Ik ben het met Martijn_77 eens.quote:Op zondag 23 november 2008 14:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan iemand iets dan aan de ontspoor / op de man speel pogingen van een Mod in dit topic?
Marcouch: Ook orthodoxe moslims moeten ruimte krijgen
Hij is er echt op uit om op de man te spelen en dit topic te laten ontsporen. Terwijl de Op van dit topic daar absoluut geen aanleiding tot geeft.
Triggershot is geen NWS-mod.quote:Op zondag 23 november 2008 16:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ben het met Martijn_77 eens.
Het is al het zoveelste topic dat hij laat het ontsporen met zijn off-topic posts, wat mij betreft is hij geen aanwinst voor NWS
Ik heb je tip achter neergelegd, bedanktquote:Op zondag 23 november 2008 16:59 schreef Drugshond het volgende:
Heeft er iemand connecties met de FP (vast wel).
Bulls, Bears & Bucks #50: Het uur van de waarheid
Juist dit lijkt me FP waardig om wat opschudding en scheve gezichten te veroorzaken.
Thx..... dude.quote:Op zondag 23 november 2008 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
... en het is inmiddels een bericht op de Frontpage geworden:
Aegon viert feest ondanks crisis
Devan Surveillance-Fiets geef ik bij deze aan je door.
Topictitel aangepast en een Nederlandstalige bron aan de openingspost toegevoegd.quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Konvooi met presidenten Polen en Georgië beschoten
Kan er iets gedaan worden aan die Engelstalige titel? Zoiets gaat van kwaad tot erger.
Knap beroerd, inderdaad. Ik heb 'm al aangepast.quote:Op maandag 24 november 2008 13:34 schreef MikeyMo het volgende:
kan iemand de Topictitel even aanpassen, zit een suffe spelfout in:
Rookverbod #21 - Waar cijfers niet stroken met uitlatingen
Daarnaast heeft hij zich in NWS als niet NWS Mod ook gewoon als user te gedragen.quote:Op zondag 23 november 2008 16:30 schreef qonmann het volgende:
Ik ben het met Martijn_77 eens.
Het is al het zoveelste topic dat hij laat het ontsporen met zijn off-topic posts, wat mij betreft is hij geen aanwinst voor NWS
Of wel mensen die het topic laten ontsporen worden beloond.....quote:Op zondag 23 november 2008 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Als de discussie niet normaal kan, gaat -ie gewoon op slot.
Triggershot is geen NWS Mod die heeft dus ook naar NWS mod te luisteren. Meld je zijn gedrag dan ook bij de FA's indien nodig?quote:Op zondag 23 november 2008 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
En wanneer users de aanwijzingen van moderators niet opvolgen, meld ik dat bij de FA's.
Iedereen heeft zich gewoon te gedragen, dus ook mods en admins.quote:Op maandag 24 november 2008 19:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Daarnaast heeft hij zich in NWS als niet NWS Mod ook gewoon als user te gedragen.
Nee, die worden niet beloond. Ik heb Triggershot in het topic gewaarschuwd om niet op de persoon te spelen. Hierna heeft hij steeds concrete vragen geformuleerd; ook aan jouw adres.quote:Op maandag 24 november 2008 19:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Of wel mensen die het topic laten ontsporen worden beloond.....
Indien nodig wel ja, maar op dit moment zie ik niet in op basis waarvan ik dat zou moeten doen. Ik heb gewaarschuwd en sindsdien post hij netjes.quote:Op maandag 24 november 2008 19:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Triggershot is geen NWS Mod die heeft dus ook naar NWS mod te luisteren. Meld je zijn gedrag dan ook bij de FA's indien nodig?
ik nietquote:Op maandag 24 november 2008 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen heeft zich gewoon te gedragen, dus ook mods en admins.
Omdat het, als gevolg van een bar slechte openingspost en topictitel, nergens anders over gaat dan over die foute titel. Misschien moet je de volgende keer je openingspost wat zorgvuldiger opstellen. En trouwens ook even kijken of er niet al een topic over dat onderwerp bestaat.quote:Op maandag 24 november 2008 23:07 schreef Slappy het volgende:
Zeg wat is dit voor flauwekul waarom worden al mijn goede topics gesloten
Ik doelde ook op enkele andere topics die je de afgelopen dagen hebt geopend. Besteed er gewoon wat meer tijd en aandacht aan. Zorg voor een topictitel die klopt, zorg voor bronvermeldiing. En je zult zien dat je een heel andere discussie krijgt. Eentje die over het onderwerp gaat, in plaats van jouw topictitel.quote:Op maandag 24 november 2008 23:12 schreef Slappy het volgende:
Was nog geen topic van,Wat ik las het net op ad site
als je het op deAD site ziet, dan zet je die bron erbijquote:Op maandag 24 november 2008 23:12 schreef Slappy het volgende:
Was nog geen topic van,Wat ik las het net op ad site
Er is een nieuw topic geopend over hetzelfde onderwerp: Drankspel studenten leidde tot ‘zieke klap’quote:Op maandag 24 november 2008 23:07 schreef Slappy het volgende:
Zeg wat is dit voor flauwekul waarom worden al mijn goede topics gesloten
heel dat topic slaat nergens op, ik laat het met rust ...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef Halcon het volgende:
Amerika meest racistische land ter wereld
Kan de TT worden aangepast, want dit slaat echt nergens op.
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef sp3c het volgende:
ik ben zowieso een goede mod en ik heb geen zin de ONZ mods met dergelijke onzin op te zadelen
ik wou hem op slot doen maar ik moest erom lachen dus liet ik het open
ik ben zowieso een goede mod en ik heb geen zin de ONZ mods met dergelijke onzin op te zadelen
slotje?quote:
Geen ideequote:
Maak er wat van; doe je best. Dat de topictitel niet naar je zin is, lijkt me geen enkel beletsel om inhoudelijk over het onderwerp te discussiëren.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Halcon het volgende:
Als het dusdanige onzin is dat het zelfs niet in ONZ thuishoort kan er maar beter een slotje op. NWS is niet om te lachen om domme topics, maar om serieus te discussieren.![]()
Een TT die nergens op slaat zorgt er wel voor dat de "discussie" vooral over de TT gaat i.p.v. over het artikel.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maak er wat van; doe je best. Dat de topictitel niet naar je zin is, lijkt me geen enkel beletsel om inhoudelijk over het onderwerp te discussiëren.
Daar heb je gelijk in; soms is dat zo. Maar ik geloof niet dat een iets meer genuanceerde topictitel in dit stadium nog veel zal uithalen, helaas.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:33 schreef Halcon het volgende:
Een TT die nergens op slaat zorgt er wel voor dat de "discussie" vooral over de TT gaat i.p.v. over het artikel.
Nu is het te laat inderdaad. Maar dan zou ik zeggen: schoonvegen en een nieuwe topictitel en als dat (begrijpelijk) teveel werk is: slotje.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in; soms is dat zo. Maar ik geloof niet dat een iets meer genuanceerde topictitel in dit stadium nog veel zal uithalen, helaas.
Amerika meest racistische land ter wereldquote:Op woensdag 26 november 2008 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu is het te laat inderdaad. Maar dan zou ik zeggen: schoonvegen en een nieuwe topictitel en als dat (begrijpelijk) teveel werk is: slotje.
Denk idd een topictrekker, maar laat die wel aan de TS over. Heb hem een PM gestuurd met de link naar je voorstel. Wanneer TS me terug PM't met witte rook, zal ik hem aanpassen.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:00 schreef Loedertje het volgende:
Netwerk: Nederlands stel koopt baby in België TT wellicht aanpassen in *Nederlands stel koopt baby op afbetaling*?
Uh-huh. BREAKINGNEWS: Aanslagen in Mumbai deel III Wat een non-issue weer, he?quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:56 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje, is NWS eigenlijk een serieus forum? Om eerlijk te zijn zie ik alleen maar threads over non-issues.
Tegen die ene relevante thread kan ik 10 domme tegenover zetten, helder licht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Uh-huh. BREAKINGNEWS: Aanslagen in Mumbai deel III Wat een non-issue weer, he?
Zoals?quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tegen die ene relevante thread kan ik 10 domme tegenover zetten, helder licht.
Dan kun je jouw FB-post wel in elk subforum gaan plaatsen. In elk subforum zijn er wel threads waarvan je denkt 'mwah.. Moet dat nou?'.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:10 schreef Emimich het volgende:
Het gaat niet om de concrete voorbeelden, waar ik me meer aan stoorde was het totale gebrek aan intellect hier. Dat het plebs hier bijvoorbeeld zo'n thread over hooliganisme mag opstarten.
Ja, dat kan maar ik had verwacht dat NWS serieus zou zijn, dat is nou net punt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dan kun je jouw FB-post wel in elk subforum gaan plaatsen. In elk subforum zijn er wel threads waarvan je denkt 'mwah.. Moet dat nou?'.
Dan heeft je klacht meer zin in POL. Daar staan vaker onzin-topics in dan hier.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar ik had verwacht dat NWS serieus zou zijn, dat is nou net punt.
Nou was het niet zozeer een klacht maar meer een pijnlijke constatering.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dan heeft je klacht meer zin in POL. Daar staan vaker onzin-topics in dan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |