Als ze lekker zijn regelt ie zelfs een slaapplaats naast hem.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
regel jij niet eens slaapplaatsen en koffie?
Ja ik ben de beroerdste niet hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 18:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ze lekker zijn regelt ie zelfs een slaapplaats naast hem.
Haha, volgens mij heb ik er zelfs nog 1 online staan.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed idee! MrB, heb je ook babyfoto's?
is dat zoals JIJ Arthur ziet, of hoe jij wilt dat de lezers Arthur zien?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:37 schreef wonderer het volgende:
Sheesh... Had je niet een beetje ouder kunnen zijn, Mr B? Dan had je op de voorkant van mijn tweede boek gekund
oplos?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
Het gaat weer snel hier, zeker allemaal teveel koffie gedronken (oploskoffie dan he)
Nespresso what is that, je bedoelt zeker espressoquote:
Hij voldoet precies aan de beschrijving die ik van Arthur heb. Ik heb niet per se een zuiver beeld van hem en de lezers mogen ook verder zelf weten hoe ze hem zien natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat zoals JIJ Arthur ziet, of hoe jij wilt dat de lezers Arthur zien?
aaaaaaaaaw kom op wees geen spelbreker.......quote:Op woensdag 19 november 2008 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
foto's neeee mijn haar is nog niet lang genoeg en krijg er toch alleen gezeik mee
Tssk, mietje!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
foto's neeee mijn haar is nog niet lang genoeg en krijg er toch alleen gezeik mee
zal er vanavond een nemen meet een cap en misschien als ik die leuk genoeg vind, maar het kortere haar blijft verborgenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
je weet niet hoeveel gezeik het plaaatsen de laatste keer heeft opgeleverdquote:
Ja sindsdien heb je geen foto meer gepost, waardoor je geloofwaardigheid ook een beetje gezakt is. Klein beetje maarquote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet niet hoeveel gezeik het plaaatsen de laatste keer heeft opgeleverd
Ik wacht tot Cahir tevoorschijn komtquote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is iedereen nu geweest?
Been there, done that.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wacht tot Cahir tevoorschijn komt
Ik niet maar ik heb een Foboquote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is iedereen nu geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |