ik zal wel eens foto's maken met een FOK bordje ok ?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of het foto's van hem zijn, is natuurlijk maar afwachten...
hetquote:
Oh, het boeit mij echt geen flikker hoor. Vooral doen wat je niet laten kan, het is is me om het even.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zal wel eens foto's maken met een FOK bordje ok ?
mee eensquote:Op woensdag 19 november 2008 22:46 schreef wonderer het volgende:
Het uiterlijk van mensen die ik alleen via internet ken, interesseert me alleen als ik ze moet ontmoeten en geen idee heb hoe ze eruit zien. Dan is een foto wel handig. Verder doet het er niet zo erg toe, je merkt het uiterlijk toch niet door de letters op het scherm heen.
Mij ook niet was ook maar gewoon een reactie op je eerdere opemrking dat is allesquote:Op woensdag 19 november 2008 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, het boeit mij echt geen flikker hoor. Vooral doen wat je niet laten kan, het is is me om het even.
Bedankt voor de tip. *downloadt* Ik hoop dat het beter is dan Human, vandaag voor het eerst geluisterd, vond het niet echt zo tof als andere nummers eigenlijk.quote:
Moet je me even toevoegen op msnquote:Op woensdag 19 november 2008 22:57 schreef MrBrightside het volgende:
Wonderer, doe die foto´s eens geven want ik ben wel benieuwd na al die ophef.
Ik vond Human dus erg fijn. Maar dat komt omdat ik vind dat Stuart Price bijna altijd fijne producties aflevert.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef MrBrightside het volgende:
Bedankt voor de tip. *downloadt* Ik hoop dat het beter is dan Human, vandaag voor het eerst geluisterd, vond het niet echt zo tof als andere nummers eigenlijk.
Serieus?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef hierissieweer het volgende:
zo mijn botox-injectie afspraak vandaag gemaakt. Januari ga ik rimpelloos zijn!
Jap, je moet er zo snel mogelijk bij zijn anders heeft de botox niet zo veel effect meer. preventief botox zorgt er voor dat je überhaupt geen rimpels krijgt, dus je gaat er bij voorbaat niet oud uit zien.quote:
Euhquote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, je moet er zo snel mogelijk bij zijn anders heeft de botox niet zo veel effect meer. preventief botox zorgt er voor dat je überhaupt geen rimpels krijgt, dus je gaat er bij voorbaat niet oud uit zien.
Ja dan moet je weer opnieuw. Maar het is beter omdat je niet al reed gevormde rimpels aan het wegspuiten bent(dat maakt het lelijker) je huid blijft jong. Ach en ik zie het wel als ik 70 ben, wie weet haal ik die leeftijd niet eens.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhmaar...
het werkt toch een keer uit?
En zie je er op je 70e niet nog ongezond 'strak' uit?
Wat kost je deze behandeling als ik vragen mag?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja dan moet je weer opnieuw. Maar het is beter omdat je niet al reed gevormde rimpels aan het wegspuiten bent(dat maakt het lelijker) je huid blijft jong. Ach en ik zie het wel als ik 70 ben, wie weet haal ik die leeftijd niet eens.
3 a 4 honderd euroquote:Op woensdag 19 november 2008 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat kost je deze behandeling als ik vragen mag?
Dat klopt, daarom doe ik het ookquote:
oowkej... wat een bak geldquote:
hmz.. botox.... past wel bij dat ingevallen koppie op je UIquote:Op woensdag 19 november 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom doe ik het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |