Maar bambi ging ook nooit naar de kapper.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bambi keek zielig en cute, niet peinzend. Die zat echt niet "Waaaarom schoten ze mama dood en niet papa? Dat is het overwegen waard!"
Ow. Ja dat weet ik natuurlijk ook niet. Sorry.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hahahaha! Thanks!
Dat begint een beetje op mn achterhoofd, maar wil niet zeggen dat ik meteen over mijn hele lichaam kaal ben!![]()
![]()
Die had ook vast geen bakkebaarden. Wel een gewei uiteindelijk....quote:Op woensdag 19 november 2008 16:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar bambi ging ook nooit naar de kapper.
Ik weet nog als de dag van gisteren dat de jouwe opeens 'weg' waren. Of je een been mistequote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef Cybart het volgende:
euhm... noem je dat bakkebaarden.........
Tot nog toe wel ja, want meer krijg ik toch niet .quote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef Cybart het volgende:
euhm... noem je dat bakkebaarden.........
ze zijn tot op de dag van vandaag daarna ook nooit meer verdwenenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet nog als de dag van gisteren dat de jouwe opeens 'weg' waren. Of je een been miste
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ze zijn tot op de dag van vandaag daarna ook nooit meer verdwenen
Dat kan dan een langlopende serie worden. Het bakkebaardgen is door mijn vader niet doorgegeven blijkbaar.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
zoek de bakkebaard?
een nieuw vervolg op de waar is wally serie!
starring SAJ!
haha nee, ik weet wel wat een Wii is... das toch een dildo met kickstart?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
straks vraag je nog wat een Wii is
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voor dat geld heb ik ooit een Remmington tondeuse gekocht. Sindsdien ga ik eigenlijk bijna nooit meer naar de kapper...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |