he bitch, waar is dat draakje van? is dat van Heroin Addict?quote:
hier lijk je op Danny de Munck in Ciske de ratquote:
Van pokémon tochquote:Op woensdag 19 november 2008 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he bitch, waar is dat draakje van? is dat van Heroin Addict?
goeiemiidag btw
Wat ben je complimenteus vandaag.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hier lijk je op Danny de Munck in Ciske de rat
quote:LuckyLuke1: Dat klinkt goed!
_Transatlantique: Ja.
LuckyLuke1: en, heb je nog leuke plannen voor vandaag ?
_Transatlantique: Nee.
LuckyLuke1: graag gedaan.... ...... ben je nog iets leuks aan het doen ?
_Transatlantique: bedankt, denk ik.
LuckyLuke1: hey jongen... wat zie jij er lief en schattig uit !
Haha, hij blijft ook gewoon doorsturen nu terwijl ik niet reageer.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:16 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
How the fuck can people be so ignorant..
dat is zeker een compliment.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:15 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wat ben je complimenteus vandaag.
Ik heb trouwens nog wel wat vrolijkers zie ik net, alleen mijn haar is hier stom.
[ afbeelding ]
Misschien kan je nog een prequel schrijvenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:37 schreef wonderer het volgende:
Sheesh... Had je niet een beetje ouder kunnen zijn, Mr B? Dan had je op de voorkant van mijn tweede boek gekund
En wat blijft er dan over om jou jou te doen?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:02 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, wazig stukje over deze wijk:
In de wijk De Bergen, ookwel Quartier Vivant genaamd, wonen ruim 2000 mensen, het merendeel Nederlandse jongvolwassenen en weinig allochtonen. De bewoners zijn veelal hoogopgeleid en werken of studeren en voelen zich gezond. De wijk heeft 1100 grotendeels vooroorlogse eengezinswoningen (koop) en meergezinswoningen van ná 1980 met een gemiddelde koopprijs van 216.500 euro.
oeh en...
Het voormalige hotel Benno aan het Wilhelminaplein wordt op korte termijn getransformeerd tot Eindhovens eerste designhotel.
Nah, als jullie dus blijven slapen en koffie willen... dan pak daar maar een kamerDa's hier om de hoek.
Uuuuh, ja koken ook niet. Uhm, meegaan met uit eten en stappen?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En wat blijft er dan over om jou jou te doen?
regel jij niet eens slaapplaatsen en koffie?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:02 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, wazig stukje over deze wijk:
In de wijk De Bergen, ookwel Quartier Vivant genaamd, wonen ruim 2000 mensen, het merendeel Nederlandse jongvolwassenen en weinig allochtonen. De bewoners zijn veelal hoogopgeleid en werken of studeren en voelen zich gezond. De wijk heeft 1100 grotendeels vooroorlogse eengezinswoningen (koop) en meergezinswoningen van ná 1980 met een gemiddelde koopprijs van 216.500 euro.
Ff rekenen.... 100 woningen, 2000 mensen... ow da's gemiddeld nog geen 2 per woning ja. Toch veul alleenstaanden hierzo.Ff rondflaneren door de wijk voortana dan
oeh en...
Het voormalige hotel Benno aan het Wilhelminaplein wordt op korte termijn getransformeerd tot Eindhovens eerste designhotel.
Nah, als jullie dus blijven slapen en koffie willen... dan pak daar maar een kamerDa's hier om de hoek.
Goed idee! MrB, heb je ook babyfoto's?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een prequel schrijven
Slaapplaatsen wel. Oploskoffie ookquote:Op woensdag 19 november 2008 18:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
regel jij niet eens slaapplaatsen en koffie?
*LOL* ja, Arthur, van wieg tot sling!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed idee! MrB, heb je ook babyfoto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |