quote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef sp3c het volgende:
ik ben zowieso een goede mod en ik heb geen zin de ONZ mods met dergelijke onzin op te zadelen
ik wou hem op slot doen maar ik moest erom lachen dus liet ik het open
ik ben zowieso een goede mod en ik heb geen zin de ONZ mods met dergelijke onzin op te zadelen
slotje?quote:
Geen ideequote:
Maak er wat van; doe je best. Dat de topictitel niet naar je zin is, lijkt me geen enkel beletsel om inhoudelijk over het onderwerp te discussiėren.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:31 schreef Halcon het volgende:
Als het dusdanige onzin is dat het zelfs niet in ONZ thuishoort kan er maar beter een slotje op. NWS is niet om te lachen om domme topics, maar om serieus te discussieren.![]()
Een TT die nergens op slaat zorgt er wel voor dat de "discussie" vooral over de TT gaat i.p.v. over het artikel.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maak er wat van; doe je best. Dat de topictitel niet naar je zin is, lijkt me geen enkel beletsel om inhoudelijk over het onderwerp te discussiėren.
Daar heb je gelijk in; soms is dat zo. Maar ik geloof niet dat een iets meer genuanceerde topictitel in dit stadium nog veel zal uithalen, helaas.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:33 schreef Halcon het volgende:
Een TT die nergens op slaat zorgt er wel voor dat de "discussie" vooral over de TT gaat i.p.v. over het artikel.
Nu is het te laat inderdaad. Maar dan zou ik zeggen: schoonvegen en een nieuwe topictitel en als dat (begrijpelijk) teveel werk is: slotje.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in; soms is dat zo. Maar ik geloof niet dat een iets meer genuanceerde topictitel in dit stadium nog veel zal uithalen, helaas.
Amerika meest racistische land ter wereldquote:Op woensdag 26 november 2008 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu is het te laat inderdaad. Maar dan zou ik zeggen: schoonvegen en een nieuwe topictitel en als dat (begrijpelijk) teveel werk is: slotje.
Denk idd een topictrekker, maar laat die wel aan de TS over. Heb hem een PM gestuurd met de link naar je voorstel. Wanneer TS me terug PM't met witte rook, zal ik hem aanpassen.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:00 schreef Loedertje het volgende:
Netwerk: Nederlands stel koopt baby in Belgiė TT wellicht aanpassen in *Nederlands stel koopt baby op afbetaling*?
Uh-huh. BREAKINGNEWS: Aanslagen in Mumbai deel III Wat een non-issue weer, he?quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:56 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje, is NWS eigenlijk een serieus forum? Om eerlijk te zijn zie ik alleen maar threads over non-issues.
Tegen die ene relevante thread kan ik 10 domme tegenover zetten, helder licht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 07:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Uh-huh. BREAKINGNEWS: Aanslagen in Mumbai deel III Wat een non-issue weer, he?
Zoals?quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tegen die ene relevante thread kan ik 10 domme tegenover zetten, helder licht.
Dan kun je jouw FB-post wel in elk subforum gaan plaatsen. In elk subforum zijn er wel threads waarvan je denkt 'mwah.. Moet dat nou?'.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:10 schreef Emimich het volgende:
Het gaat niet om de concrete voorbeelden, waar ik me meer aan stoorde was het totale gebrek aan intellect hier. Dat het plebs hier bijvoorbeeld zo'n thread over hooliganisme mag opstarten.
Ja, dat kan maar ik had verwacht dat NWS serieus zou zijn, dat is nou net punt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dan kun je jouw FB-post wel in elk subforum gaan plaatsen. In elk subforum zijn er wel threads waarvan je denkt 'mwah.. Moet dat nou?'.
Dan heeft je klacht meer zin in POL. Daar staan vaker onzin-topics in dan hier.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar ik had verwacht dat NWS serieus zou zijn, dat is nou net punt.
Nou was het niet zozeer een klacht maar meer een pijnlijke constatering.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dan heeft je klacht meer zin in POL. Daar staan vaker onzin-topics in dan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |