Sinds bijna 2 jaar heb ik een relatie met mijn vriend, maar dat gaat niet echt goed. Na een dik half jaar was het een knipperlicht relatie (waarom doet er nu niet toe). in. Ik kan dus goed opschieten met zijn broertje en we spraken gewoon af en toe gezellig met elkaar af. Gingen af en toe filmpje zien, een beetje rondhangen en jointjes roken in de stad, wat praten. Soms praatte ik met hem over zijn broer en de problemen die we hadden tesamen. Hij luisterde veel en prikte door mijn pms-aanvallen heen.
Nu, al die tijd was er niet veel aan de hand. Echter een maand geleden zaten we terug een filmpje te kijken. Het ging toen heel slecht met mijn relatie, en het leek eerder alsof we "verslaafd" zijn aan elkaar. We konden elkaar niet loslaten. Op een gegeven moment ontstaat er een kussengevecht. We belanden na een kwartier hijgend naast elkaar op de zetel. Onze gezichten naar elkaar. We lachen eens, ik zeg dat dit nog fout gaat aflopen, hij bevestig dat maar hij duwt me echter terug een kussen in het gezicht. Op een bepaald moment gaan we tegelijk naar elkaar en kussen elkaar, wat volgt is een hevige vrij partij. Na een paar uur liggen we stil in bed. Zegt hij dat hij verliefd is op mij, al een paar maand.
We spreken elkaar nadien nog paar keer af met elkaar en hebben nog 1 keer seks. Nu kan ik mijn vriend nog steeds niet loslaten, maar zijn broertje droomt er van meer bij elkaar te zijn en elkaar in het openbaar te kunnen kussen. Ik wil gewoon de dramakoningin uit kunnen hangen met zijn broer. Enkel ik, 2 vriendinnen van mij en hij hebben weet van zijn gevoelens voor mij. Hij wil dat ik mijn vriend loslaat en dat hij mij met rust laat. Hij zegt niet bang zijn voor zijn reactie want hij denkt gewoon niet na.
Kan er mij iemand advies geven met wat ik moet doen? Of beter, heeft iemand dit al meegemaakt? En wat heb jij dan gedaan?
Bedankt alvast voor iedere input.
[ Bericht 0% gewijzigd door MLI op 19-11-2008 23:49:17 ]