En mijn vraag is dus, is dit echt zo?quote:Nog voordat ik mijn truitje lager kon trekken om te zorgen voor inkijk
Hallooooooo zeg! Wordt er eentje wakkerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:35 schreef magge het volgende:
Ik zit net een nieuwe collumn te lezen met daarin deze quote:
[..]
En mijn vraag is dus, is dit echt zo?
Wat die vrouwen zijn altijd aan het zeuren dat we alleen maar naar hun tieten kijken, maar ze maken het er zelf na!
Ik vind geen klachtquote:Op woensdag 19 november 2008 12:35 schreef magge het volgende:
[..]
Wat die vrouwen zijn altijd aan het zeuren dat we alleen maar naar hun tieten kijken, maar ze maken het er zelf na!
hij is nsb-er?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:37 schreef Adelante het volgende:
klagen over inkijk, ben je van de verkeerde kant ofzo?
Ze heet Maartje?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij is nsb-er?
Ik heb ook een collega... best leuk meisje.... maartje 36 maar jetsers jongens! DONDERS! cupje D
en dan heeft ze de nare gewoonte om voorover over mijn bureau te leunen ofzo... damn
en naar maar naar der ogen proberen te kijken![]()
Koe met dikke uiers.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:48 schreef Koepert het volgende:
Maartje 36 klinkt als een koe...
Spelling- en grammaticanazi, tot uw dienst!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:35 schreef magge het volgende:
Ik zit net een nieuwe column te lezen met daarin deze quote:
[..]
Want die vrouwen zijn altijd aan het zeuren dat we alleen maar naar hun tieten kijken, maar ze maken het er zelf naar!
quote:
Je wist het gewoon niet?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:55 schreef magge het volgende:
Ik wist het gewoon niet ok. >_<
Maar, ik de klacht is dat ze klagen dat we naar hun borsten kijken terwijl ze dat willen.
Mjaquote:Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je wist het gewoon niet?Hoe oud ben je?
Tuurlijk klagen ze/we erover, waarschijnlijk omdat jij de inkijk dan negeert en ze/we met die opmerking TOCH nog even jouw aandacht op hun/mijn meest fantastische feature hebben gericht!
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik loop ook altijd rond met mijn blote schlong en als mensen dan kijken klap ik ze.
Durven ze wel zo dicht bij te komenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik loop ook altijd rond met mijn blote schlong en als mensen dan kijken klap ik ze.
Nounou, wat een decollete zeg..quote:
not impressedquote:
Kom maar op dan.quote:
ik sluit me aan bij deze Baasquote:
der tetten zijn ook zo samengquote:Op woensdag 19 november 2008 13:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Plasticfantastic.
En dan bedoel ik niet eens d'r tettenmaar d'r geschmoelte.
Laat ik daar net een foto van hebbenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:16 schreef Biogarde het volgende:
Oe oe, dat mokkel op die bushok reclames van thuisbezorgd.nl..
Even zoeken..
Tja, ach, je bent ook geen vent als je daar nog in trapt.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
der tetten zijn ook zo samengeperst als de nete
volgens mij wist ze na de tondeuse niet meer waar der wenkbrauwen zatenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Tja, ach, je bent ook geen vent als je daar nog in trapt.
Maar met 'r gezicht is iets mis. Of ze snapt photoshop niet.
waarom hangt monique smit in een bushokje?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Laat ik daar net een foto van hebben
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
die cleavage kan je ook echt niet laten natuurlijkquote:
Sorry, ik kan niet Nederlands.quote:
Bijna kerst, cadeau tip als je er niet tegen kan!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:35 schreef magge het volgende:
[..]
Lol, ik wordt helemaal gek ja.. Al die vrouwen, al die tieten. Schiet mij maar dood.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bijna kerst, cadeau tip als je er niet tegen kan!![]()
[ afbeelding ]
of uiteraard:
[ afbeelding ]
Terwijl ze bier halen..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:24 schreef remlof het volgende:
Dat soort vrouwen ben ik dankbaar, niets zo lekker om te zien als een welgevormde boezem
Dat weet ik, moppie.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef -moppie- het volgende:
Wij vrouwen kijken ook altijd naar de grootte van de bobbel in jullie broek hoor!
Zo'n bobbel is toch wat moeilijker uitgebreid te bekijken dan een paar tetten.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef -moppie- het volgende:
Wij vrouwen kijken ook altijd naar de grootte van de bobbel in jullie broek hoor!
je moet niet kijken, je moet zuigenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef -moppie- het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef Sjibble het volgende:
Wie heeft de ballen om er wat van te zeggen? Zoals "mooie inkijk"
""
"Alsof je het perongeluk doet"
Ik heb nooit een broek aan, blijkt ook niet te werken.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef -moppie- het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:35 schreef Netsplitter het volgende:
Komt er nog wat leuks want ik wil rukken
Zag die foto's op het bushokje in Utrecht. Wou dat ze die ook in Spijkenisse hadden. Ziet er nice uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wijf kijkt echt akerlijk :/quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoort allemaal bij het 'zieke' spelletje dat ze spelen. Weet je toch wel..quote:Op woensdag 19 november 2008 12:55 schreef magge het volgende:
Ik wist het gewoon niet ok. >_<
Maar, ik de klacht is dat ze klagen dat we naar hun borsten kijken terwijl ze dat willen.
TVP iddquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bobbel in je broek lijkt me wel wat genant als je zo voor een vrouw staat.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:20 schreef -moppie- het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:14 schreef letterdief het volgende:
Dikke tieten zijn lekker en vrouwen moeten alles doen om die te showen
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:37 schreef Adelante het volgende:
Geen probleem hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:18 schreef Netsplitter het volgende:
Hij is een beetje groot......
[ afbeelding ]
hier kun je het origineel zien:quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
want alleen mooie boobs zijn van siliconenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:48 schreef RickoKun het volgende:
TOPIC MET BELACHELIJK HOOG SILICONEN GEHALTE
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Godver, wat een boel sletjes hier die ik direct zou willen doen
als het siliconen-tieten zijn is het heel slecht hoor: komen erg nare gassen vrij bij verbranding.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:58 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik stem op : Strafbaar stellen en als straf ritueel verbranden !
Lekker knus zo met z`n allen rond een vuurtje... hmmm
FOK!Orgiequote:Op woensdag 19 november 2008 20:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Godver, wat een boel sletjes hier die ik direct zou willen doen
reltopicquote:
Wat een rotstreekquote:Op woensdag 19 november 2008 23:19 schreef kwiwi het volgende:
doe ik alleen bij het pokeren om de mannen af te leiden![]()
Rotstreek? Je hebt ze niet voor niks gekregenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een rotstreek![]()
laat eens zien![]()
ik zag een plaatje van een neger zonder inkijk, dus achtte het offtopic.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:18 schreef steeg het volgende:
waaorm heb je mijn seal of approval verwijderd?
dat was helemaal ontopic.
Holy shitquote:Op donderdag 20 november 2008 02:02 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[ afbeelding ]
Baas boven baas, de jumbotetten van Ewa Sonnet
MikeyMo! Als het om tieten gaat, ben jij er weer te vinden he? Ik hou verder wijslijk mijn mondquote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hier kun je het origineel zien:
http://www.istockphoto.co(...)-time.php?id=4523455
[ afbeelding ]
waarom heeft die d'r riem om? da's een keiharde dubbele airbagquote:Op donderdag 20 november 2008 02:02 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef DrDarwin het volgende:
Vrouwen die hun inkijk laten zien.
Dat is beter.
Andere invalshoekquote:Op donderdag 20 november 2008 02:02 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het er niet heel gezond uit zien eigenlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Andere invalshoek![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. 't Zijn gewoon magneten.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef RealZeus het volgende:
Ik vind het altijd afleiden.![]()
Want laten we eerlijk zijn: als je een man bent MOET je er naar kijken, of je nou wil of niet.
Hij is van de herenliefde denk ikquote:Op woensdag 19 november 2008 12:37 schreef Adelante het volgende:
Haha, nee hoor, 't gaat erom dat ik het storend vind als ik er op aangesproken wordt als ik staar/kijk/het liefst mijn hoofd er tussen wil steken. Terwijl hullie 't simpel weg _uitlokken_.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Hij is van de herenliefde denk ik
Absoluut.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef magge het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, 't gaat erom dat ik het storend vind als ik er op aangesproken wordt als ik staar/kijk/het liefst mijn hoofd er tussen wil steken. Terwijl hullie 't simpel weg _uitlokken_.
Nou, als je het toch niet erg vind, dit topic kan natuurlijk altijd wat beeldmateriaal gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg als mannen naar mijn borsten kijken
Zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als je het toch niet erg vind, dit topic kan natuurlijk altijd wat beeldmateriaal gebruiken
Ik heb wat studiemateriaal nodig.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
eensch, hier met die vleeswaren zodat wij keurmeesters onze blik op kunnen werpen en een gradatie eraan mogen gevenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb wat studiemateriaal nodig.
Zo FOK!quote:
Dat oma plaatje is echt sneuquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:25 schreef dvr het volgende:
Voor niet minder dan vierenzestig al dan niet opzettelijke gevallen van "inkijk" beveel ik in uw belangstelling aan mijn publicatie van 22 augustus 2006 alhier op het forum. Misschien zit uw zusje er ook tussen, en anders uw oma wel.
Dus jij beweerd dat jij het niet erg vind dat als een random kerel, met jou staat te praten, en je in je twee andere ogen aankijkt NIET erg vind?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Als het maar lekkere mannen zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:50 schreef magge het volgende:
[..]
Dus jij beweerd dat jij het niet erg vind dat als een random kerel, met jou staat te praten, en je in je twee andere ogen aankijkt NIET erg vind?![]()
Kijkende recht in de tetten van vrouwen. Dus voor jouw kijken ze altijd een stukje naar beneden.quote:
Wat zeg je nou precies.?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:59 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Kijkende recht in de tetten van vrouwen. Dus voor jouw kijken ze altijd een stukje naar beneden.![]()
Mannen-garpjequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:26 schreef -moppie- het volgende:
Wat zeg je nou precies.?
-MELD-quote:Ik zeg alleen dat ik het niet erg vind als mannen naar mijn tieten kijken ALS het maar lekkere mannen zijn
Maarre, die onthouden we even.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Luxuria het volgende:
Sommigen vinden het inderdaad maar 'Goedkoop' en een beetje 'Ordinair'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:32 schreef Smart_ass het volgende:
Vind het altijd maar sneu als je op die manier aandacht wil trekken.
Hey, jou kom ik overal tegen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ook dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:35 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Sommigen vinden het inderdaad maar 'Goedkoop' en een beetje 'Ordinair'.
Nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ineens?Ik was een weekje gebanned, als je dat bedoelt?
quote:
Wanhopigquote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als je het toch niet erg vind, dit topic kan natuurlijk altijd wat beeldmateriaal gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Nou dan, tja... laat maar zien dan?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Oké,
Hierbij mijn bijdrage aan dit tietentopicAmagad, instant bobbel, brb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
Jaja, dat zeggen ze allemaal.Zeker wel de fiets extra duur verkocht daardoor?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Twee jaar terug kwam er een studentje een fiets kopen bij mij.
Ik in de snelligheid snel wat aangetrokken, geen blik in de spiegel geworpen, en hij was er al....
Vaag was ik mij bewust van zijn intense blikken richting mijn boobs...maar ik stond er niet zozeer bij stil.
Hij ging weg en eindelijk keek ik in de spiegel en zag dat ik de meest geile outfit ever had aangetrokken, nml een strak hemdje, met daaroverheen een nog strakker hesje inclu rits die openpuilde, waarbij mijn boobs echt enorm huge leken...het was hilarisch!!!!!
Echt zo van PUIL PUIL look at me..en dit niet bewust ofzo hoor...echt niet
Minst geloofwaardige post van de maand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik in de snelligheid snel wat aangetrokken, geen blik in de spiegel geworpen, en hij was er al....
Vaag was ik mij bewust van zijn intense blikken richting mijn boobs...maar ik stond er niet zozeer bij stil.
Hij ging weg en eindelijk keek ik in de spiegel en zag dat ik de meest geile outfit ever had aangetrokken, nml een strak hemdje, met daaroverheen een nog strakker hesje inclu rits die openpuilde, waarbij mijn boobs echt enorm huge leken...het was hilarisch!!!!!
Oh ga door! Ik zit me hier toch afteberen, met mijn grote genotsknots in mijn handen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:52 schreef zhe-devilll het volgende:
More plsquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Oh ga door! Ik zit me hier toch afteberen, met mijn grote genotsknots in mijn handen.
....wat denk je zelf, volgens mij ben je echt fokking lelijk
Gatvedamme nu zou ik dr echt niet meer doen ..quote:
Whehehehhehehehehehequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te geloven hoor,
maar TERING wat ben jij foltering lelijk dude!
Ze hadden jou beter kunnen terugstoppen
jong of niet! Bleergh
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:57 schreef damsco het volgende:
[..]wat denk je zelf, volgens mij ben je echt fokking lelijk
Neuj, anders zou ik nooit kritiek op iemand mogen leveren. Maar ik oordeel niet over mijzelf, dat laat ik de mooie dames doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef magge het volgende:
[..]
![]()
Your reactions are a reflection of your own satisfaction.
Tsja, welke man kan daar weerstand aan bieden...?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Haha, dat deed zo'n chick uit mn klas ook altijd. Een keer hadden een mattie van me en ik ons huiswerk niet nagekeken. Je moest het altijd nakijken en verbeteren nadat je het had gemaakt, dus kregen we strafwerk.
Zo'n sletje de achter ons zat had het zelfs niet eens gemaakt, maar toen rekte ze zich een keer overdreven uit, waarbij ze opzetteljk haar borsten wat meer naar voren liet komen en toen zei die vieze ouwe man: "Oh ja is niet erg, zorg maar dat je het de volgende keer hebt".
Wij:.
Heequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te geloven hoor,
maar TERING wat ben jij foltering lelijk dude!
Ze hadden jou beter kunnen terugstoppen
jong of niet! Bleergh
[ afbeelding ]
Jawel, dat ben ik heul wel. Ben ik niet lekkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hee![]()
Dat kan helemaal niet![]()
Dat is die ene.. ehm
Die van tv !![]()
Dat is geen Fokker
Die ligt zelfs al klaar in de skullfuck-positie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Tsja, welke man kan daar weerstand aan bieden...?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef LethalNinja het volgende:
Hmm, van dit soort topiques krijg ik altijd zin om weer lekker te fappen
Die vrouw van je in dat bloemetjesgordijn is veel aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Jawel, dat ben ik heul wel. Ben ik niet lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Tsja, welke man kan daar weerstand aan bieden...?
[ afbeelding ]
Euhhhhh.................... neequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mannen kom op jullie kunnen toch wel een beetje inkijk negeren als het er om draait?
Mmm.. Je hebt wel iets erotisch moet ik zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Jawel, dat ben ik heul wel. Ben ik niet lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, maar waarom zou ik?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mannen kom op jullie kunnen toch wel een beetje inkijk negeren als het er om draait?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
En toen was mn toetsenbord witquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:06 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Pfffff....je zou het er warm van krijgen.
Nou ik mag hopen dat je dat wel met betere chicks doet dan dezequote:Op vrijdag 21 november 2008 20:17 schreef remlof het volgende:
De enige reden waarom ik wel eens pool![]()
[ afbeelding ]
Pool, Bier, Meisje, Inkijk....quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen dat je dat wel met betere chicks doet dan deze
Ze heeft geen armen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:06 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Pfffff....je zou het er warm van krijgen.
Pool +quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:19 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Pool, Bier, Meisje, Inkijk....
Ik zie geen enkel minpunt.
[ afbeelding ]
Goed dat ik het weetquote:
MOARquote:
Doe ik altijd, de volgende keer doen ze altijd extra hun bestquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Maar met dequote:Op zaterdag 22 november 2008 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje op inkijk.
quote:
Een mens schrikt zich haast dood..quote:Op maandag 24 november 2008 19:50 schreef RickoKun het volgende:
DOE HET DAN ZOALS DEZE BOY!
[ [wil je dat nooit meer doen]afbeelding[/url] ]
Come to Daddy, mmmm.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:23 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dan zoeken naar vrouwen met inkijk en bier.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:03 schreef minkuukel het volgende:
Ik mis het bier in dit toch wel goede topic.
Zeg je alleen omdat je zelf niet genoeg tits hebt of ze staan te ver uit elkaar om inkijk te creërenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:32 schreef Smart_ass het volgende:
Tsja...er staat ook niets in haar fobo, dus controleren of die Smart-Ass haar eventuele gebrek aan cleavage opheft is ook niet aan de orde.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:56 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Zeg je alleen omdat je zelf niet genoeg tits hebt of ze staan te ver uit elkaar om inkijk te creëren
ik vraag me af of zij zelf weet wat een "hype" ze isquote:Op woensdag 26 november 2008 11:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben toch wel eens benieuwd naar nieuwe pics van haar
Nein, aberquote:Op woensdag 26 november 2008 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik vraag me af of zij zelf weet wat een "hype" ze is
Contest still goingquote:Op donderdag 27 november 2008 19:50 schreef DrDarwin het volgende:
And we have a winner...
[ afbeelding ]
Waarom post je deze snol?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:47 schreef DrDarwin het volgende:
En Paris heeft een nieuw setje.
[ afbeelding ]
Ik noteer m al als winnaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:06 schreef Sieps het volgende:
Genomineerd voor topic van het jaar 2008
Nice.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:11 schreef Posdnous het volgende:
[ afbeelding ]
classic. La Loren is jaloers op Jayne Mansfield.
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat is toch geen inkijk, dat zijn gewoon dikke tette.
Niet zo zeikenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat is toch geen inkijk, dat zijn gewoon dikke tette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |