abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63380260
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:12 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Onzin, dus. Waarom vertalen mensen in hemelsnaam altijd hun eigen jeugdervaringen naar anderen alsof het de fucking norm is? Alsof het ziek is als je afwijkt, als je je hele familie eigenlijk niet mag? Al die wijdverspreide misverstanden
Klopt, er zijn ook mensen die minder goed opgevoed zijn of minder geluk hadden met hun familie. Dat maakt daar echter nog niet de standaard van, deze soort mens wijkt af omdat ze maar weinig voor komt. Dat maakt afwijken niet ziek, maar wel niet-representabel.
pi_63382205
quote:
Op donderdag 20 november 2008 09:53 schreef As_33 het volgende:
Je hebt het niet al te best aangepakt hè Dat je verliefd wordt, oke, kan gebeuren, maar om daar al iets mee te doen zolang ze nog bij je broer is Toen mijn vriend jaren en jaren geleden verliefd werd op de vriendin van zijn broer en zij op hem, is hij eerst met zijn broer gaan praten en heeft toen 'toestemming' gekregen, dát is de manier om zoiets aan te pakken.
Ik zou even een flinke afstand nemen, een paar maanden lang waarin zij de boel eerst netjes gaat afronden met je broer.
Ja inderdaad, dat lijkt me ook de beste oplossing. Het zal wel bloed zweet en tranen kosten om dit te bewerkstelligen. Ik ben er namelijk al paar maand verliefd op en dit in beide richtingen. Ergens voel ik ook de behoefte om alles op te biechten aan men broer. Dit is gewoon een gigantische kutzooi. Ik ben er zelf verantwoordelijk voor dat besef ik. Bedankt in elk geval voor de vele reacties, denk dat ik zowat alle mogelijkheden heb gelezen die ook ik in gedachten heb, nu nog de beste keuze maken.
pi_63383735
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:22 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Klopt, er zijn ook mensen die minder goed opgevoed zijn of minder geluk hadden met hun familie. Dat maakt daar echter nog niet de standaard van, deze soort mens wijkt af omdat ze maar weinig voor komt. Dat maakt afwijken niet ziek, maar wel niet-representabel.
Dus is overgeneralisatie gerechtvaardigd? Daarbij is het niet zo dat het weinig voorkomt, kijk naar hoeveel gezinnen er stuk lopen, hoeveel kinderen er weglopen. En dan nog is er de grootste groep van mensen die hun gezin wel tolereren, en vice versa, maar die onvoorwaardelijke liefde is bullshit.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_63384251
Meervoud van maand = maanden

Ontopic: Bro's before hoow's

Echt hoe dom kun je zijn...
pi_63384480
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:20 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Dus is overgeneralisatie gerechtvaardigd? Daarbij is het niet zo dat het weinig voorkomt, kijk naar hoeveel gezinnen er stuk lopen, hoeveel kinderen er weglopen. En dan nog is er de grootste groep van mensen die hun gezin wel tolereren, en vice versa, maar die onvoorwaardelijke liefde is bullshit.
Kan ik hier uit concluderen dat het bij jou niet als een zonnetje gaat in de familie? Bij mij ook niet altijd hoor, maar ik houd wel van mijn familie.
pi_63385279
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:44 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Kan ik hier uit concluderen dat het bij jou niet als een zonnetje gaat in de familie? Bij mij ook niet altijd hoor, maar ik houd wel van mijn familie.
Nee, alles gaat prima, haha. Ik heb het goed, maar ik ken veel mensen bij wie dat niet zo is. En ik heb een hekel aan mensen die alles vanuit zo'n nauw perspectief zien. Alles heeft meerdere kanten, niks is zeker, dus als je wilt oordelen, overweeg alles dan ook goed.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_63385390
De grap was leuk, maar ik maak er een einde aan:

Seks met broertje van mijn vriend (de andere kant van het verhaal)

AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 21 november 2008 @ 02:02:53 #108
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63393657
Waarschijnlijk wist je het nog niet, maar ik ben ook een broer van je. Dus nu is het mijn beurt ja!
pi_63394039
haha jij bent echt een kut menneke man, en het nog goed praten met 'maar hij behandelt haar toch zo slecht'.
je gaat nu wel allemaal zieltjes proberen te winnen in dit topic maar jij weet zelf ook heel goed dat jij denkt dat je het allemaal goed doet, jouw broer is immers de badguy.

zou ik jou even vertellen dat jij een rebound boy bent en jouw broer het type waar ze op valt. je bent gewoon een beta boy. je faalt echt hard en als je hier nu was had ik je tegen je kop aangeslagen in de hoop je wat wijsheid bij te brengen.

je bent echt een zieke geest als je dit doet hoor je spoort echt niet.
  vrijdag 21 november 2008 @ 02:39:37 #110
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63394056
Een mes in de rug van je broer steken ... het komt in de beste families voor!
pi_63394114
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef Eric1000 het volgende:
Ik kom goed overeen met mijn broer. Ben gewoon verliefd op haar en zij op mij. Je moet weten dat mijn broer haar meermaals bedrogen heeft. Ik weet daarvan, zij van enkelen. Bedankt voor de reacties, al is er niet veel constructief uit gekomen.
En jij bedriegt niemand he? En zij dus ook niet he?
Je weet in ieder geval dat je met een onbetrouwbaar wijf zit.
Succes met je relatie.
pi_63394800
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:20 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Nee, overgeneralisatie is niet gerechtvaardigd maar daar is ook geen sprake van.
Jawel, het komt wel weinig voor. Weinig en veel zijn relatieve begrippen, en op de totale Nederlandse bevolking stelt het echt niet veel voor. Ik heb het dan uiteraard over gezinnen waarin kinderen opgevoed worden met het idee dat het in dit topic genoemde gedrag als normaal kan worden beschouwd. Dus niet over gezinnen die stuk lopen of probleemgezinnen in het algemeen. Wat dat betreft heeft elk huisje haar kruisje natuurlijk.
  vrijdag 21 november 2008 @ 07:21:24 #113
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63394852
het lijkt allemaal wel een trailerpark
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63395033
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Godshand het volgende:
Goed trio met je broer en haar houden, en dan die slet naakt de straat op dumpen...
Whehehe
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_63395154
Ooit was het zelfs verplicht om de vrouw van je broer (erbij) te nemen als je broer iets is overkomen.

[serieus]
het is not-done om aan te pappen met iemand die een relatie heeft, maar er zijn mensen die zeggen: niet geschoten is altijd mis. In dit geval was het de vriendin van je broer, en je hebt zelf geen initiatieven genomen, behalve afspraakjes geaccepteerd. Toch vind ik dat je zelf-verantwoordelijkheid had moeten nemen en haar een halt had moeten toezeggen op het moment dat ze je voor het eerst wilde zoenen. Wees duidelijk dat je zo niet bent en dat je alleen iets wilt als ze het netjes afmaakt met je broer.
Aangezien je niet hebt laten zien zo in elkaar te zitten verdienen jullie elkaar en ben je eigenlijk net zoals je broer
[/serieus]
And the druids turn to stone...
pi_63397653
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 02:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

En jij bedriegt niemand he? En zij dus ook niet he?
Je weet in ieder geval dat je met een onbetrouwbaar wijf zit.
Succes met je relatie.
Inderdaad, dat wijf spoort zelf ook niet, die gaat er straks inderdaad vandoor met je pa of een neef.
pi_63397976
gast, dat wijf gaat er straks met een ander vandoor en het enige dat er dan overblijft zijn 2 gekwetste elkaar hatende broers
pi_63398148
Zij mag niet zo met gevoelens spelen. Ze wist dondersgoed waar ze mee bezig was, ik had haar op straat gezet om de band met je broer niet (al te veel) te beschadigen en face 2 face aan hem verteld wat er gebeurd is.
  vrijdag 21 november 2008 @ 11:00:30 #119
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_63398696
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:54 schreef Eric1000 het volgende:
Ok, kappen met haar, gaat pijn doen maar zit er ook aan te denken.
Enerzijds wil ik het opbiechten aan men broer en denk, ben bijna zeker, dat hij het mij gaat vergeven aangezien hij er enkele reserve vriendinnen heeft en niet echt van haar houd.
Echt kut, zit zo in de knoop
Kap het af. Zorg ervoor dat zij het uitmaakt met je broer en laat het voor wat het is... Zou het niet vertellen of je moet echt zeker weten dat hij je vergeeft.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_63398791
Jezus, m'n post gewoon verwijderd. TS zit gewoon te bullshitten. Slotje.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63402265
Conclusie van het verhaal: TS is klootmongool. TS stelt vriendin boven familie. TS is naief als de pest. TS mag direct naar de hel en komt niet langs de hemel.
pi_63403587
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 08:10 schreef Panthera1984 het volgende:

Toch vind ik dat je zelf-verantwoordelijkheid had moeten nemen en haar een halt had moeten toezeggen op het moment dat ze je voor het eerst wilde zoenen.
Amen.

Maar goed, te laat, damage control dus. Haar duidelijk maken dat het zo niet kan, alle contact verbreken en over een maand, als je weer helder kan nadenken, zie je in dat dit het beste was. Niets tegen je broer zeggen verder, dat maakt meer kapot dan dat het goed doet.

Eigenlijk zou je het beste een maand op vakantie gaan nu...
Ja, ik generaliseer.
pi_63404844
TS is een klootzak.. beetje je broer een flinke trap nageven. Oh trouwens.. ze is met je vreemdgegaan en als je denkt dat dat niet voor herhaling vatbaar is dan heb je een enorme blok voor je kop.
pi_63405352
Als je jezelf respecteert dan zet je dat meisje aan de kant en vertel je je broer wat je gedaan hebt. Ik krijg de indruk dat je jezelf probeert te overtuigen van het feit dat ze verliefd op je is. Als ze echt verliefd op je zou zijn dan had ze terplekke je broer voor jouw gedumpt. Jij komt op de 2e plaats voor haar. De reden dat je echt niet zonder haar kan is dat je te weinig vrouwen in je leven hebt die sex met je willen hebben.
pi_63405870
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 14:34 schreef Netstorm het volgende:
TS is een klootzak.. beetje je broer een flinke trap nageven. Oh trouwens.. ze is met je vreemdgegaan en als je denkt dat dat niet voor herhaling vatbaar is dan heb je een enorme blok voor je kop.
Mijn broer is al jaren vertrokken vanwege zijn opleiding, maar zoiets wat TS heeft gedaan zou ik nooit en ten nimmer bij mijn broer flikken. Kom op zeg, lekkere familie is dat. Zoiets doe je gewoon niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')