Maar je hebt er wel over nagedacht dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:58 schreef bikkeltje2 het volgende:
Ik kan mijn broer missen als kiespijn, maar om daarvoor nu met die vrouw van hem naar bed te gaan ... gadver! Ik wordt wel zo missleijk van dat idee. Zal bij mij sowieso niet lukken dus! Ze is nog erger dan die broer van mij!
Dit hoor ik mensen wel vaker zeggen. Alsof je al je verliefd bent gewoon maar allerhande mensen moet gaan kwetsenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef Sattyagraha het volgende:
Onthoudt dit: All is fair in love and war.
Het is ook geen vrijkaartje om te gaan lopen kwetsen. 0_oquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit hoor ik mensen wel vaker zeggen. Alsof je al je verliefd bent gewoon maar allerhande mensen moet gaan kwetsen
Ben het zeer oneens met die stelling. Het is echt zo'n doodoener die mensen maar roepen om zichzelf te sussen
En toch klopt die stelling!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:33 schreef Ripley het volgende:
Ben het zeer oneens met die stelling. Het is echt zo'n doodoener die mensen maar roepen om zichzelf te sussen
Hij gebruikt 'terug' ipv 'weer', hè?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:21 schreef JAM het volgende:
ts Is een Belg. Ja of nee?
Dit dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:08 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Waarom moet familie automatisch iets belangrijks zijn? Het is fucking bloedsverwantschap, en voor sommigen stopt het daar. Keep an open mind, fagballs.
OT: Kutsituatie, enige wat je kan doen is de consequenties ondergaan. Succes.
Dat dus. Je bloedeigen broer verloochenen voor zo´n slet.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef mafkees01 het volgende:
Ik heb een hele goede relatie met mijn broers. En die zijn er voor het leven. Meisjes niet. Daar kun je later nooit meer op terugvallen als het stuk loopt. Zonde...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |