Dat meen ik serieus trouwens, alleen daarom al thumbs downquote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gadverdamme, je gaat je lul toch niet in een gat hangen waar je broer zijn zaad al in geloosd heeft!
ach die chick heeft het mooi geregeld...quote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gadverdamme, je gaat je lul toch niet in een gat hangen waar je broer zijn zaad al in geloosd heeft!
En wat moet je de familie zeggen dan.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik kan mij nog wel voorstellen dat je er gevoelens voor krijgt (alhoewel, niet voor de vriendin van mijn broer). Maar als die gevoelens van beide kanten zijn, laat haar dan eerst der relatie met je broer uitzoeken. Als dat voorbij is, kan je eventueel wat met elkaar beginnen. Alhoewel het dan natuurlijk nog steeds wel raar is, en naar voor je broer. Maar als je echt verliefd bent, en het geen bevlieging is, moet je daarvoor gaan vind ik.
quote:wat volgt is een hevige vrij partij. Na een paar uur liggen we stil in bed.
Ach kerel ga fietsen. Dit doe je gewoon niet, het is je fucking eigen broer. Zo'n meisje is vervangbaar, en zeker als ze zelf ook niet kan bedenken dat dit gewoon erg laag is, ook haar moraal is dus gewoon enorm verrot, het lijkt me dan ook een zeer onaangenaam persoon.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik kan mij nog wel voorstellen dat je er gevoelens voor krijgt (alhoewel, niet voor de vriendin van mijn broer). Maar als die gevoelens van beide kanten zijn, laat haar dan eerst der relatie met je broer uitzoeken. Als dat voorbij is, kan je eventueel wat met elkaar beginnen. Alhoewel het dan natuurlijk nog steeds wel raar is, en naar voor je broer. Maar als je echt verliefd bent, en het geen bevlieging is, moet je daarvoor gaan vind ik.
Wat is daar mis mee?quote:
Dat dusquote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, en ja, het is nog steeds een klote streek, maar ik kan mij voorstellen dat je gevoelens boven het kutte aan de situatie gaat.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
En wat moet je de familie zeggen dan.
Op de verjaardag van oma: "Ja ze hoort nu bij mij hoor."
Gast wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |