Heel erg. Ik wil ook zo'n grafkop!quote:
Niet janken. Daarmee maak je het wel erg aantrekkelijk om je af te vlammen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie je pjeperdy hier gaan we weer
Wat ben je toch ook een ratje he!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heel erg. Ik wil ook zo'n grafkop!
Nee.quote:
Ik ben gewoon heel eerlijk als ik iemand niet mag. En dat gebeurt niet snel.quote:
Kun je daarna één roltrapje naar boven..lekker eten, in dat 'fantastische' restaurantquote:Op woensdag 19 november 2008 20:31 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een ratje he!
Wanneer moest je ook alweer werken? Komende zaterdag?
Mooi! Kom ik eens even de lastige klant uithangen samen met GB.
Net zolang tot je jankend achter de toonbank ligt.
waarom dan, die zeikert van een CDP met zijn puistenkop moet gewoon zijn bek houden. Die foto's waren een reactie op MisterO en dat dat lelijke blaag weer commentaar moet geven dat nergens op slaat, dan krijg je een reactiequote:Op woensdag 19 november 2008 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Nuno wat kan je je toch ook vreselijk aanstellen. En nee, dat zeg ik niet omdat je foto's gepost hebt.
zoals een andere user hier weleens zegt "je kent me niet dusquote:Op woensdag 19 november 2008 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel eerlijk als ik iemand niet mag. En dat gebeurt niet snel.
ik had het ook maar over die 1 of 2quote:Op woensdag 19 november 2008 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel alleen te zeggen dat je je gedraagt alsof iedereen hier op je loopt te zeiken, terwijl het misschien maar één of twee personen zijn. Relativeer een beetje.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je daarna één roltrapje naar boven..lekker eten, in dat 'fantastische' restaurant
Nee, want om nou te zeggen dat je hier een goed beeld van jezelf neer zet.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:36 schreef Nuno_G het volgende:
zoals een andere user hier weleens zegt "je kent me niet dus"
Sorry. Zal niet meer op mensen reageren als ze reageren op een specifieke post in een openbaar forum.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:34 schreef Nuno_G het volgende:
Die foto's waren een reactie op MisterO
Dat is vuile vaat die de mensen maar op de grond voor de klantenservice stallen omdat de kar altijd vol is.quote:
Dan moeten deze twee maar even langs gaanquote:Op woensdag 19 november 2008 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is vuile vaat die de mensen maar op de grond voor de klantenservice stallen omdat de kar altijd vol is.
ga eens afwassenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee het was mijn vuile vaat
mooiquote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef wonderer het volgende:
Deze keer heb ik hem natuurlijk WEL opgeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |