Seriously dude. 1 topic zonder kan toch wel?quote:
Aguilera heet ze.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
haha die TT
maar Aquilera mag wel?
Daaag, je dacht dat als je zoiets zou neerzetten in een TT, dat het zou werken?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Seriously dude. 1 topic zonder kan toch wel?
o god ja....quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat mij betreft elk topic.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daaag, je dacht dat als je zoiets zou neerzetten in een TT, dat het zou werken?
Het werkt juist averechts![]()
oh nee een Britney video!
Britney rules!quote:
Waarom moet ik bij het luisteren naar Tori Amos meteen denken aan Marc_Mga?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik flats d'r gewoon iedere keer iets anders overheen
straks vraag je nog wat een Wii isquote:
Mooie foto!quote:
Omdat je niet om gevraagd hebtquote:Op woensdag 19 november 2008 15:59 schreef MrBrightside het volgende:
ik snap alleen niet zo goed waarom de kapper mijn bakkebaarden niet heeft afgeschoren.
En nu in goed nederlandsquote:
Ja duh...zijn bakkebaarden zijn niet afgeschoren natuurlijk. Hoe zou jij dan kijken?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo boos?
Supertoffe foto trouwens!
aub heb genadequote:Op woensdag 19 november 2008 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En nu in goed nederlands?
Omdat iedereen dan gaat vragen waarom ik zo boos kijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo boos?
Supertoffe foto trouwens!
Waarom zou ik?quote:
Dat soort dingen hoort de kapper volgens mij zelf te vragen.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Omdat je niet om gevraagd hebt
Omdat mijn raspberry-twin en ik er beide enorm van fan waren/zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij het luisteren naar Tori Amos meteen denken aan Marc_Mga?
Na zoveel jaren in NL mag je verwachten dat iemand weet wanneer er hetw oordje ER in de zin hoort.quote:
Je hebt altijd van die droevige denkende oogjes.....quote:
Jij ook.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:08 schreef MrBrightside het volgende:
En bedankt allemaal en zo natuurlijk
Nou snap je ook zeker waarom de gemiddelde Amsterdammer meer betaald.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:08 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoort de kapper volgens mij zelf te vragen.
*Vraagt zich af in hoeverre dat positief isquote:Op woensdag 19 november 2008 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die droevige denkende oogjes.....
Mja. 't Was een prima kapper verder hoor, maar ik kijk nog wel eens verder denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou snap je ook zeker waarom de gemiddelde Amsterdammer meer betaald.
Ik zou juist niet lachen als hij ze wel af zou scheren!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja duh...zijn bakkebaarden zijn niet afgeschoren natuurlijk. Hoe zou jij dan kijken?
Denk aan bambi en zo?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
*Vraagt zich af in hoeverre dat positief is*
O da's niet positief of negatief hoor, dat valt me gewoon opquote:Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
*Vraagt zich af in hoeverre dat positief is*
En dat voor 37,50quote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik zou juist niet lachen als hij ze wel af zou scheren!
Staat een beetje vreemd, geen bakkebaarden, maar wel een baard.
Voor dat geld heb ik ooit een Remmington tondeuse gekocht. Sindsdien ga ik eigenlijk bijna nooit meer naar de kapper...quote:
Wel scherp iig.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da's niet positief of negatief hoor, dat valt me gewoon op
Jij was toch sowieso kalend?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voor dat geld heb ik ooit een Remmington tondeuse gekocht. Sindsdien ga ik eigenlijk bijna nooit meer naar de kapper...
De foto? Ja die's scherp jaquote:
Hahahaha! Thanks!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:19 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Jij was toch sowieso kalend?
Bambi keek zielig en cute, niet peinzend. Die zat echt niet "Waaaarom schoten ze mama dood en niet papa? Dat is het overwegen waard!"quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef Cybart het volgende:
euhm... noem je dat bakkebaarden.........
Maar bambi ging ook nooit naar de kapper.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bambi keek zielig en cute, niet peinzend. Die zat echt niet "Waaaarom schoten ze mama dood en niet papa? Dat is het overwegen waard!"
Ow. Ja dat weet ik natuurlijk ook niet. Sorry.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hahahaha! Thanks!
Dat begint een beetje op mn achterhoofd, maar wil niet zeggen dat ik meteen over mijn hele lichaam kaal ben!![]()
![]()
Die had ook vast geen bakkebaarden. Wel een gewei uiteindelijk....quote:Op woensdag 19 november 2008 16:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar bambi ging ook nooit naar de kapper.
Ik weet nog als de dag van gisteren dat de jouwe opeens 'weg' waren. Of je een been mistequote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef Cybart het volgende:
Tot nog toe wel ja, want meer krijg ik toch niet .quote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef Cybart het volgende:
ze zijn tot op de dag van vandaag daarna ook nooit meer verdwenenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet nog als de dag van gisteren dat de jouwe opeens 'weg' waren. Of je een been miste
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze zijn tot op de dag van vandaag daarna ook nooit meer verdwenen
Dat kan dan een langlopende serie worden. Het bakkebaardgen is door mijn vader niet doorgegeven blijkbaar.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
zoek de bakkebaard?
een nieuw vervolg op de waar is wally serie!
starring SAJ!
haha nee, ik weet wel wat een Wii is... das toch een dildo met kickstart?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
straks vraag je nog wat een Wii is
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voor dat geld heb ik ooit een Remmington tondeuse gekocht. Sindsdien ga ik eigenlijk bijna nooit meer naar de kapper...
he bitch, waar is dat draakje van? is dat van Heroin Addict?quote:
hier lijk je op Danny de Munck in Ciske de ratquote:
Van pokémon tochquote:Op woensdag 19 november 2008 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he bitch, waar is dat draakje van? is dat van Heroin Addict?
goeiemiidag btw
Wat ben je complimenteus vandaag.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hier lijk je op Danny de Munck in Ciske de rat
quote:LuckyLuke1: Dat klinkt goed!
_Transatlantique: Ja.
LuckyLuke1: en, heb je nog leuke plannen voor vandaag ?
_Transatlantique: Nee.
LuckyLuke1: graag gedaan.... ...... ben je nog iets leuks aan het doen ?
_Transatlantique: bedankt, denk ik.
LuckyLuke1: hey jongen... wat zie jij er lief en schattig uit !
Haha, hij blijft ook gewoon doorsturen nu terwijl ik niet reageer.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:16 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
How the fuck can people be so ignorant..
dat is zeker een compliment.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:15 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wat ben je complimenteus vandaag.
Ik heb trouwens nog wel wat vrolijkers zie ik net, alleen mijn haar is hier stom.
[ afbeelding ]
Misschien kan je nog een prequel schrijvenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:37 schreef wonderer het volgende:
Sheesh... Had je niet een beetje ouder kunnen zijn, Mr B? Dan had je op de voorkant van mijn tweede boek gekund
En wat blijft er dan over om jou jou te doen?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:02 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, wazig stukje over deze wijk:
In de wijk De Bergen, ookwel Quartier Vivant genaamd, wonen ruim 2000 mensen, het merendeel Nederlandse jongvolwassenen en weinig allochtonen. De bewoners zijn veelal hoogopgeleid en werken of studeren en voelen zich gezond. De wijk heeft 1100 grotendeels vooroorlogse eengezinswoningen (koop) en meergezinswoningen van ná 1980 met een gemiddelde koopprijs van 216.500 euro.
oeh en...
Het voormalige hotel Benno aan het Wilhelminaplein wordt op korte termijn getransformeerd tot Eindhovens eerste designhotel.
Nah, als jullie dus blijven slapen en koffie willen... dan pak daar maar een kamerDa's hier om de hoek.
Uuuuh, ja koken ook niet. Uhm, meegaan met uit eten en stappen?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat blijft er dan over om jou jou te doen?
regel jij niet eens slaapplaatsen en koffie?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:02 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, wazig stukje over deze wijk:
In de wijk De Bergen, ookwel Quartier Vivant genaamd, wonen ruim 2000 mensen, het merendeel Nederlandse jongvolwassenen en weinig allochtonen. De bewoners zijn veelal hoogopgeleid en werken of studeren en voelen zich gezond. De wijk heeft 1100 grotendeels vooroorlogse eengezinswoningen (koop) en meergezinswoningen van ná 1980 met een gemiddelde koopprijs van 216.500 euro.
Ff rekenen.... 100 woningen, 2000 mensen... ow da's gemiddeld nog geen 2 per woning ja. Toch veul alleenstaanden hierzo.Ff rondflaneren door de wijk voortana dan
oeh en...
Het voormalige hotel Benno aan het Wilhelminaplein wordt op korte termijn getransformeerd tot Eindhovens eerste designhotel.
Nah, als jullie dus blijven slapen en koffie willen... dan pak daar maar een kamerDa's hier om de hoek.
Goed idee! MrB, heb je ook babyfoto's?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een prequel schrijven
Slaapplaatsen wel. Oploskoffie ookquote:Op woensdag 19 november 2008 18:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
regel jij niet eens slaapplaatsen en koffie?
*LOL* ja, Arthur, van wieg tot sling!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed idee! MrB, heb je ook babyfoto's?
Als ze lekker zijn regelt ie zelfs een slaapplaats naast hem.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
regel jij niet eens slaapplaatsen en koffie?
Ja ik ben de beroerdste niet hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 18:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ze lekker zijn regelt ie zelfs een slaapplaats naast hem.
Haha, volgens mij heb ik er zelfs nog 1 online staan.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed idee! MrB, heb je ook babyfoto's?
is dat zoals JIJ Arthur ziet, of hoe jij wilt dat de lezers Arthur zien?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:37 schreef wonderer het volgende:
Sheesh... Had je niet een beetje ouder kunnen zijn, Mr B? Dan had je op de voorkant van mijn tweede boek gekund
oplos?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
Het gaat weer snel hier, zeker allemaal teveel koffie gedronken (oploskoffie dan he)
Nespresso what is that, je bedoelt zeker espressoquote:
Hij voldoet precies aan de beschrijving die ik van Arthur heb. Ik heb niet per se een zuiver beeld van hem en de lezers mogen ook verder zelf weten hoe ze hem zien natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat zoals JIJ Arthur ziet, of hoe jij wilt dat de lezers Arthur zien?
aaaaaaaaaw kom op wees geen spelbreker.......quote:Op woensdag 19 november 2008 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
foto's neeee mijn haar is nog niet lang genoeg en krijg er toch alleen gezeik mee
Tssk, mietje!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
foto's neeee mijn haar is nog niet lang genoeg en krijg er toch alleen gezeik mee
zal er vanavond een nemen meet een cap en misschien als ik die leuk genoeg vind, maar het kortere haar blijft verborgenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
je weet niet hoeveel gezeik het plaaatsen de laatste keer heeft opgeleverdquote:
Ja sindsdien heb je geen foto meer gepost, waardoor je geloofwaardigheid ook een beetje gezakt is. Klein beetje maarquote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet niet hoeveel gezeik het plaaatsen de laatste keer heeft opgeleverd
Ik wacht tot Cahir tevoorschijn komtquote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is iedereen nu geweest?
Been there, done that.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wacht tot Cahir tevoorschijn komt
Ik niet maar ik heb een Foboquote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is iedereen nu geweest?
Dat dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik niet maar ik heb een Fobo
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Been there, done that.
*test doe*quote:Op woensdag 19 november 2008 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik niet maar ik heb een Fobo
Laten we het zo zeggen....zijn bek is groter.....quote:
Ze schatten me altijd jonger, maar 13 is nog niet langsgeweest...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je lijkt wel een beetje een dertienjarig jongetje.
Ok ik heb er eentje met mijn kutkapsel gevonden, was een portugees feestje hier laatstquote:Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja sindsdien heb je geen foto meer gepost, waardoor je geloofwaardigheid ook een beetje gezakt is. Klein beetje maar
muggenneukerquote:Op woensdag 19 november 2008 18:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nespresso what is that, je bedoelt zeker espresso
Leuke contaminatiequote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
muggenneuker![]()
ik bedoel het apparaat... ja espresso
Nespresso is toch dat spul dat george cloony drinktquote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
muggenneuker![]()
ik bedoel het apparaat... ja espresso
www.tinypic.com hopla.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok ik heb er eentje met mijn kutkapsel gevonden, was een portugees feestje hier laatst
hhhmmm zal ik hem ergens uploaden en hier plaatsen
Soms?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:15 schreef Xiance het volgende:
zit ik te chatten met ee leuke jongen.. stuurd ie een foto..
heeft ie meer haar onder zn oksels dan ik op mn hoofd
afgekeurd..
ik ben soms zooon zeikerd
hier dan en ja het kapsel is verschrikkelijkquote:
i know.. dat heb ik mn ex ook geleertquote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Soms?
Iemand daar op afwijzen is wel erg oppervlakkig, zeg. Okselhaar kun je leren scheren
Alleen t kapsel?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:18 schreef Nuno_G het volgende:
hier dan en ja het kapsel is verschrikkelijk
zie je pjeperdy hier gaan we weerquote:
je moet ook niet om commentaar vragenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie je pjeperdy hier gaan we weer
Ik snap dat niet. Ik heb net 3 foto's gepost en krijg ook geen gezeik.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet niet hoeveel gezeik het plaaatsen de laatste keer heeft opgeleverd
ja ik schijn dat als enige te krijgenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik heb net 3 foto's gepost en krijg ook geen gezeik.
Heel erg. Ik wil ook zo'n grafkop!quote:
Niet janken. Daarmee maak je het wel erg aantrekkelijk om je af te vlammen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie je pjeperdy hier gaan we weer
Wat ben je toch ook een ratje he!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heel erg. Ik wil ook zo'n grafkop!
Nee.quote:
Ik ben gewoon heel eerlijk als ik iemand niet mag. En dat gebeurt niet snel.quote:
Kun je daarna één roltrapje naar boven..lekker eten, in dat 'fantastische' restaurantquote:Op woensdag 19 november 2008 20:31 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een ratje he!
Wanneer moest je ook alweer werken? Komende zaterdag?
Mooi! Kom ik eens even de lastige klant uithangen samen met GB.
Net zolang tot je jankend achter de toonbank ligt.
waarom dan, die zeikert van een CDP met zijn puistenkop moet gewoon zijn bek houden. Die foto's waren een reactie op MisterO en dat dat lelijke blaag weer commentaar moet geven dat nergens op slaat, dan krijg je een reactiequote:Op woensdag 19 november 2008 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Nuno wat kan je je toch ook vreselijk aanstellen. En nee, dat zeg ik niet omdat je foto's gepost hebt.
zoals een andere user hier weleens zegt "je kent me niet dusquote:Op woensdag 19 november 2008 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel eerlijk als ik iemand niet mag. En dat gebeurt niet snel.
ik had het ook maar over die 1 of 2quote:Op woensdag 19 november 2008 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel alleen te zeggen dat je je gedraagt alsof iedereen hier op je loopt te zeiken, terwijl het misschien maar één of twee personen zijn. Relativeer een beetje.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je daarna één roltrapje naar boven..lekker eten, in dat 'fantastische' restaurant
Nee, want om nou te zeggen dat je hier een goed beeld van jezelf neer zet.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:36 schreef Nuno_G het volgende:
zoals een andere user hier weleens zegt "je kent me niet dus"
Sorry. Zal niet meer op mensen reageren als ze reageren op een specifieke post in een openbaar forum.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Nuno_G het volgende:
Die foto's waren een reactie op MisterO
Dat is vuile vaat die de mensen maar op de grond voor de klantenservice stallen omdat de kar altijd vol is.quote:
Dan moeten deze twee maar even langs gaanquote:Op woensdag 19 november 2008 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is vuile vaat die de mensen maar op de grond voor de klantenservice stallen omdat de kar altijd vol is.
ga eens afwassenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee het was mijn vuile vaat
mooiquote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef wonderer het volgende:
Deze keer heb ik hem natuurlijk WEL opgeslagen
Of het foto's van hem zijn, is natuurlijk maar afwachten...quote:
ik zal wel eens foto's maken met een FOK bordje ok ?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of het foto's van hem zijn, is natuurlijk maar afwachten...
hetquote:
Oh, het boeit mij echt geen flikker hoor. Vooral doen wat je niet laten kan, het is is me om het even.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zal wel eens foto's maken met een FOK bordje ok ?
mee eensquote:Op woensdag 19 november 2008 22:46 schreef wonderer het volgende:
Het uiterlijk van mensen die ik alleen via internet ken, interesseert me alleen als ik ze moet ontmoeten en geen idee heb hoe ze eruit zien. Dan is een foto wel handig. Verder doet het er niet zo erg toe, je merkt het uiterlijk toch niet door de letters op het scherm heen.
Mij ook niet was ook maar gewoon een reactie op je eerdere opemrking dat is allesquote:Op woensdag 19 november 2008 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, het boeit mij echt geen flikker hoor. Vooral doen wat je niet laten kan, het is is me om het even.
Bedankt voor de tip. *downloadt* Ik hoop dat het beter is dan Human, vandaag voor het eerst geluisterd, vond het niet echt zo tof als andere nummers eigenlijk.quote:
Moet je me even toevoegen op msnquote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef MrBrightside het volgende:
Wonderer, doe die foto´s eens geven want ik ben wel benieuwd na al die ophef.
Ik vond Human dus erg fijn. Maar dat komt omdat ik vind dat Stuart Price bijna altijd fijne producties aflevert.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef MrBrightside het volgende:
Bedankt voor de tip. *downloadt* Ik hoop dat het beter is dan Human, vandaag voor het eerst geluisterd, vond het niet echt zo tof als andere nummers eigenlijk.
Serieus?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef hierissieweer het volgende:
zo mijn botox-injectie afspraak vandaag gemaakt. Januari ga ik rimpelloos zijn!
Jap, je moet er zo snel mogelijk bij zijn anders heeft de botox niet zo veel effect meer. preventief botox zorgt er voor dat je überhaupt geen rimpels krijgt, dus je gaat er bij voorbaat niet oud uit zien.quote:
Euhquote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, je moet er zo snel mogelijk bij zijn anders heeft de botox niet zo veel effect meer. preventief botox zorgt er voor dat je überhaupt geen rimpels krijgt, dus je gaat er bij voorbaat niet oud uit zien.
Ja dan moet je weer opnieuw. Maar het is beter omdat je niet al reed gevormde rimpels aan het wegspuiten bent(dat maakt het lelijker) je huid blijft jong. Ach en ik zie het wel als ik 70 ben, wie weet haal ik die leeftijd niet eens.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhmaar...
het werkt toch een keer uit?
En zie je er op je 70e niet nog ongezond 'strak' uit?
Wat kost je deze behandeling als ik vragen mag?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja dan moet je weer opnieuw. Maar het is beter omdat je niet al reed gevormde rimpels aan het wegspuiten bent(dat maakt het lelijker) je huid blijft jong. Ach en ik zie het wel als ik 70 ben, wie weet haal ik die leeftijd niet eens.
3 a 4 honderd euroquote:Op woensdag 19 november 2008 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat kost je deze behandeling als ik vragen mag?
Dat klopt, daarom doe ik het ookquote:
oowkej... wat een bak geldquote:
hmz.. botox.... past wel bij dat ingevallen koppie op je UIquote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom doe ik het ook
Vind het nog wel meevallen, dacht dat het duurder zou zijn.quote:
jah dat had ik eigenlijk ook wel...quote:Op donderdag 20 november 2008 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen, dacht dat het duurder zou zijn.
Ai. Zoon van?quote:Op donderdag 20 november 2008 01:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kom net thuis van repetitie tref ik de zoveelste oorlogsverklaring aan, een straatklinker door mijn vooruit, dubbel glas, de ene ruit is bijna totaal kapot en de tweede ruit daar zit een gat in zo groot als een voetbal.
Ok, als ze oorlog willen kunnen ze oorlog krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heel erg. Ik wil ook zo'n grafkop!
Ahh dus jou moet ik lief aan kijken?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef wonderer het volgende:
Deze keer heb ik hem natuurlijk WEL opgeslagen
Dus we gaan voor de neuscorrectie, de ogen laseren en de botox? What's next, een Hellwegen kapsel?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja dan moet je weer opnieuw. Maar het is beter omdat je niet al reed gevormde rimpels aan het wegspuiten bent(dat maakt het lelijker) je huid blijft jong. Ach en ik zie het wel als ik 70 ben, wie weet haal ik die leeftijd niet eens.
Plakband doet wonderen.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:18 schreef Ang3l het volgende:
O en om het 5 op een rij te maken: Het pootje van m'n bril is nog steeds afgebroken
Ik had gehoopt dat het op magische wijze was aangegroeid!
Klopt, alleen het is op de scharnier dus nu kan ik 1 pootje niet meer dichtklappen... en past ie niet meer in de doos....quote:Op donderdag 20 november 2008 08:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Plakband doet wonderen.
Tis nu meer een open gat dan een raam.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:13 schreef Gellarboy het volgende:
Goeiemorgen! Jezus, dat raam.
Het zijn alleen de scherpe randjes hé?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee..
Yaiks.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zijn alleen de scherpe randjes hé?
I know, I KNOW!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:13 schreef Gellarboy het volgende:
Goeiemorgen! Jezus, dat pootje van die bril.
Hoezoquote:Op donderdag 20 november 2008 01:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kom net thuis van repetitie tref ik de zoveelste oorlogsverklaring aan, een straatklinker door mijn vooruit, dubbel glas, de ene ruit is bijna totaal kapot en de tweede ruit daar zit een gat in zo groot als een voetbal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je niet werken trouwensquote:Op donderdag 20 november 2008 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know, I KNOW!
Het is dra-ma-tisch!
en jij ook dusquote:
Zo. Bij deze zelf al even gedaan.quote:Tera. Aankomend topmodel
Wie ???quote:Op donderdag 20 november 2008 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut...nu is ie dood.
quote:
Zou ik ook doen als ik iemand zag met z'n interieur.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hoe. Dit is geen ezel met een steen, maar met een berg met inkomende lawine.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:12 schreef Ang3l het volgende:
En, al reactie?
Ik zag je MSN bericht, maar je was al off.
Die is fake?quote:
Kheb hier geen MSN dus dan maar zo:quote:Op donderdag 20 november 2008 11:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hoe. Dit is geen ezel met een steen, maar met een berg met inkomende lawine.![]()
![]()
![]()
thnx lief. Ik heb m vannacht even goed duidelijk gemaakt wat een eikel het is in 7 smsjes. Krijg ik terug vanochtend: 2 nietszeggende zinnen. Loser.quote:
Zeg maar dag met het handje!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
thnx lief. Ik heb m vannacht even goed duidelijk gemaakt wat een eikel het is in 7 smsjes. Krijg ik terug vanochtend: 2 nietszeggende zinnen. Loser.
Godzijndank heb ik Pushing Daisies.
Dit geeft nog geen uitleg wat de reden achter dit gebeuren wasquote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
gelukkig heb ik een oplettende buurt, en de daders zijn door getuigen gezien, dus dit duurt niet lang meer
een vaste gast van mn werk heeft zichzelf opgehangen.quote:
Assen toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Hey pssst... MisterO is voortaan een gevaar op de weg
Een LEGAAL gevaar op de weg!
Dat blijkt wel weer. gelukkig heb ik SYTYCD Canada van gisteravond zo. Hoever ben jij?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg maar dag met het handje!
You deserve so much better donkey, and you know it
Ja nu zie je pas echt de gevolgen van het rookbeleid.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
een vaste gast van mn werk heeft zichzelf opgehangen.
hij had nog een rekening openstaat ook !
potjandriedubbeltjes (nouja wel iets meer)
Nog steeds afl 4 beginnen. Het schiet niet op. Geen tijd geen tijd. Vanavond kinder verjaardag, bijkletsen met een jongen van 4 jaar geleden, morgen trainen, zaterdag trainen. Misschien tussendoor in het weekend! Hope so.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer. gelukkig heb ik SYTYCD Canada van gisteravond zo. Hoever ben jij?
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja nu zie je pas echt de gevolgen van het rookbeleid.
haha, daar kon ie inderdaad niet over ophouden...quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja nu zie je pas echt de gevolgen van het rookbeleid.
Nadat vaste klant's doodquote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh, mag ik niet om laxchen!
Of met de woorden van MMH: He, was dat nou nooodiiiiiig?
Echt doen hoor! Het is ge-wel-dig. <3quote:Op donderdag 20 november 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nog steeds afl 4 beginnen. Het schiet niet op. Geen tijd geen tijd. Vanavond kinder verjaardag, bijkletsen met een jongen van 4 jaar geleden, morgen trainen, zaterdag trainen. Misschien tussendoor in het weekend! Hope so.
En ik moet nog steeds 6 t/m 8 zoeken op Minninova anders kom ik over 2 afl al in de knoei!
en tijd voor het nieuwe vriendje ?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog steeds afl 4 beginnen. Het schiet niet op. Geen tijd geen tijd. Vanavond kinder verjaardag, bijkletsen met een jongen van 4 jaar geleden, morgen trainen, zaterdag trainen. Misschien tussendoor in het weekend! Hope so.
En ik moet nog steeds 6 t/m 8 zoeken op Minninova anders kom ik over 2 afl al in de knoei!
I know I know! De audities zijn al leuk. Nicolas....quote:Op donderdag 20 november 2008 11:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Echt doen hoor! Het is ge-wel-dig. <3
Welk nieuwe vriendje?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en tijd voor het nieuwe vriendje ?
You're in a treat voor de liveshows danquote:Op donderdag 20 november 2008 11:27 schreef Ang3l het volgende:
I know I know! De audities zijn al leuk. Nicolas....
Maar goed, True Blood is bijna afgelopen, nog 1 aflevering. De rest zal ook wel richting de winterstop gaan.
Plus dat het moderne dans project na 20 dec ongeeveer afgelopen is.... Dus dan ineens meer tijd!
Ik droop al van m'n stoel tijdens de audtities en heb idd gezien dat ie in de liveshows zat, dus je kan me binnenkort opvegen gok ikquote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
You're in a treat voor de liveshows dan
Army, shirtless and emotional. RAWR.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik droop al van m'n stoel tijdens de audtities en heb idd gezien dat ie in de liveshows zat, dus je kan me binnenkort opvegen gok ik
....... Moment. Ben ff naar de WC.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Army, shirtless and emotional. RAWR.
Ow... dan ga ik 'm in de liveshows toch minder vinden. Nu is ie veel te gelikt en bijgewerkt. Ik vond z'n ruige kop juist zo lekker!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof me, de foto's doen m geen goed.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Ow... dan ga ik 'm in de liveshows toch minder vinden. Nu is ie veel te gelikt en bijgewerkt. Ik vond z'n ruige kop juist zo lekker!
Is Rein alweer van de lijst af dan, heb ik weer wat gemistquote:
St James parkquote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Voor de London-mensen.... ik heb de naam nodig van een stuk natuur of bos in London, liefst in de buurt van het centrum. Niet Hude park, da's te menselijk aangelegd.
(Moet een nieuw karakter maken en die moet in London komen).
Ook iets te aangelegd en braaf. Het moet iemand worden die in de bossen leeft, en in een stad als London is dat natuurlijk moeilijkerquote:
Ze zijn allemaal vrij aangelegd en braaf, zoiets als het amsterdamse bos heb je nietquote:Op donderdag 20 november 2008 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook iets te aangelegd en braaf. Het moet iemand worden die in de bossen leeft, en in een stad als London is dat natuurlijk moeilijker
En wederom ontbreekt de reden waarom die jongens een steen door je ruit zouden willen gooienquote:Op donderdag 20 november 2008 12:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
de sterke arm van de wet.... ja me reet!![]()
Dat er getuigen hebben gezien dat die jongens die stenen pakten is geen bewijs
je moet getuige hebben van de fysieke handeling van het gooien.
Gelukkig heb ik een glasverzekring....
JEZUS CHRISTUS, JIJ MOET GAAN SCHRIJVEN VOOR EEN SOAP.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
de sterke arm van de wet.... ja me reet!![]()
Dat er getuigen hebben gezien dat die jongens die stenen pakten is geen bewijs
je moet getuige hebben van de fysieke handeling van het gooien.
Gelukkig heb ik een glasverzekring....
Damnquote:Op donderdag 20 november 2008 12:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal vrij aangelegd en braaf, zoiets als het amsterdamse bos heb je niet
Zal ik de reden geven? (Let op, ik zeg niet GOEDE reden):quote:Op donderdag 20 november 2008 12:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En wederom ontbreekt de reden waarom die jongens een steen door je ruit zouden willen gooien
Zit je truckers te scoren?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:19 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, goedemorgen allemaal!
Ik zit heerlijk aan een broodje hamburger bij een truckerscafe in Rotterdam!:D.
Belachelijk zeker van de politie. Ik woon toch in een vrij berucht (zoals PJO zegt Dodgy) buurt in Lisboa, maar dit zal daar nooit gebeuren. Sterker nog als iemand dit bij mijn huis zou doen, dan zouden de pooiers, hoeren, drugsdealers, zwervers, en andere buurtbewoners dit wel even oplossen met zulke jongensquote:Op donderdag 20 november 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik de reden geven? (Let op, ik zeg niet GOEDE reden):
Als je een publiek niet standaard vrij uitgesproken en bekend/berucht figuur bent in een dorp waar lang niet iedereen van je uitspraken, acties, geaardheid, karakter en aanwezigheid gediend is.... dan kan dit ooit gebeuren.
Hoge bomen vangen veel vind. Zeker regenboogkleurige bomen met veel lawaai
Wat heet natuurlijk absoluut niet goed spreekt. Belachelijk dat de politie er niets aan kan wil doen. "Je hebt ze alleen de steen zien oppakken, niet zien gooien".Dan pak je die jongens in de kraag en vraag je't ze. Niet dat ze antwwoord zulleen geven, maar wie weet knappen ze onder druk
Oh, WOW.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef Gellarboy het volgende:
Check http://www.de-boekers.nl
en dan "Women" en dan "Tera".
Wat een wijf..
. Die ogen.
Aankomend topmodel, mark my words..
[..]
Zo. Bij deze zelf al even gedaan..
Als de foto's van gisteren helemaal klaar zijn dan ga ik ze posten.
Je gelooft het niet! 75 euro. (geloof je het???? zeg effe!!! he hequote:Op donderdag 20 november 2008 12:42 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, WOW.
. Wat kost zon mokel nou voor een dag kiekjes schieten?
Ik geloof het niet!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je gelooft het niet! 75 euro. (geloof je het???? zeg effe!!! he he.)
Gehoord EN genoteerd!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:47 schreef Gellarboy het volgende:
Heb je mijn voicemail over zaterdag gehoord? Het gaat uiteindelijk gewoon door.
We moeten om 10.15u bij Back Stage zijn voor de make up applicatie van Margreet. Daarna wil ik met haar de studio in (thuis). Ik heb reeeeeeeeeeteveel ideeën, het wordt geweldig.
Eventueel kunnen we nog in de auto stappen naar Antwerpen voor de glamourlocaties, maar ivm het weer lijkt me dat niet handig. En het is ook niet nodig. De magie zit in haar, niet in een fancy achtergrond.
Nee nee, je begrijpt het niet. Model gaat via een bureau en heeft dus niks te maken met dat gebeuren van gisteren. Zit dus ook niet bij die prijs inbegrepen.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:56 schreef Pjederdy het volgende:
Ik geloof het niet!
Dat zou ik dus ook nog even navragen hoor! Of je voor die 3 geeltjes wel echt studio, hair, make-up, art-director EN model krijgt!
En iedereen maar blijven roepen dat het in de randstad zo kut is en dat je beter in de provincie kan wonen....nou ik zie het.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik de reden geven? (Let op, ik zeg niet GOEDE reden):
Als je een publiek niet standaard vrij uitgesproken en bekend/berucht figuur bent in een dorp waar lang niet iedereen van je uitspraken, acties, geaardheid, karakter en aanwezigheid gediend is.... dan kan dit ooit gebeuren.
Hoge bomen vangen veel vind. Zeker regenboogkleurige bomen met veel lawaai
Wat heet natuurlijk absoluut niet goed spreekt. Belachelijk dat de politie er niets aan kan wil doen. "Je hebt ze alleen de steen zien oppakken, niet zien gooien".Dan pak je die jongens in de kraag en vraag je't ze. Niet dat ze antwwoord zulleen geven, maar wie weet knappen ze onder druk
Overigens zitten er uiteraard ook prijsverschillen tussen de verschillende meisjes en de verschillende bureaus. Kate Moss kost namelijk geen 75 euro. Maar als je een beginnend bureau of een beginnend meisje hebt dan geloof je je ogen niet van die prijzen (in positieve zin dus). En vaak zijn zulke meisjes héél gemotiveerd, omdat ze nog een boek op moeten bouwen.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:59 schreef Gellarboy het volgende:
Nee nee, je begrijpt het niet. Model gaat via een bureau en heeft dus niks te maken met dat gebeuren van gisteren. Zit dus ook niet bij die prijs inbegrepen.
Ja, en dat was dus de vraag!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee nee, je begrijpt het niet. Model gaat via een bureau en heeft dus niks te maken met dat gebeuren van gisteren. Zit dus ook niet bij die prijs inbegrepen.
Zijn ze naast model dan ook allemaal nog schrijver??quote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..], omdat ze nog een boek op moeten bouwen.
Whoo-hoo! Gefeli.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef MisterO het volgende:![]()
![]()
Ik ben geslaagd voor mn rijexamen!
![]()
![]()
![]()
Wat valt er te gieren van het lachen, trouwens?quote:
Dank u meneerquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef MisterO het volgende:![]()
![]()
Ik ben geslaagd voor mn rijexamen!
![]()
![]()
![]()
Normaal krijg ik, hoi welkom bla bla alles goed?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat valt er te gieren van het lachen, trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |