Wat weet jij daar nou van? Je hebt niet eens een lul.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gadverdamme, je gaat je lul toch niet in een gat hangen waar je broer zijn zaad al in geloosd heeft!
Jij trekt op je broer? Woon je in Volendam ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik kan een beetje meespreken
onlangs ontmoete ik een ex van mijn broer, ze is even oud als ik, mn broer paar jaar ouder
nou, ik ontmoete ze dus in een dancing, kende ze van zien, en kwam ze lekker flirten bij ik
toen zijn we aan de praat geraakt, ze vond me super blablabla
flirten blablabla, ik ging er neit op in, omdat ik het niet vertrouwde
en ze zei ook wel eens dat ik enorm op mn broer trok, dus na dat was de kous af
hoewel
ik was super verliefd op haar geworden, had het zeer moeilijk, maar kheb het gelaten voor wat het is
Zij had het er duidelijk minder moeilijk mee, had ik gewild had ik der zeker in bed gekregen xD
Ik dacht al inderdaad, hebben we hier Jack Tuyp?quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij trekt op je broer? Woon je in Volendam ofzo?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij trekt op je broer? Woon je in Volendam ofzo?
Hoe weet jij nou weer dat ik geen lul heb?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef thabit het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Je hebt niet eens een lul.
(Ik weet er overigens ook niks van hoor, ik heb namelijk niet eens een broer.)
Ik denk dat ze er wel eens eentje gezien heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef thabit het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Je hebt niet eens een lul.
(Ik weet er overigens ook niks van hoor, ik heb namelijk niet eens een broer.)
hoi_piepeloi.zipquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat ik geen lul heb?
Bewijs het maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er wel eens eentje gezien heeft.
Als hechte familie deel je alles.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef TheSorrow het volgende:
Is het lekker Eric, die soa van je broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |