jah dat had ik eigenlijk ook wel...quote:Op donderdag 20 november 2008 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen, dacht dat het duurder zou zijn.
Ai. Zoon van?quote:Op donderdag 20 november 2008 01:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kom net thuis van repetitie tref ik de zoveelste oorlogsverklaring aan, een straatklinker door mijn vooruit, dubbel glas, de ene ruit is bijna totaal kapot en de tweede ruit daar zit een gat in zo groot als een voetbal.
Ok, als ze oorlog willen kunnen ze oorlog krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heel erg. Ik wil ook zo'n grafkop!
Ahh dus jou moet ik lief aan kijken?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef wonderer het volgende:
Deze keer heb ik hem natuurlijk WEL opgeslagen
Dus we gaan voor de neuscorrectie, de ogen laseren en de botox? What's next, een Hellwegen kapsel?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja dan moet je weer opnieuw. Maar het is beter omdat je niet al reed gevormde rimpels aan het wegspuiten bent(dat maakt het lelijker) je huid blijft jong. Ach en ik zie het wel als ik 70 ben, wie weet haal ik die leeftijd niet eens.
Plakband doet wonderen.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:18 schreef Ang3l het volgende:
O en om het 5 op een rij te maken: Het pootje van m'n bril is nog steeds afgebroken
Ik had gehoopt dat het op magische wijze was aangegroeid!
Klopt, alleen het is op de scharnier dus nu kan ik 1 pootje niet meer dichtklappen... en past ie niet meer in de doos....quote:Op donderdag 20 november 2008 08:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Plakband doet wonderen.
Tis nu meer een open gat dan een raam.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:13 schreef Gellarboy het volgende:
Goeiemorgen! Jezus, dat raam.
Het zijn alleen de scherpe randjes hé?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee..
Yaiks.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zijn alleen de scherpe randjes hé?
I know, I KNOW!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:13 schreef Gellarboy het volgende:
Goeiemorgen! Jezus, dat pootje van die bril.
Hoezoquote:Op donderdag 20 november 2008 01:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kom net thuis van repetitie tref ik de zoveelste oorlogsverklaring aan, een straatklinker door mijn vooruit, dubbel glas, de ene ruit is bijna totaal kapot en de tweede ruit daar zit een gat in zo groot als een voetbal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je niet werken trouwensquote:Op donderdag 20 november 2008 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know, I KNOW!
Het is dra-ma-tisch!
en jij ook dusquote:
Zo. Bij deze zelf al even gedaan.quote:Tera. Aankomend topmodel
Wie ???quote:Op donderdag 20 november 2008 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut...nu is ie dood.
quote:
Zou ik ook doen als ik iemand zag met z'n interieur.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hoe. Dit is geen ezel met een steen, maar met een berg met inkomende lawine.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:12 schreef Ang3l het volgende:
En, al reactie?
Ik zag je MSN bericht, maar je was al off.
Die is fake?quote:
Kheb hier geen MSN dus dan maar zo:quote:Op donderdag 20 november 2008 11:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hoe. Dit is geen ezel met een steen, maar met een berg met inkomende lawine.![]()
![]()
![]()
thnx lief. Ik heb m vannacht even goed duidelijk gemaakt wat een eikel het is in 7 smsjes. Krijg ik terug vanochtend: 2 nietszeggende zinnen. Loser.quote:
Zeg maar dag met het handje!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
thnx lief. Ik heb m vannacht even goed duidelijk gemaakt wat een eikel het is in 7 smsjes. Krijg ik terug vanochtend: 2 nietszeggende zinnen. Loser.
Godzijndank heb ik Pushing Daisies.
Dit geeft nog geen uitleg wat de reden achter dit gebeuren wasquote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
gelukkig heb ik een oplettende buurt, en de daders zijn door getuigen gezien, dus dit duurt niet lang meer
een vaste gast van mn werk heeft zichzelf opgehangen.quote:
Assen toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Hey pssst... MisterO is voortaan een gevaar op de weg
Een LEGAAL gevaar op de weg!
Dat blijkt wel weer. gelukkig heb ik SYTYCD Canada van gisteravond zo. Hoever ben jij?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg maar dag met het handje!
You deserve so much better donkey, and you know it
Ja nu zie je pas echt de gevolgen van het rookbeleid.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
een vaste gast van mn werk heeft zichzelf opgehangen.
hij had nog een rekening openstaat ook !
potjandriedubbeltjes (nouja wel iets meer)
Nog steeds afl 4 beginnen. Het schiet niet op. Geen tijd geen tijd. Vanavond kinder verjaardag, bijkletsen met een jongen van 4 jaar geleden, morgen trainen, zaterdag trainen. Misschien tussendoor in het weekend! Hope so.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer. gelukkig heb ik SYTYCD Canada van gisteravond zo. Hoever ben jij?
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja nu zie je pas echt de gevolgen van het rookbeleid.
haha, daar kon ie inderdaad niet over ophouden...quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja nu zie je pas echt de gevolgen van het rookbeleid.
Nadat vaste klant's doodquote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh, mag ik niet om laxchen!
Of met de woorden van MMH: He, was dat nou nooodiiiiiig?
Echt doen hoor! Het is ge-wel-dig. <3quote:Op donderdag 20 november 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Nog steeds afl 4 beginnen. Het schiet niet op. Geen tijd geen tijd. Vanavond kinder verjaardag, bijkletsen met een jongen van 4 jaar geleden, morgen trainen, zaterdag trainen. Misschien tussendoor in het weekend! Hope so.
En ik moet nog steeds 6 t/m 8 zoeken op Minninova anders kom ik over 2 afl al in de knoei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |