abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63360603
Een 2 jaar geleden had ik een relatie met een meisje, men broer kreeg een vriendin een 3 tal maand later.
Ik kon goed opschieten met die vriendin. Toen de relatie met mijn vriendin uitraakte ging het tevens heel slecht met de relatie van mijn broer en zijn vriendin. Dit was al een 7 maand bezig, een aan uit relatie. Die vriendin en ik spraken soms met elkaar af, om eens filmpje te zien, eens in de stad gaan wandelen en wat praten. We schoten goed op met elkaar, zij praatte soms over mijn broer en welk problemen ze hadden tesamen. Ik was een luisterend oor, zonder enige bijbedoelingen.

Maar na een tijdje begon ik er gevoelens voor te krijgen en besloot om verder geen contact meer te leggen. Zij bleef echter afspreken, en daar ik mij bleef voorliegen dat ik geen gevoelens had voor haar en dat er toch nooit iets zou gebeuren ben daar steeds op ingegaan. Echter een maand geleden zaten we terug een filmpje te kijken. Het ging toen heel slecht met hun relatie, en het leek eerder dat ze "verslaafd" waren aan elkaar. Ze konden elkaar niet loslaten. Op een gegeven moment ontstaat er een kussengevecht. We belanden na een kwartier hijgend naast elkaar op de zetel. Onze gezichten naar elkaar. We lachen eens, ze zegt dat dit nog fout gaat aflopen, ik bevestig dat en zet me wat rechter. Ze duwt me echter terug een kussen in het gezicht. Op een bepaald moment gaan we tegelijk naar elkaar en kussen elkaar, wat volgt is een hevige vrij partij. Na een paar uur liggen we stil in bed. Zegt ze dat ze verliefd is op mij, al een paar maand. Ik vertel haar van mijn gevoelens.

We spreken elkaar nadien nog paar keer af met elkaar en hebben nog 1 keer seks. Nu kan ze mijn broer nog steeds niet loslaten, we dromen er beiden van meer bij elkaar te zijn en elkaar in het openbaar te kunnen kussen. Zij kan hem echter nog niet loslaten en mijn broer laat haar niet gaan ook. Enkel zij, 2 vriendinnen van haar en ikzelf hebben weet van onze gevoelens voor elkaar. Ik wil dat ze mijn broer loslaat en mijn broer haar met rust laat. Ik ben niet bang voor zijn reactie want ben behoorlijk verliefd op haar waardoor ik bang ben verblind te zijn.

Kan er mij iemand advies geven met wat ik moet doen? Of beter, heeft iemand dit al meegemaakt? En wat heb jij dan gedaan?

Bedankt alvast voor iedere input.
  woensdag 19 november 2008 @ 22:55:58 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63360679
Ik vind je een fucking held! Maargoed, of je vertelt het je broer en je faced the consequences, of je kapt er mee. Zijn niet zoveel opties geloof ik.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_63360729
Goed trio met je broer en haar houden, en dan die slet naakt de straat op dumpen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_63360733
Gadverdamme, je gaat je lul toch niet in een gat hangen waar je broer zijn zaad al in geloosd heeft !
  woensdag 19 november 2008 @ 22:57:38 #5
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_63360734
Ik had advies kunnen geven maar daar is het nu te laat voor. LOSER!
pi_63360852
Hoe is je verstandhouding met je broer dan?
pi_63360886
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gadverdamme, je gaat je lul toch niet in een gat hangen waar je broer zijn zaad al in geloosd heeft !
Dat meen ik serieus trouwens, alleen daarom al thumbs down .
Verder kan je je broer dat toch niet maken! Wat een ongelofelijke steek in de rug geef je hem zeg!
Verschrikkelijk. Als mijn zusje dat zou doen zou ze echt een hele tijd uit mijn buurt mogen blijven.

Zoiets doe je gewoon NIET. Ook al kwam het ook van haar kant af. Het is vies, het is laag, het is gewoon onmenselijk!
  woensdag 19 november 2008 @ 23:05:23 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63360955
Jullie moeten het jouw broer vertellen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63360970
Kutkneus. Je had in eerste instantie nooit met haar mogen afspreken.

Nu ben je één van de twee kwijt.
WOS'ser for life.
pi_63360973
quote:
ach die chick heeft het mooi geregeld...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_63361029
Ik kan mij nog wel voorstellen dat je er gevoelens voor krijgt (alhoewel, niet voor de vriendin van mijn broer ). Maar als die gevoelens van beide kanten zijn, laat haar dan eerst der relatie met je broer uitzoeken. Als dat voorbij is, kan je eventueel wat met elkaar beginnen. Alhoewel het dan natuurlijk nog steeds wel raar is, en naar voor je broer. Maar als je echt verliefd bent, en het geen bevlieging is, moet je daarvoor gaan vind ik.
  woensdag 19 november 2008 @ 23:08:29 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63361041
Dit is wel erg hoor tering.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63361050
Wat een klootzak ben jij zeg.
Vriendin boven je broer stellen. Totaal geen respect. Als je gevoelens hebt oke.
Maar je zet TEN ALLE TIJDEN je verstand boven je gevoelens. Dat heb je nu niet gedaan.
Je bent echt een ontiegelijke egoïst dat je zoiets flikt, en vervolgens ook eens willen dat ze voor jou kiest en je broer haar met rust moet laten.

Sorry, maar geen enkel respect voor je. Ik hoop ook dat je het keihard afleert, waardoor je zoiets NOOIT meer zult flikken

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb een hele goede relatie met mijn broers. En die zijn er voor het leven. Meisjes niet. Daar kun je later nooit meer op terugvallen als het stuk loopt. Zonde...
  woensdag 19 november 2008 @ 23:09:23 #14
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63361075
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik kan mij nog wel voorstellen dat je er gevoelens voor krijgt (alhoewel, niet voor de vriendin van mijn broer ). Maar als die gevoelens van beide kanten zijn, laat haar dan eerst der relatie met je broer uitzoeken. Als dat voorbij is, kan je eventueel wat met elkaar beginnen. Alhoewel het dan natuurlijk nog steeds wel raar is, en naar voor je broer. Maar als je echt verliefd bent, en het geen bevlieging is, moet je daarvoor gaan vind ik.
En wat moet je de familie zeggen dan.
Op de verjaardag van oma: "Ja ze hoort nu bij mij hoor."
Gast wtf.
  woensdag 19 november 2008 @ 23:10:30 #15
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_63361105
Die slet stapt later vast over naar je pa en/of opa.

Sowieso dumpen.
WOS'ser for life.
pi_63361164
Wat een hufter ben jij zeg, Je gaat voor een vervangbare kut hoer toch niet je bloed eigen familie op het spel zetten?
  woensdag 19 november 2008 @ 23:12:25 #17
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_63361171
Veel mensen die iets met de vriend(in) van hun broer/zus beginnen, hebben - vaak onbewust - een hekel aan hun broer/zus.
Hoe zit dat met jou, TS?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_63361220
quote:
wat volgt is een hevige vrij partij. Na een paar uur liggen we stil in bed.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_63361229
Klinkt als een goede ouderwetse Jerry Springer-uitzending
pi_63361257
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Ach kerel ga fietsen. Dit doe je gewoon niet, het is je fucking eigen broer. Zo'n meisje is vervangbaar, en zeker als ze zelf ook niet kan bedenken dat dit gewoon erg laag is, ook haar moraal is dus gewoon enorm verrot, het lijkt me dan ook een zeer onaangenaam persoon.
  woensdag 19 november 2008 @ 23:15:28 #21
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63361264
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?

OT: TS, ik neem aan dat alle reacties je duidelijk zijn?
pi_63361292
Owja en ik heb een hekel aan dit soort uitschot, zeer laag begaafde actie.
pi_63361298
quote:
Dat dus
Extremistisch gematigd.
  Forum Admin woensdag 19 november 2008 @ 23:17:05 #24
35723 crew  GGMM
pi_63361319
Laat je moeder je vader doodschieten en vertel het daarna, dan komt het minder hard aan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63361323
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef Houniet het volgende:

[..]

En wat moet je de familie zeggen dan.
Op de verjaardag van oma: "Ja ze hoort nu bij mij hoor."
Gast wtf.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, en ja, het is nog steeds een klote streek, maar ik kan mij voorstellen dat je gevoelens boven het kutte aan de situatie gaat.
In liefde en oorlog is (bijna) alles geoorlooft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')