Dat dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik niet maar ik heb een Fobo
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Been there, done that.
*test doe*quote:Op woensdag 19 november 2008 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik niet maar ik heb een Fobo
Laten we het zo zeggen....zijn bek is groter.....quote:
Ze schatten me altijd jonger, maar 13 is nog niet langsgeweest...quote:Op woensdag 19 november 2008 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je lijkt wel een beetje een dertienjarig jongetje.
Ok ik heb er eentje met mijn kutkapsel gevonden, was een portugees feestje hier laatstquote:Op woensdag 19 november 2008 19:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja sindsdien heb je geen foto meer gepost, waardoor je geloofwaardigheid ook een beetje gezakt is. Klein beetje maar
muggenneukerquote:Op woensdag 19 november 2008 18:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nespresso what is that, je bedoelt zeker espresso
Leuke contaminatiequote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
muggenneuker![]()
ik bedoel het apparaat... ja espresso
Nespresso is toch dat spul dat george cloony drinktquote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
muggenneuker![]()
ik bedoel het apparaat... ja espresso
www.tinypic.com hopla.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok ik heb er eentje met mijn kutkapsel gevonden, was een portugees feestje hier laatst
hhhmmm zal ik hem ergens uploaden en hier plaatsen
Soms?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:15 schreef Xiance het volgende:
zit ik te chatten met ee leuke jongen.. stuurd ie een foto..
heeft ie meer haar onder zn oksels dan ik op mn hoofd
afgekeurd..
ik ben soms zooon zeikerd
hier dan en ja het kapsel is verschrikkelijkquote:
i know.. dat heb ik mn ex ook geleertquote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Soms?
Iemand daar op afwijzen is wel erg oppervlakkig, zeg. Okselhaar kun je leren scheren
Alleen t kapsel?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:18 schreef Nuno_G het volgende:
hier dan en ja het kapsel is verschrikkelijk
zie je pjeperdy hier gaan we weerquote:
je moet ook niet om commentaar vragenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie je pjeperdy hier gaan we weer
Ik snap dat niet. Ik heb net 3 foto's gepost en krijg ook geen gezeik.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet niet hoeveel gezeik het plaaatsen de laatste keer heeft opgeleverd
ja ik schijn dat als enige te krijgenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:25 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik heb net 3 foto's gepost en krijg ook geen gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |