Zal ik de reden geven? (Let op, ik zeg niet GOEDE reden):quote:Op donderdag 20 november 2008 12:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En wederom ontbreekt de reden waarom die jongens een steen door je ruit zouden willen gooien
Zit je truckers te scoren?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:19 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, goedemorgen allemaal!
Ik zit heerlijk aan een broodje hamburger bij een truckerscafe in Rotterdam!:D.
Belachelijk zeker van de politie. Ik woon toch in een vrij berucht (zoals PJO zegt Dodgy) buurt in Lisboa, maar dit zal daar nooit gebeuren. Sterker nog als iemand dit bij mijn huis zou doen, dan zouden de pooiers, hoeren, drugsdealers, zwervers, en andere buurtbewoners dit wel even oplossen met zulke jongensquote:Op donderdag 20 november 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik de reden geven? (Let op, ik zeg niet GOEDE reden):
Als je een publiek niet standaard vrij uitgesproken en bekend/berucht figuur bent in een dorp waar lang niet iedereen van je uitspraken, acties, geaardheid, karakter en aanwezigheid gediend is.... dan kan dit ooit gebeuren.
Hoge bomen vangen veel vind. Zeker regenboogkleurige bomen met veel lawaai
Wat heet natuurlijk absoluut niet goed spreekt. Belachelijk dat de politie er niets aan kan wil doen. "Je hebt ze alleen de steen zien oppakken, niet zien gooien".Dan pak je die jongens in de kraag en vraag je't ze. Niet dat ze antwwoord zulleen geven, maar wie weet knappen ze onder druk
Oh, WOW.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef Gellarboy het volgende:
Check http://www.de-boekers.nl
en dan "Women" en dan "Tera".
Wat een wijf..
. Die ogen.
Aankomend topmodel, mark my words..
[..]
Zo. Bij deze zelf al even gedaan..
Als de foto's van gisteren helemaal klaar zijn dan ga ik ze posten.
Je gelooft het niet! 75 euro. (geloof je het???? zeg effe!!! he hequote:Op donderdag 20 november 2008 12:42 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, WOW.
. Wat kost zon mokel nou voor een dag kiekjes schieten?
Ik geloof het niet!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je gelooft het niet! 75 euro. (geloof je het???? zeg effe!!! he he.)
Gehoord EN genoteerd!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:47 schreef Gellarboy het volgende:
Heb je mijn voicemail over zaterdag gehoord? Het gaat uiteindelijk gewoon door.
We moeten om 10.15u bij Back Stage zijn voor de make up applicatie van Margreet. Daarna wil ik met haar de studio in (thuis). Ik heb reeeeeeeeeeteveel ideeën, het wordt geweldig.
Eventueel kunnen we nog in de auto stappen naar Antwerpen voor de glamourlocaties, maar ivm het weer lijkt me dat niet handig. En het is ook niet nodig. De magie zit in haar, niet in een fancy achtergrond.
Nee nee, je begrijpt het niet. Model gaat via een bureau en heeft dus niks te maken met dat gebeuren van gisteren. Zit dus ook niet bij die prijs inbegrepen.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:56 schreef Pjederdy het volgende:
Ik geloof het niet!
Dat zou ik dus ook nog even navragen hoor! Of je voor die 3 geeltjes wel echt studio, hair, make-up, art-director EN model krijgt!
En iedereen maar blijven roepen dat het in de randstad zo kut is en dat je beter in de provincie kan wonen....nou ik zie het.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik de reden geven? (Let op, ik zeg niet GOEDE reden):
Als je een publiek niet standaard vrij uitgesproken en bekend/berucht figuur bent in een dorp waar lang niet iedereen van je uitspraken, acties, geaardheid, karakter en aanwezigheid gediend is.... dan kan dit ooit gebeuren.
Hoge bomen vangen veel vind. Zeker regenboogkleurige bomen met veel lawaai
Wat heet natuurlijk absoluut niet goed spreekt. Belachelijk dat de politie er niets aan kan wil doen. "Je hebt ze alleen de steen zien oppakken, niet zien gooien".Dan pak je die jongens in de kraag en vraag je't ze. Niet dat ze antwwoord zulleen geven, maar wie weet knappen ze onder druk
Overigens zitten er uiteraard ook prijsverschillen tussen de verschillende meisjes en de verschillende bureaus. Kate Moss kost namelijk geen 75 euro. Maar als je een beginnend bureau of een beginnend meisje hebt dan geloof je je ogen niet van die prijzen (in positieve zin dus). En vaak zijn zulke meisjes héél gemotiveerd, omdat ze nog een boek op moeten bouwen.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:59 schreef Gellarboy het volgende:
Nee nee, je begrijpt het niet. Model gaat via een bureau en heeft dus niks te maken met dat gebeuren van gisteren. Zit dus ook niet bij die prijs inbegrepen.
Ja, en dat was dus de vraag!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee nee, je begrijpt het niet. Model gaat via een bureau en heeft dus niks te maken met dat gebeuren van gisteren. Zit dus ook niet bij die prijs inbegrepen.
Zijn ze naast model dan ook allemaal nog schrijver??quote:Op donderdag 20 november 2008 13:01 schreef Gellarboy het volgende:
[..], omdat ze nog een boek op moeten bouwen.
Whoo-hoo! Gefeli.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef MisterO het volgende:![]()
![]()
Ik ben geslaagd voor mn rijexamen!
![]()
![]()
![]()
Wat valt er te gieren van het lachen, trouwens?quote:
Dank u meneerquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef MisterO het volgende:![]()
![]()
Ik ben geslaagd voor mn rijexamen!
![]()
![]()
![]()
Normaal krijg ik, hoi welkom bla bla alles goed?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat valt er te gieren van het lachen, trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |