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Je hebt niet eens een lul.
(Ik weet er overigens ook niks van hoor, ik heb namelijk niet eens een broer.)
hoi_piepeloi.zipquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat ik geen lul heb?
Bewijs het maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er wel eens eentje gezien heeft.
Als hechte familie deel je alles.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef TheSorrow het volgende:
Is het lekker Eric, die soa van je broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |